Gatverdamme fikkiequote:Op zondag 20 juli 2014 18:15 schreef Fok-it het volgende:
`Ik denk soms tijdens de seks aan mijn moeder''
Gvd![]()
quote:
Iets over schade of causaal verband?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Artikelen ook niet. Vertel jij me anders maar even uit je hoofd wat er in 6:162 lid 3 staat.
Dat ligt aan super veel omstandigheden.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
als iemand je probeert te slaan maar je ontwijkt mag je dan terugslaan of heb jij dan alsnog de eerste klap uitgedeeld?
quote:
quote:
ohquote:Op zondag 20 juli 2014 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ligt aan super veel omstandigheden.
als het LMI is boeit het sowieso al niksquote:Op zondag 20 juli 2014 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
stel ik loop in de stad en krijg ruzie met een ventje en hij moet mij zonodig fysiek aan proberen te vallen en ik ontwijk zijn aanval en ik mep wel raak ben ik dan de lul of hij? of kan je daar nog niks mee?
Ligt eraan of ze je herkennen en je wegkomtquote:Op zondag 20 juli 2014 18:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
stel ik loop in de stad en krijg ruzie met een ventje en hij moet mij zonodig fysiek aan proberen te vallen en ik ontwijk zijn aanval en ik mep wel raak ben ik dan de lul of hij? of kan je daar nog niks mee?
je denkt dan toch niet aan Unibet man haha gvdquote:Op zondag 20 juli 2014 18:19 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ik denk overal aan dan hoor
over de leef, over voetbal, over bets je kent het wel
dat multitasks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |