dus niks respectloos omgaan met de lijken, maar gewoon weghalen voor oa het bovenstaande.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:55 schreef marcodej het volgende:
http://online.wsj.com/art(...)rash-site-1405849163
Er is nu 1 lichaam in het plaatselijke mortuarium. Dat van een jongetje, gevonden en daarheen gebracht door een lokale bewoner, omdat anders 'de honden er wat mee konden doen.'
Of een paspoort weg te zien waaien. Zo gek is het allemaal niet dat die bewoners wat bij elkaar zoeken en wegbrengen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Precies dit probeer ik sinds het begin van "het slepen" al duidelijk te maken...
Veel mensen schreeuwen.. maar er zal maar een lijk door je dak heen in je huiskamer liggen...
Verder is er ook genoeg wild natuurlijk...
Niet door mijquote:
Het moordwapen verduisteren wordt i.h.a. gezien als het wissen van sporen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:55 schreef wise het volgende:
[..]
dus het verplaatsen aan een aantal militaire spullen is gelijk het wissen van sporen
gebeurd daar waarschijnlijk dagelijks
nee de ping werkt zelfs op de maan, na eeen ongelukquote:Op zondag 20 juli 2014 13:47 schreef Idanue het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij werkt die ping alleen onder water.
Heb je hem weerquote:Op zondag 20 juli 2014 14:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Het moordwapen verduisteren wordt i.h.a. gezien als het wissen van sporen.
169 lichamen.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:00 schreef Snowballed het volgende:
13:55 uur
Lichamen slachtoffers liggen in koeltrein
De lichamen die op de rampplek zijn gevonden, zijn daar weggehaald. Dat melden Oekraïense hulpdiensten. Volgens hen hebben de separatisten de resten meegenomen. Waarheen is nog onduidelijk. Journalisten in het rampgebied melden dat tientallen lichamen nu liggen in een koeltrein in het plaatsje Torez.
Video op de site
http://nos.nl/liveblog/677055-.html
Mensen zien wat ze willen zien, en met een suggestief zinnetje eronder is een conclusie snel getrokken. Ik betrap mezelf er ook op om zomaar dingen aan te nemen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Of een paspoort weg te zien waaien. Zo gek is het allemaal niet dat die bewoners wat bij elkaar zoeken en wegbrengen.
Breaking news dit!quote:Op zondag 20 juli 2014 14:00 schreef Snowballed het volgende:
13:55 uur
Lichamen slachtoffers liggen in koeltrein
Ben je Rus ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:58 schreef wise het volgende:
[..]
dus niks respectloos omgaan met de lijken, maar gewoon weghalen voor oa het bovenstaande.
Als daar überhaupt iets van terug te vinden is dat nog op een lichaam lijkt.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
169 lichamen.
zijn er dus 120 zoek
Wat naarquote:
En 35km omtrek...quote:Op zondag 20 juli 2014 14:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
169 lichamen.
zijn er dus 120 zoek
Sommige lui krijgen een harde van tegendraads gedrag. Lekker het tegengestelde standpunt innemen.quote:
twitter:obk twitterde op zondag 20-07-2014 om 13:59:42Separatistenleider Alexander Borodai zegt dat zijn mannen de zwarte dozen in handen hebben. Wil ze aan internationale experts overhandigen. reageer retweet
Ugh, dit probeer ik een kennis van mij net ook uit te leggen, maar kansloos.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:01 schreef superworm het volgende:
[..]
Niet alle pro-Russen (of uberhaupt lokale bevolking) zijn SS-achtige monsters hoor.
Ja ik weet..quote:
Duidelijk VICE niet gekekenquote:Op zondag 20 juli 2014 14:02 schreef Messina het volgende:
[..]
Ugh, dit probeer ik een kennis van mij net ook uit te leggen, maar kansloos.
lokale bevolking zijn oekrainersquote:Op zondag 20 juli 2014 14:01 schreef superworm het volgende:
[..]
Niet alle pro-Russen (of uberhaupt lokale bevolking) zijn SS-achtige monsters hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |