Ook al eens meegemaakt ja, kon ik Utrecht - Delft zonder overstappen doen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Koploper 4075 rijdt vandaag even mee in de sprinter Den Haag - Roosendaal. Die mensen hebben mazzel
Is het normaal dat die trein Uhz, Uh, Ust en Bf overslaat?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef Monopoly het volgende:
Nog spotters in het noorden vanavond? Ik mag me weer op de baan vertonen!
[..]
Ja, de allerlaatste uit Roodeschool slaat een paar stations over, anders moet men nachttarief betalen, omdat je na 2 uur binnen komt in Groningen. Plus dat er daar sowieso nooit iemand instapt zo laat nog.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is het normaal dat die trein Uhz, Uh, Ust en Bf overslaat?
WTF, nachttarief?!quote:Op maandag 21 juli 2014 17:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, de allerlaatste uit Roodeschool slaat een paar stations over, anders moet men nachttarief betalen, omdat je na 2 uur binnen komt in Groningen. Plus dat er daar sowieso nooit iemand instapt zo laat nog.
Hoe lang was de trein en van waar naar waar reed ie?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:34 schreef Yreal het volgende:
Wat een braaf kutvolk zijn wij Nederlanders ook. Trein over de hele lengte uitpuileind van de mensen, deuren kunnen niet dicht, mensen blijven achter..
en de 1ste klas is leeg.
omdat algemene voorwaarden.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:25 schreef Ireyon het volgende:
Waarom is een E-Ticket niet geldig als je 'm op je telefoon laat zien? Waarom moet je 'm per se uitprinten alsof het 2001 is?
sprinter lelylaan > Schiphol met een zwik sgm.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe lang was de trein en van waar naar waar reed ie?
Een wat voor ding?quote:Op zondag 20 juli 2014 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
Als het goed is moet na komende week een TPRB-baanvak verdwenen zijn. ProRail zou dan de treinen tussen Leeuwarden en Harlingen Haven ook op de schermen moeten kunnen volgen. In augustus volgt Leeuwarden - Stavoren.
Dankjewel, ik vraag het over een tijdje wel weer (ben niet zo'n afkortingen onthouder, maar wil wel weten waar iets over gaat)quote:Op maandag 21 juli 2014 18:13 schreef Tochjo het volgende:
[..]
Ter plaatse bediend relaisblokstelsel.
somda is een stuk begrijpelijkerquote:Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef zeefje het volgende:
Ik lees hier nu een dag mee maar soms eigenlijk Veel te vaak zit ik![]()
Ik zag 'm vanochtend staan. Nouja, weet niet zeker of het de 4075 was.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Koploper 4075 rijdt vandaag even mee in de sprinter Den Haag - Roosendaal. Die mensen hebben mazzel
Wees welkom.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:44 schreef zeefje het volgende:
Ik lees hier nu een dag mee maar soms eigenlijk Veel te vaak zit ik![]()
We proberen het voor iedereen toegankelijk en begrijpbaar te houden*, maar als je iets onduidelijk is moet je dat aangeven en dan leggen we het uit.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:01 schreef zeefje het volgende:
Als jullie lekker treinjargon willen spreken moet je dat lekker doen; Ik ben de noob hier dus moet het maar accepteren en mee leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |