Een gedragsdeskundige uithangen op een forumquote:Op zondag 20 juli 2014 15:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, uit frustratie iets kapot gooien is inderdaad heel normaal gedrag. En er dan ook nog stoer over lopen doen.
Zielig.
World of warcraft is voor nerds. TS is geen nerdquote:
Het boeit mij echt geen fuck op wat voor console iemand gamed, ik ben geen 12 meer dat ik me daar druk om moet maken.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 12:02 schreef Spongeboss het volgende:
GTAKut spellen allemaal hetzelfde thema en na een uur of 3 worden ze allemaal saai.
Maar wel de moeite te nemen om toch hierover je mening te ventileren. Geef maar toe, stiekem ben je 12. Is niet erg jong, dat zijn we allemaal hier op Fok.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Het boeit mij echt geen fuck op wat voor console iemand gamed, ik ben geen 12 meer dat ik me daar druk om moet maken.
Dat het kinderachtig is?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Maar wel de moeite te nemen om toch hierover je mening te ventileren. Geef maar toe, stiekem ben je 12. Is niet erg jong, dat zijn we allemaal hier op Fok.
Dus ik had beter een nieuw topic kunnen openen bedoel je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:42 schreef TywinLannister het volgende:
Flikker op met je kick bar le duc
Nee ook niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dus ik had beter een nieuw topic kunnen openen bedoel je?
Gewoon niks.quote:
uitloggenquote:
speel je gta op ps3?quote:
Dan verdien je het om gepest te worden.quote:
Nee hoor. Iedereen weet dat Xbox bezitter aan de populaire tafel zit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan verdien je het om gepest te worden.
Die controllers zijn kut.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Nee hoor. Iedereen weet dat Xbox bezitter aan de populaire tafel zit.
Nieuwste ergenis:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Nieuwe ergernissen mensen.
1: Mensen die traffic aanzetten voor een race
2: Debiele ai die expres tegen je aan knallen
TS is wel level 100
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |