quote:Op zondag 20 juli 2014 21:43 schreef golfer het volgende:
Het blijft toch wel de dominee's-zoon, met teksten over lijden enzo.
Hequote:Op zondag 20 juli 2014 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet. De "bladen" schrijven liever over de nieuwe partner van Gordon.
Het hoeft ook niet he?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet. De "bladen" schrijven liever over de nieuwe partner van Gordon.
Knap van jou, dat je via de TV aura's kunt lezen.quote:
Hij heeft dan ook recht op lijden. Als kunstenaar gebruik je dat dan. Bram is ie ook kwijtgeraakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:43 schreef golfer het volgende:
Het blijft toch wel de dominee's-zoon, met teksten over lijden enzo.
Het is een gesprek één op één.quote:
Juist dit stukje over verdriet lijkt mij niet helemaal uitgedacht.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:47 schreef Disana het volgende:
Het is allemaal weer zo af, zo klaar, zo uitgedacht. Dat is de moeite die ik heb met dit gesprek.
Alsof een programma altijd volgens dezelfde criteria moet gaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:46 schreef Ringo het volgende:
Fragmenten, heren, fragmenten. En dáárover praten.
Het is een interview, met een gespreksleider, die nu langzaam de weg kwijt lijkt te raken.quote:
Wolkers heeft ook een dochtertje verloren door een dramatisch ongeluk in huis.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook recht op lijden. Als kunstenaar gebruik je dat dan. Bram is ie ook kwijtgeraakt.
Dit is juist waar het omgaat in Zomergasten.quote:
Zomergasten wordt dan ook niet voor de Telegraaflezer gemaakt.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:46 schreef Ringo het volgende:
Fragmenten, heren, fragmenten. En dáárover praten.
Waarbij vermeld dat het grootste deel van de PvdA-stemmers nou juist wel de Telegraaf lezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Zomergasten wordt dan ook niet voor de Telegraaflezer gemaakt.
Vooral ingegeven tegen de grote boze medische wereld heb ik het idee.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:49 schreef Deckard het volgende:
Valt mij vies tegen dat hij voor de homeopathie is.
Dat idee heb ik ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vooral ingegeven tegen de grote boze medische wereld heb ik het idee.
Het grootste deel van de doelgroep van Zomergasten daarentegen ziet niet alles binnen dat kader.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarbij vermeld dat het grootste deel van de PvdA-stemmers nou juist wel de Telegraaf lezen.
Moet ik happen?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:54 schreef Specularium het volgende:
Zo'n heel verhaal om verkapt 'Wilders is kut' te zeggen.
Boys en toysquote:Op zondag 20 juli 2014 21:53 schreef Apostrof het volgende:
Word zo verdrietig van die apen die toevallig wat wapens van Rusland hebben gekregen en zich nu helemaal het mannetje voelen.
Wat heb ik gemist ?quote:
Jij bent de enige die je eraan stoort.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:18 schreef Ringo het volgende:
Waarom zijn al die fragmenten zo irritant kort? Houdt de Gemiddelde Kijker het niet langer vol?
Misschien straks toch maar opzetten, hoe kut ik Freek de Jonge ook vind.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Best een toffe uitzending ondanks dat Freek het iets te veel regisseert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |