SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
toto gespotquote:Ik ben twee keer ongewenst zwanger geraakt. Ik heb absoluut geen kinderwens. Ik ben nog jong, maar laat me toch steriliseren.
[quote:Ik had ooit eens seks en ben toen gestikt door het lichaamsgewicht van mijn sekspartner
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
kreeg die man met honkbal knuppel vrijspraak tchock
Jezusquote:Op zondag 20 juli 2014 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, lastig is dat altijd. Het verschilt echt enorm van zaak tot zaak wat de uitkomst is. Hangt allemaal af van de vraag of je je proportioneel verdedigd hebt ten opzichte van de dreiging die er was.
Noodweer-jurisprudentie is daarom ook echt hilarisch. Er is een bekende zaak van iemand die bijna aangereden werd op de snelweg en uit "noodweer" met een honkbalknuppel de auto van de ander vernielde
En een nog betere: een jonge kerel werd gepijpt door een oudere man. Die man was fucking loco dus die besloot zo hard als hij kon in de balzak van die gast te knijpen. Pakt die gast een marmeren buste en slaat zijn hoofd inquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
En een nog betere: een jonge kerel werd gepijpt door een oudere man. Die man was fucking loco dus die besloot zo hard als hij kon in de balzak van die gast te knijpen. Pakt die gast een marmeren buste en slaat zijn hoofd inNoodweer of niet?
Hehequote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand waarmee ik vroeger basisschool zat zit nu vast voor gewapende overval omdat ie dacht dat als je alleen de chauffeur was en op uitkijk stond niet strafbaar was.
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand waarmee ik vroeger basisschool zat zit nu vast voor gewapende overval omdat ie dacht dat als je alleen de chauffeur was en op uitkijk stond niet strafbaar was.
quote:
Dat is uit het pleidooi van de advocaat, en de rechter zei:quote:Toen een erectie bij verdachte uitbleef, beledigde [slachtoffer] verdachte door te zeggen dat verdachte impotent was en een mislukkeling. Verdachte besloot weg te gaan, maar werd dat onmogelijk gemaakt doordat [slachtoffer] verdachte bij zijn testikels greep. Verdachte voelde toen hevige pijn en sloeg [slachtoffer] in het gezicht om hem te doen ophouden. [Slachtoffer] kneep echter nog harder, waardoor verdachte overmand door intense pijn een vaas heeft gepakt en daarmee op het hoofd van [slachtoffer] heeft geslagen.
En dan zit je mooi in de celquote:Het hof is van oordeel dat het slaan met een zware vaas op het hoofd van een 86-jarige man door een 38-jarige man, afgewogen tegen de aard en ernst van de gestelde aanranding, een zodanig disproportionele reactie is, dat die verdachte niet kan disculperen. Met andere woorden: als waar is wat verdachte heeft gesteld dat hij hard in zijn testikels is geknepen door [slachtoffer], dan nog had hij zijn aanrander niet mogen doodslaan."
je laten pijpen door een 86-jarigequote:Op zondag 20 juli 2014 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dat is uit het pleidooi van de advocaat, en de rechter zei:
[..]
En dan zit je mooi in de cel
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef Tchock het volgende:
HHAHAAH die 15-jarige chick en haar stiefvader hadden eerst stiekem iets dus toen mocht niemand het weten, dus in het begin van de relatie noemden ze elkaar nog "pa" en "dochter"![]()
![]()
![]()
LJN nummer?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
En een nog betere: een jonge kerel werd gepijpt door een oudere man. Die man was fucking loco dus die besloot zo hard als hij kon in de balzak van die gast te knijpen. Pakt die gast een marmeren buste en slaat zijn hoofd inNoodweer of niet?
Moet kunnen. Helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef Tchock het volgende:
HHAHAAH die 15-jarige chick en haar stiefvader hadden eerst stiekem iets dus toen mocht niemand het weten, dus in het begin van de relatie noemden ze elkaar nog "pa" en "dochter"![]()
![]()
![]()
Wat denk jij daarvan dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef Tchock het volgende:
![]()
![]()
Ik heb echt geen idee. Ik snap niet hoe je van een vader/dochterrelatie überhaupt kunt beginnen met iets romantisch. Het begon blijkbaar toen haar moeder, zijn vrouw, overleed, dus misschien was het gewoon uit troost of zo... Ik heb geen idee. Vind het echt weerzinwekkend.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denk jij daarvan dan?
Dat ze gewoon helemaal brainwashed is of?
Want het lijkt wederzijdsquote:Op zondag 20 juli 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Ik snap niet hoe je van een vader/dochterrelatie überhaupt kunt beginnen met iets romantisch. Het begon blijkbaar toen haar moeder, zijn vrouw, overleed, dus misschien was het gewoon uit troost of zo... Ik heb geen idee. Vind het echt weerzinwekkend.
Dankuquote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/je-zal-het-maar-zijn/08-10-2013/POW_00635249
Vanaf 10:00 of zo
wow.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
Het kwam uit doordat het stiefzusje foto's van hun seks vondEn die gast is daadwerkelijk veroordeeld voor pedofilie
Haha ik heb die al een keer gezienquote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef Tchock het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als dat fragment afgelopen is komt er later nog meer (25:00)
Ja je moet Indiaas eten.quote:
Lamb of chicken masala, met knoflook naanbroodquote:
bedanktquote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lamb of chicken masala, met knoflook naanbrood
Naanbroodquote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lamb of chicken masala, met knoflook naanbrood
Uhu, dippen in chilisausquote:
Meh, dan liever yoghurtquote:Op zondag 20 juli 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Muntsaus(en hou normaal niet eens van munt)
[ afbeelding ]
Nooit gehadquote:Op zondag 20 juli 2014 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, dan liever yoghurt
Weet je wat ook lekker is?
Gewoon een beetje yoghurt over je curry gooien
Munt.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mintsaus(en hou normaal niet eens van mint)
[ afbeelding ]
Wel slim geconstrueerd zo hè? Ik denk instinctief dat die pa gewoon wakker was toen hij haar betastte maar misschien is dat gewoon mijn eigen argwaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
Oke...
Dochter neemt vrijwillig alle shit op zich, pa valt weinig te verwijten
Lijkt me ook hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel slim geconstrueerd zo hè? Ik denk instinctief dat die pa gewoon wakker was toen hij haar betastte maar misschien is dat gewoon mijn eigen argwaan.
vanavond welquote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk het koelt af, niet eens. Mijn kamer blijft een broeikas
Volgens mij wel jaquote:
is modequote:Op zondag 20 juli 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3CL%200241384%20001%2085%205239.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
Verbrandenquote:Op zondag 20 juli 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3CL%200241384%20001%2085%205239.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
Moet hebben, moet dragen, moet koesteren, moet knuffelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat voor verhaal?quote:
...quote:Op zondag 20 juli 2014 19:41 schreef Amarantha het volgende:
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
...
jajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:
Hallowwquote:
Hey, hoe is het?quote:
Goed hoor. daar ook?quote:
Net Hep uitgezwaaid, dus het kan beter.quote:
Ahhquote:
Ja.quote:
Nee inderdaad, strandje hele dag?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Jammer dat het zo heet was. We konden niet veel doen.
meneertje nog welquote:Op zondag 20 juli 2014 20:13 schreef Crack_ het volgende:
Zooo, bestelde mannetje entrecote vandaag.. En iemand anders sparerib dus ik zet zo die sparerib neer. Pakt die man die entrecote wilde 'm..Die wist ook niet wat ie eigenlijk had besteld.
Had 't wel gezegd hoor van "ho meneertje wacht"
Hij was bij mij, dus geen strand.quote:
oh hehe.quote:
Zijn ze tevreden over je kookkunsten?quote:
Geen idee, maar heb niks terug gekregen dus denk 't wel.. Ik heb geen idee hoe ik vlees moet bakkenquote:
Vlees is niet moeilijk, behalve biefstuk natuurlijk. met medium of doorbakken en shitquote:Op zondag 20 juli 2014 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb niks terug gekregen dus denk 't wel.. Ik heb geen idee hoe ik vlees moet bakken..
Jij kent entrecote dus ook niet. Dat is namelijk precies hetzelfdequote:Op zondag 20 juli 2014 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vlees is niet moeilijk, behalve biefstuk natuurlijk. met medium of doorbakken en shit
mediumquote:Op zondag 20 juli 2014 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vlees is niet moeilijk, behalve biefstuk natuurlijk. met medium of doorbakken en shit
Ohquote:Op zondag 20 juli 2014 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij kent entrecote dus ook niet. Dat is namelijk precies hetzelfde
Beide nietquote:Op zondag 20 juli 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, zou jij ook spareribs meenemen ipv entrecote?![]()
Mag ookquote:
kipsaté hebben we ook welquote:
sowieso pureequote:Op zondag 20 juli 2014 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kipsaté hebben we ook wel.
Sommige mensen echt, spareribs met puree![]()
![]()
hoe dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
medium
doorbakken
Moet je sowieso niet willen
ohja kloptquote:
sperma opsmeren, HAHAquote:Op zondag 20 juli 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn huid is verschrikkelijk onzuiver de laatste tijd.
Hoe kan ik dit oplossen, vrienden van me?
goed topicquote:Op zondag 20 juli 2014 20:45 schreef Toto69 het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #133 Miss/Mr Fok?! 2014
Nu al 2 dagen geen reactiequote:Op zondag 20 juli 2014 20:45 schreef Toto69 het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #133 Miss/Mr Fok?! 2014
Thighgapquote:Op zondag 20 juli 2014 20:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben afgevallen, mn benen raken elkaar niet meer aan als ik sta
Blijkbaar toch wat verkeerds gezegdquote:
quote:
Ezell heeft wat moeite met emoties.quote:
Whaha.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:58 schreef Fylax het volgende:
Ze werd boos omdat ik in het Brugklas-topic zat te kutten en ze heeft het uitgemaakt omdat ''we niet bij elkaar passen''
En dat zegt ze na een half jaar.
2 maanden tochquote:Op zondag 20 juli 2014 20:58 schreef Fylax het volgende:
Ze werd boos omdat ik in het Brugklas-topic zat te kutten en ze heeft het uitgemaakt omdat ''we niet bij elkaar passen''
quote:Op zondag 20 juli 2014 20:58 schreef Fylax het volgende:
Jawel, morgen naar de dokter.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu komt hij nooit meer buiten de deur
uh okequote:Op zondag 20 juli 2014 21:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar we waren al sinds januari bezig en toen eventjes niet en daarna kregen we
Balen man. Gelukkig was je bang voor mensen, dan scheelt dit een hoop.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:58 schreef Fylax het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Balen man. Gelukkig was je bang voor mensen, dan scheelt dit een hoop.
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Balen man. Gelukkig was je bang voor mensen, dan scheelt dit een hoop.
Dus 2 maandquote:Op zondag 20 juli 2014 21:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar we waren al sinds januari bezig en toen eventjes niet en daarna kregen we
Hosselbaas. Gewoon af en toe een natte vinger halen zonder heet gezeur aan te moeten horen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
We hadden 2 maanden ja en we waren daarvoor 3 maanden ''bezig''
vieze sletquote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juli 2014 21:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja een huisarts zegt dat echtquote:
Dudequote:Op zondag 20 juli 2014 21:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof een dokter dat zou zeggen, ook al vind hij dat...
het is vindTquote:Op zondag 20 juli 2014 21:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof een dokter dat zou zeggen, ook al vind hij dat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |