Ik zou er al geweest zijn wanneer het mijn kind was.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we vanaf nu elke gek die vindt dat Rutte zonder nadenken militairen moet sturen, zélf met een tentje, slaapzak en een pistooltje naar Oost-Ukraine wordt gestuurd.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we vanaf nu elke gek die vindt dat Rutte zonder nadenken militairen moet sturen, zélf met een tentje, slaapzak en een pistooltje naar Oost-Ukraine wordt gestuurd.
Ik denk dat jij daar veel te voorbarig mee bent. Lees de opinies onder berichtgevingen maar. Kijk naar de oorlogspropaganda bij onze officiele media. Allemaal gedreven door onderbuik en gevoel van verdriet voor nabestaanden. Niet door logica of feiten. En pvda is minstens zo slecht als de vvd.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef Geralt het volgende:
Hopelijk leidt dit gebrek aan (in de ogen van velen) daadkrachtig optreden van Nederland bij de volgende verkiezingen er toe dat niet half jan modaal Nederland nog op die kut VVD stemt.
Dat is in elk geval wel een voordeel. De VVD is een partij voor mensen die geld hebben en niet voor Jan Modalen. Het is mij dan ook nog steeds een raadsel waarom zoveel mensen op die partij gestemd hebben.
Dus we mogen die 193 dooien dankbaar zijn dat ze ons indirect verlost hebben van de VVD.
Ho ho, ze hebben daar geen molens om tegen te vechten hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zou er al geweest zijn wanneer het mijn kind was.
En daarom is het maar goed dat de nabestaanden niet zulke beslissingen hoeven te nemen, maar dat we dat over kunnen laten aan mensen met kennis van politiek.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Belgie momenteel te druk bezig met pogingen een regering te vormen...quote:Op zondag 20 juli 2014 19:24 schreef Blester het volgende:
[..]
4 man lijkt me belangen zat om eerlijk te zijn. Frankrijk zou inderdaad minder belangen hebben.
Zoveel domheid in 1 post.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:23 schreef Geralt het volgende:
Hopelijk leidt dit gebrek aan (in de ogen van velen) daadkrachtig optreden van Nederland bij de volgende verkiezingen er toe dat niet half jan modaal Nederland nog op die kut VVD stemt.
Dat is in elk geval wel een voordeel. De VVD is een partij voor mensen die geld hebben en niet voor Jan Modalen. Het is mij dan ook nog steeds een raadsel waarom zoveel mensen op die partij gestemd hebben.
Dus we mogen die 193 dooien dankbaar zijn dat ze ons indirect verlost hebben van de VVD.
Dat weet ik, maar de MP is van de VVD en een hoop mensen schreeuwen moord en brand en bommen op rusland en weet ik wat al dies meer.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:31 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar veel te voorbarig mee bent. Lees de opinies onder berichtgevingen maar. Kijk naar de oorlogspropaganda bij onze officiele media. Allemaal gedreven door onderbuik en gevoel van verdriet voor nabestaanden. Niet door logica of feiten. En pvda is minstens zo slecht als de vvd.
Als 30 paginas terug staat dat Poetin de bewuste aanslag heeft ogeëist. Dan lees ik 30 paginas terugquote:Op zondag 20 juli 2014 19:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik denk dat je minstens 30 topics terug moet gaan
Ik ben wat simpel, maak de tank van auto vol en ga die kant op rijden om het lichaam zelf mee naar huis te nemen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ho ho, ze hebben daar geen molens om tegen te vechten hoor.
Makkelijk lullenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:33 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Als 30 paginas terug staat dat Poetin de bewuste aanslag heeft ogeëist. Dan lees ik 30 paginas terug
Netvals die NLers die naar Joegoslavie gingen om Milosovic te liquideren toch...?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef Strani het volgende:
Ja, Poetin gaat het neerschieten van een passagiersvliegtuig opeisenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:33 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Als 30 paginas terug staat dat Poetin de bewuste aanslag heeft ogeëist. Dan lees ik 30 paginas terug
Nee, en dat gaat ook niet gebeuren. Niet met Malaysia Airlines in elk geval.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef agter het volgende:
Zijn er al nabestaanden op weg naar de Oekraïne?
Om hun mam/kind op te halen.
Nee dat gebeurt nietquote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef agter het volgende:
neequote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef agter het volgende:
Ik weet niet of dat verstandig is..quote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef agter het volgende:
Ga jij je nieuws maar halen bij de lokale buurtsuper dan.quote:
Het schijnt dat de autoriteiten toch al niet zoveel te zeggen hebben in dat gebied.quote:
Het zou maar zo kunnen maar dat komt niet in de media.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:35 schreef agter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |