Die heeft er zin in op de maandagochtendquote:Op maandag 21 juli 2014 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarover gesproken
"sex?" was het openingsgesprek met iemandToch maar niet
Zondagavond eigenlijk alquote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef UnicornFarts het volgende:
Die heeft er zin in op de maandagochtend
kwam door het weerquote:
Maar maar.. jij hebt al een leuke date?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:49 schreef UnicornFarts het volgende:
Nu weer een erg leuke match, eigenlijk een tikje te oudToen ik het net tegen mijn collega zei was het eerste wat ze riep "OMG" maar toen ik eenmaal zijn foto liet zien zei ze gelijk oh wow daar zou ik ook zo op kunnen vallen
Is dat aan dagen gebonden dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die heeft er zin in op de maandagochtend
Dat klopt. En blijkbaar kunnen andere mensen dat niet aan en gaan raar doen. Daarom post ik hier niet meer.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb kanovinnie al een tijdje niet meer gespot hier
Ik match altijd met SiIkquote:
Hoe bedoel je dat? Als in dat mensen niet blij voor je zijn oid? Stink-ui heeft ook een vriendinnetje, vinden wij ook heel niet ergquote:Op maandag 21 juli 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat klopt. En blijkbaar kunnen andere mensen dat niet aan en gaan raar doen. Daarom post ik hier niet meer.
[..]
Ik match altijd met SiIk![]()
Stink-uiquote:Op maandag 21 juli 2014 11:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Als in dat mensen niet blij voor je zijn oid? Stink-ui heeft ook een vriendinnetje, vinden wij ook heel niet erg
Als je mij en stink-ui kruist krijg je stink-kano-ui-fartsquote:Op maandag 21 juli 2014 12:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je ons kruist krijg je stink-unicorn-ui-farts![]()
Liefde voor die man
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je mij en stink-ui kruist krijg je stink-kano-ui-farts
Klopt wel. Ik stink als ik ui'en scheten laat.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik kreeg ook een geweldige opening voor mij kiezen: "Hoi"
Wat een fantasie weer![]()
![]()
Vervolgens stond er dat ze niet op zoek is (zoals iedereen die op Tinder zit, moehaha).
Op naar de volgende match!
Ik zag mijn naam voorbij komen?!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als je ons kruist krijg je stink-unicorn-ui-farts![]()
Liefde voor die man
Waar ligt dat?quote:Op maandag 21 juli 2014 14:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tip: omgeving Nieuw Vennep hoef je niet lokaal (2/5 km) te zoeken.....mijn God zeg
_!
Ik kwam jou van de week tegen op Tinder geloof ikquote:Op maandag 21 juli 2014 14:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tip: omgeving Nieuw Vennep hoef je niet lokaal (2/5 km) te zoeken.....mijn God zeg
_!
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik kwam jou van de week tegen op Tinder geloof ik
Ik zat in de automatische druk-op-het-kruisje standquote:Op maandag 21 juli 2014 15:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]geloof er niks van. Waar is de match dan?
Wat is er mis met hoi? Standaard opening in de kroeg, op straat en op tinder. Wat had je dan verwacht. Een geweldige originele vraag die meteen leidt tot gesprekken die duren tot middernacht?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik kreeg ook een geweldige opening voor mij kiezen: "Hoi"
Wat een fantasie weer![]()
![]()
Vervolgens stond er dat ze niet op zoek is (zoals iedereen die op Tinder zit, moehaha).
Op naar de volgende match!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |