Sorryquote:Op zondag 20 juli 2014 12:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet op mij boos worden danIk kan er ook niks aan doen.
Het is je vergeven.quote:
Moet geen pauperstation jongquote:Op zondag 20 juli 2014 13:58 schreef Aiciu het volgende:
Waarom ga je geen Gran Turismo doen dan?
Er komt ook zon spel dat je elkaar de kanker in moet rijden in een arena. zoiets was er vroeger ook 2007 ofzo was fucking lagge
Mensen die eigenlijk wel multiplayer wil doen maar het geld niet hebben om online te kunnen spelenquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Betalen is niet het probleem..
[ afbeelding ]
PC gaat nog beter worden dan...quote:
700 euro.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
1000 euro plus uitgeven aan een apparaat om een spel fatsoenlijk te kunnen spelen
En ieder spel dat je koopt is -10 euro standaard want je betaald geen licensiekosten.quote:
Geen licentiekosten?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En ieder spel dat je koopt is -10 euro standaard want je betaald geen licensiekosten.
Haha, kneusjequote:Op zondag 20 juli 2014 12:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Net ook weer. Motorrace, beukt er zo'n aso tegen mij waardoor ik tegen een vrachtwagen knalde en race verknald. Controller ook nog eens stuk gesmeten
The first, console licensing, is a step that can't be avoided when publishing games on videogame consoles such as the Xbox 360, PS3, Revolution, and so on. In order to release a game on any of these videogame consoles, the publisher must pay a royalty to the manufacture, whether Microsoft, Sony, or Nintendo, for distributing a game on their system.quote:
Is vrij normaal toch? Ik denk niet dat als er al een prijsverschil is het niet door deze zogenaamde licentiekosten is maar eerder omdat de PC zich anders ontwikkeld heeft en uitgevers daar meer rekening moeten houden met piraterij, een lagere prijs maakt het aantrekkelijker om het gewoon te kopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
The first, console licensing, is a step that can't be avoided when publishing games on videogame consoles such as the Xbox 360, PS3, Revolution, and so on. In order to release a game on any of these videogame consoles, the publisher must pay a royalty to the manufacture, whether Microsoft, Sony, or Nintendo, for distributing a game on their system.
And as part of the deal, the game must also meet with all of the strict quality standards and guidelines as set by the manufacturer for it to be approved and released. The exact licensing fee varies based on the manufacturer, as well as any deals they may give a publisher, but it can generally be anywhere from $3 to $10 per unit.
Games published by any of the big three console makes obviously don't accrue this licensing fee, so that's why they're often able to release their games at a slightly lower cost than 3rd party publishers.
Dit was in gamecube tijd, nu zijn die kosten nog wel wat hoger.
Verandert er niets aan. Woedeaanvallen om een computerspelletjequote:Op zondag 20 juli 2014 15:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Maakt niet uit jong, heb er nog zo'n 5 liggen. Ben vermogend
Niet doorhebben dat woedeaanvallen tijdens een computerspelletje heel normaal isquote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Verandert er niets aan. Woedeaanvallen om een computerspelletje
Ja, uit frustratie iets kapot gooien is inderdaad heel normaal gedrag. En er dan ook nog stoer over lopen doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat woedeaanvallen tijdens een computerspelletje heel normaal is
quote:
Total biscuit had het over 10 dollar standaard vaak.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Is vrij normaal toch? Ik denk niet dat als er al een prijsverschil is het niet door deze zogenaamde licentiekosten is maar eerder omdat de PC zich anders ontwikkeld heeft en uitgevers daar meer rekening moeten houden met piraterij, een lagere prijs maakt het aantrekkelijker om het gewoon te kopen.
Je geeft ook nergens aan hoe hoog die kosten dan ongeveer kunnen zijn en dat die prijzen tegenwoordig hoger liggen is een aaname? Heb je daar geen bron voor? Sowieso een recentere bron?
Een gedragsdeskundige uithangen op een forumquote:Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, uit frustratie iets kapot gooien is inderdaad heel normaal gedrag. En er dan ook nog stoer over lopen doen.
Zielig.
World of warcraft is voor nerds. TS is geen nerdquote:
Het boeit mij echt geen fuck op wat voor console iemand gamed, ik ben geen 12 meer dat ik me daar druk om moet maken.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef Spongeboss het volgende:
GTAKut spellen allemaal hetzelfde thema en na een uur of 3 worden ze allemaal saai.
Maar wel de moeite te nemen om toch hierover je mening te ventileren. Geef maar toe, stiekem ben je 12. Is niet erg jong, dat zijn we allemaal hier op Fok.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Het boeit mij echt geen fuck op wat voor console iemand gamed, ik ben geen 12 meer dat ik me daar druk om moet maken.
Dat het kinderachtig is?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Maar wel de moeite te nemen om toch hierover je mening te ventileren. Geef maar toe, stiekem ben je 12. Is niet erg jong, dat zijn we allemaal hier op Fok.
Dus ik had beter een nieuw topic kunnen openen bedoel je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:42 schreef TywinLannister het volgende:
Flikker op met je kick bar le duc
Nee ook niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dus ik had beter een nieuw topic kunnen openen bedoel je?
Gewoon niks.quote:
uitloggenquote:
speel je gta op ps3?quote:
Dan verdien je het om gepest te worden.quote:
Nee hoor. Iedereen weet dat Xbox bezitter aan de populaire tafel zit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan verdien je het om gepest te worden.
Die controllers zijn kut.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedereen weet dat Xbox bezitter aan de populaire tafel zit.
Nieuwste ergenis:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Nieuwe ergernissen mensen.
1: Mensen die traffic aanzetten voor een race
2: Debiele ai die expres tegen je aan knallen
TS is wel level 100
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |