wij zijn lifd van de NATOquote:Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef JimmyJames het volgende:
Het VK en Australie zouden samen aan een VR-resolutie werken. En wat doet Nederland?
Maar voor dat je over dat soort dingen na gaat denken, waarom zou een Europees land haar militairen sturen naar een plek op de wereld waar ze niks te zoeken hebben laat staan toegelaten worden? Onder welk mandaat moeten die gasten daarheen? Met welk doel? Met welke bevoegdheden? Zomaar militairen sturen naar een soeverein gebied is een oorlogshandeling, dat voegt toch niks toe aan stabilisatie daar?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zelfs al heb je 200 man special forces, commando's, SAS, Seals whatever...
Een 20 man met AK47's hou je wel uit de buurt.
Maar er hoeft binnen 10km maar één tank in de buurt te zijn die de crashsite met granaten gaat bestoken en je kunt weer inpakken
Oké , men is sinds gisteren begonnen met de lichamen te bergen, we hebben foto's gezien van vrijwel intacte lijken, maar er zijn ontelbare niet complete lijken, armen, benen, vinegrs, ogen, een stuk darm, een plasje met moes.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:04 schreef anonymoussie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)m_campaign=E2ma_lead
Walgelijk hoe ze met de lichamen omgaan.
Er zijn nog mensen die denken dat dat het vliegtuig was, want de NOS zei het.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Klopt.. dat was fout.. en nog fouter was dat er geen rectificatie geweest is..
Ze hebben zonder te checken een bron vertrouwd
In dat geval, my bad.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, momenteel hebben ze een niet permanente zetel in de Veiligheidsraad.
Sommige mensen hier denken dat dode mensen er altijd uit blijven zien alsof ze slapen.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké , men is sinds gisteren begonnen met de lichamen te bergen, we hebben foto's gezien van vrijwel intacte lijken, maar er zijn ontelbare niet complete lijken, armen, benen, vinegrs, ogen, een stuk darm, een plasje met moes.
Mensen zien er niet zo lekker uit na een ongeluk en dan ook nog eens 2 dagen in de hitte. Nu kun je proberen met 2 man een 'intact' lijk te bergen maar dat valt snel uit elkaar als je het wilt gaan tillen. Dus ja, je moet met grijpers, scheppen en andere zooi aan de gang.
Wat hebben ze dan bij het ruimen zonder respect gedaan? Ik heb ze er niet mee zien jonassen hoor.
Ik dacht zoiets gelezen te hebben in de stroom van info die hier elke dag langskomt, maar ik kan nu niets terugvinden ervan uit betrouwbare bron. Dank voor de oplettendheidquote:Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoezo? Die eerdere audiotapes waren nep? Bron?
Bedankt, niet gelezen.quote:
En als ik me die nacht goed herinner werd er gezegd, ze waren al aan het afluiten, dat ze van CNN de laatste beelden van het vliegtuig hadden. Wat dus het foute toestel was.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat vliegtuig met die ene vleugel in de fik? En ik de hele tijd denken dat dat wel MH17 was. Vond het ook apart in combinatie met berichtgeving dat over meerdere kilometers wrakstukken terecht zijn gekomen.
Dat zou (denk ik) moeten kunnen met toestemming van de regering van Oekraïnequote:Op zondag 20 juli 2014 13:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar voor dat je over dat soort dingen na gaat denken, waarom zou een Europees land haar militairen sturen naar een plek op de wereld waar ze niks te zoeken hebben laat staan toegelaten worden? Onder welk mandaat moeten die gasten daarheen? Met welk doel? Met welke bevoegdheden? Zomaar militairen sturen naar een soeverein gebied is een oorlogshandeling, dat voegt toch niks toe aan stabilisatie daar?
Klopt.. Daarom baal ik er ook van dat ze het niet hersteld hebben..quote:Op zondag 20 juli 2014 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die denken dat dat het vliegtuig was, want de NOS zei het.
paar drones in de lucht ter neutralizatiequote:Op zondag 20 juli 2014 13:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zou (denk ik) moeten kunnen met toestemming van de regering van Oekraïne
Maar het lijkt me dus vrij zinloos als je daarna met zware wapens van grote afstand wordt beschoten.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:17 schreef Tukker87 het volgende:
Mensen die nu nog de separatisten daar verdedigen beginnen ook wel ongeloofwaardig te worden.
nou ja die doen niet zoveel tegen een tank denk ik...quote:Op zondag 20 juli 2014 13:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon special forces met snipers toch?
tja... wie weetquote:
Wie hebben die lijken dan genummerd..?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:17 schreef Tukker87 het volgende:
Mensen die nu nog de separatisten daar verdedigen beginnen ook wel ongeloofwaardig te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |