LJN nummer?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
En een nog betere: een jonge kerel werd gepijpt door een oudere man. Die man was fucking loco dus die besloot zo hard als hij kon in de balzak van die gast te knijpen. Pakt die gast een marmeren buste en slaat zijn hoofd inNoodweer of niet?
Moet kunnen. Helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef Tchock het volgende:
HHAHAAH die 15-jarige chick en haar stiefvader hadden eerst stiekem iets dus toen mocht niemand het weten, dus in het begin van de relatie noemden ze elkaar nog "pa" en "dochter"![]()
![]()
![]()
Wat denk jij daarvan dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef Tchock het volgende:
HHAHAAH die 15-jarige chick en haar stiefvader hadden eerst stiekem iets dus toen mocht niemand het weten, dus in het begin van de relatie noemden ze elkaar nog "pa" en "dochter"![]()
![]()
![]()
Ik heb echt geen idee. Ik snap niet hoe je van een vader/dochterrelatie überhaupt kunt beginnen met iets romantisch. Het begon blijkbaar toen haar moeder, zijn vrouw, overleed, dus misschien was het gewoon uit troost of zo... Ik heb geen idee. Vind het echt weerzinwekkend.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denk jij daarvan dan?
Dat ze gewoon helemaal brainwashed is of?
Want het lijkt wederzijdsquote:Op zondag 20 juli 2014 18:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Ik snap niet hoe je van een vader/dochterrelatie überhaupt kunt beginnen met iets romantisch. Het begon blijkbaar toen haar moeder, zijn vrouw, overleed, dus misschien was het gewoon uit troost of zo... Ik heb geen idee. Vind het echt weerzinwekkend.
Dankuquote:Op zondag 20 juli 2014 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/je-zal-het-maar-zijn/08-10-2013/POW_00635249
Vanaf 10:00 of zo
wow.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:49 schreef Tchock het volgende:
Het kwam uit doordat het stiefzusje foto's van hun seks vondEn die gast is daadwerkelijk veroordeeld voor pedofilie
Haha ik heb die al een keer gezienquote:Op zondag 20 juli 2014 18:36 schreef Tchock het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als dat fragment afgelopen is komt er later nog meer (25:00)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |