ja hoor denk gewoon overal aanquote:Op zondag 20 juli 2014 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je denkt dan toch niet aan Unibet man haha gvd
OHHH INSOquote:Op zondag 20 juli 2014 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je denkt dan toch niet aan Unibet man haha gvd
Zal ik ook wat bekennen op de site?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
OHHH INSO
OHHH INSO
OOOOOH UNIBET!!
OOOOOOH TOTO!
Je mag jezelf of je eigendommen verdedigen. Als hij begint met aanvallen en hij mist toevallig de eerste klap waardoor jij eerder bent is er in de regel niets aan de hand (aangenomen dat je dat allemaal kunt bewijzen hè). Maar het wordt lastig als hij maar één keer zou slaan, want dan is er eigenlijk geen gevaar meer als hij gemist heeft. Dan heb je noodweerexces, wat ongeveer de juridische vorm is van "vooruit, voor deze ene keer".quote:Op zondag 20 juli 2014 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
stel ik loop in de stad en krijg ruzie met een ventje en hij moet mij zonodig fysiek aan proberen te vallen en ik ontwijk zijn aanval en ik mep wel raak ben ik dan de lul of hij? of kan je daar nog niks mee?
gr paxquote:Op zondag 20 juli 2014 18:22 schreef Tchock het volgende:
Straks op die site "Ik ben stiekem verliefd op Etsu"
Ik beken dat ik een zolderkamerautist benquote:Op zondag 20 juli 2014 18:22 schreef Tchock het volgende:
Welke sitequote:Op zondag 20 juli 2014 18:22 schreef Tchock het volgende:
Oh okeequote:Op zondag 20 juli 2014 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag jezelf of je eigendommen verdedigen. Als hij begint met aanvallen en hij mist toevallig de eerste klap waardoor jij eerder bent is er in de regel niets aan de hand (aangenomen dat je dat allemaal kunt bewijzen hè). Maar het wordt lastig als hij maar één keer zou slaan, want dan is er eigenlijk geen gevaar meer als hij gemist heeft. Dan heb je noodweerexces, wat ongeveer de juridische vorm is van "vooruit, voor deze ene keer".
Een oud-collega van mij heeft bijna een jaar in de bak gezeten hierdoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:21 schreef Tchock het volgende:
krijg ruzie met een ventje en hij moet mij zonodig fysiek aan proberen te vallen en ik ontwijk zijn aanval en ik mep wel raak ben ik dan de lul of hij? of kan je daar nog niks mee?
Je mag jezelf of je eigendommen verdedigen. Als hij begint met aanvallen en hij mist toevallig de eerste klap waardoor jij eerder bent is er in de regel niets aan de hand (aangenomen dat je dat allemaal kunt bewijzen hè). Maar het wordt lastig als hij maar één keer zou slaan, want dan is er eigenlijk geen gevaar meer als hij gemist heeft. Dan heb je noodweerexces, wat ongeveer de juridische vorm is van "vooruit, voor deze ene keer".
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:25 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
En verstuurd
Alleen zie ik 'm niet staan
Ja, lastig is dat altijd. Het verschilt echt enorm van zaak tot zaak wat de uitkomst is. Hangt allemaal af van de vraag of je je proportioneel verdedigd hebt ten opzichte van de dreiging die er was.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een oud-collega van mij heeft bijna een jaar in de bak gezeten hierdoor.
Een kerel sloeg hem op zijn harses, hij sloeg 1 keer terug. Die kerel viel en raakte buiten westen.
Poging tot doodslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |