SPOILER: ONZ SC bazenjingleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk die ventilator op het podium!
[ Bericht 21% gewijzigd door Fopje op 26-07-2014 13:39:56 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Staat niets meer in inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef KitKatChunky het volgende:
wat een lege agenda hebben we tegenwoordig in de OP
Zo gaat dat als data verstrijkenquote:Op maandag 21 juli 2014 01:34 schreef KitKatChunky het volgende:
wat een lege agenda hebben we tegenwoordig in de OP
Real quick, Star Citizen is:quote:
Ik heb die jingle er een keer uit gegooid op verzoek. Fopje was het hier niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
Waar is die gozer van die jingle trouwens gebleven? Weet zijn username niet eens meer.
Nee, dat loopt niet goed af.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:37 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb een nieuwe punt voor in de agenda
16 augustus ONZmeet in Sassenheim bij rezania in de achtertuin
Ik zeg doen!quote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga binnenkort nog wel een hetze voeren tegen die jingle. Ik Stoor mij echt aan zo iets onzinnigs.
Staat zelfs in de OP hoe hij heetquote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
Waar is die gozer van die jingle trouwens gebleven? Weet zijn username niet eens meer.
Sinds wanneer lopen ONZ-meets wel goed af?quote:
dit bedoel ik. Zelfs die hele gast post hier niet eens (meer).quote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Real quick, Star Citizen is:
A rich universe focused on epic space adventure, trading and dogfighting in first person.
• Single Player – Offline or Online(Drop in / Drop out co-op play)
• Persistent Universe (hosted by US)
• Mod-able multiplayer (hosted by YOU)
• No Subscriptions
• No Pay to Win
quote:Star Citizen will consist of two main components: first person space combat and trading in an MMO-style Persistent Universe and modifiable, optionally cooperative private servers including a branching single player campaign known as Squadron 42.
Klojo misschienquote:Op maandag 21 juli 2014 01:36 schreef Rezania het volgende:
Oh ja.quote:
Staat toch dat het twee dingen zijn?quote:
Ik vind het ergens wel leuk dat jij je er oprecht aan stoortquote:Op maandag 21 juli 2014 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dit bedoel ik. Zelfs die hele gast post hier niet eens (meer).
Fopje in 10... 9... 8...quote:
je kan een mmo ook in je eentje spelen, maar het is wel mmoquote:Op maandag 21 juli 2014 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja.Waar is hij?
[..]
Staat toch dat het twee dingen zijn?Dus je kan het MMO gedeelte in gaan, maar dat hoeft niet.
Alleen als LR dat goed vindquote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
van een kale kip kan je niet plukken, kusje dan maar?
Nee, een MMO vereist dat je online bent. Dat hoeft bij dit spel niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je kan een mmo ook in je eentje spelen, maar het is wel mmo
Best sneu ook toch.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel leuk dat jij je er oprecht aan stoort
Dan ga ik nu een keuze maken tussen slapen of nog een aflevering HoC
[..]
Fopje in 10... 9... 8...
maar de (co-op) singplayer wordt gehost op aparte servers, lijkt mij dat je dan nog steeds online moet. Op een andere server tho.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, een MMO vereist dat je online bent. Dat hoeft bij dit spel niet.
Minimalistisch.quote:
Ik vind het wel leukquote:Op maandag 21 juli 2014 01:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best sneu ook toch.Het is maar het internet.
En doe nog een aflevering!
Geo en ik kennen elkaar al jaren en hoewel wij onze confrontaties hebben gehad gun ik jullie dit kleine pleziertje van harte.quote:
Geen idee hoe het allemaal werkt, boeit me eigenlijk ook niet zoveel. Maar je kan dus gewoon een groot deel in je eentje doen zonder gezeik van 'Wie wil er ruilen?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar de (co-op) singplayer wordt gehost op aparte servers, lijkt mij dat je dan nog steeds online moet. Op een andere server tho.
Fopje gaat maar lekker een eind fietsen, we hebben gestemd.quote:
Het zijn pretty much twee losse spellen wssquote:Op maandag 21 juli 2014 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee hoe het allemaal werkt, boeit me eigenlijk ook niet zoveel. Maar je kan dus gewoon een groot deel in je eentje doen zonder gezeik van 'Wie wil er ruilen?', daar gaat het me om.
[..]
Fopje gaat maar lekker een eind fietsen, we hebben gestemd.
Die ken ik nog welquote:
Heeeeequote:Op maandag 21 juli 2014 01:47 schreef wietparkiet het volgende:
He flips
nu zijn we zo goed als alleen in het topic![]()
![]()
Ze had sinds 2009 een pauzequote:Op maandag 21 juli 2014 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die ken ik nog welBulletproof en In For The Kill enzo. Dat is alweer een aardige tijd terug dat ik dat luisterde.
alsof me dat luktquote:Op maandag 21 juli 2014 01:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je gaat flips toch niet hosselen wp
Je stampt WP eerst de grond in (Volkomen onterecht) om ons vervolgens op te dragen lief voor elkaar te zijn?quote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
my point exactly.
En nu ga ik echt slapen, beetje lief zijn voor elkaar
Ik heb zijn nummer, zal ik hem jou geven zodat je hem kan bellen??quote:Op maandag 21 juli 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stampt WP eerst de grond in (Volkomen onterecht) om ons vervolgens op te dragen lief voor elkaar te zijn?
Jij beweerde laatst dat een relatie tussen ons totaal niet zou werken. Ik kan me de woorden 'hell no' nog herinnerenquote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 01:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij beweerde laatst dat een relatie tussen ons totaal niet zou werken. Ik kan me de woorden 'hell no' nog herinneren
Ikquote:Op maandag 21 juli 2014 01:59 schreef Monopoly het volgende:
Wie wil er nou geen relatie met Flippiee?
Dan zou ik verder gaan met moira.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou mijn vrouw zo aan de kant zetten als ik met Flips verder kan gaan <3
Dan verhuis je, duh. Flipsels niet willen daten om zo'n stomme reden.quote:
Wijze woorden dit.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou mijn vrouw zo aan de kant zetten als ik met Flips verder kan gaan <3
Jou zoek ik dis.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik maar zo af en toe mee mag doen bij het seksen vind ik het allemaal best.
Dat zou je dan mogen.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik maar zo af en toe mee mag doen bij het seksen vind ik het allemaal best.
Zorg dat je een enorme fallus hebt, sla alle mannen in elkaar die interesse hebben in haar en sluit haar net zo lang op in de kelder tot ze Münchausen Syndroom ontwikkeltquote:Op maandag 21 juli 2014 02:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Jou zoek ik dis.
Ik heb je advies nodig over vrouwen. Hoe kreeg jij verkering met een FOK!ster, en hoe houd je dat gaande?
quote:Op maandag 21 juli 2014 02:03 schreef Snowbells het volgende:
Flips niet adoreren en elke dag 276 berichtjes sturen me hartjesniet met haar getrouwd zijn
niet elk uur een fb status aanmaken om de liefde te bewijzen
![]()
is goedquote:Op maandag 21 juli 2014 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou je dan mogen.
En wat zijn jullie complimenteus heren.
Waarom 276. Is dit geheimtaal?quote:Op maandag 21 juli 2014 02:03 schreef Snowbells het volgende:
Flips niet adoreren en elke dag 276 berichtjes sturen me hartjesniet met haar getrouwd zijn
niet elk uur een fb status aanmaken om de liefde te bewijzen
![]()
:$ shquote:Op maandag 21 juli 2014 02:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom 276. Is dit geheimtaal?.
Topickill.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:36 schreef RockNijntje het volgende:
hou van me sgatje se is de ligt in me leve xxx
Haha, wat een grap.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Mogguh.
Ik had gisternacht de tofste grap ooit bedacht. Helaas ben ik hem vergeten
Oh.quote:
Ik ook, lekker vrij zijn van het werk op een maandag.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:41 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik zit in de chill-modus met chill0r muziek.
#ditishetleven
Niet altijd vrij zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 14:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ook, lekker vrij zijn van het werk op een maandag.
Oh, dat is wel netjes.quote:Op maandag 21 juli 2014 14:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nah ik werk maar drie dagen in de week.
En nu dus niet!quote:Op maandag 21 juli 2014 14:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Altijd vrij op vrijdag. Op maandagen moet ik soms wel of soms niet werken.
Pasta met zongedroogde tomaten en garnalen.quote:
Heb je een harde?quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:01 schreef KitKatChunky het volgende:
Dit is toch echt wel één van de beter gifs:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2014 22:01 schreef KitKatChunky het volgende:
Dit is toch echt wel één van de beter gifs:
[ afbeelding ]
Waar gaat het over?quote:
Jups, ben er gelukkig niet heel rouwig onder. Ik zag het al wel aankomen dus kon mij geestelijk wat voorbereiden.quote:
Dan ga je misschien maar niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:19 schreef Dientje12 het volgende:
straks mischien werken, eerlijk gezegd geen zin
Daarom...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Misschien is het wel een twijfelachtig geval.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, ik zat er al klaar voor!
Koffie en een broodje erbij, en nu maar wachten tot het tijd is!
Prima timing wel beste man.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mag ik een broodje?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:57 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Geweldig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:41 schreef KitKatChunky het volgende:
Ingeschreven voor mn master
het gaat echt gebeuren gewoon.
Was ook de bedoeling, weet alleen niet waaromquote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Je komt een beetje sarcastisch over
Lekker!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Net weer even mijn username eer aan gedaan
* Geo4kant pakt het kussen en slaat Adorabelle tegen haar kop, jij ook hallo!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:02 schreef AdoraBelle het volgende:
* AdoraBelle gooit een kussen naar Geo4kant.
Rustig rustig!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
* Geo4kant pakt het kussen en slaat Adorabelle tegen haar kop, jij ook hallo!
Goed, als jij belooft dat je niet meer gaat slaan.quote:
Wat voor meds zijn dat danquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om te huilen maar dat komt door m'n medicijnen denk ik.
Dan kun je er beter niet over beginnenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik wil er niet teveel over kwijt want ik vind het nogal beschamend.
* AdoraBelle wappert met haar blonde haren in het gezicht van Geo4kant.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan kun je er beter niet over beginnen
ugh haren in mijn mondquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle wappert met haar blonde haren in het gezicht van Geo4kant.
Sinds gisteren weer single na ruim een jaar, het is even wennen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als we op de eerlijk tour gaan: z'n gangetje. Veel moe alf een half jaar en geen idee waarom
[macho praat] Voor haar 10 andere jonge! [/macho praat]quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:05 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Sinds gisteren weer single na ruim een jaar, het is even wennen.
Wheheeh gelijk heb je, ik met m'n looksquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[macho praat] Voor haar 10 andere jonge! [/macho praat]![]()
Daar is weinig mis mee inderdaad /nohomoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Wheheeh gelijk heb je, ik met m'n looks.
Hahah fuck off gek, gewoon dikke slayer erop en doorgaanquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Chocolade, tissues, tranen en een beetje Sinead O'Connor kunnen wonderen doen HS
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Hahah fuck off gek, gewoon dikke slayer erop en doorgaan.
Verhipquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:30 schreef Heatseeker het volgende:
Verhip ik heb nog 1 heel biertje in de koelkast.
Ik ga morgen weer bier halenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verhipwat een kutwoord
Ik 2. En nog 2 kratten op het balkon, maar ik drink zelden (thuis)en nog sterke drank staan ook.
Toen wel een mooie actie, 2e krat jupiler halve prijs en in elke krat zat zo'n WK2014 shirtquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:34 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer bier halen.
Verhip over anderhalf uur is het al morgen.
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen wel een mooie actie, 2e krat jupiler halve prijs en in elke krat zat zo'n WK2014 shirt![]()
Alleen was ik zo stom en te eerlijk, de muts achter de kassa kon niet tellen.. anders had ik 4 kratten gratis kunnen hebben.
Bier.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld.
[..]
Bier.
Brouwerij in het Oostenrijkse dorpje waar ik vrijdag een week heen gaquote:In weiterer Folge werden beide Haupt-Bier-Sorten und die Spezial-Biere in
1 l Flaschen oder 2 l Flaschen gefüllt und zum Verkauf angeboten.
Ik neem mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 weken per ongeluk expres 'vergeten' 8 pakken drinken te melden
Al besloten hoeveel pullen je gaat jatten?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:40 schreef KLTZK het volgende:
[..]
[..]
Brouwerij in het Oostenrijkse dorpje waar ik vrijdag een week heen ga
Jattenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al besloten hoeveel pullen je gaat jatten?
Dat wilde ik in Ierland ook wel, tot dat ik de prijs zagquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:43 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Jatten
Wel wil ik een zo'n 1 liter pul kopen.
Maar om dan zo'n ding te jattenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat wilde ik in Ierland ook wel, tot dat ik de prijs zagbegon vanaf 22 euro
Bij zo'n kleine brouwerij als deze zullen ze waarschijnlijk geeneens geplande rondleidingen hebben denk ik.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze moeten zo'n ding ook gratis weggeven, intree is vaak al belachelijk duur
Ik heb ook nog maar een biertje in de koelkast, was vandaag te lui om bier te halenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:30 schreef Heatseeker het volgende:
Verhip ik heb nog 1 heel biertje in de koelkast.
En ik maak denken dat jij een ekte wasquote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar een biertje in de koelkast, was vandaag te lui om bier te halen
Shake hands.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar een biertje in de koelkast, was vandaag te lui om bier te halen
Grove/zwarte humorquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
Hou wel van grove humor, had er zelf ook een vandaag.. vriend van mij die zei dat hij nog wel eens naar Auswitsch wil.. ik zei "Voor de echte ervaring moet je dan wel met de trein gaan"
ahhaahhah EHHAHAEHHAHA HAHHAHAHAHAHHAHAH!H!H!HAH!HAAHAAAAAAAHAH!quote:
Wat een baasquote:
wat?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ahhaahhah EHHAHAEHHAHA HAHHAHAHAHAHHAHAH!H!H!HAH!HAAHAAAAAAAHAH!
Blijft geweldig, heb hem al zeker 15 keer gekeken. Hij zeikt alles en iedereen af.quote:
Ben je een african-american ofzo?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:03 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ahhaahhah EHHAHAEHHAHA HAHHAHAHAHAHHAHAH!H!H!HAH!HAAHAAAAAAAHAH!
Afgeknapt?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
Ja genoeg interesse vragen gesteld. Doei.
Welke schoenmaat heb je?quote:
Zit je wel eens op 4chan?quote:
Sporadisch kom ik er wel eens terecht omdat ik dan ergens anders op een link klik, zoals via FOK!.quote:
>plebquote:
De structuur en het type mensen dat er komen moet je wel liggen ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sporadisch kom ik er wel eens terecht omdat ik dan ergens anders op een link klik, zoals via FOK!.
Verder niet, ik vind die site nogal.. verwarrend, rare structuur and shit naast de mafkezen en weird shit die er op staan
Wilde het tweede sturen ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:52 schreef KLTZK het volgende:
[..]
>pleb
>newfag
>2014
>not living on 4chan
[..]
De structuur en het type mensen dat er komen moet je wel liggen ja.
Zelf vind ik het een chille hangplek, maar een tijdje heb je wel genoeg gehad voor de dag.
Heb er ook bewust voor gekozen om er niet veel te komen omdat ik bang ben dat ik dan veel uren er aan ga bestedenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:52 schreef KLTZK het volgende:
[..]
De structuur en het type mensen dat er komen moet je wel liggen ja.
Zelf vind ik het een chille hangplek, maar een tijdje heb je wel genoeg gehad voor de dag.
Er zitten te weinig uren in een dag.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb er ook bewust voor gekozen om er niet veel te komen omdat ik bang ben dat ik dan veel uren er aan ga bestedennet als ik al met FOK! doe
Wat is je lotnummer?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eens.. ook te weinig dagen in een week. Hopelijk win ik de loterij.
Ooit al een iets gewonnen?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet hem nog kopen, meestal is het een einde jaars lot
Mijn grootste prijs bij een loterij/bingo in een weekendje in een bungalowpark.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
De grootste prijs die ik ooit gewonnen heb in een loterij was iets van 15 euro ofzo
Nicequote:Op woensdag 23 juli 2014 00:01 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mijn grootste prijs bij een loterij/bingo in een weekendje in een bungalowpark.
Was de hoofdprijs
Is het ookquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe die anus terug in zn kont gaathet lijkt wel mechanisch
Dit klopt want de anus is de ring en de kont zijn de billen en de ring gaat terug in de billenquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
"Anus terug in kont"... anatomie met Geo4kant.
Oke nou ja ik moet zeggen dat ik niet zo'n anale expert ben en ik het gewoon grappig vond klinkenquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dit klopt want de anus is de ring en de kont zijn de billen en de ring gaat terug in de billen
oke da kenquote:Op woensdag 23 juli 2014 00:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke nou ja ik moet zeggen dat ik niet zo'n anale expert ben en ik het gewoon grappig vond klinken.
Omdat je bij ali je theorie hebt geleerd?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:17 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zijn er zoveel verkeersborden die ik nog nooit heb gezien. Godver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |