Ja, daar heb ik gisteren wel even wat tijd in moeten stekenquote:
Ligt meer aan de auto denk ik..quote:Op zondag 20 juli 2014 14:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kunnen we stellen dat de overgang van Kimi naar Ferrari een flop is?
Geen last van.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat the hell zijn die toch de hele tijd boordradio's doorheen aan het halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
la ferrari is een flopquote:Op zondag 20 juli 2014 14:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kunnen we stellen dat de overgang van Kimi naar Ferrari een flop is?
Boontje komt om zijn loontje.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindelijk schade bij Lewis, en terecht
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:47 schreef Maver24 het volgende:
Schuld van Button. Button nam de lijn niet goed en hield de binnenkant open
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:45 schreef Twieki het volgende:
[..]
Geen last van.Dan zul je ook wel niet bij het rijtje motoren-zijn-te-zacht-klagers horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Olav heeft altijd gelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 14:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das gewoon een feit, Olav Mol zegt het ook
Want Olav heeft altijd gelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 14:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Olav....quote:Op zondag 20 juli 2014 14:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nope.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan zul je ook wel niet bij het rijtje motoren-zijn-te-zacht-klagers horen
quote:Op zondag 20 juli 2014 14:49 schreef Twieki het volgende:
Al die haters hier op Hamilton.
Keer op keer gezeik over regels en aanpassingen, en keer op keer gezeik dat het saai is. Nu rijdt Hammi lekker ruig, en dan is 't wéér niet goed.
Guys, make up your mind.
Zit ie nu zelfs voorquote:Op zondag 20 juli 2014 14:51 schreef JohnB52 het volgende:
Nog 7 seconden op Alonso.
Daar zit ie over 4 rondjes achter.
Daarom kiest Alonso maar voor het hazenpadquote:Op zondag 20 juli 2014 14:51 schreef JohnB52 het volgende:
Nog 7 seconden op Alonso.
Daar zit ie over 4 rondjes achter.
fuck off nog 4 ronden, m'n banden zijn aan gort en ik kom binnen. Zoiets zegmaarquote:
In het computerspel?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel secondes Mercedes sneller is dan de rest in F1 2014.
en terecht. Hij had een ronde eerder al moeten gaanquote:Op zondag 20 juli 2014 14:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
fuck off nog 4 ronden, m'n banden zijn aan gort en ik kom binnen. Zoiets zegmaar
de soort?quote:Op zondag 20 juli 2014 14:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Is de top 2 al in beeld geweest sinds de soort
Magnussen komt vanuit de FR3.5quote:Op zondag 20 juli 2014 14:54 schreef Karstman het volgende:
Zo Massa geeft even vol de schuld aan Magnussen,"het is altijd hetzeldfe met die jonge gasten die uit de GP2 komen"
Magnussen heeft nooit GP2 gereden.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:54 schreef Karstman het volgende:
Zo Massa geeft even vol de schuld aan Magnussen,"het is altijd hetzeldfe met die jonge gasten die uit de GP2 komen"
was al ge-ninja editquote:
Na de finish regen altijdquote:Op zondag 20 juli 2014 14:56 schreef Maver24 het volgende:
kom is effe met die bak water. ik zie het niet gebeuren
En Alonso, Button, Ricciardo, Bottas en Magnussenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:59 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Volgens mij de hele top tien behalve Vettel?
De beide Mercedessen beginnen nu ook te klagen over de linker voorband.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
En Alonso, Button, Ricciardo en Magnussen
Hamilton is een labiele brokkenpiloot die denkt hij meer mag dan anderen, omdat hij meer mag dan anderen. Hij is slecht in normaal inhalen, hij moet het er van hebben dat anderen hun auto liever heel houden en dan maar aan de kant gaan. Dat is niet lekker ruig, dat is vervelend.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:49 schreef Twieki het volgende:
Al die haters hier op Hamilton.
Keer op keer gezeik over regels en aanpassingen, en keer op keer gezeik dat het saai is. Nu rijdt Hammi lekker ruig, en dan is 't wéér niet goed.
Guys, make up your mind.
Nee. Dat is racen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton is een labiele brokkenpiloot die denkt hij meer mag dan anderen, omdat hij meer mag dan anderen. Hij is slecht in normaal inhalen, hij moet het er van hebben dat anderen hun auto liever heel houden en dan maar aan de kant gaan. Dat is niet lekker ruig, dat is vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |