Wat denk je zelf?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:51 schreef DeJori het volgende:
[..]twitter:nazaninemoshiri twitterde op zondag 20-07-2014 om 12:50:13Vehicle arrives to tow away debris so rescue workers can search underneath wreckage. #MH17 http://t.co/i3R21jITnw reageer retweet
Goed lezen, ik zeg VN. Dat zou Rusland kunnen veto'en, maar zouden ze dat ook doen?
Ja ho eens, is er een actie geweest van de VN of niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Oh je spreekt nu ook al voor de VN, toch mooi zo'n machtig man in ons midden
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze foto hebben we heel in het begin toch al gezien?
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:59 schreef Felixa het volgende:
[..]
Op CNN was net een filmpje van Reuters dat al twee dagen oud is, waarin je zag hoe iemand met een oranje object rondliep dat erg veel op een zwarte doos leek. Niet 100% zeker, maar het leek er wel op.
Dat vliegtuig met die ene vleugel in de fik? En ik de hele tijd denken dat dat wel MH17 wasquote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Klopt.. dat was fout.. en nog fouter was dat er geen rectificatie geweest is..
Ze hebben zonder te checken een bron vertrouwd
Ik geloof er geen fuck van.quote:
Wel vreemd dat Oekraense soldaten en ex Berkut er ook al rondgehuppeld hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:08 schreef Snowballed het volgende:
12:58 uur
Wie hebben de macht op rampplek?
Op de rampplek ondervinden OVSE-waarnemers tegenwerking van pro-Russische separatisten. Wie zijn hun politieke en militaire leiders? Hier de belangrijkste namen.
http://nos.nl/liveblog/677055-.html
Betekent niet dat ze jouw mening delen, andere meningen kunnen ook naar hetzelfde resultaat leiden.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ho eens, is er een actie geweest van de VN of niet?
twitter:LauraStarink1 twitterde op zondag 20-07-2014 om 12:47:44https://t.co/YFbuilPC7H Oekr geheime dienst geeft taps vrij waar 'rebellen' zeggen dat Moskou black boxes wil hebben."Geef ze niet aan OVSE" reageer retweet
Die jongens ploegen volgende week die akker om en ze zijn er klaar meequote:Op zondag 20 juli 2014 13:08 schreef Snowballed het volgende:
12:58 uur
Wie hebben de macht op rampplek?
Op de rampplek ondervinden OVSE-waarnemers tegenwerking van pro-Russische separatisten. Wie zijn hun politieke en militaire leiders? Hier de belangrijkste namen.
http://nos.nl/liveblog/677055-.html
Al die rebellen mogen ze wel keihard aanpakken. Ik walg van die gasten.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou het wel toejuichen. Die Russische rebellenleider met dat vieze snorretje mogen ze opsluiten en de sleutel wegflikkeren.
Ja ik kwam er ook veel later achter dat dat gelul was...quote:Op zondag 20 juli 2014 13:08 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat vliegtuig met die ene vleugel in de fik? En ik de hele tijd denken dat dat wel MH17 was. Vond het ook apart in combinatie met berichtgeving dat over meerdere kilometers wrakstukken terecht zijn gekomen.
Bedankt voor dit inzicht.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:10 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze jouw mening delen, andere meningen kunnen ook naar hetzelfde resultaat leiden.
Daarnaast vraag ik me nog steeds af wat je nu hier probeert te zeggen, ik heb nergens geopperd dat ze blauwhelmen moesten sturen. Ik heb enkel geantwoord op jouw uitspraak dat de blauwhelmen er zouden zijn om 2 gewapende groepen uit elkaar te houden en ik heb je laten zien dat die uitspraak onjuist was, kan je raar gaan dansen maar je kan ook gewoon je kennis bijstellen.
Zelfs al heb je 200 man special forces, commando's, SAS, Seals whatever...quote:Op zondag 20 juli 2014 13:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er Blauwhelmen ingezet worden voor dit soort zaken. Is nooit gebeurt, zal denk ik ook nooit gebeuren.
Bestaat nog gewoon, de Berkut. Valt tegenwoordig onder het Kremlin en opereert vanuit de Krim.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:10 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Oekraense soldaten en ex Berkut er ook al rondgehuppeld hebben.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed PressTV gaan zitten kijken
quote:
Hoezo? Die eerdere audiotapes waren nep? Bron?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:10 schreef DeJori het volgende:
Zal wel net zo waar zijn als die eerste audiotapes, maar ter volledigheid van informatie:twitter:LauraStarink1 twitterde op zondag 20-07-2014 om 12:47:44https://t.co/YFbuilPC7H Oekr geheime dienst geeft taps vrij waar 'rebellen' zeggen dat Moskou black boxes wil hebben."Geef ze niet aan OVSE" reageer retweet
Dit soort fiilmpjes kan iedereen natuurlijk in elkaar knutselen. Met zinnen als 'Moskou heeft de zwarte dozen nodig!' daalt de geloofwaardigheid nog verder.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:58 schreef sonnyspek het volgende:
Weer afgetapt telefoongesprek, oordeel zelf.
Die doet dat niet, want Nederland zit niet in de Veiligheidsraad.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:11 schreef JimmyJames het volgende:
Het VK en Australie zouden samen aan een VR-resolutie werken. En wat doet Nederland?
Australie wel?quote:Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die doet dat niet, want Nederland zit niet in de Veiligheidsraad.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dit soort fiilmpjes kan iedereen natuurlijk in elkaar knutselen. Met zinnen als 'Moskou heeft de zwarte dozen nodig!' daalt de geloofwaardigheid nog verder.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Die doet dat niet, want Nederland zit niet in de Veiligheidsraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |