TT loze topics zijn het mooistquote:Op maandag 21 juli 2014 09:43 schreef Barbusse het volgende:
Zit jij nu gewoon door een slotje heen te posten, gij vuige mod? En ik had nog wel zo'n heul leuke TT
NEIN MANNquote:
Ja, waar issie dan? TT ist ja foetsie!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt wel![]()
En dan heb je van die juppies van "Waar is de TT"
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, waar issie dan? TT ist ja foetsie!
Leuk!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:57 schreef JoeBravo het volgende:
ideaal voor in je weekend/vakantie: asfalteerwerkzaamheden naast je huis
Que?quote:
Zeg, ga jij eens honeymoonen of wittebroodweken of zo!quote:
JAMAARWAARISSIEDANNN?!?!?!quote:
Alleen coole mensen kunnen hem zienquote:
Dank jequote:Op maandag 21 juli 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens honeymoonen of wittebroodweken of zo!
Gefeliciteerd
de trouwerij was aaaaaawesomequote:Op maandag 21 juli 2014 10:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Que?
En hoe was je vakantie en trouwerij en zulks kerel?
Dan hoor je niet te fokken, dan hoor je te ketsen!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dank je
We hebben even een uurtje tussen onbijt en sauna
Die staan op FB. Hij was de eerste die ze postte!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto's gezien
*wil babs wel eens in pak zien*
Dr komt vast rook uit op het moment manquote:Op maandag 21 juli 2014 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoor je niet te fokken, dan hoor je te ketsen!
Hij heeft mij geunfriendquote:Op maandag 21 juli 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Die staan op FB. Hij was de eerste die ze postte!
Nee, je ziet ze niet, dat is heel wat andersquote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat overleef ik welAl mis ik wel de foto's
Dus mis IK zequote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Nee, je ziet ze niet, dat is heel wat anders.
Mij ookquote:
resistent tegen schaamte?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat overleef ik welAl mis ik wel de foto's
Huuuuu, derdegraads verbrandingen op je penerquote:Op maandag 21 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dr komt vast rook uit op het moment man.
dat je openlijk toegeeft niet friend-waardig te zijn.. ach.. flauwe steek onderwater is niet grappig als je m uit moet leggenquote:
Had ik hem toch goed begrepen.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:43 schreef clevy het volgende:
dat je openlijk toegeeft niet friend-waardig te zijn.. ach.. flauwe steek onderwater is niet grappig als je m uit moet leggen
Of in je poesquote:Op maandag 21 juli 2014 10:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huuuuu, derdegraads verbrandingen op je pener
tja soms is het ook niet goed als mensen de grap wel meteen begrijpen.. een associatieve geest kan best een plaag zijn. *denkt terug aan afgelopen weekend*quote:
Ja da vink egt slegt!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Echt, ouders die via FB of Whatsapp met hun kinderen communiceren vol met spelfouten.
Die zouden echt nooit de "aanvraag kind" vragenlijst overleven als die er zou zijn.
We waren al 6 jaar aan het ketsenquote:Op maandag 21 juli 2014 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dr komt vast rook uit op het moment man.
Dan nogquote:
Misschien toch die lui van SEX SC hier krijgen?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja, waar moeten we het nu weer eens over hebben.
Iemand nog een crush?.
Ik heb jou niet op feestboekquote:
Van mij mag het hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien toch die lui van SEX SC hier krijgen?
Moagh..
Rookoventjequote:
Doe eens regelenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Van mij mag het hoor.
Aren't we a sad bunch?.
Nee, das waar.... Afgelopen week ook gewoon te druk geweest om uberhaupt ook maar iemand anders behalve mijn familie te zienquote:
Al zou ik voor mij nou wel een uitzondering maken op mijn feestboekquote:Op maandag 21 juli 2014 11:16 schreef Barbusse het volgende:
Nee, das waar.... Afgelopen week ook gewoon te druk geweest om uberhaupt ook maar iemand anders behalve mijn familie te zien
is het verstandig dat toe te geven?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Ja, waar moeten we het nu weer eens over hebben.
Iemand nog een crush?.
Ik kan er tegen.quote:
We doen hier niet anders, al jarenquote:
Was je gisteren niet al aan het swingen in je string op milkshake?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wanna swiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing from the chandeliiihieeeeeeeeeeer! The chandeliieeehieeeeer!
De baas is weg
bij deze, schoorvoetend..quote:Op maandag 21 juli 2014 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We doen hier niet anders, al jaren.
Zaterdag nog erg gelachen met een heel jong nichtjequote:
Ook met hem niet, al had dat wel gekundquote:
Pffquote:Op maandag 21 juli 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Ook met hem niet, al had dat wel gekund.
Ik heb werkelijk waar geeeen ideeee wie je bent op den feestboekquote:Op maandag 21 juli 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zou ik voor mij nou wel een uitzondering maken op mijn feestboek
Ik van jou ook nietquote:Op maandag 21 juli 2014 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geeeen ideeee wie je bent op den feestboek![]()
Ik was ook veels te druk voor dat soort mondaine zakenquote:
Jij bent nooit te druk om te neukenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik was ook veels te druk voor dat soort mondaine zaken.
Blijkbaar wel he?quote:
En die drie lekkere wijven dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar wel he?.
Maar er viel ook niet zoveel te neuken hoor, veel stellen en wat rondspringend jong grut.
En het probleem is?quote:Op maandag 21 juli 2014 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar wel he?.
Maar er viel ook niet zoveel te neuken hoor, veel stellen en wat rondspringend jong grut.
Dat was pas heel laat op de avond, ergens rond 2:00 ofzoquote:
Laat op de avond is goed, want dan hoef je niet meer te draaien en heb je weer tijdquote:Op maandag 21 juli 2014 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat was pas heel laat op de avond, ergens rond 2:00 ofzo. En om de een of andere reden willen niet alle lekkere wijven zo 123 met me neuken, ik weet ook niet precies waarom.
Tuurlijk wel, muziek tot de laatste persoon weg isquote:Op maandag 21 juli 2014 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat op de avond is goed, want dan hoef je niet meer te draaien en heb je weer tijd
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 21 juli 2014 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, muziek tot de laatste persoon weg is.
Lekker makkelijk praten, achteraf, als vrouw.quote:
Jij ook, gewoon lagere standaarden hebbenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Lekker makkelijk praten, achteraf, als vrouw.
JIJ kan altijd wel neuken ja.
True, maar meisjes van 20 ofzo zitten toch vaak ook niet te wachten op iemand van mijn leeftijd, hoe cool en populair ik ook was op dat tijdstip (quote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij ook, gewoon lagere standaarden hebben
Dan neem je geen meisje van 20 hequote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
True, maar meisjes van 20 ofzo zitten toch vaak ook niet te wachten op iemand van mijn leeftijd, hoe cool en populair ik ook was op dat tijdstip ().
Meer waren er niet rond die tijdquote:
Had je moeten zorgen dat een ander wat langer bleef plakkenquote:Op maandag 21 juli 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Meer waren er niet rond die tijd. Paar stellen nog en wat losse gasten, die 3 meiden en Toto
.
Dude, je bent geen bejaarde opa, dus gedraag je ook niet zoquote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar meisjes van 20 ofzo zitten toch vaak ook niet te wachten op iemand van mijn leeftijd, hoe cool en populair ik ook was op dat tijdstip ().
Dan moet je ze meer drank geven.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het waren natuurlijk mensen van buiten het feestje die bij ons kwamen omdat wij muziek hadden, ze waren ook zo weer weg op een gegeven moment hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had je moeten zorgen dat een ander wat langer bleef plakken![]()
Of een nr achter de hand hebben van iemand.
Ik had geen drank bij me, dat werd voor me geregeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |