Daarom hebben ze Online verzonnen jong. Dat is lekker variėrend.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef Spongeboss het volgende:
GTAKut spellen allemaal hetzelfde thema en na een uur of 3 worden ze allemaal saai.
Niemand om tegen te praten zekerquote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan gewoon buiten op de mobiel, prutser.
Niet als je iedere keer sportief zit te racen en iedere keer een onsportieve racer het voor jou verneukt.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Daarom hebben ze Online verzonnen jong. Dat is lekker variėrend.
Je kunt toch ook buiten playstationen? Beetje Fok!ker heeft zijn eikenhouten tafel en krat schutters al in de voortuin lans de straat staan. PS van wehkamp er op en je prachtige Blaupunkt CRT TV er op aangesloten en goan!quote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan gewoon buiten op de mobiel, prutser.
Truequote:Op zondag 20 juli 2014 12:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Niet als je iedere keer sportief zit te racen en iedere keer een onsportieve racer het voor jou verneukt.
Precies weinig variatie ook al is het online.quote:
Geen gta kunnen betalen en daarom afgeven op mensen die dat wel kunnenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef Spongeboss het volgende:
GTAKut spellen allemaal hetzelfde thema en na een uur of 3 worden ze allemaal saai.
Betalen is niet het probleem..quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Geen gta kunnen betalen en daarom afgeven op mensen die dat wel kunnen
Probeer ik ook zoveel mogelijk te doen, maar al die onsportievelijers willen dan vaak niet mee doen.quote:
Momenteel even niet en dan kijk ik even hier rond. Wat is jouw excuus, dat je de hele dag opgesloten op je zolderkamer zit te gamen?quote:
GTA is dan ook voor 12 jarige.quote:
hij kan mobiel zitten.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Momenteel even niet en dan kijk ik even hier rond. Wat is jouw excuus, dat je de hele dag opgesloten op je zolderkamer zit te gamen?
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Net ook weer. Motorrace, beukt er zo'n aso tegen mij waardoor ik tegen een vrachtwagen knalde en race verknald. Controller ook nog eens stuk gesmeten
Klinkt alsof je dit al vaker hebt gedaan, zo gedetailleerd. Maar op zich nog een strak plan ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:04 schreef Bananapeel het volgende:
[..]
Je kunt toch ook buiten playstationen? Beetje Fok!ker heeft zijn eikenhouten tafel en krat schutters al in de voortuin lans de straat staan. PS van wehkamp er op en je prachtige Blaupunkt CRT TV er op aangesloten en goan!
Bijna. Ze moesten het spel eerst flink downgraden omdat het origineel onmogelijk op inferieure PC-hardware kan draaien.quote:
Dude, het is iets over 12en op een zondag. Mijn sociale leven komt op een zondag vaak iets later op gang. Vanmiddag terrasje pakken (geen strandweer) en daarna bbqen met zo'n 10 man.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Momenteel even niet en dan kijk ik even hier rond. Wat is jouw excuus, dat je de hele dag opgesloten op je zolderkamer zit te gamen?
Verkapt "kijk mij eens vrienden en een sociaal leven hebben" postquote:Op zondag 20 juli 2014 12:15 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dude, het is iets over 12en op een zondag. Mijn sociale leven komt op een zondag vaak iets later op gang. Vanmiddag terrasje pakken (geen strandweer) en daarna bbqen met zo'n 10 man.
Niet dat ik daar graag mee wilt opscheppen, zo van kijk hoeveel vrienden ik heb, maar als je het graag wilt weten wil ik het je best vertellen.
Inderdaad...en dan aan het eind 'niet dat ik graag mee wilt opscheppen, zo van kijk...'quote:Op zondag 20 juli 2014 12:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij eens vrienden en een sociaal leven hebben" post
Echt hequote:Op zondag 20 juli 2014 12:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij eens vrienden en een sociaal leven hebben" post
Fijn dat je dit zelf nu ook inziet.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Echt he
Zo sneu om je op internet anders voor te doen dan in het echt
Het is GTAV, niet Gran Turismo 8.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Hoppa, eerste de beste non contact race, met dezelfde onsportieve kleuter, gelijk gewonnen.
TS IS GOED!
Doe dit dagelijks. Weer of geen weer altijd zitindevoortuinmetjeplaystationenjeblaupunkttvweer.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je dit al vaker hebt gedaan, zo gedetailleerd. Maar op zich nog een strak plan ook.
Uhm jawel. Ik ben wel goedquote:Op zondag 20 juli 2014 12:35 schreef Willoow het volgende:
Misschien ben je gewoon niet zo'n goede racer als je zelf denkt.
Als ik gebeuk wil dan had ik wel Destruction Derby 2 gespeeld jongquote:Op zondag 20 juli 2014 12:36 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Het is GTAV, niet Gran Turismo 8.Het gek vinden dat je van de weg gebeukt worden, dat is juist de bedoeling.
Niet doorhebben dat GTAV stiekem Destruction Derby 3 is.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Als ik gebeuk wil dan had ik wel Destruction Derby 2 gespeeld jong
Als je echt goed bent laat je je niet van de baan beuken.quote:
Niet doorhebben dat GTA eigenlijk een vredelievend spelletje is, maar het wordt verpest door klootviolenquote:Op zondag 20 juli 2014 12:38 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat GTAV stiekem Destruction Derby 3 is.
Ik ben wel goed!quote:Op zondag 20 juli 2014 12:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je echt goed bent laat je je niet van de baan beuken.
Niet doorhebben dat GTA eigenlijk helemaal geen vredelievend spelletjes is, en dat het zelfs de oorzaak is van de MH17 crash.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat GTA eigenlijk een vredelievend spelletje is, maar het wordt verpest door klootviolen
op de doos staat er 18+quote:
Niet doorhebben dat de crash is veroorzaakt door het gebeuk van een andere vliegtuig in de luchtquote:Op zondag 20 juli 2014 12:47 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat GTA eigenlijk helemaal geen vredelievend spelletjes is, en dat het zelfs de oorzaak is van de MH17 crash.
Ja maar Capuchon Jongen dat is marketing dat vinden die lui stoer als ze iets mogen kopen wat daarop staat.quote:
Niet op mij boos worden danquote:Op zondag 20 juli 2014 12:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik ben wel goed!![]()
Ze moeten me gewoon niet zo beuken!
Sorryquote:Op zondag 20 juli 2014 12:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet op mij boos worden danIk kan er ook niks aan doen.
Het is je vergeven.quote:
Moet geen pauperstation jongquote:Op zondag 20 juli 2014 13:58 schreef Aiciu het volgende:
Waarom ga je geen Gran Turismo doen dan?
Er komt ook zon spel dat je elkaar de kanker in moet rijden in een arena. zoiets was er vroeger ook 2007 ofzo was fucking lagge
Mensen die eigenlijk wel multiplayer wil doen maar het geld niet hebben om online te kunnen spelenquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Betalen is niet het probleem..
[ afbeelding ]
PC gaat nog beter worden dan...quote:
700 euro.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
1000 euro plus uitgeven aan een apparaat om een spel fatsoenlijk te kunnen spelen
En ieder spel dat je koopt is -10 euro standaard want je betaald geen licensiekosten.quote:
Geen licentiekosten?quote:Op zondag 20 juli 2014 15:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En ieder spel dat je koopt is -10 euro standaard want je betaald geen licensiekosten.
Haha, kneusjequote:Op zondag 20 juli 2014 12:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Net ook weer. Motorrace, beukt er zo'n aso tegen mij waardoor ik tegen een vrachtwagen knalde en race verknald. Controller ook nog eens stuk gesmeten
The first, console licensing, is a step that can't be avoided when publishing games on videogame consoles such as the Xbox 360, PS3, Revolution, and so on. In order to release a game on any of these videogame consoles, the publisher must pay a royalty to the manufacture, whether Microsoft, Sony, or Nintendo, for distributing a game on their system.quote:
Is vrij normaal toch? Ik denk niet dat als er al een prijsverschil is het niet door deze zogenaamde licentiekosten is maar eerder omdat de PC zich anders ontwikkeld heeft en uitgevers daar meer rekening moeten houden met piraterij, een lagere prijs maakt het aantrekkelijker om het gewoon te kopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:28 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
The first, console licensing, is a step that can't be avoided when publishing games on videogame consoles such as the Xbox 360, PS3, Revolution, and so on. In order to release a game on any of these videogame consoles, the publisher must pay a royalty to the manufacture, whether Microsoft, Sony, or Nintendo, for distributing a game on their system.
And as part of the deal, the game must also meet with all of the strict quality standards and guidelines as set by the manufacturer for it to be approved and released. The exact licensing fee varies based on the manufacturer, as well as any deals they may give a publisher, but it can generally be anywhere from $3 to $10 per unit.
Games published by any of the big three console makes obviously don't accrue this licensing fee, so that's why they're often able to release their games at a slightly lower cost than 3rd party publishers.
Dit was in gamecube tijd, nu zijn die kosten nog wel wat hoger.
Verandert er niets aan. Woedeaanvallen om een computerspelletjequote:Op zondag 20 juli 2014 15:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Maakt niet uit jong, heb er nog zo'n 5 liggen. Ben vermogend
Niet doorhebben dat woedeaanvallen tijdens een computerspelletje heel normaal isquote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Verandert er niets aan. Woedeaanvallen om een computerspelletje
Ja, uit frustratie iets kapot gooien is inderdaad heel normaal gedrag. En er dan ook nog stoer over lopen doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:34 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat woedeaanvallen tijdens een computerspelletje heel normaal is
quote:
Total biscuit had het over 10 dollar standaard vaak.quote:Op zondag 20 juli 2014 15:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Is vrij normaal toch? Ik denk niet dat als er al een prijsverschil is het niet door deze zogenaamde licentiekosten is maar eerder omdat de PC zich anders ontwikkeld heeft en uitgevers daar meer rekening moeten houden met piraterij, een lagere prijs maakt het aantrekkelijker om het gewoon te kopen.
Je geeft ook nergens aan hoe hoog die kosten dan ongeveer kunnen zijn en dat die prijzen tegenwoordig hoger liggen is een aaname? Heb je daar geen bron voor? Sowieso een recentere bron?
Een gedragsdeskundige uithangen op een forumquote:Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, uit frustratie iets kapot gooien is inderdaad heel normaal gedrag. En er dan ook nog stoer over lopen doen.
Zielig.
World of warcraft is voor nerds. TS is geen nerdquote:
Het boeit mij echt geen fuck op wat voor console iemand gamed, ik ben geen 12 meer dat ik me daar druk om moet maken.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef Spongeboss het volgende:
Maar wel de moeite te nemen om toch hierover je mening te ventileren. Geef maar toe, stiekem ben je 12. Is niet erg jong, dat zijn we allemaal hier op Fok.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Het boeit mij echt geen fuck op wat voor console iemand gamed, ik ben geen 12 meer dat ik me daar druk om moet maken.
Dat het kinderachtig is?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Maar wel de moeite te nemen om toch hierover je mening te ventileren. Geef maar toe, stiekem ben je 12. Is niet erg jong, dat zijn we allemaal hier op Fok.
Dus ik had beter een nieuw topic kunnen openen bedoel je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:42 schreef TywinLannister het volgende:
Flikker op met je kick bar le duc
Nee ook niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dus ik had beter een nieuw topic kunnen openen bedoel je?
Gewoon niks.quote:
uitloggenquote:
speel je gta op ps3?quote:
Dan verdien je het om gepest te worden.quote:
Nee hoor. Iedereen weet dat Xbox bezitter aan de populaire tafel zit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan verdien je het om gepest te worden.
Die controllers zijn kut.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedereen weet dat Xbox bezitter aan de populaire tafel zit.
Nieuwste ergenis:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Nieuwe ergernissen mensen.
1: Mensen die traffic aanzetten voor een race
2: Debiele ai die expres tegen je aan knallen
TS is wel level 100
Is denk ik ook omdat ik al sinds de ps1 de playstationcontrollers gewend ben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de Xbox controllers epic zijn.
Niks vergoed gekregen? Dat is wel kut.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Nieuwste ergenis:
Ik had dus een dikke Adler, 1 miljoen voor betaald en nog voor een paar ton getuned.
Van de een op de andere dag verdwenen uit mijn garage, echt een dikke wtf.
Gelijk gestopt met GTA Online was level 72.
Omdat je te weinig post denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef deadprez het volgende:
Heeft iemand hier toevallig verstand van pc's? Mijn muis en toetsenbord vallen af en toe opeens uit en dan kan ik niks meer.
Ben te lui om een topic te openen in DIG.
Is dat van heel FOK!?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat je te weinig post denk ik.
[ afbeelding ] Top 100 van 01-01-2014 t/m 08-08-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (8032222)
001 43348 Ajacied422 0.54%
002 41718 Mexicanobakker 0.52%
003 39870 Toto69 0.5%
004 37929 deadprez 0.47%
Ja, in KLB sta je eerste.quote:
Je kan veel slechte dingen over de Xbox zeggen maar niet dat ze slechte controllers maken. Zelfs meerder ps3 gamers kunnen dat beamen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is denk ik ook omdat ik al sinds de ps1 de playstationcontrollers gewend ben.
Ja dat wist ik wel, maar dat ik van heel FOK! op vier sta vind ik toch wel een beetje verontrustend eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, in KLB sta je eerste.
[ afbeelding ] Top 500 subforum Klaagbaak van 01-01-2014 t/m 08-08-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 34695 deadprez
002 21239 voederbietel
003 18152 BlauweTijger
Wat is ditquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef deadprez het volgende:
Heeft iemand hier toevallig verstand van pc's? Mijn muis en toetsenbord vallen af en toe opeens uit en dan kan ik niks meer.
Ja jonge is fucking irritant.quote:
Standaard helpdesk antwoord. Heb je al geprobeerd je pc uit en weer aan te zetten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja jonge is fucking irritant.Opeens werken ze gewoon niet meer, lampjes branden wel enzo maar het doet verder niks.
De pc hangt verder ook niet vast ofzo.
Ja dat is de enige manier om het weer werkend te krijgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Standaard helpdesk antwoord. Heb je al geprobeerd je pc uit en weer aan te zetten?
Dan is je pc kapot. Weggooien en nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is de enige manier om het weer werkend te krijgen.
Dat zou sowieso geen kwaad kunnen, maar daar heb ik geen geld voor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dan is je pc kapot. Weggooien en nieuwe kopen.
Laat je moeder je zakgeld verhogen dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zou sowieso geen kwaad kunnen, maar daar heb ik geen geld voor.
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Laat je moeder je zakgeld verhogen dan.
Zo graag wil ik geen nieuwe pc hoor.quote:
ik zie geen problemen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:07 schreef deadprez het volgende:
hihahoquote:
ok lobiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:34 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
het was geen garp
nee haha jk lofjoe
zelfde als lofjoequote:
nee altijd nohomo togquote:
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
t leuke aan pressie is dat hij wel altijd binnen 5 sec reageert
Dit is zo niet waarquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:19 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
GTA is geen spel dat je online moet spelen tenzij het met vrienden is.
Ja leuk inderdaad dat je rank 100 moet worden voordat je de fatsoenlijke wapens hebtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dit is zo niet waar
Online is een leuke afwisseling voor als je offline helemaal hebt uitgespeeld.
Valt wel mee hoor. Je krijgt al redelijk leuke wapens. Alleen op de bazooka moet je redelijk lang wachten. En de auto upgrades. Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:45 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Ja leuk inderdaad dat je rank 100 moet worden voordat je de fatsoenlijke wapens hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |