Hij heeft het gepresenteerdquote:Op zondag 20 juli 2014 21:20 schreef hpeopjes het volgende:
Is dit een herhaling ofzo? Freek heeft toch al eerder bij Zomergasten gezeten?
Pfff wat een gezeik over voetbal trouwens. Who cares.
Ah okquote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef tong80 het volgende:
@ One_of_the_few. Freek was ooit stadionspeaker. Een Oostenrijks elftal tegen Ajax. Zei dat er telefoon was voor Simon Wiesenthal. 5 minuten later kreeg de doelman, Wohlfart een staaf in z'n rug. Ajax werd daarna voor een jaar geschorst voor europees voetbal.
Aha, dat verklaart goed waarom ik het gevoel heb die man daar al meerdere keren te hebben zien zitten.quote:
Ja, je kijkt naar een herhaling uit 1996.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:20 schreef hpeopjes het volgende:
Is dit een herhaling ofzo? Freek heeft toch al eerder bij Zomergasten gezeten?
Freek is geen onbekende op de tv nee. Je zou zelfs wel eens een grap van hem hebben kunnen horen op tv.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:21 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart goed waarom ik het gevoel heb die man daar al meerdere keren te hebben zien zitten.
Bij Zomergasten dus, bedoelde ik.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Freek is geen onbekende op de tv nee. Je zou zelfs wel eens een grap van hem hebben kunnen horen op tv.
1996.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:21 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart goed waarom ik het gevoel heb die man daar al meerdere keren te hebben zien zitten.
Welterusten.quote:
Ja was mooie docu.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:27 schreef golfer het volgende:
Prachtig dat fragment met die instrumenten gemaakt van afval.
Heb ooit met veel ontroering naar deze docu gekeken.
Sommige zou ik wel weer willen zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit fragment heb ik al eens gezien.
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:28 schreef Apostrof het volgende:
Klonk beter dan mijn geprivilegieerde gymnasium schoolorkestje
Ja, van die kleindochter had ik niet meegekregen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:37 schreef tong80 het volgende:
Freek heeft dus een dochter en kleindochter verloren.
Want? En waar?quote:
Ze was acht jaarquote:Op zondag 20 juli 2014 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, van die kleindochter had ik niet meegekregen.
Ik ook niet. De "bladen" schrijven liever over de nieuwe partner van Gordon.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, van die kleindochter had ik niet meegekregen.
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:43 schreef golfer het volgende:
Het blijft toch wel de dominee's-zoon, met teksten over lijden enzo.
Hequote:Op zondag 20 juli 2014 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet. De "bladen" schrijven liever over de nieuwe partner van Gordon.
Het hoeft ook niet he?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet. De "bladen" schrijven liever over de nieuwe partner van Gordon.
Knap van jou, dat je via de TV aura's kunt lezen.quote:
Hij heeft dan ook recht op lijden. Als kunstenaar gebruik je dat dan. Bram is ie ook kwijtgeraakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:43 schreef golfer het volgende:
Het blijft toch wel de dominee's-zoon, met teksten over lijden enzo.
Het is een gesprek één op één.quote:
Juist dit stukje over verdriet lijkt mij niet helemaal uitgedacht.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:47 schreef Disana het volgende:
Het is allemaal weer zo af, zo klaar, zo uitgedacht. Dat is de moeite die ik heb met dit gesprek.
Alsof een programma altijd volgens dezelfde criteria moet gaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:46 schreef Ringo het volgende:
Fragmenten, heren, fragmenten. En dáárover praten.
Het is een interview, met een gespreksleider, die nu langzaam de weg kwijt lijkt te raken.quote:
Wolkers heeft ook een dochtertje verloren door een dramatisch ongeluk in huis.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook recht op lijden. Als kunstenaar gebruik je dat dan. Bram is ie ook kwijtgeraakt.
Dit is juist waar het omgaat in Zomergasten.quote:
Zomergasten wordt dan ook niet voor de Telegraaflezer gemaakt.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:46 schreef Ringo het volgende:
Fragmenten, heren, fragmenten. En dáárover praten.
Waarbij vermeld dat het grootste deel van de PvdA-stemmers nou juist wel de Telegraaf lezen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Zomergasten wordt dan ook niet voor de Telegraaflezer gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |