TT loze topics zijn het mooistquote:Op maandag 21 juli 2014 09:43 schreef Barbusse het volgende:
Zit jij nu gewoon door een slotje heen te posten, gij vuige mod? En ik had nog wel zo'n heul leuke TT
NEIN MANNquote:
Ja, waar issie dan? TT ist ja foetsie!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt wel![]()
En dan heb je van die juppies van "Waar is de TT"
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, waar issie dan? TT ist ja foetsie!
Leuk!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:57 schreef JoeBravo het volgende:
ideaal voor in je weekend/vakantie: asfalteerwerkzaamheden naast je huis
Que?quote:
Zeg, ga jij eens honeymoonen of wittebroodweken of zo!quote:
JAMAARWAARISSIEDANNN?!?!?!quote:
Alleen coole mensen kunnen hem zienquote:
Dank jequote:Op maandag 21 juli 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens honeymoonen of wittebroodweken of zo!
Gefeliciteerd
de trouwerij was aaaaaawesomequote:Op maandag 21 juli 2014 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Que?
En hoe was je vakantie en trouwerij en zulks kerel?
Dan hoor je niet te fokken, dan hoor je te ketsen!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dank je
We hebben even een uurtje tussen onbijt en sauna
Die staan op FB. Hij was de eerste die ze postte!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's gezien
*wil babs wel eens in pak zien*
Dr komt vast rook uit op het moment manquote:Op maandag 21 juli 2014 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoor je niet te fokken, dan hoor je te ketsen!
Hij heeft mij geunfriendquote:Op maandag 21 juli 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Die staan op FB. Hij was de eerste die ze postte!
Nee, je ziet ze niet, dat is heel wat andersquote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat overleef ik welAl mis ik wel de foto's
Dus mis IK zequote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Nee, je ziet ze niet, dat is heel wat anders.
Mij ookquote:
resistent tegen schaamte?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat overleef ik welAl mis ik wel de foto's
Huuuuu, derdegraads verbrandingen op je penerquote:Op maandag 21 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dr komt vast rook uit op het moment man.
dat je openlijk toegeeft niet friend-waardig te zijn.. ach.. flauwe steek onderwater is niet grappig als je m uit moet leggenquote:
Had ik hem toch goed begrepen.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:43 schreef clevy het volgende:
dat je openlijk toegeeft niet friend-waardig te zijn.. ach.. flauwe steek onderwater is niet grappig als je m uit moet leggen
Of in je poesquote:Op maandag 21 juli 2014 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huuuuu, derdegraads verbrandingen op je pener
tja soms is het ook niet goed als mensen de grap wel meteen begrijpen.. een associatieve geest kan best een plaag zijn. *denkt terug aan afgelopen weekend*quote:
Ja da vink egt slegt!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ouders die via FB of Whatsapp met hun kinderen communiceren vol met spelfouten.
Die zouden echt nooit de "aanvraag kind" vragenlijst overleven als die er zou zijn.
We waren al 6 jaar aan het ketsenquote:Op maandag 21 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dr komt vast rook uit op het moment man.
Dan nogquote:
Misschien toch die lui van SEX SC hier krijgen?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja, waar moeten we het nu weer eens over hebben.
Iemand nog een crush?.
Ik heb jou niet op feestboekquote:
Van mij mag het hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien toch die lui van SEX SC hier krijgen?
Moagh..
Rookoventjequote:
Doe eens regelenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Van mij mag het hoor.
Aren't we a sad bunch?.
Nee, das waar.... Afgelopen week ook gewoon te druk geweest om uberhaupt ook maar iemand anders behalve mijn familie te zienquote:
Al zou ik voor mij nou wel een uitzondering maken op mijn feestboekquote:Op maandag 21 juli 2014 11:16 schreef Barbusse het volgende:
Nee, das waar.... Afgelopen week ook gewoon te druk geweest om uberhaupt ook maar iemand anders behalve mijn familie te zien
is het verstandig dat toe te geven?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja, waar moeten we het nu weer eens over hebben.
Iemand nog een crush?.
Ik kan er tegen.quote:
We doen hier niet anders, al jarenquote:
Was je gisteren niet al aan het swingen in je string op milkshake?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wanna swiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing from the chandeliiihieeeeeeeeeeer! The chandeliieeehieeeeer!
De baas is weg
bij deze, schoorvoetend..quote:Op maandag 21 juli 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We doen hier niet anders, al jaren.
Zaterdag nog erg gelachen met een heel jong nichtjequote:
Ook met hem niet, al had dat wel gekundquote:
Pffquote:Op maandag 21 juli 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Ook met hem niet, al had dat wel gekund.
Ik heb werkelijk waar geeeen ideeee wie je bent op den feestboekquote:Op maandag 21 juli 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zou ik voor mij nou wel een uitzondering maken op mijn feestboek
Ik van jou ook nietquote:Op maandag 21 juli 2014 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geeeen ideeee wie je bent op den feestboek![]()
Ik was ook veels te druk voor dat soort mondaine zakenquote:
Jij bent nooit te druk om te neukenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik was ook veels te druk voor dat soort mondaine zaken.
Blijkbaar wel he?quote:
En die drie lekkere wijven dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar wel he?.
Maar er viel ook niet zoveel te neuken hoor, veel stellen en wat rondspringend jong grut.
En het probleem is?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar wel he?.
Maar er viel ook niet zoveel te neuken hoor, veel stellen en wat rondspringend jong grut.
Dat was pas heel laat op de avond, ergens rond 2:00 ofzoquote:
Laat op de avond is goed, want dan hoef je niet meer te draaien en heb je weer tijdquote:Op maandag 21 juli 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat was pas heel laat op de avond, ergens rond 2:00 ofzo. En om de een of andere reden willen niet alle lekkere wijven zo 123 met me neuken, ik weet ook niet precies waarom.
Tuurlijk wel, muziek tot de laatste persoon weg isquote:Op maandag 21 juli 2014 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat op de avond is goed, want dan hoef je niet meer te draaien en heb je weer tijd
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 21 juli 2014 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, muziek tot de laatste persoon weg is.
Lekker makkelijk praten, achteraf, als vrouw.quote:
Jij ook, gewoon lagere standaarden hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Lekker makkelijk praten, achteraf, als vrouw.
JIJ kan altijd wel neuken ja.
True, maar meisjes van 20 ofzo zitten toch vaak ook niet te wachten op iemand van mijn leeftijd, hoe cool en populair ik ook was op dat tijdstip (quote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij ook, gewoon lagere standaarden hebben
Dan neem je geen meisje van 20 hequote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
True, maar meisjes van 20 ofzo zitten toch vaak ook niet te wachten op iemand van mijn leeftijd, hoe cool en populair ik ook was op dat tijdstip ().
Meer waren er niet rond die tijdquote:
Had je moeten zorgen dat een ander wat langer bleef plakkenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Meer waren er niet rond die tijd. Paar stellen nog en wat losse gasten, die 3 meiden en Toto
.
Dude, je bent geen bejaarde opa, dus gedraag je ook niet zoquote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar meisjes van 20 ofzo zitten toch vaak ook niet te wachten op iemand van mijn leeftijd, hoe cool en populair ik ook was op dat tijdstip ().
Dan moet je ze meer drank geven.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het waren natuurlijk mensen van buiten het feestje die bij ons kwamen omdat wij muziek hadden, ze waren ook zo weer weg op een gegeven moment hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je moeten zorgen dat een ander wat langer bleef plakken![]()
Of een nr achter de hand hebben van iemand.
Ik had geen drank bij me, dat werd voor me geregeldquote:
Had ik, heb ik even de wacht aangezet omdat ze meer en meer claimerig werd remember, die mail van vorige week?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
Waarom hou je je zo vast aan die 20-jarigen?Ik bedoel gewoon dat je een sletje in je telefoon moet hebben staan.
Deze man.quote:
Ja i knowquote:Op maandag 21 juli 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Had ik, heb ik even de wacht aangezet omdat ze meer en meer claimerig werd remember, die mail van vorige week?.
Maar dit is natuurlijk onzinquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het waren natuurlijk mensen van buiten het feestje die bij ons kwamen omdat wij muziek hadden, ze waren ook zo weer weg op een gegeven moment hoor.
Mooi die aannames en opmerkingen alsof je nooit ergens moeite voor hoeft te doen en seks met 20 jarigen gewoon voor het oprapen ligt voor een kerel van mijn leeftijd
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, je bent geen bejaarde opa, dus gedraag je ook niet zo
Nou ja, misschien niet met je ideale keuze, maar 1 hint is vaak voldoende bij een man op dat tijdstip hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja i know
[..]
Maar dit is natuurlijk onzin
Ja, allemaal leuk en aardig, maar dat ben ik natuurlijk wel gewoon voor meisjes van 20quote:
Ik heb juist het idee dat een heleboel meiden het wel interessant vinden, en mwat oudere manquote:Op maandag 21 juli 2014 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig, maar dat ben ik natuurlijk wel gewoon voor meisjes van 20.
Zo tof dat ik vanavond even een biertje op hem ga drinken.quote:
Het is absoluut wel makkelijker, dat geef ik gelijk toe. Maar zolang je als man je standaarden ook een beetje laat varen is er ook genoeg mogelijkquote:Op maandag 21 juli 2014 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, misschien niet met je ideale keuze, maar 1 hint is vaak voldoende bij een man op dat tijdstip hoor.
Sommigen wel, sommigen nietquote:Op maandag 21 juli 2014 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat een heleboel meiden het wel interessant vinden, en mwat oudere manAch, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen
Ja, maar daar zit ik op het moment helemaal niet op te wachten, dan moet je dat de ochtend erna weer wegwerken, afwimpelen etc.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is absoluut wel makkelijker, dat geef ik gelijk toe. Maar zolang je als man je standaarden ook een beetje laat varen is er ook genoeg mogelijk
DAt soort dingen zeiden we hier niet eensquote:Op maandag 21 juli 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Sommigen wel, sommigen niet.
Maar vergeef me als ik manse opmerkingen als " je had ze gewoon ff moeten neuken" niet helemaal serieus neem, zeker niet in dit topic.
Wij vrouwen ook hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar daar zit ik op het moment helemaal niet op te wachten, dan moet je dat de ochtend erna weer wegwerken, afwimpelen etc.
Hem wel jaquote:Op maandag 21 juli 2014 11:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
DAt soort dingen zeiden we hier niet eens
Daarbij zei je dat je hem wel had kunnen neuken
Ja, en dat zeg ik dus, daar heb ik op dit moment geen behoefte aan.quote:
Dat soort opmerkingen heb ik nog nooit serieus genomenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommigen wel, sommigen niet.
Maar vergeef me als ik manse opmerkingen als " je had ze gewoon ff moeten neuken" niet helemaal serieus neem, zeker niet in dit topic.
Oiquote:
Awshiiiitquote:
Nee, ik ook niet hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen heb ik nog nooit serieus genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Sja, neuken is neuken lijkt me, als dat het criterium isquote:
There's only one thing better than boobsquote:Op maandag 21 juli 2014 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, neuken is neuken lijkt me, als dat het criterium is.
NEE!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, genoeg over iets wat ik toch niet doe
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
There's only one thing better than boobs
New boobs.
[ afbeelding ]
je capslock staat aanquote:Op maandag 21 juli 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NEE!
MEER OVER SEKS!!
TIETEN
KUTJES
LIKKEN
ZUIGEN
SLIKKEN
KOMEN
!!!!!!!.
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is bij handkarren gebleven klaarblijkelijk....
Duidelijk.quote:
Oh ja, want hij is al heul oud ende bejaard en zulksquote:
Dat.. en hij heeft teveel gerukt blijkbaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:15 schreef Barbusse het volgende:
Oh ja, want hij is al heul oud ende bejaard en zulks
Vergeet afgeschreven niet he?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, want hij is al heul oud ende bejaard en zulks
Organisch afval zijn we, HW. We horen in een biobak te wonenquote:
Ach ja, het is nu een kwestie van wachten op de doodquote:Op maandag 21 juli 2014 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Organisch afval zijn we, HW. We horen in een biobak te wonen
Nou, lekker danquote:Op maandag 21 juli 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het is nu een kwestie van wachten op de dood.
Such is lifequote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Such is life.
Morgen ziet het er vast alweer beter uit.
Nee, ff geen BBQ meer na zaterdagquote:
Ben je ziek of zo?quote:
Doe een dansje.quote:
Nee hoor, was wel weer ff genoeg verkoolde kip en worst, ze waren er niet heel erg goed inquote:
No pay, no playquote:
Damn, das kutquote:Op maandag 21 juli 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, was wel weer ff genoeg verkoolde kip en worst, ze waren er niet heel erg goed in.
Ergste was er waren een aantal Zuid Amerikanen naast ons met een echte BBQ en die maakten ook echt hele mooie grote stukken steak klaar eropquote:
Das NOG kutterquote:Op maandag 21 juli 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ergste was er waren een aantal Zuid Amerikanen naast ons met een echte BBQ en die maakten ook echt hele mooie grote stukken steak klaar erop.
Uhuh, maar goed, uiteindelijk kwam er nog wel iets eetbaars vanaf toen de Suri-groep er zich mee ging bemoeienquote:
Mijn ouders hadden ook een BBQ georganiseerd vorige week, maar die werd vakkundig gekaapt door mijn zus en mijn vriendin. Beide zijn kok (geweest). Beste kaap everquote:Op maandag 21 juli 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, maar goed, uiteindelijk kwam er nog wel iets eetbaars vanaf toen de Suri-groep er zich mee ging bemoeien.
Dat is het beter werk jaquote:Op maandag 21 juli 2014 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook een BBQ georganiseerd vorige week, maar die werd vakkundig gekaapt door mijn zus en mijn vriendin. Beide zijn kok (geweest). Beste kaap ever
Ja, idd. Anders is het linea recta naar huisquote:Op maandag 21 juli 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het beter werk ja.
Ach, drank was er dan wel weer in overvloed, prio's he?.
Arabische humor, blijft toch apartquote:
Was er pas nog, viel me nog wel mee, was lekker rustig en snel weer weg, maar het kan idd een hel zijn.quote:
Deze is net 2x zo groot geworden en no geen halve bouwput, heerlijk. En wel twee kassa's open.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was er pas nog, viel me nog wel mee, was lekker rustig en snel weer weg, maar het kan idd een hel zijn.
Waarom ga je dan naar de IKEA? Je hebt niets nieuws nodig, want verandering.....quote:Op maandag 21 juli 2014 13:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze is net 2x zo groot geworden en no geen halve bouwput, heerlijk. En wel twee kassa's open.
De autist in mij kan niet tegen veranderingen.![]()
Oh ja. Goeie.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom ga je dan naar de IKEA? Je hebt niets nieuws nodig, want verandering.....
Meteen door naar het restaurant en bier drinken jij!quote:
Ik zou er ook niet speciaal heen gaan voor het eten, maar als je er dan toch bent is het niet slecht voor het geld hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:15 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb er nog nooit gegeten, vind het er ook niet aantrekkelijk uitzien. En dan vooral de drukte daar
kun je beter achter de kassa mee naar huis nemen want t restaurant is zo'n doorvoorsluisquote:
Toen ik nog student was gingen we er wel eens eten, ze hadden 1x per maand "woonsdag" actie waarbij de prijs van het eten van je kassabon werd afgetrokken.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet speciaal heen gaan voor het eten, maar als je er dan toch bent is het niet slecht voor het geld hoor.
Ook gedaan inderdaad, maar daar heb je zo weinig aan als je in de auto zit en honger hebt.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:18 schreef clevy het volgende:
[..]
kun je beter achter de kassa mee naar huis nemen want t restaurant is zo'n doorvoorsluis
daarvoor hebben ze toch hotdogs en appelflappen bij de uitgang?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook gedaan inderdaad, maar daar heb je zo weinig aan als je in de auto zit en honger hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zaterdag nog erg gelachen met een heel jong nichtje.
Ik was muziek aan het draaien, melig tijdstip, iedereen lam, dus ik ram even wat verzoekjes door, waaronder Toto-Africa (jaja, I know).
Komt een een joch van 20 ofzo (niet van onze groep) aanhuppeld OE OE OE IK HOOOOOU VAN DIT NUMMER, IK HEET OOK TOTO!!!
Niet meer weg te rammen meteen, drank gehaald voor me etc, en 3 lekkere wijven mee.
Onzinquote:Op maandag 21 juli 2014 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja hoi, 9gag doet het bij ons ook gewoon hoor, we hebben geen mirror nodig.
Maar t is toch altijd lekker om goed gegagd te worden?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee. R&P.quote:
Het heet niet voor niets NEINgagquote:Op maandag 21 juli 2014 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar t is toch altijd lekker om goed gegagd te worden?
Goed werkgeverschap schijnt er ook al hoog in het vaandel te staan!quote:
Zover zijn onze gesprekken niet gegaan, ik heb nog wat nummers Of monsters and men voor hem opgezet en zijn bier opgezopenquote:Op maandag 21 juli 2014 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toto... zeker niet naar de band maar naar t hondje van Dorothy?
Nou ja zeg....quote:Op maandag 21 juli 2014 13:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee joh, er is bierquote:
Aww. Bier, klassiekers, folkpop, homo. Nice!quote:Op maandag 21 juli 2014 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zover zijn onze gesprekken niet gegaan, ik heb nog wat nummers Of monsters and men voor hem opgezet en zijn bier opgezopen.
Het was wel een leuk joch moet ik zeggen, lekker vrolijkquote:Op maandag 21 juli 2014 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww. Bier, klassiekers, folkpop, homo. Nice!
Omdat 1 gay het ook leuk vindt?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:56 schreef JoeBravo het volgende:
Krijg de neiging Of Monsters and Men uit m'n playlist te halen nu
ja, want stel je voor!quote:Op maandag 21 juli 2014 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat 1 gay het ook leuk vindt?
Lijkt me een prima reden.
ik dacht dat ik er vanaf was, maar toch maar weer terug naar de Anonieme Homofobenquote:
Emmer water naar buiten flikkeren.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:15 schreef CherryLips het volgende:
ik heb het raam open en er loopt al de hele tijd iemand heel onsmakelijk te kuchen en te rochelen buiten
Mwah, dat kan ik nog hebben zelfs.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:22 schreef CherryLips het volgende:
even Lady Gaga aanzetten, dan rot ie wel op.
Is het geen echoput?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:15 schreef CherryLips het volgende:
ik heb het raam open en er loopt al de hele tijd iemand heel onsmakelijk te kuchen en te rochelen buiten
Je hebt zin in een discussie he?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat kan ik nog hebben zelfs.
Zet Game of Thrones op, ligt ie met 15 sec te pitten.
chivalry is dead.. stelt dat nog wat voor: een dame zijn?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben een dame, ik rochel niet op de galerij
Ik moest lachen, mijn vriendin moest bijna overgevenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:30 schreef CherryLips het volgende:
toen die ogen werden uitgedrukt![]()
of ingedrukt.
Dit is niet het SEX-blooperstopicquote:Op maandag 21 juli 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest lachen, mijn vriendin moest bijna overgeven
Doet moeder natuur op dit moment al.quote:
Wat een wijf zeg!quote:Op maandag 21 juli 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze houdt daar gewoon niet zo van, schedels plettenquote:
Alsof ik aan seks toekom de laatste tijdquote:
Ik ook niet, maar om er nu van te moeten overgeven. Het is TV man! Nep!quote:Op maandag 21 juli 2014 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze houdt daar gewoon niet zo van, schedels pletten
Je had een 20jarig nichtje kunnen hebben, maar jaquote:Op maandag 21 juli 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik aan seks toekom de laatste tijd.
Silly mequote:Op maandag 21 juli 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had een 20jarig nichtje kunnen hebben, maar ja
Weer eens wat anders dan 20jarige callgirlsquote:
Ik vond het prachtigquote:Op maandag 21 juli 2014 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is hier droogquote:
Ik was er gewoon nog niet klaar voor, het ging allemaal zo snelquote:Op maandag 21 juli 2014 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan 20jarige callgirlsMaar neeee hoor....
Inderdaad, LiveLeak is nu de place to bequote:Op maandag 21 juli 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar om er nu van te moeten overgeven. Het is TV man! Nep!
Smoesjes, and you know it!quote:Op maandag 21 juli 2014 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik aan seks toekom de laatste tijd.
Ze leeft erg mee met de serie.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar om er nu van te moeten overgeven. Het is TV man! Nep!
Dat snap ik ook wel schatje, dat snap ik. Komt goed.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was er gewoon nog niet klaar voor, het ging allemaal zo snel.
Is dat de faces of death van de jeugd van tegenwoordig?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, LiveLeak is nu de place to be![]()
Ik leef ook mee. Bijna overgeven staat los van meelevenquote:Op maandag 21 juli 2014 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Smoesjes, and you know it!
[..]
Ze leeft erg mee met de serie.Je had haar reactie op de purple wedding moeten zien
Ik spaar mezelf voor jouquote:Op maandag 21 juli 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel schatje, dat snap ik. Komt goed.
noem je mij nou 'de jeugd'?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de faces of death van de jeugd van tegenwoordig?
Ang3l kent slechts 2 leeftijdsgroepen, jeugd en hoogbejaard.quote:
Je bent in de war met mijn scharrels.quote:
Er staat ook bijna. Wel opletten jijquote:Op maandag 21 juli 2014 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik leef ook mee. Bijna overgeven staat los van meeleven
Dan nogquote:Op maandag 21 juli 2014 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er staat ook bijna. Wel opletten jij
Faces of deathquote:Op maandag 21 juli 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat de faces of death van de jeugd van tegenwoordig?
Je bent onsterfelijk, wat boeit jeugd jou nou?quote:
Ik snapte t toen al niet en nu nog nietquote:Op maandag 21 juli 2014 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Faces of death
De "verboden" videobanden
Een echte jaquote:
Mwah, het is altijd al vervelend volk geweest op vakantie, daar zijn ze met 1500 per maand schatrijk, maar dan komen ze in zo'n resort en denken ze echt miljardair te zijn ofzo, onbeschoft, altijd dronken, gewelddadig....quote:Op maandag 21 juli 2014 14:54 schreef Barbusse het volgende:
NWS / 'Spanningen met Russen op vakantie'
in tegenstelling tot?quote:
Ik heb ooit een keer de fout gemaakt naar zo'n Turks resort te gaan. Nooit weerquote:Op maandag 21 juli 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is altijd al vervelend volk geweest op vakantie, daar zijn ze met 1500 per maand schatrijk, maar dan komen ze in zo'n resort en denken ze echt miljardair te zijn ofzo, onbeschoft, altijd dronken, gewelddadig....
Ang3ls' scharrels.quote:
Same here, nou ja in Tunesie dan, cadeau van schoonouders toen. Was opzich prima hoor, beetje zonnen, zwemmen, zuipen en neuken op hun kosten, gelukkig kwamen de Russen pas de laatste dag.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer de fout gemaakt naar zo'n Turks resort te gaan. Nooit weer
[..]
Ang3ls' scharrels.
Het was eigenlijk alleen maar leuk omdat het niet mocht van oudersquote:Op maandag 21 juli 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snapte t toen al niet en nu nog niet
Potver! 600.000 inwoners? Dan ben je wel even bezig met aanpakken!twitter:onzetaal twitterde op maandag 21-07-2014 om 14:56:36#taalnieuws Rotterdam gaat laaggeletterdheid aanpakken http://t.co/arawmprBZL reageer retweet
Dan heb je dus geluk gehad.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here, nou ja in Tunesie dan, cadeau van schoonouders toen. Was opzich prima hoor, beetje zonnen, zwemmen, zuipen en neuken op hun kosten, gelukkig kwamen de Russen pas de laatste dag.
ach het zal toch niet meer dan 85% ellende zijn?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:04 schreef Godtje het volgende:
Potver! 600.000 inwoners? Dan ben je wel even bezig met aanpakken!twitter:onzetaal twitterde op maandag 21-07-2014 om 14:56:36#taalnieuws Rotterdam gaat laaggeletterdheid aanpakken http://t.co/arawmprBZL reageer retweet
Jazeker, de sfeer sloeg echt 180 graden om in dat resort. Personeel vond ons wel ok verder, deden echt dingen die opzich niet hoefden etc, maar toen die russen kwamen was het snel een stuk minder gezellig.quote:
Ik ben t eens met je eensquote:Op maandag 21 juli 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, het is altijd al vervelend volk geweest op vakantie, daar zijn ze met 1500 per maand schatrijk, maar dan komen ze in zo'n resort en denken ze echt miljardair te zijn ofzo, onbeschoft, altijd dronken, gewelddadig....
Dat zijn niet eens nep vrouwen. Dat zijn gewoon manne. Want piemels.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer de fout gemaakt naar zo'n Turks resort te gaan. Nooit weer
[..]
Ang3ls' scharrels.
Ik ook niet, maar ik ga geen nee zeggen, het was erg goed bedoeld allemaal.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben t eens met je eens
Nou ja, ik baseer t op verhalen van familie en zo.
Ikzelf ga echt niet naar zo'n all inclusive resort
zeker als je geen gebruik mag maken van britse uitdrukkingen die veel mensen niet snappenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef Cue_ het volgende:
In het Engels willen zeggen dat het gepingpong is tussen hen en local country. Best irritant vertalen
O ja, gratis gaan we allemaal natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2014 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ga geen nee zeggen, het was erg goed bedoeld allemaal.
Ik zelf had eigenlijk nooit last van ze, behalve dat ze luidruchtig waren. Maar die lui die zopen toch wel zo enorm veel dat je niet verbaasd was over dat je 's ochtends soms over ze struikelde. Daarnaast behandelden ze het personeel echt als honden. Verschrikkelijkquote:Op maandag 21 juli 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jazeker, de sfeer sloeg echt 180 graden om in dat resort. Personeel vond ons wel ok verder, deden echt dingen die opzich niet hoefden etc, maar toen die russen kwamen was het snel een stuk minder gezellig.
En als het nou echt hele rijke mensen waren kon ik er me nog IETS bij voorstellen, maar ze liepen allemaal in Action Sport meuk etc..
Want pingpong is totaal geen Engels woord ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:13 schreef Cue_ het volgende:
In het Engels willen zeggen dat het gepingpong is tussen hen en local country. Best irritant vertalen
Nouja niet echt in die context vind ik. Deze Indier snapt het echt nietquote:Op maandag 21 juli 2014 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want pingpong is totaal geen Engels woord ook.
Nou ja, wij waren gelukkig weg voor we er last van konden krijgen gelukkig.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zelf had eigenlijk nooit last van ze, behalve dat ze luidruchtig waren. Maar die lui die zopen toch wel zo enorm veel dat je niet verbaasd was over dat je 's ochtends soms over ze struikelde. Daarnaast behandelden ze het personeel echt als honden. Verschrikkelijk
I can there not bake chocolate from!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef HeatWave het volgende:
You are steering me from the cupboard to the wall here!!
Hij is leuk, maar niet de context zoals ik hem bedoel.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:17 schreef HeatWave het volgende:
You are steering me from the cupboard to the wall here!!
it goes back and forth between the indian and his countries support structurequote:Op maandag 21 juli 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja niet echt in die context vind ik. Deze Indier snapt het echt niet
You are dicking from your neck again, fag anyway sometimes up there with!quote:
Now breaks my wooden shoe!quote:
What sit you there now again to oldwhoring?quote:
Ik moest dit echt even tweemaal lezenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
What sit you there now again to oldwhoring?
Yes you are becoming also a little day older, you are also not 18 anymore.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest dit echt even tweemaal lezen
En dit is hoe mijn vader met mijn vriendin praatquote:Op maandag 21 juli 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yes you are becoming also a little day older, you are also not 18 anymore.
En Rutte met Putinquote:Op maandag 21 juli 2014 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dit is hoe mijn vader met mijn vriendin praat
Yes, I find that rare!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:37 schreef CherryLips het volgende:
En dan vinden mensen het raar dat ik niet naar het Engels vertaal
WWIII, kom er maar in!quote:
Echt van die mensen die niet snappen dat we niet "ff met wat militairen erheen gaan"quote:
That is only because you are a lazy womansperson!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:37 schreef CherryLips het volgende:
En dan vinden mensen het raar dat ik niet naar het Engels vertaal
Waar een klein land groot in kan zijn!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt van die mensen die niet snappen dat we niet "ff met wat militairen erheen gaan".
"We hebben toch mariniers en commando's, die kunnen dat gebied toch wel even afzetten?"quote:Op maandag 21 juli 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt van die mensen die niet snappen dat we niet "ff met wat militairen erheen gaan".
Nee, dat is natuurlijk een volkomen kansloze missie om over de politieke gevolgen maar te zwijgen.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar een klein land groot in kan zijn!
Nou. Niet DAT dus
Maar de Amerikanen willen ons wel ff steunen!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk een volkomen kansloze missie om over de politieke gevolgen maar te zwijgen.
Wij hebben echt een defensiebudget van 6,95 vergeleken met wat die Russen allemaal hebben staan.
WKquote:Op maandag 21 juli 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar een klein land groot in kan zijn!
Nou. Niet DAT dus
Nee, dat kan nooit goed gaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de Amerikanen willen ons wel ff steunen!
Nou... ik geloof niet dat we daar tussen willen zitten hoor.
Al ben ik wel van mening dat je t ook niet met een "foei, niet meer doen he" moet laten wegglijden.
Daarom ook geen militair ingrijpen maar lekker de rug toekeren. Sociaal en economisch.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat kan nooit goed gaan.
Ik denk niet dat er heel veel meer te doen is vrees ik, ze doen daar toch wel waar ze zin in hebben. Het is zo'n teringzooi daar.
Wij niet zo erg, andere landen in Europa wel. Gas en zo....quote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom ook geen militair ingrijpen maar lekker de rug toekeren. Sociaal en economisch.
Alleen volgens mij zijn we er iets te afhankelik van.
O! Nou dan!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij niet zo erg, andere landen in Europa wel. Gas en zo....
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O! Nou dan!
*gaat met de rug naar Rusland toe zitten*
DAT zal ze leren! De piemels!
Swaffel ze neer!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O! Nou dan!
*gaat met de rug naar Rusland toe zitten*
DAT zal ze leren! De piemels!
"Van Moskou een glazen parkeerterrein maken!"quote:Op maandag 21 juli 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Gaan we regelen."quote:Op maandag 21 juli 2014 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Van Moskou een glazen parkeerterrein maken!"
Dat is zo acrobatisch als je er met de rug naar toe zitquote:
Minpunten hier.....quote:Op maandag 21 juli 2014 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is zo acrobatisch als je er met de rug naar toe zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |