SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Maandag 14 juli
Gert Jakobs en Blaudzun
Dinsdag 15 juli
Wielrenner Wilco Kelderman
Schaatscoach Jillert Anema
Woensdag 16 juli
Ex-wielrenner Rob Harmeling
Politicus Emile Roemer
Donderdag 17 juli
Ex-wielrenner Leontien van Moorsel
Journalist en schrijver Edwin Winkels
Vrijdag 18 juli
Zwemmer Pieter van den Hoogenband
Zaterdag 19 juli
Ex-wielrenner Michel Cornelisse
Schrijver en journalist Bas Steman
Zondag 20 juli
Ex-wielrenner Gert Jakobs
Tv-regisseur Jef Rademakers
Shit! Gemist!?
Ik ben niet zo oud als Corrie.quote:
Ik word zo moe van die man hequote:Op zondag 20 juli 2014 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Hee alweer een onsamenhangend verhaal van Gert.
Past wel bij Wilfred Geneequote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:40 schreef THEFXR het volgende:
wel verwzijgen dat er meisjes van 16 in die pin up club zaten
quote:
Op zijn skippybal over de streep.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frans Bauer had moeten winnen vandaag
Ik heb geen zwarte bril, dus waar zeg je sorry voor?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op zijn skippybal over de streep.
Wat vind ik die zwarte brillen toch afschuwelijk. Wat ziet Gert Jacobs er uit zeg.
Oeps, sorry Mexicano
Ik keek naar je UI.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen zwarte bril, dus waar zeg je sorry voor?
Dat vind ik ook lelijkquote:
Dikke buik in je broekje.quote:
Karina is er weer bijquote:Op zondag 20 juli 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
Dat poepverhaal klinkt als een verhaal van Gertje.
van die blonde snollenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:40 schreef marcodej het volgende:
Ronde van Californië en Australië hebben mooiere.
nope, denk ziek ofzoquote:Op zondag 20 juli 2014 21:56 schreef Maver24 het volgende:
Heeft Genee al gezegd waarom Dries er maar niet is ?
quote:
duh, op de avond zelf heeft ie wel opgetreden en nu al voor de 3de dag niet? hoe lang gaat die staking nog duren?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]niet gepast om met grollen en grappen af te sluiten als er een vliegtuig met nl is neergeschoten
Beetje overdreven vind ik. Ik bedoel aan tafel hebben ze toch ook gewoon grappen en grollen verteld?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:03 schreef Maver24 het volgende:
Dries is dus niet ziek maar gewoon weggelaten
Morgen is hij er weerquote:Op zondag 20 juli 2014 22:02 schreef THEFXR het volgende:
duh, op de avond zelf heeft ie wel opgetreden en nu al voor de 3de dag niet? hoe lang gaat die staking nog duren?
ditquote:Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beetje overdreven vind ik. Ik bedoel aan tafel hebben ze toch ook gewoon grappen en grollen verteld?
Beetje jouw niveau dusquote:
Dries vraagt 1000 euro per uurquote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze hebben 3 dagen x ¤10.000 gage uitgespaard, dat zal de echte reden wel zijn.
minimum zal wel 1000 zijn er voor rtl gewoon een aparte dealquote:Op zondag 20 juli 2014 22:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dries vraagt 1000 euro per uur![]()
30 sec kost dus 30 euro![]()
BOEKINGSINFORMATIE
DRIES ROELVINK
Boekingsvorm: Standaard
Prijs: ¤ 1.000 - ¤ 2.000
http://www.janvis.nl/artiest-boeken/dries-roelvink
Alleen voor optreden in gele zwembroek geldt een opslag![]()
Nee. 8 euro 33.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dries vraagt 1000 euro per uur![]()
30 sec kost dus 30 euro
Gertje beweert: Breukink won die dag, Indurain werd tweede op een halve minuut en Delgado verloor 45 seconden.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Heb het vermoeden dat Gertje dit verhaal wat heeft aangedikt.
Daarna beweert Eddy Planckaert dat hij diezelfde dag (na de tijdrit) verdwaalde. Wel, hij staat niet in de uitslag van (deze) etappe 20. Logisch, hij verliet die Tour na etappe 8.quote:Tour de France 1990
Datum: 21-07-1990
20e etappe
Afstand: 45.5 km
Weg - Individuele tijdrit
Start: Lac de Vassivière (Limousin), Frankrijk
Aankomst: Lac de Vassivière (Limousin), Frankrijk
Uitslag
1. Eric Breukink en 1h02'40" (/Moy : 44.270 km/h/)
2. Alcala à 28"
3. Lejarreta à 38"
4. M.Indurain à 40"
5. LeMond à 57"
6. Ruiz-Cabestany à 1'28"
7. Lauritzen à 2'01"
8. Delgado à 2'21"
Volgens mij klopt zeker de helft van de verhalen die ze vertellen (deels) niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:04 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gertje beweert: Breukink won die dag, Indurain werd tweede op een halve minuut en Delgado verloor 45 seconden.
De werkelijke uitslag:
[..]
Daarna beweert Eddy Planckaert dat hij diezelfde dag (na de tijdrit) verdwaalde. Wel, hij staat niet in de uitslag van (deze) etappe 20. Logisch, hij verliet die Tour na etappe 8.
het moet een beetje leuk gebracht worden op de commerciële tvquote:Op maandag 21 juli 2014 00:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij klopt zeker de helft van de verhalen die ze vertellen (deels) niet.
Danny Vera is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:29 schreef Stansfield het volgende:
Die dame die bij tour du jour achter de bar staat vind ik er beter uit zien dan die van VI.
Topshow.
Vind je? Ik vind haar maar een raar hoofd hebben met een grote kin.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:29 schreef Stansfield het volgende:
Die dame die bij tour du jour achter de bar staat vind ik er beter uit zien dan die van VI.
Topshow.
Marije dacht ik? Prima dame idd.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:29 schreef Stansfield het volgende:
Topshow.
En toch is het een lekker dingquote:Op maandag 21 juli 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind haar maar een raar hoofd hebben met een grote kin.
Nou ja ik ben geen man dus ik zal het iets anders bekijkenquote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef kibo het volgende:
[..]
En toch is het een lekker dingUitermate geschikt voor achter de bar
![]()
Met de nadruk op sappigquote:Op maandag 21 juli 2014 20:40 schreef THEFXR het volgende:
ze moeten de dochter van Leo uitnodigen, die weet wel sappige verhalen te vertellen over het peleton
Nee hequote:Op maandag 21 juli 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
Godver zit ik dus nu zelf op RTL4 te kijken en te wachten he___
Op der knietjes zou ze ook wel geschikt voor zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 19:46 schreef kibo het volgende:
[..]
En toch is het een lekker dingUitermate geschikt voor achter de bar
![]()
marije heeft een heerlijke verleidelijke blikkenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op der knietjes zou ze ook wel geschikt voor zijn
en een kin om je ballen op te rustenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
marije heeft een heerlijke verleidelijke blikken
daar let ik echt niet opquote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
en een kin om je ballen op te rusten
Androni-shirtje incoming.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben wel heel veel subsponsors nodig
Daarvoor is het nu te laat. Schaatsen kun je qua inspanning totaal niet met wielrennen vergelijken.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch altijd benieuwd hoe ver Kramer in het wielrennen zou kunnen komen.
dat heeft elke wielerploeg wel. Alleen worden de delen die ze moeten coveren wat groter wordenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben wel heel veel subsponsors nodig
Wereldtop niet, maar ik ben er van overtuigd dat hij in no-time een verdienstelijke prof zou zijn. Als je ziet hoe eenvoudig hij in de zomer die elite-wedstrijden wint.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarvoor is het nu te laat. Schaatsen kun je qua inspanning totaal niet met wielrennen vergelijken.
lijkt me met zijn rug ook niet handig om Veel koersdagen te makenquote:Op maandag 21 juli 2014 20:48 schreef rubbereend het volgende:
Kramer wil toch helemaal niet wielrennen meer?
Inderdaad, hij wil zich meer op de korte afstanden richten.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:48 schreef rubbereend het volgende:
Kramer wil toch helemaal niet wielrennen meer?
Deelderquote:
69. Nou dan valt het reuze mee eigenlijk hoe hij eruit ziet.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij ziet er slecht uit. Hoe oud is hij inmiddels?
Zware botten in je broekje.quote:
Jawel. Brabo.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
Dat is bij al die missen, ze moeten niet hun mond opendoen.
Moet je zorgen dat ie vol zitquote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
Deze straalt gewoon echt domheid uit.quote:
Ja dan valt het best mee.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
69. Nou dan valt het reuze mee eigenlijk hoe hij eruit ziet.
Lief meisje vind ik.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zal wel andere kwaliteiten hebben.
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
beter met oppikken, die bimbo's geloven alles
Wat is er mis met Brabants ? Ik praat half/Brabants. Amsterdammers denken dat hun dialect heilig is.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:56 schreef Karina het volgende:
Amsterdams is geen dialect, dat is een accent.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Brabants ? Ik praat half/Brabants. Amsterdammers denken dat hun dialect heilig is.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zal wel andere kwaliteiten hebben.
Omdat Boogerd 17 klassen beter isquote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Danny Nelissen weg moest uit het programma en Boogerd er voor in de plaats kwam ?
danny loog alles aan elkaarquote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Danny Nelissen weg moest uit het programma en Boogerd er voor in de plaats kwam ?
Boogerd is nou eenmaal een veel grotere naam.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef tong80 het volgende:
Die belg voegt ook niks toe johquote:Op maandag 21 juli 2014 21:04 schreef tong80 het volgende:
Gewoon diegene die geen camera hebben een dummy camera geven, dan is gewicht of aerodynamica geen reden meer om te weigeren.quote:
De jeugd weet niet waar ze over praten.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:07 schreef tong80 het volgende:
tiiiiiimmmm kijk eens naar het palmares van Eddy.
Boogerd nietquote:
Twee verschillende programma's, beide met hun eigen charme.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Inhoudelijk is dit programma 100x beter dan de Avondetappe.
Zo moet t , wielrenners aan tafel en lekkere wijven achter de barquote:Op maandag 21 juli 2014 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Scheelt ook wel dat ze vier echte (oud)wielrenners aan tafel hebben.
dit en wagendorp kan ik niet uitstaanquote:Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Twee verschillende programma's, beide met hun eigen charme.
Avondetappe zou eigenlijk De vrienden van Mart Smeets moeten heten. Zo wat 9 van 10 gasten heeft hij wel een zakelijke band mee.
Eddy Planckaert werd net belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Scheelt ook wel dat ze vier echte (oud)wielrenners aan tafel hebben.
je bedoelt, de beste vara spindoctorquote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef tong80 het volgende:
Bert Wagendorp
De beste wielerjournalist en schrijver van Nederland.
Hij is toch geen (wieler)journalist meer?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef tong80 het volgende:
Bert Wagendorp
De beste wielerjournalist en schrijver van Nederland.
Daar werd ie net op afgerekend. Hij schrijft nog steeds over wielrennen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij is toch geen (wieler)journalist meer?
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Jahr00n het volgende:
terecht dat die cavendish eruit ligt
wat een randmongool
lolquote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra nu ook bij Team Ibarguren op de zwarte lijst
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:23 schreef Jahr00n het volgende:
terecht dat die cavendish eruit ligt
wat een randmongool
theunisse vond van nietquote:Op maandag 21 juli 2014 21:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Post dat was nog eens een ploegleider.
Bos heeft gewoon een schorsing gehad. Cav nog nooit.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef regiliopeace het volgende:
Boogerd legt een bommetje onder Theo Bos
Natuurlijk hadden Post en Raas eigenaardigheden maar ik bedoel meer als echte leider van een ploeg, geen lulletje rozewaters als nu vaak.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Ondanks al die doping hebben ze allemaal nog een goed geheugen.![]()
Verhoeven en Breukink hebben de lat hoog gelegd qua sulligheid.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Natuurlijk hadden Post en Raas eigenaardigheden maar ik bedoel meer als echte leider van een ploeg, geen lulletje rozewaters als nu vaak.
hahaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Behalve als het over doping gaat, dan kunnen ze zich niks meer herinneren.
Hopelijk zal Leo weer langs het parcours staan om aan te moedigen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:41 schreef forzaudinese het volgende:
Ze moeten het nog even hebben over de voorselectie van het WK ! Kijken of Leo het eens is met de selectie.
Hoe ziet die voorselectie er dan uit?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:41 schreef forzaudinese het volgende:
Ze moeten het nog even hebben over de voorselectie van het WK ! Kijken of Leo het eens is met de selectie.
Dat weet 'ie niet, hij kent lang niet alle renners.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:41 schreef forzaudinese het volgende:
Twaalf renners zeker van WK wielrennenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe ziet die voorselectie er dan uit?
Op basis van zijn voorseizoen is dat trouwens best logisch...en eigenlijk is dat parcours ook veel te zwaar voor Boom.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:42 schreef forzaudinese het volgende:
Waar kan je die vraag stellen ? Beste Leo, vind je het raar dat Lars Boom nog niet in de selectie van het WK zit.?![]()
Je moet niet alleen kopmannen meenemen, ook werkers.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op basis van zijn voorseizoen is dat trouwens best logisch...en eigenlijk is dat parcours ook veel te zwaar voor Boom.
Ik mis eigenlijk alleen Westra in dat rijtje.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Twaalf renners zeker van WK wielrennen
Die inderdaad en eventueel Ten Dam.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk alleen Westra in dat rijtje.
Sep Vanmarcke is al gaan kijken op het parcours en hij vond het wel wat voor de klassieker renners dus mischien dat Lars Boom het ook wel aan kan?quote:Op maandag 21 juli 2014 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op basis van zijn voorseizoen is dat trouwens best logisch...en eigenlijk is dat parcours ook veel te zwaar voor Boom.
Of een ravijn in donderen.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef tong80 het volgende:
De romantiek van de wielersport. Schijten langs de weg en pissend rijden.
Waar is die tijd gebleven ?
Tegenwoordig lekker luxe schijten in een camper.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef tong80 het volgende:
Boom komt tegenwoordig geen heuvel meer over. Bovendien blijft 250+ km voor Boom een probleem. Vanmarcke is wat dat betreft een stuk completer.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Sep Vanmarcke is al gaan kijken op het parcours en hij vond het wel wat voor de klassieker renners dus mischien dat Lars Boom het ook wel aan kan?
Met je eigen banden om je nek fietsenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef tong80 het volgende:
Een Caballero en een Willem II ploegquote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |