SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
toto gespotquote:Ik ben twee keer ongewenst zwanger geraakt. Ik heb absoluut geen kinderwens. Ik ben nog jong, maar laat me toch steriliseren.
[quote:Ik had ooit eens seks en ben toen gestikt door het lichaamsgewicht van mijn sekspartner
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
kreeg die man met honkbal knuppel vrijspraak tchock
Jezusquote:Op zondag 20 juli 2014 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, lastig is dat altijd. Het verschilt echt enorm van zaak tot zaak wat de uitkomst is. Hangt allemaal af van de vraag of je je proportioneel verdedigd hebt ten opzichte van de dreiging die er was.
Noodweer-jurisprudentie is daarom ook echt hilarisch. Er is een bekende zaak van iemand die bijna aangereden werd op de snelweg en uit "noodweer" met een honkbalknuppel de auto van de ander vernielde
En een nog betere: een jonge kerel werd gepijpt door een oudere man. Die man was fucking loco dus die besloot zo hard als hij kon in de balzak van die gast te knijpen. Pakt die gast een marmeren buste en slaat zijn hoofd inquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
En een nog betere: een jonge kerel werd gepijpt door een oudere man. Die man was fucking loco dus die besloot zo hard als hij kon in de balzak van die gast te knijpen. Pakt die gast een marmeren buste en slaat zijn hoofd inNoodweer of niet?
Hehequote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand waarmee ik vroeger basisschool zat zit nu vast voor gewapende overval omdat ie dacht dat als je alleen de chauffeur was en op uitkijk stond niet strafbaar was.
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand waarmee ik vroeger basisschool zat zit nu vast voor gewapende overval omdat ie dacht dat als je alleen de chauffeur was en op uitkijk stond niet strafbaar was.
quote:
Dat is uit het pleidooi van de advocaat, en de rechter zei:quote:Toen een erectie bij verdachte uitbleef, beledigde [slachtoffer] verdachte door te zeggen dat verdachte impotent was en een mislukkeling. Verdachte besloot weg te gaan, maar werd dat onmogelijk gemaakt doordat [slachtoffer] verdachte bij zijn testikels greep. Verdachte voelde toen hevige pijn en sloeg [slachtoffer] in het gezicht om hem te doen ophouden. [Slachtoffer] kneep echter nog harder, waardoor verdachte overmand door intense pijn een vaas heeft gepakt en daarmee op het hoofd van [slachtoffer] heeft geslagen.
En dan zit je mooi in de celquote:Het hof is van oordeel dat het slaan met een zware vaas op het hoofd van een 86-jarige man door een 38-jarige man, afgewogen tegen de aard en ernst van de gestelde aanranding, een zodanig disproportionele reactie is, dat die verdachte niet kan disculperen. Met andere woorden: als waar is wat verdachte heeft gesteld dat hij hard in zijn testikels is geknepen door [slachtoffer], dan nog had hij zijn aanrander niet mogen doodslaan."
je laten pijpen door een 86-jarigequote:Op zondag 20 juli 2014 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dat is uit het pleidooi van de advocaat, en de rechter zei:
[..]
En dan zit je mooi in de cel
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef Tchock het volgende:
HHAHAAH die 15-jarige chick en haar stiefvader hadden eerst stiekem iets dus toen mocht niemand het weten, dus in het begin van de relatie noemden ze elkaar nog "pa" en "dochter"![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |