SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 21-07-2014 13:26:50 ]![]()
Whoeah, ik ga in mijn up zo'n 16 km lopen. 8:00 uur vanmorgen was voor mij géén optie na een belabberde nacht. Meneer is aan zijn 28 km bezig, afstandrecord
@Yuki: komt goed! Ik loop 'm ook nu, die 16Leuk dat jullie in Meijendel gaan lopen!
![]()
Net na de onweersbui was het heerlijkNa een kwartiertje werd het alweer flink warmer. Maar, mijn eerste week met 5 trainingen, en ook nog zware trainingen deze week! Heel prima doorgekomen, alleen donderdag was het even op maar op vrijdag heel snel hersteld. Volgens mij ook wel een week-afstandsrecordje met 65,5 km!
https://www.endomondo.com/workouts/376043143/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Succes! LDL's in je eentje zijn heel rustgevend vind ikquote:Op zondag 20 juli 2014 11:09 schreef Quoi het volgende:
Whoeah, ik ga in mijn up zo'n 16 km lopen. 8:00 uur vanmorgen was voor mij géén optie na een belabberde nacht. Meneer is aan zijn 28 km bezig, afstandrecord
@Yuki: komt goed! Ik loop 'm ook nu, die 16 Leuk dat jullie in Meijendel gaan lopen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is het nu al niet alweer veel te warm?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:09 schreef Quoi het volgende:
@Yuki: komt goed! Ik loop 'm ook nu, die 16 Leuk dat jullie in Meijendel gaan lopen!
@Yuki: vanaf 20.00 uur keldert de temperatuur weer dus dat moet goedkomen!Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Vind ik ookquote:Op zondag 20 juli 2014 11:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Succes! LDL's in je eentje zijn heel rustgevend vind ik
Moet wel zeggen dat ik nog nooit met iemand heb getraind, dus laat staan langere afstanden...Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Valt best mee (denk ik): 23 gr en flink gehoost vannacht..quote:Op zondag 20 juli 2014 11:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Is het nu al niet alweer veel te warm?
@Yuki: vanaf 20.00 uur keldert de temperatuur weer dus dat moet goedkomen!![]()
Het wordt hier snel warmer, nu al weer 26 graden. Hopelijk is het vanavond redelijke temperatuur om rondje te doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Valt best mee (denk ik): 23 gr en flink gehoost vannacht..![]()
He bah je hebt gelijk. Vanavond geen tijd. Dan zou het morgenavond worden....quote:Op zondag 20 juli 2014 11:27 schreef Voccar het volgende:
[..]
Het wordt hier snel warmer, nu al weer 26 graden. Hopelijk is het vanavond redelijke temperatuur om rondje te doen.![]()
Ik heb echt de discipline van een kip![]()
![]()
Wat he? Ga je nu toch niet lopen?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
He bah je hebt gelijk. Vanavond geen tijd. Dan zou het morgenavond worden....![]()
Ik heb echt de discipline van een kip![]()
Thanks! Ik ben benieuwd, heb er iig zin inquote:Op zondag 20 juli 2014 11:09 schreef Quoi het volgende:
@Yuki: komt goed! Ik loop 'm ook nu, die 16Leuk dat jullie in Meijendel gaan lopen!
28km, holy shitGaat wel goed met zijn M-voorbereiding he?
Is hij inmiddels weer thuis?
Ik lees verderop dat je toch niet loopt nu, lijkt me verstandig. Bloody heet hier nog
EDIT: oh, je twijfelt nog
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hier ook nog steeds erg heet.
Vriendinnetje heeft t zwembad opgezet, dus zometeen daar lekkere naar toe.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Fixed that!quote:Op zondag 20 juli 2014 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
He bah je hebt gelijk. Vanavond geen tijd. Dan zou het morgenavond worden....![]()
Ik heb echt de discipline van een kip koeXilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Zo hoort het. Zelfs ík heb gelopen vandaag.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef Quoi het volgende:
Koe kip whatever, ik ga tóch!
Anders komt die HM er niet. Tempo flink omlaag en gaan![]()
Heerlijk gelopen vanmorgen. Voor het eerst sinds eind maart geen last van m'n scheen gehad
Alleen was mijn rondje opeens een kilometer korter. De wereld krimpt![]()
![]()
Bikkel!quote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef Quoi het volgende:
Koe kip whatever, ik ga tóch!
Anders komt die HM er niet. Tempo flink omlaag en gaan♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Naar de koelkast voor een biertje? Of is het daar nog te vroeg voor?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zo hoort het. Zelfs ík heb gelopen vandaag.
Hier is het droog, minder warm dan gisteren en eergisteren. Vanmorgen flink gezwoten met het opzetten van het zwembad. Dat kan weer nu de hut toch verkocht is![]()
![]()
Qua afstand kwam het daar wel zo'n beetje op neer jaquote:Op zondag 20 juli 2014 12:20 schreef Nirak het volgende:
[..]
Naar de koelkast voor een biertje? Of is het daar nog te vroeg voor?
Hier is het droog, minder warm dan gisteren en eergisteren. Vanmorgen flink gezwoten met het opzetten van het zwembad. Dat kan weer nu de hut toch verkocht is
Maar nee, ik mag sowieso geen bier vandaag want ik moet nog autorijden![]()
![]()
Hier is dus nog geen druppel gevallen he! Zweet ende plak…quote:Op zondag 20 juli 2014 11:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Valt best mee (denk ik): 23 gr en flink gehoost vannacht..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Veel plezierquote:Op zondag 20 juli 2014 11:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben benieuwd, heb er iig zin in
28km, holy shitGaat wel goed met zijn M-voorbereiding he?
Is hij inmiddels weer thuis?
Ik lees verderop dat je toch niet loopt nu, lijkt me verstandig. Bloody heet hier nog
EDIT: oh, je twijfelt nog
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ok, het was een beter plan dan thuis op de bank zitten, maar met hardlopen had het weinig te maken. 2 uur weggeweest, 1 uur gelopen (8,5 km). Rest gewandeld.
Had nog wat pijnlijke uitstraling uit rug naar linkerbil tot aan teen. Ik heb dus telkens 2 km gelopen, dan weer wandel. Het was best heul warm ja![]()
Maar tóch. Ik ben geweest! Komt wel weer goed...![]()
Zie het als time on your feet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Precies, je bent weer geweest! Heel goedquote:Op zondag 20 juli 2014 14:19 schreef Quoi het volgende:
Ok, het was een beter plan dan thuis op de bank zitten, maar met hardlopen had het weinig te maken. 2 uur weggeweest, 1 uur gelopen (8,5 km). Rest gewandeld.
Had nog wat pijnlijke uitstraling uit rug naar linkerbil tot aan teen. Ik heb dus telkens 2 km gelopen, dan weer wandel. Het was best heul warm ja![]()
Maar tóch. Ik ben geweest! Komt wel weer goed...
Hoe heeft je meneer het gehad vanmorgen?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Exact, dat dacht ik nou ook.quote:
@Yuki: die heeft het zowaar een keertje erg zwaar gehad (va 25 km). Stiekem toch ook goed om te zien dat het wat moeite kost. Ging tot nu toe wel heel vanzelfNee hoor, trots d'r op!
![]()
![]()
goed dat je geweest bentquote:Op zondag 20 juli 2014 14:19 schreef Quoi het volgende:
Maar tóch. Ik ben geweest! Komt wel weer goed...![]()
Komende week gewoon een koeler moment kiezen en het inhalen
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Wat was het totaal aantal km dan uiteindelijk? Pffff, 25K in deze hitte, holy moly!quote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Exact, dat dacht ik nou ook.
@Yuki: die heeft het zowaar een keertje erg zwaar gehad (va 25 km). Stiekem toch ook goed om te zien dat het wat moeite kost. Ging tot nu toe wel heel vanzelfNee hoor, trots d'r op!
Tof om te zien dat er toch nog zoveel mensjes zijn gaan lopen vandaag.
Ik lag vanmorgen in bed heel erg te twijfelen. Het heeft hier wel wat gedruppeld en ik geloof dat ik in de verte vannacht wel wat onweer heb gehoord, maar het was in no time weer droog, warm en benauwd. Ik had mezelf voorgenomen om vandaag de grenzen te verleggen en eens door die 10K grens heen te gaan lopen maar ik was er eigenlijk een beetje door geintimideerd. Later weggegaan dan de bedoeling uiteindelijk, maar wel een route gepakt zonder escapes, dus ik kon niet smokkelen en eerder afslaan of zo (ja, tenzij teruglopen, maar dat voelt dan wel heel erg als epic fail)
Ging bizar goed![]()
Het moest echt een ldl worden dus hartslag in een voor mij acceptabele rustige zone (140 -160). Uiteindelijk heb ik er bijna 13 gelopen en drie bekertjes![]()
Ik sta versteld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Dat is gek. Met die warmte had ik eerder verwacht dat ie langer zou worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:44 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Wat was het totaal aantal km dan uiteindelijk? Pffff, 25K in deze hitte, holy moly!
Ik lag vanmorgen in bed heel erg te twijfelen. Het heeft hier wel wat gedruppeld en ik geloof dat ik in de verte vannacht wel wat onweer heb gehoord, maar het was in no time weer droog, warm en benauwd. Ik had mezelf voorgenomen om vandaag de grenzen te verleggen en eens door die 10K grens heen te gaan lopen maar ik was er eigenlijk een beetje door geintimideerd. Later weggegaan dan de bedoeling uiteindelijk, maar wel een route gepakt zonder escapes, dus ik kon niet smokkelen en eerder afslaan of zo (ja, tenzij teruglopen, maar dat voelt dan wel heel erg als epic fail)
Ging bizar goed![]()
Het moest echt een ldl worden dus hartslag in een voor mij acceptabele rustige zone (140 -160). Uiteindelijk heb ik er bijna 13 gelopen en drie bekertjes![]()
Ik sta versteld!
Heeeel goed gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was in totaal 28 km.![]()
Ga over kwartiertje de deur uit. Heb nog iets last van "strakke" kuiten, maar dat loop ik er ongetwijfeld wel uit. De vraag is echter: wat zal ik doen? Op het programma staat 10´ warming up, dan 3x 3´ snel en 7´ joggen. Voor de volgende training is het 45´ joggen. Denk eigenlijk dat ik dat beter trek dan intervallen vandaag. Suggesties?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Volgens afstandmeten (ja, ik ben zo autistisch om jouw route na te meten) is het inderdaad 14 km.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Heerlijk gelopen vanmorgen. Voor het eerst sinds eind maart geen last van m'n scheen gehad
Omdraaien? Het is echt benauwd vandaag, ik zag op mijn Endomondo 82% luchtvochtigheid, blehquote:Op zondag 20 juli 2014 15:57 schreef flipsen het volgende:
Ga over kwartiertje de deur uit. Heb nog iets last van "strakke" kuiten, maar dat loop ik er ongetwijfeld wel uit. De vraag is echter: wat zal ik doen? Op het programma staat 10´ warming up, dan 3x 3´ snel en 7´ joggen. Voor de volgende training is het 45´ joggen. Denk eigenlijk dat ik dat beter trek dan intervallen vandaag. Suggesties?I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Flipsen gaat maar gewoon rennen, daar in Argentinie is het nu prachtig renweerquote:Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Omdraaien? Het is echt benauwd vandaag, ik zag op mijn Endomondo 82% luchtvochtigheid, bleh
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier is het 4 gradenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Omdraaien? Het is echt benauwd vandaag, ik zag op mijn Endomondo 82% luchtvochtigheid, bleh(woon in Patagonie)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Het is ook niet niks, wat 'ie gelopen heeft!quote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Exact, dat dacht ik nou ook.
Knap hoor!
Prima, je merkt eigenlijk niet dat je hem vast hebt, drinkt heel makkelijk.quote:
Stuk beter als een gewone bidon die je echt vast moet houden, hier hoef je geen energie aan te verspillen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja mijn 15KM is nét een beetje andersquote:Op zondag 20 juli 2014 15:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens afstandmeten (ja, ik ben zo autistisch om jouw route na te meten) is het inderdaad 14 km.
https://www.endomondo.com/workouts/353085360![]()
Gelukkig. Dan is alles weer in orde. Inclusief jouw scheen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja mijn 15KM is nét een beetje anders
https://www.endomondo.com/workouts/353085360![]()
![]()
Jij hebt toch ook die salamon die Jero_Nimo ook heeft (en ik dus ook) ?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Prima, je merkt eigenlijk niet dat je hem vast hebt, drinkt heel makkelijk.
Stuk beter als een gewone bidon die je echt vast moet houden, hier hoef je geen energie aan te verspillen.![]()
Ja! Scheen!quote:Op zondag 20 juli 2014 16:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan is alles weer in orde. Inclusief jouw scheen.
Nog even voorzichtig aan, maar nu weer lekker intervallen en aan de conditie werken. Er moet een bruggenloop in 1:15, een 10KM sub 50, een 5KM in sub 25 en een marathon sub 4:14 gelopen worden![]()
![]()
Ik ga voor een Bruggenloop in sub 1:20, een 10 km in sub 50 en een 5 km in sub 24.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja! Scheen!
Nog even voorzichtig aan, maar nu weer lekker intervallen en aan de conditie werken. Er moet een bruggenloop in 1:15, een 10KM sub 50, een 5KM in sub 25 en een marathon sub 4:14 gelopen worden
Een marathon, tja, dat doet me nog te veel pijn.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Prima, je merkt eigenlijk niet dat je hem vast hebt, drinkt heel makkelijk.
Stuk beter als een gewone bidon die je echt vast moet houden, hier hoef je geen energie aan te verspillen.Maar wordt 't niet extra warm onder dat ding dan? Ik vind 'm zo groot, en aangezien ik niet zo groot ben, ben ik bang dat ie m'n hele onderarm in beslag neemt. Maar zo'n ding om m'n heupen vind ik niets, voor kleine stukjes is een rugzak overdreven, en gewoon een flesje in je hand is niet te doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook die salamon die Jero_Nimo ook heeft (en ik dus ook) ?![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja! Scheen!
Nog even voorzichtig aan, maar nu weer lekker intervallen en aan de conditie werken. Er moet een bruggenloop in 1:15, een 10KM sub 50, een 5KM in sub 25 en een marathon sub 4:14 gelopen worden![]()
Lyanna: wowwww!!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, die jaquote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook die salamon die Jero_Nimo ook heeft (en ik dus ook) ?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat heb ik niet echt gemerkt, dus dat valt wmb wel mee.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
[..]
Maar wordt 't niet extra warm onder dat ding dan? Ik vind 'm zo groot, en aangezien ik niet zo groot ben, ben ik bang dat ie m'n hele onderarm in beslag neemt. Maar zo'n ding om m'n heupen vind ik niets, voor kleine stukjes is een rugzak overdreven, en gewoon een flesje in je hand is niet te doen.
En het is wat jezelf al aangeeft: een riem vind ik persoonlijk helemaal niets, een bidon in je hand is klote, en een rugzak soms wat overdreven. Dan is dit de beste oplossing als je water mee wil nemen. Zonder water loop het fijnst natuurlijk.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik heb 'm 1 keer meegehad (afgelopen donderdag toen het bloedheet was) en ben nog niet overtuigt. Voordeel van een handheld fles vind ik is dat je 'm af en toe in je andere hand kan vasthoudenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
[..]
Maar wordt 't niet extra warm onder dat ding dan? Ik vind 'm zo groot, en aangezien ik niet zo groot ben, ben ik bang dat ie m'n hele onderarm in beslag neemt. Maar zo'n ding om m'n heupen vind ik niets, voor kleine stukjes is een rugzak overdreven, en gewoon een flesje in je hand is niet te doen.![]()
Mij lijkt het wel een interessante optie voor de tussengebieden zoals hats ze al eerder omschreefquote:Op zondag 20 juli 2014 17:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik heb 'm 1 keer meegehad (afgelopen donderdag toen het bloedheet was) en ben nog niet overtuigt. Voordeel van een handheld fles vind ik is dat je 'm af en toe in je andere hand kan vasthoudenF means you're fucked![]()
Persoonlijk kan ik dat niet, met een bidon in mijn linkerhand lopen. Op een of andere manier voelt dat super onhandig of onnatuurlijkMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een los flesje moet ik idd ook niet hebben neequote:Op zondag 20 juli 2014 18:03 schreef Guard het volgende:
Persoonlijk kan ik dat niet, met een bidon in mijn linkerhand lopen. Op een of andere manier voelt dat super onhandig of onnatuurlijkF means you're fucked![]()
Ik vind het al vervelend om met een mobiel in mijn hand te lopen, of een hondenriem, laat staan een bidonquote:Op zondag 20 juli 2014 18:03 schreef Guard het volgende:
Persoonlijk kan ik dat niet, met een bidon in mijn linkerhand lopen. Op een of andere manier voelt dat super onhandig of onnatuurlijkOverigens geeft mijn GPS weer een geweldige route weer, maar ik denk dat ik erachter ben waarom het weer zó afwijkt: ik had ook de GPS en Endomondo van mobiel aangezet, wellicht dat die 2 elkaar in de weg zitten.
Goed, uiteindelijk gekozen voor de 45´ rustigjes aan joggen, ging erg lekker met wat muziek onderwegKuit blijft gevoelig, maar nog niet dat ik strompel. 6,5km, weer wat verder op weg naar de 10
Nu broodje met kaas en gebakken ei, dan douchen. Als ik het andersom doe zweet ik direct weer, ik moet altijd eerst echt helemaal afkoelen voor ik onder de douche stap. Anderen moeten dus maar even uit de buurt blijven
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik zou er gek van wordenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Zwabberhark het volgende:
Bij een rustige duurloop is het toch geen probleem om een bidon vast te houden?F means you're fucked![]()
Ik vind het ook irritant. Links 'werkt' niet om een of andere reden, dus draag ik 'm altijd rechts. Eerst hangt er een pond aan je arm, vervolgens klotst het en als 'ie leeg is, heb je een zinloos stuk plastic in de hand.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Zwabberhark het volgende:
Bij een rustige duurloop is het toch geen probleem om een bidon vast te houden?
Bij de Marikenloop had ik een 330ml flesje, dat ging nog wel... Maar dat was 10km met 2 waterposten.
Zo misschien toch die riem weer eens uit de kast trekken...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat heb ik ook! Ik ga ook altijd maar even eten en uitzweten en dan pas douchen. Beetje viezig maar anders kan ik net zo goed weer onder de douche stappen inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik vind het al vervelend om met een mobiel in mijn hand te lopen, of een hondenriem, laat staan een bidonOverigens geeft mijn GPS weer een geweldige route weer, maar ik denk dat ik erachter ben waarom het weer zó afwijkt: ik had ook de GPS en Endomondo van mobiel aangezet, wellicht dat die 2 elkaar in de weg zitten.
Goed, uiteindelijk gekozen voor de 45´ rustigjes aan joggen, ging erg lekker met wat muziek onderwegKuit blijft gevoelig, maar nog niet dat ik strompel. 6,5km, weer wat verder op weg naar de 10
Nu broodje met kaas en gebakken ei, dan douchen. Als ik het andersom doe zweet ik direct weer, ik moet altijd eerst echt helemaal afkoelen voor ik onder de douche stap. Anderen moeten dus maar even uit de buurt blijven
Wat bidons betreft: zeker als ie vol is lijkt me dat toch heel onhandig / uit balans lopen? Ben blij met mijn belt
I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Ik vind het ook een fijn ding die van Salomon, in het begin is het best een blok en loop ik af en toe wel eens met mijn onderarm naar boven zodat hij bovenop ligt. Maar hoe meer je drinkt hoe kleiner hij wordt, als hij half leeg is merk je het eigenlijk niet eens meer. Qua warmte heb ik er ook echt geen last van, heb juist het idee dat het wat koelt, je hebt een koude fles tegen je aderen aan laat maar zeggen, dus hoewel het water ook wat opwarmt koelt het jezelf ook weer. Voor mij is hij geslaagd in ieder geval!![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:44 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Wat was het totaal aantal km dan uiteindelijk? Pffff, 25K in deze hitte, holy moly!
Ging bizar goed![]()
Ik sta versteld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker bezig hoor! En dat met dit weer dan ook en een rustige zone. Dus er zit gewoon nog erg veel in bij jou!
![]()
![]()
Ja daar heb ik 'm dus ook voor. Maar voorheen nam ik dus zoiets meequote:Op zondag 20 juli 2014 18:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel een interessante optie voor de tussengebieden zoals hats ze al eerder omschreef![]()
![]()
Twee oplossingen:quote:
1) muziek harder zetten
2) harder lopen, dan ga je harder hijgen
3) langs een drukke weg lopen
4) uitdrogen![]()
Hier heeft het de hele dag ook nog niet geregend, vannacht ook niets gehoord trouwens, dus het was vandaag weer lekker warm. Mijn vriendin is vanmorgen al een rondje wezen doen op de fiets, maar aangezien ik nog lekker lag vond ik het wel best. Vanmiddag om 4 uur ging ik dan eindelijk voor een rondje. Na 5 km ging het shirt uit, ook wegens gevoelige tepels trouwens, nooit last van gehad, maar gisteren met een wat ouder shirt gelopen en die irriteerde dus. Hoop dat het volgende keer weer over is. Maar daar ging ik dus halfnaakt. Er stond 20km op het programma en liefst met wat heuveltjes, maar die zijn hier niet in de buurt dus heb maar zoveel mogelijk mul zand en kleine trailpaadjes gepakt. Dat mulle zand was weer goed zwaar, echt van die paardenpaadjes. Zweten als een otter! Na een km of 14 even langs huis voor een refill en een ijsje
en daarna weer door voor het laatste rondje. Was toen al wel gesloopt door gisteren en de warmte, dus dat rondje iets makkelijker terrein gepakt en gewoon rustig uitgelopen. Pff wat een hitte. Kreeg dit nog te horen onderweg "Je bent een diehard, of je bent het niet! En jij bent het wel!
" en van iemand anders kreeg ik te horen dat het veels te warm was en dat ik moest oppassen
, nou ja toen was ik toch al bijna klaar.
Wel blij dat ik hem ondanks de moeite toch heb kunnen volbrengen, mentaal ook best zwaar. De laatste 5km zat ik echt heel dicht bij om gewoon even te stoppen. Nu weer lekker rustig aan.
https://www.endomondo.com/workouts/376269764/2368823![]()
BTW, ik doe nooit meer aanmaaklimonade in een bidon.
Ik merkte de laatste tijd dat er een vreemde lucht in de bidon hing, het leek wel of er iets gegist had. Ik vreesde dat ik geen auto meer mocht rijden na een slokje water uit dat ding.
Enfin, gisterochtend kwam ik erachter dat blijkbaar de gehele binnenkant bedekt was met een zwarte smurrie. Vermoedelijk iets wat ooit grenadinesiroop was.
Bidon inmiddels schoongemaakt, maar de geur is nog steeds niet helemaal weg. Die bidon gaat dus weg.![]()
Je voelt het nog steeds klotsenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Twee oplossingen:
1) muziek harder zetten
2) harder lopen, dan ga je harder hijgen
3) langs een drukke weg lopen
4) uitdrogen
Die Salomon 'schudt' trouwens wel aan je arm. Dat viel mij best tegen eigenlijk. En die polsband wordt dan te wijd; zit er water onderin wat je alleen met onnatuurlijke houdingen in je mond krijgt. Ik had heel erg de neiging om onderin te knijpen zodat er wat 'kracht' op staat maar dan moet je m toch weer vasthouden en dat was nou net niet de bedoeling
Conclusie; ik ben gewoon een zeikerd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Je weet toch wel dat je na elke zoveel dagen je bidon überhaupt moet afwassen??quote:Op zondag 20 juli 2014 18:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik merkte de laatste tijd dat er een vreemde lucht in de bidon hing, het leek wel of er iets gegist had. Ik vreesde dat ik geen auto meer mocht rijden na een slokje water uit dat ding.
Enfin, gisterochtend kwam ik erachter dat blijkbaar de gehele binnenkant bedekt was met een zwarte smurrie. Vermoedelijk iets wat ooit grenadinesiroop was.
Bidon inmiddels schoongemaakt, maar de geur is nog steeds niet helemaal weg. Die bidon gaat dus weg.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nou, ik stel m`n rondje van vandaag maar even uit naar morgen. De warmte van de afgelopen dagen heeft van me gewonnen.
Gisteren de hele dag, in de palle zon, aan het water gelegen (heerlijk!!) en vanochtend vol goede moed richting sportschool gegaan voor krachttraining. Na een zware oefening, deadlift, stond ik te tollen op m`n benen, liep het zweet letterlijk over m`n hoofd, stond ik te trillen als een malloot en om het nog even iets erger te maken harder te hijgen dan een hond met dit weer.
Thuis gekomen meteen wat suikers erin gegooid, veel water gedronken, maar het duurde behoorlijk lang voordat ik me iets beter voelde.
Nu nog steeds een heel zwaar lichaam maar een heel licht hoofd. Onverstandig om ook maar iets aan activiteiten te doen. Morgen weer een dag![]()
![]()
Zo heb ik ook niets aan mijn week recordquote:
Gewoon het bandje op de medium of large stand zetten en hoe leger hij wordt steeds iets aantrekken, dan drukt hij het water zelf naar boven. Zelf niet echt veel last van moet ik zeggenquote:Op zondag 20 juli 2014 18:52 schreef E.T. het volgende:
Die Salomon 'schudt' trouwens wel aan je arm. Dat viel mij best tegen eigenlijk. En die polsband wordt dan te wijd; zit er water onderin wat je alleen met onnatuurlijke houdingen in je mond krijgt. Ik had heel erg de neiging om onderin te knijpen zodat er wat 'kracht' op staat maar dan moet je m toch weer vasthouden en dat was nou net niet de bedoeling
Conclusie; ik ben gewoon een zeikerdSorry!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo heb ik ook niets aan mijn week record![]()
Maar voor mij is het ook een weekrecord geloof ik!![]()
![]()
weeralarm?!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:59 schreef Devv het volgende:
Dat rot KNMI met z'n weeralarm. Het is hier gewoon de hele dag mooi weer geweest.
![]()
Wat Yuki zegtquote:En de km´s van guard tellen driedubbel
![]()
Plekje 23, ik vind het wel best
Ik spoelde 'm dagelijks om.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je na elke zoveel dagen je bidon überhaupt moet afwassen??![]()
Er was code geel, maar dat is nog geen weeralarm. Ik dacht trouwens dat een weeralarm nooit wordt afgegeven door het KNMI.quote:Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef Devv het volgende:
[..]
Er was vanmorgen code oranje voor heel Nederland.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jeej!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Jeej!
Als je maar lol hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wedstrijden zijn eigenlijk de enige momenten dat ik wél met oordopjes loopquote:Op zondag 20 juli 2014 19:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Daarom ook nooit met oordopjes lopen in een wedstrijd. Dan had je het gehoord
.
Iew… Ik ga me nu zorgen maken om m'n oplos-ijsthee-bidonquote:Op zondag 20 juli 2014 18:42 schreef Zwabberhark het volgende:
Bidon inmiddels schoongemaakt, maar de geur is nog steeds niet helemaal weg. Die bidon gaat dus weg.gelukkig is die wit, en signaleer ik zwarte smurrie aan de binnenkant dus op tijd
Jeej!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jeej!
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ik ben weer geweestwarmmmm!
De eerste kilometer regende het, dat was wel lekker.
Zit nu nog even licht te geven.
wel mijn langste loopje evah, trots is![]()
Hoe kom ik nou bij code oranjequote:Op zondag 20 juli 2014 19:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Er was code geel, maar dat is nog geen weeralarm. Ik dacht trouwens dat een weeralarm nooit wordt afgegeven door het KNMI.. Ik zit nog een beetje in de WK-sfeer
.
![]()
Jeej!
Zweeffoto mét losse veterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is een douche toch een goeie uitvinding.
De een na beste uitvinding mag ik wel zeggen.
De beste uitvinding is natuurlijk het bed en dan vooral mijn bed.![]()
De uitvinder daarvan krijgt van mij een lintje![]()
Dat kan niet. Dat lintje heeft de uitvinder van mijn bed alquote:Op zondag 20 juli 2014 19:53 schreef Fa-tum het volgende:
De uitvinder daarvan krijgt van mij een lintje
Die is ook ja! En die daarvoor is ook cool, heel steampunk
Nu een vrouw bij Obese die een marathonafstand door Parijs loopt
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:ik gebruik mijn hand helds tot een afstand van zo'n 15km.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Zwabberhark het volgende:
Bij een rustige duurloop is het toch geen probleem om een bidon vast te houden?
Daarna vind ik het 'vervelend' worden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wij kijken Oplichters in het Buitenland. Ze zijn in Marrakech. Ik zou nog liever een marathonafstand lopen, als daar heen gaanquote:Op zondag 20 juli 2014 21:08 schreef SEMTEX het volgende:
Nu een vrouw bij Obese die een marathonafstand door Parijs loopt
Ik werd er gisteren tijdens een kort loopje al knettergek van.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:16 schreef Zwabberhark het volgende:
Bij een rustige duurloop is het toch geen probleem om een bidon vast te houden?![]()
Na vanaf niets en 40 kilo zwaarder te hebben getraind, ik vind het onverantwoordquote:Op zondag 20 juli 2014 21:08 schreef SEMTEX het volgende:
Nu een vrouw bij Obese die een marathonafstand door Parijs looptMaar ze heeft het wel gedaan
![]()
![]()
na veel goed feedback op de ultra pages op FB te hebben gelezen ga ik kijken of deze energy drink de oplossing is voor mijn "eetproblemen".
Na een uurtje of drie wordt het voor mij altijd moeilijk om vast voedsel binnen te krijgen, slikken gaat slecht en mijn maag begint te verkrampen (als het enmaal binnen is, is binnen houden is geen probleem) en er zijn veel mensen die zuiver op deze energy drink alleen lopen, geen gels of iets dergelijks dus imo het proberen waard.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet er ook niet aan denken... Maar wil langzaamaan wel iets bedenken om wat vocht mee te nemen onderweg...quote:Op zondag 20 juli 2014 21:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik werd er gisteren tijdens een kort loopje al knettergek van.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Inderdaad #6, die vind ik het mooist!quote:Op zondag 20 juli 2014 20:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Die is ook ja! En die daarvoor is ook cool, heel steampunk'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
alleen in schoonheid winnen mijn km's het, verder is een km nog steeds een kmquote:Op zondag 20 juli 2014 19:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat Yuki zegtEn de km´s van guard tellen driedubbel
![]()
Plekje 23, ik vind het wel best![]()
Morgen wel weer een rondje maken, ook al is het vakantie, schema houdt daar geen rekening mee.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die wijnfles stop was ook wel handig. Dan heb je tenminste een medaille waar je nog wat aan hebt.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Inderdaad #6, die vind ik het mooist!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Die stond er idd naast.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef hatsaflats het volgende:
Een bieropenermedaille lijkt me ook heel goed haalbaar.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
inderdaad!!quote:Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Die wijnfles stop was ook wel handig. Dan heb je tenminste een medaille waar je nog wat aan hebt.
Wijn
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is niet zo dat ik mijzelf nu perse een alcoholverbod opgelegd heb, het is geen wet van Meden en Perzen.quote:
Daarom af en toe sporadisch een glas wijn.... op vakantie bijv. nog, levensgenieter dat ik ben
En als ik dan een wijntje drink dan houd het bij een glas op, maar dat maakt het er niet minder lekker om
Het was eigenlijk nog best warm/benauwd om te lopen. Was nu wel fijn om wat water in een bottle belt bij me te hebben, maar ik kan nog niet zeggen dat ik het fijn vind om met zo'n ding te lopen. Had hem op het begin wat te los zitten zodat en vond het klotsen nou ook niet echt fijn, maar wellicht moet ik er gewoon even aan wennen.![]()
Het lijkt erop he?quote:
Morgen even wat creditcardgegevens regelenToen jij dit postte stonden d'n Zwabber en ik nét weer bij de parkeerplaats. Even rekken en strekken natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef Quoi het volgende:
Hoe zijn de Meijendelse Zestien verlopen, of lees ik eroverheen?
Zoals te zien is op het kaartje zijn we enigszins verdwaald aan het eind. Hierdoor ook iets later bij de auto, want we hebben ca 20 moeten wandelen. Heerlijk voor de spiertjes overigens, dus je hoort mij niet klagen.
Sowieso zal ik echt niet klagen over deze training. Het was fabeltastisch
Heerlijk steady gelopen, ontzettend gezellig, veel gelachen (niet ideaal, heuvelop), afstandsrecord gelopen, zelfvertrouwen vergaard... Kortom, voor herhaling vatbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:54 schreef Yuki het volgende:
Toen jij dit postte stonden d'n Zwabber en ik nét weer bij de parkeerplaats. Even rekken en strekken natuurlijk.
Zoals te zien is op het kaartje zijn we enigszins verdwaald aan het eind. Hierdoor ook iets later bij de auto, want we hebben ca 20 moeten wandelen. Heerlijk voor de spiertjes overigens, dus je hoort mij niet klagen.
Heerlijk steady gelopen, ontzettend gezellig, veel gelachen (niet ideaal, heuvelop), afstandsrecord gelopen, zelfvertrouwen vergaard... Kortom, voor herhaling vatbaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
Fijn dat het zo goed gaat Yuki."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Zo gek als jero_nimo maar voor mijn doen best gek: 43 km in een week. Gisteren een kort (snel?) rondje in de hitte, vandaag een langer rondje in redelijk tempo.
Maar het meest idote wat ik ooit op hardloopgebied deed was toch dit ochtendloopje naar mijn werk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Corniel op 20-07-2014 23:12:50 (linkje gefixt. SiIk had gelijk) ]Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef Corniel het volgende:
Zo gek als jero_nimo maar voor mijn doen best gek: 43 km in een week. Gisteren een kort (snel?) rondje in de hitte, vandaag een langer rondje in redelijk tempo.
Maar het meest idote wat ik ooit op hardloopgebied deed was toch dit ochtendloopje naar mijn werk:1337SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is niet de link van het loopje naar je werk trouwens, maar die van vandaag
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
[..]
Het lijkt erop he?
Morgen even wat creditcardgegevens regelen
[..]
Toen jij dit postte stonden d'n Zwabber en ik nét weer bij de parkeerplaats. Even rekken en strekken natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een prachtige omgeving voor een loopje
Het pad tussen 8 en 9 km vind ik een van de zwaarste hardloopstukjes in deze omgeving; daar zitten een paar pittige hellinkjes in.
Veel plezier met de hm-training. Die gaat wel lukken op deze manier. En bedankt dat je Zwabber op sleeptouw hebt genomen. Die heeft af en toe wat motivatie nodig voor dit soort duurloopjes.![]()
Ik heb er weinig aan toe te voegen. Na kilometer 14 ging het hopeloos mis. Het werd zelfs alleen maar trailen vanaf dan, met behoorlijk wat hoogtemeters. Gelukkig was ik al zo slim geweest om een kleine zaklamp mee te nemen, want om eerlijk te zijn verdwaal ik wel vaker. En zeker in Meijendel kun je blijven verdwalen. Groot voordeel is wel dat ik paadjes heb die pijll nog niet heeft en mogelijk ook nooit zal hebben, omdat ik me afvraag of OSM ze kent.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:54 schreef Yuki het volgende:
De eerste 10 EM van d'n Yuki
Ik was erbij en zag dat het soepel ging. Die HM gaat lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat klopt, dat had ik al toegegeven.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef pijll het volgende:
En bedankt dat je Zwabber op sleeptouw hebt genomen. Die heeft af en toe wat motivatie nodig voor dit soort duurloopjes.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef Corniel het volgende:
Maar het meest idote wat ik ooit op hardloopgebied deed was toch dit ochtendloopje naar mijn werk:Dat is niet idioot, dan ben je gewoon prettig gestoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit ga ik dat ook een keer doen maar dan niet op een werkdag want als ik dan de leuke route zou lopen kom ik ook op bijna een HM kom ik net achter.
Ik werk gelukkig thuis
@Nanook24: Een vriend - die toegegeven, ook profesioneel niet de beste analyses ten beste geeft - meende dat ik bij een toevallig bezoek aan een (gesloten) inrichting er vanuit moest gaan, dat ik daar dan de rest van mijn leven zou moeten blijven...Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Maar hij heeft wel gelijk denk ik.
@pijll: dat stukje tussen 8 en 9 is inderdaad berucht en had ik bewust uitgekozen om te gaan lopen. Overigens is het andersom zwaarder. Niet dat ik een route in mijn horloge gezet had, ik deed het uit het hoofd. Dat kon nooit goed gaan en dat ging het dus ook niet na 14 km. Toch ziet het er op het kaartje nog wel redelijk uit, we bleven in de buurt van de beoogde route. Maar ik had echt geen flauw idee meer waar ik was, alleen dat ik de ondergaande zon in de rug moest hebben en dat was-ie niet.
Het was best een pittig parkoers trouwens. Veel afwisselende ondergronden en bepaald niet vlak. D'n Yuki mag héél tevreden zijn, want er was liefst 113 minuten onafgebroken time on the feet (het modewoord van deze week).
Voor mij deze week 37 km. Minder dan Corniel, snik snik.![]()
Dit idd Corniel.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
En anders ren jij vast sneller dan de gemiddelde bewaker van zo'n gesloten inrichting.
Dat bultje vond ik juist wel lekker, zoals ik onderweg ook zei. Ja, het is een kreng om op te lopen en zeker omdat je al ruim 8km in de benen hebt. Maar vervolgens kan je geweldig ontspannen en dien ten gevolge liep ik daarna lekkerder dan vóór die bult.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig. Maar hij heeft wel gelijk denk ik.
@pijll: dat stukje tussen 8 en 9 is inderdaad berucht en had ik bewust uitgekozen om te gaan lopen. Overigens is het andersom zwaarder. Niet dat ik een route in mijn horloge gezet had, ik deed het uit het hoofd. Dat kon nooit goed gaan en dat ging het dus ook niet na 14 km. Toch ziet het er op het kaartje nog wel redelijk uit, we bleven in de buurt van de beoogde route. Maar ik had echt geen flauw idee meer waar ik was, alleen dat ik de ondergaande zon in de rug moest hebben en dat was-ie niet.
Het was best een pittig parkoers trouwens. Veel afwisselende ondergronden en bepaald niet vlak. D'n Yuki mag héél tevreden zijn, want er was liefst 113 minuten onafgebroken time on the feet (het modewoord van deze week).
Voor mij deze week 37 km. Minder dan Corniel, snik snik.
Tevreden ben ik zeker. Die grijns is voorlopig niet van m'n gezicht te slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Dank jullie welquote:
Ik zit inwendig nog steeds teop de bank
Het was geweldig ja. Ik ken Meijendel natuurlijk al wel een beetje, maar nu veel (voor mij) onbekende stukken gelopen. En dan bij de auto terugkomen met avondrood aan de horizon...quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef pijll het volgende:
[..]
Een prachtige omgeving voor een loopje
Het pad tussen 8 en 9 km vind ik een van de zwaarste hardloopstukjes in deze omgeving; daar zitten een paar pittige hellinkjes in.
Veel plezier met de hm-training. Die gaat wel lukken op deze manier. En bedankt dat je Zwabber op sleeptouw hebt genomen. Die heeft af en toe wat motivatie nodig voor dit soort duurloopjes.
Die HM-training lijkt idd te gaan lukken. Na dit hoef ik nog maar 30-35 min en dan heb ik die HM gewoon te pakkenNiet dat ik er vandaag aan had moeten denken om nog 5km te lopen...
Gelukkig heb ik nog 2,5 maand
En ik denk er net zo overquote:Op zondag 20 juli 2014 23:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat klopt, dat had ik al toegegeven.
Goede verhalen uit Meijendel![]()
Tikkeltje jaloers wel, de temp vanavond was heerlijk
Als ik ga lopen - en zo ook vanmiddag - zet ik mijn fiets bij de hardloopclub neer. Daar waar 2 uur eerder het wekelijkse trimloopje had plaatsgevonden. En ja hoor, daar stond nog een TomosEn wie kwam daar naar buiten? Juist. Ruim een kwartier met G.R. gebabbeld. Ook over insuline en politiek; niet aan te raden overigens, hou het bij hardlopen als je hem ziet
![]()
Afijnnn![]()
![]()
Het was ongetwijfeld beter dan toen jij ging lopen, maar alsnog warm. Zeker uit de wind werd er fokking hard gezwoten.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:30 schreef Quoi het volgende:
Goede verhalen uit Meijendel![]()
Tikkeltje jaloers wel, de temp vanavond was heerlijk
Als ik ga lopen - en zo ook vanmiddag - zet ik mijn fiets bij de hardloopclub neer. Daar waar 2 uur eerder het wekelijkse trimloopje had plaatsgevonden. En ja hoor, daar stond nog een TomosEn wie kwam daar naar buiten? Juist. Ruim een kwartier met G.R. gebabbeld. Ook over insuline en politiek; niet aan te raden overigens, hou het bij hardlopen als je hem ziet
![]()
Verder:
Duidelijk dat je het met hardloopfossielen beter over 1 gemeenschappelijk onderwerp kan houdenJuist ja, goed plan.quote:Afijnnn
Nu is mijn interesse helemaal gewekt!quote:Op maandag 21 juli 2014 00:30 schreef Quoi het volgende:
Ruim een kwartier met G.R. gebabbeld. Ook over politiek; niet aan te raden overigens, hou het bij hardlopen als je hem ziet
Goed gedaan Yuki! Fijn gevoel is dat he, als je beseft dat die HM dichterbij komt?![]()
I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
[..]
Het lijkt erop he?
Morgen even wat creditcardgegevens regelen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome!
![]()
Goed bezig Yuki! Op naar die HM!
Hier gaat het steeds iets beter nu. Na gisteren ook vandaag zonder echt pijn wakker geworden. Het is nu alleen gevoelig als ik er echt overdreven op ga staan. Vanavond op de baan bij de club weer een stukkie lopen. Ik moet daar toch heen, want ook mijn marathonschema even met de trainer bespreken. Dat stuurde hij vorige week.
Maar first things first: hopelijk lukt het lopen vanavond.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was geweldig ja. Ik ken Meijendel natuurlijk al wel een beetje, maar nu veel (voor mij) onbekende stukken gelopen. En dan bij de auto terugkomen met avondrood aan de horizon...
Die HM-training lijkt idd te gaan lukken. Na dit hoef ik nog maar 30-35 min en dan heb ik die HM gewoon te pakkenNiet dat ik er vandaag aan had moeten denken om nog 5km te lopen...
mooie berichten. En die laatste 5km komen helemaal goed.
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:55 schreef Yuki het volgende:
Het was geweldig ja. Ik ken Meijendel natuurlijk al wel een beetje, maar nu veel (voor mij) onbekende stukken gelopen. En dan bij de auto terugkomen met avondrood aan de horizon...
![]()
Dat komt helemaal goed!!Disneyquote:Op zondag 20 juli 2014 20:20 schreef SEMTEX het volgende:
De coolste hardloopmedailles
http://m.runnersworld.com(...)al_20140715_27855776
Edit:
http://runningatdisney.co(...)mber-2015-get-ready/
(Alleen jammer dat ze geen M of een trail hebben)
![]()
Nice Yuki!quote:Op zondag 20 juli 2014 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel
Ik zit inwendig nog steeds teop de bank
[..]
[..]
En ik denk er net zo over
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Jullie hebben gewoon goed gelopenquote:Op maandag 21 juli 2014 00:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het was ongetwijfeld beter dan toen jij ging lopen, maar alsnog warm. Zeker uit de wind werd er fokking hard gezwoten.
Verder:
Duidelijk dat je het met hardloopfossielen beter over 1 gemeenschappelijk onderwerp kan houden
[..]
Juist ja, goed plan.![]()
@RD: maak je geen illusies. Kwam niet verder dan dat de overheid voor hem alles wegbezuinigt en de frustraties daarbij.
Nog steeds![]()
![]()
Hoppa:
Prachtige vergezichten, 4 watervallen, koeien met bellen om hun nek, geiten met goatees, paarden, heel veel slakken en geen moment vlak (131 D+, op het vlakste parcours wat ik zo'n beetje kon vinden), genoten!.
Wel met GPS fuckup, maar dat compenseert voor het stuk onder het station waar de gps geen ontvangst hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 08:50 schreef Guard het volgende:
Hoppa:
Prachtige vergezichten, 4 watervallen, koeien met bellen om hun nek, geiten met goatees, paarden, heel veel slakken en geen moment vlak (131 D+, op het vlakste parcours wat ik zo'n beetje kon vinden), genoten!.
Wel met GPS fuckup, maar dat compenseert voor het stuk onder het station waar de gps geen ontvangst hadkan het niet zien.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks!
wat bedoel je met 131 D+ op het vlakste parcours?
[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 21-07-2014 09:35:29 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 00:30 schreef Quoi het volgende:
Ook over insuline en politiek; niet aan te raden overigens, hou het bij hardlopen als je hem ziet![]()
Ok, daar zal ik rekening mee houden, al praat ik uit principe niet met helden.
The Day After: het gestel voelt de 10 EMvan gisteren wel een beetje, maar dat lijkt me normaal. Wel heb ik een mosselvoet, maar ook dat is de laatste tijd normaal. Ik kan er nog mee lopen, dus dan boeit het niet.
![]()
Je kan hier 4 kanten op, 2 richtingen (west en oost) gaat steil omhoog, naar het noorden gaat vrij hard naar beneden en naar het zuiden loop je door het dal op redelijk gelijkblijvende hoogte.quote:Op maandag 21 juli 2014 08:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan het niet zien.....
wat bedoel je met 131 D+ op het vlakste parcours?
Dat laatste heb ik dus gedaan (met een extra rondje door het dorp om daar nog even de haarspeldbocht omhoog mee te nemen). In totaal volgens strava 131 meter geklommen, en dus ook 131 meter gedaald.
Heb verder de privacy instellingen aangepast, kun je het nu wel zien?
{edit} ja dus
Yurkak
Mosselvoet
Wet van Pijll
We slaan door
quote:Op maandag 21 juli 2014 08:50 schreef Guard het volgende:
Hoppa:
Wel met GPS fuckup, maar dat compenseert voor het stuk onder het station waar de gps geen ontvangst hadHeidi nog tegen het lijf gerend? Klinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
duidelijk!quote:Op maandag 21 juli 2014 09:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kan hier 4 kanten op, 2 richtingen (west en oost) gaat steil omhoog, naar het noorden gaat vrij hard naar beneden en naar het zuiden loop je door het dal op redelijk gelijkblijvende hoogte.
Dat laatste heb ik dus gedaan (met een extra rondje door het dorp om daar nog even de haarspeldbocht omhoog mee te nemen). In totaal volgens strava 131 meter geklommen, en dus ook 131 meter gedaald.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 21 juli 2014 09:38 schreef Quoi het volgende:
Yurkak
Mosselvoet
Wet van Pijll
We slaan door
[..]
Heidi nog tegen het lijf gerend? Klinkt goedNeen, ook geen andere hardlopers gezien
![]()
Terwijl ik toch een aantal km over het parcours van de Jungfrau Marathon heb gelopen.
Wel tot een paar maal toe een mooie jongedame tegengekomen die volgens mij ook hardloopster is, want ze glimlachte iedere keer tegen me met een blik waaruit sprak dat ze wel begreep waarom ik daar liep
M`n Timex is zaterdag weer terug gekomen, geheel onverwachts. Er zat een nieuwe data kabel bij, dus heb vannacht eens met een HRM om geslapen zodat ik vanochtend data had om te downloaden (lees: testen) en omdat ik benieuwd was naar m`n HR in rust. Het werkt weer
Behoorlijk onrustig geslapen, dus ook een vreemde grafiek:
Gemiddelde HR: 45 49 bpm
[ Bericht 9% gewijzigd door Levitas op 21-07-2014 09:57:20 ]![]()
Ik hoop het voor je. Meestal als er richting Ackerdijkse Plassen (Rotterdam) een jongeman naar me glimlacht, moet ik zorgen dat ik wat sneller ga lopenquote:Op maandag 21 juli 2014 09:44 schreef Guard het volgende:
[..]Neen, ook geen andere hardlopers gezien
![]()
Terwijl ik toch een aantal km over het parcours van de Jungfrau Marathon heb gelopen.
Wel tot een paar maal toe een mooie jongedame tegengekomen die volgens mij ook hardloopster is, want ze glimlachte iedere keer tegen me met een blik waaruit sprak dat ze wel begreep waarom ik daar liep![]()
Maar dit was vast een liefhebster![]()
![]()
Als ik die grafiek zie kom ik op het oog absoluut niet aan een gemiddelde HR van 45.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:46 schreef Levitas het volgende:
M`n Timex is zaterdag weer terug gekomen, geheel onverwachts. Er zat een nieuwe data kabel bij, dus heb vannacht eens met een HRM om geslapen zodat ik vanochtend data had om te downloaden (lees: testen) en omdat ik benieuwd was naar m`n HR in rust. Het werkt weer
Behoorlijk onrustig geslapen, dus ook een vreemde grafiek:
[ afbeelding ]
Gemiddelde HR: 45 bpm (dat is ruim 5 bpm lager dan m`n vorige meting)![]()
Yuki![]()
Knap zeg!! Meteen inschrijven voor die HM
Ik ben wel een beetje jaloersIk lust ook wel weer een rondje meijendel
Iemand van de haagse garde zin/tijd om me op sleeptouw te nemen in t weekend?
Ik ook niet. Endomondo (en het horloge zelf ook) blijkbaar welquote:Op maandag 21 juli 2014 09:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als ik die grafiek zie kom ik op het oog absoluut niet aan een gemiddelde HR van 45.
Edit: Oh nee, het horloge zegt 49 gemiddeld. Dat lijkt meer te kloppen![]()
Ik heb geruchten gehoord dat pijll woensdag a.s. weer in elkaar gezet wordt. Althans, dat gaat gepoogd worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 09:55 schreef Murmeli het volgende:
Yuki![]()
Knap zeg!! Meteen inschrijven voor die HM
Ik ben wel een beetje jaloersIk lust ook wel weer een rondje meijendel
Iemand van de haagse garde zin/tijd om me op sleeptouw te nemen in t weekend?![]()
Ik denk niet dat hij dan meteen mag gaan lopen....quote:Op maandag 21 juli 2014 09:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb geruchten gehoord dat pijll woensdag a.s. weer in elkaar gezet wordt. Althans, dat gaat gepoogd worden.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Maar rustig aan fietsen mag hij vast welquote:Op maandag 21 juli 2014 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dan meteen mag gaan lopen....
Denk je dat hij zich daar wat van aantrekt?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dan meteen mag gaan lopen....Kijk dat is nog eens een ideequote:Op maandag 21 juli 2014 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar rustig aan fietsen mag hij vast wel
Alleen zijn de mooiste paadjes in Meijendel niet te befietsen.![]()
The morning after: stijve benen, gevoelige knieën. Categorie spierpijn. Mag ook wel na 10 EM / 113 min
Trappen zijn m'n grootste vijand vandaag, dus ik neem zonder schuldgevoel de lift thuis en op m'n werk. Verder rustig blijven bewegen; fietsen beviel erg goed zonet.
Waarschijnlijk vanavond ook gewoon naar Haag. Er staat een hele lichte interval op het programma (2-4-2 min @ 10-15km tempo; 3 series), dus als ik lekker achterin blijf hangen voorzie ik geen problemen
Ik moet mezelf heel houden, dus een LDL lijkt me geen goed plan volgende weekquote:
Ik ga niet met jou lopen zolang jij stuk bent :pquote:Op maandag 21 juli 2014 10:12 schreef pijll het volgende:
[..]
Denk je dat hij zich daar wat van aantrekt?
[..]
Kijk dat is nog eens een idee
Alleen zijn de mooiste paadjes in Meijendel niet te befietsen.
@yuki: groot gelijk
Tuurlijk wel, maar jij wilt niet met mij lopen denk ik.quote:
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Niet op jouw tempo neequote:Op maandag 21 juli 2014 10:26 schreef Corniel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar jij wilt niet met mij lopen denk ik.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Even nog een François Boulangé-momentje:
We vonden aan de Meijendelseweg een openbare tapkraan van Dunea "die niet op de kaart staat".
Was overigens zeer welkom, het water smaakte zalig.![]()
Dat soort kranen mogen ze in Rotterdam e.o. ook wel eens neer gaan zettenquote:Op maandag 21 juli 2014 10:41 schreef Zwabberhark het volgende:
Even nog een François Boulangé-momentje:
We vonden aan de Meijendelseweg een openbare tapkraan van Dunea "die niet op de kaart staat".
Was overigens zeer welkom, het water smaakte zalig.
Over drinken gesproken; vandaag bij ibood hebben ze nog e.e.a. in de aanbieding voor de dorstige of gps-loze hardloper.![]()
mooie aanbiedingen!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:51 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat soort kranen mogen ze in Rotterdam e.o. ook wel eens neer gaan zetten
Over drinken gesproken; vandaag bij ibood hebben ze nog e.e.a. in de aanbieding voor de dorstige of gps-loze hardloper.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Leuk! Bij Lidl hadden ze trouwens ook een camelbak achtige rugzak in de aanbieding, geen idee of dat wat is.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:51 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat soort kranen mogen ze in Rotterdam e.o. ook wel eens neer gaan zetten
Over drinken gesproken; vandaag bij ibood hebben ze nog e.e.a. in de aanbieding voor de dorstige of gps-loze hardloper.
Ik heb rustdag maar onwijs veel zin om toch te lopen (wat ik niet ga doen hoor).. Goed teken, fitheid begint weer te komen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
M'n hardloopbudget voor deze maand is helaas al weer op![]()
Sinds ik weer kon beginnen met lopen alweer wat kleding van Under Armour besteld, is ook wel fijn spul.![]()
Was onbekend voor mij.quote:
Heeft zo te zien idd mooi kleding
Ik vind deze wel gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:![]()
![]()
Dat is mooi spul! Mijn kast begint zich ook langzaam te vullen daarmee.
Gister ook lekker 8 km gelopen, zo een heuvelige meijendelrun is mij nog te ver
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Same.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:56 schreef Arquero het volgende:
M'n hardloopbudget voor deze maand is helaas al weer op![]()
![]()
Had ik maar geen nieuwe TV moeten aanschaffen.![]()
![]()
really......... weet je wel hoeveel paar schoenen je daar voor had kunnen kopen??quote:Op maandag 21 juli 2014 11:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Had ik maar geen nieuwe TV moeten aanschaffen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
I know, maar het luie monster in mij kon de verleiding niet weerstaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
really......... weet je wel hoeveel paar schoenen je daar voor had kunnen kopen??![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
really......... weet je wel hoeveel paar schoenen je daar voor had kunnen kopen??![]()
![]()
Ik heb gisteren ook iets hardloops-gerelateerd besteld.... En ik ga daarmee het Garmin kamp verlaten. Ik heb de ambit2 besteld.
Als het goed is, komt ie binnen 10 dagen. Kan ik hem mooi meenemen als we een weekje naar de Plasmolen gaan en hem uittesten op de Veluwe of het bos bij de Plasmolen.
(en als hij niet op tijd binnen is, rijd ik wel op en neer om hem op te halen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:33 schreef streamnl het volgende:
Ik heb gisteren ook iets hardloops-gerelateerd besteld.... En ik ga daarmee het Garmin kamp verlaten. Ik heb de ambit2 besteld.
Als het goed is, komt ie binnen 10 dagen. Kan ik hem mooi meenemen als we een weekje naar de Plasmolen gaan en hem uittesten op de Veluwe of het bos bij de Plasmolen.
(en als hij niet op tijd binnen is, rijd ik wel op en neer om hem op te halen)Mooie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zit ik heel voorzichtig eens te kijken naar dat tomtom horloge met ingebouwde hrm.
Moet iedere keer alles afplakken met sporttape tegen schuurplekken. Dat gaat op zich prima, maar toch niet echt handig.![]()
Bij mij op de AV zit iemand die hem had. Zij had eerst de 610, toen dat TomTom horloge maar ze is toch weer terug naar Garmin gegaan. Zij vond het geen fijne horloge.quote:Op maandag 21 juli 2014 11:35 schreef Arquero het volgende:
Mooie!
Zo zit ik heel voorzichtig eens te kijken naar dat tomtom horloge met ingebouwde hrm.
Moet iedere keer alles afplakken met sporttape tegen schuurplekken. Dat gaat op zich prima, maar toch niet echt handig.
Edit:
Ik twijfel trouwens heel erg of daar de HM ingebouwd zat. Ik zie haar morgen en dan zal ik het vragen![]()
Zo, ik heb gisteren het luie zweet er ook weer even uitgelopen.
Ik had me vrijdag al voorgenomen om zaterdagmorgen niet te lopen. Drukke week achter de rug en de weersvoorspellingen waren ook niet gunstig (voor mij tenminste), want erg warm.
Dus lekker rustig aan gedaan, op de verjaardag van mijn neefje geweest.
Aangezien er toch kilometers gemaakt moeten worden (want ik zou graag dit jaar nog een hm lopen), dan zondag maar op tijd lopen. Helaas viel er in Twente geen regen zaterdagnacht/zondagmorgen, dus het was evengoed nog warm (bijna 25 graden om half 8).
Om kwart voor 8 de deur uit voor 14 km. Route uitgestippeld die genoeg mogelijkheden geeft tot een kortere route als het niet zou gaan.
Uiteindelijk de route relatief makkelijk gelopen op een laag tempo met drie wandel/-drinkpauzes. Terug bij mijn ouders zat ik op 14,3 km en toen kon ik de verleiding niet weerstaan om er nog even 700 meter bij te pakken. Dus uiteindelijk 15 km gelopen in 1.40.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook vertrouwen in mijn hm. Alleen moet ik nog bedenken welke en ik wil hem toch wel graag onder de 2 uur lopen. Dus ook nog even flink trainen...![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef McTwente het volgende:
Zo, ik heb gisteren het luie zweet er ook weer even uitgelopen.
Ik had me vrijdag al voorgenomen om zaterdagmorgen niet te lopen. Drukke week achter de rug en de weersvoorspellingen waren ook niet gunstig (voor mij tenminste), want erg warm.
Dus lekker rustig aan gedaan, op de verjaardag van mijn neefje geweest.
Aangezien er toch kilometers gemaakt moeten worden (want ik zou graag dit jaar nog een hm lopen), dan zondag maar op tijd lopen. Helaas viel er in Twente geen regen zaterdagnacht/zondagmorgen, dus het was evengoed nog warm (bijna 25 graden om half 8).
Om kwart voor 8 de deur uit voor 14 km. Route uitgestippeld die genoeg mogelijkheden geeft tot een kortere route als het niet zou gaan.
Uiteindelijk de route relatief makkelijk gelopen op een laag tempo met drie wandel/-drinkpauzes. Terug bij mijn ouders zat ik op 14,3 km en toen kon ik de verleiding niet weerstaan om er nog even 700 meter bij te pakken. Dus uiteindelijk 15 km gelopen in 1.40.Dit is je duurloop tempo lijkt me? Dus dan moet binnen de 2 uur best haalbaar zijn. Maar probeer dat gewenste wedstrijdtempo niet in duurlopen te behalen, maar juist in intervaltrainingen! Geeft misschien minder zekerheid omdat je nooit lange stukken op dat tempo hebt gelopen voor de HM, maar je wordt er echt sneller van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook vertrouwen in mijn hm. Alleen moet ik nog bedenken welke en ik wil hem toch wel graag onder de 2 uur lopen. Dus ook nog even flink trainen...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat komt wel goed, McTwente!
Net ook even flink lopen zweten. Het voelde heerlijk aan op de fiets naar huis, maar al hardlopend was het toch ff andere koek. Toch een prima tempo kunnen aanhouden, hoewel het toch een stukkie zwaarder aanvoelde dan normaal
https://www.endomondo.com/workouts/376620804/8850231![]()
Zo, ik heb even een paar dagen gemist. Hebben mensen nog mooie dingen gelopen dit weekend?Een pak vanm'n hart!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat is fantastisch Wolve! Want als het gecertificeerd is dan valt er niets meer op af te dingen
Komend weekend maar eens een fijne niet-gemeten incourante afstand van 14km lopen op trails. Hoef ik me tenminste geen zorgen meer te maken om dit soort administratieve zaken.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Veel lange duurlopen in de ziedende hitte, en Guard heeft miljoen hoogtemeters gepakt in Zwitserland!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:36 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, ik heb even een paar dagen gemist. Hebben mensen nog mooie dingen gelopen dit weekend?
[..]
Een pak vanm'n hart!
Komend weekend maar eens een fijne niet-gemeten incourante afstand van 14km lopen op trails. Hoef ik me tenminste geen zorgen meer te maken om dit soort administratieve zaken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oja, Guard had ik op Facebook al voorbij zien komen. Mooi resultaat op een mooi loopje.
Hopelijk heeft men het verder een beetje overleefd met de hitte. Bij ons viel het qua hitte wel mee. Maar desondanks niet gelopen vanwege bezoek.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 11:33 schreef streamnl het volgende:
(en als hij niet op tijd binnen is, rijd ik wel op en neer om hem op te halen)Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/Ambit2-boks.
(Welke? 2, 2r, 2s?)Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Paar schoenen bij de deur klaarzetten zodat ze mee kunnenquote:Op maandag 21 juli 2014 12:39 schreef Wolve000 het volgende:
Maar desondanks niet gelopen vanwege bezoek.![]()
![]()
Wie heeft er zin om op 12 oktober de Duinentrail Schoorl te lopen van 34 km? Ik heb me aangemeld, maar mijn vader heeft een weekendje weg gepland omdat hij 65 wordt. Dat gaat dus voor.
Iemand startbewijs kopen? Schappelijk prijsje!
Oh en Quoi, mag ik uit de OP?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Mijn vriendin was gisteren al op zoek naar een mooi vakantie-adresje rond Grindelwald.
Waarschijnlijk wordt het een vacansoleil camping. Dus zodra je kan inschrijven voor de Eigertrail 2015 sta ik vooraan voor de 51km!![]()
![]()
Die staat op mijn to-do-list voor dit jaar. Maar dan alleen als ik de TdF goed uit loop.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:04 schreef Frsh het volgende:
Wie heeft er zin om op 12 oktober de Duinentrail Schoorl te lopen van 34 km? Ik heb me aangemeld, maar mijn vader heeft een weekendje weg gepland omdat hij 65 wordt. Dat gaat dus voor.
Oh en Quoi, mag ik uit de OP?
Anders loop ik de Devil’s trail.
En ik heb de Ambit 2 punt. verder geen toevoegingquote:Op maandag 21 juli 2014 13:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn vriendin was gisteren al op zoek naar een mooi vakantie-adresje rond Grindelwald.
Waarschijnlijk wordt het een vacansoleil camping. Dus zodra je kan inschrijven voor de Eigertrail 2015 sta ik vooraan voor de 51km!![]()
Mijn vriendin heb ik ook bijna zo ver![]()
![]()
Ga dan gewoon meteen voor de 101 manquote:Op maandag 21 juli 2014 13:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Waarschijnlijk wordt het een vacansoleil camping. Dus zodra je kan inschrijven voor de Eigertrail 2015 sta ik vooraan voor de 51km!F means you're fucked![]()
Stream wilt hem wel, als hij zich niet al ingeschreven heeft. Ik zou hem zelf ook wel willen, maar ik loop een week eerder al de Hoge Veluwetrail.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:04 schreef Frsh het volgende:
Oh en Quoi, mag ik uit de OP?![]()
quote:
Wel goed idee, Maar ik wil dan eerst sowieso 3X een 50 tot 80km trail hebben gelopen in de Alpen. Dat is natuurlijk weer hele andere koek dan in de Ardennen. Kan dus wel paar jaar duren
/verstandig![]()
Wij zijn er ook over aan het nadenkenquote:Op maandag 21 juli 2014 13:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Waarschijnlijk wordt het een vacansoleil camping. Dus zodra je kan inschrijven voor de Eigertrail 2015 sta ik vooraan voor de 51km!
Ja doei.![]()
Volgens Guard is het volgend jaar op 18 en 19 juli
Het staat blijkbaar ook al op de site
En volgens de schoolvakanties 2015 valt dat in mijn vakantie![]()
![]()
Sinds wanneer doen we aan verstandig?quote:Op maandag 21 juli 2014 13:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wel goed idee, Maar ik wil dan eerst sowieso 3X een 50 tot 80km trail hebben gelopen in de Alpen. Dat is natuurlijk weer hele andere koek dan in de Ardennen. Kan dus wel paar jaar duren
/verstandigF means you're fucked![]()
Iets te dicht bij de marathonquote:Op maandag 21 juli 2014 13:04 schreef Frsh het volgende:
Oh en Quoi, mag ik uit de OP?anders was het een goede oefening!
Goeie beslissing, denk ik. Ik ga, mocht mijn 610 het begeven, ook niet meer voor de duurste horloges. Ik merk toch dat ik 9 van de 10 functies niet gebruik, dus dan kan je prima uit de voeten met een goedkopere. Al was dat niet meteen jouw doelstellingquote:Op maandag 21 juli 2014 13:07 schreef streamnl het volgende:
En ik heb de Ambit 2 punt. verder geen toevoeging
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Kijk, zo wil ik later ook worden: www.prorun.nl/nieuws/we-kraken-maar-wat-geeft-dat
Ik kraak al mijn hele leven, familiekwaaltje.
Bekend probleem, vooral ´s ochtends bij het opstaanquote:Op maandag 21 juli 2014 13:34 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik kraak al mijn hele leven, familiekwaaltje.Leuk stukje trouwens, ik vergeet wel eens dat mijn moeder ook alweer 72 is, die gaat nog iedere week minstens 1x fanatiek tenissen
En ze fietsen veel (vader is 74), hoewel ze nu sinds een jaartje wel fietsen met hulpmotortje hebben.
doe is gaaf!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef Devv het volgende:
O, wat hebben ze afgelopen zaterdag gave foto's gemaakt. Daar ga ik
.
[ afbeelding ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Gave foto zeg. Wel handig om 2 verschillende kleuren schoenen te doen om de mannen en vrouwen uit elkaar te houden.![]()
@Guard, ik heb volgens mij je verslag gemist of heb je die niet gemaakt? 3 topics teruggebladerd..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
LIF / [Hardlopen] #819 - Wolve ontsnapt aan de Wet van Pijllquote:Op maandag 21 juli 2014 15:20 schreef De_kluizenaar het volgende:
@Guard, ik heb volgens mij je verslag gemist of heb je die niet gemaakt? 3 topics teruggebladerd..NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ah, die had ik ook nog niet gelezen!quote:Op maandag 21 juli 2014 15:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
LIF / [Hardlopen] #819 - Wolve ontsnapt aan de Wet van Pijll
Tof!Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:40 schreef Guard het volgende:
Wat enorm gaaf om te lezen! Kan mij helemaal voorstellen hoe het was. Leuk ook om de bekende dorpsstraat te zien op de fotoSPOILER: verslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TL DR; Ik heb een prachtige dag gehad, en wil zeker nog vaker een trail lopen in het hooggebergte.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Het was door de warmte (en de daaraan gekoppelde pauzes) nog iets langzamer. Dit gemiddelde was inclusief de pauzes, ik liep anders vermoedelijk rond de 6.30/km. Maar dus ook iets verder, omdat ik tijdens het wandelen de registratie niet gestopt heb.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dit is je duurloop tempo lijkt me? Dus dan moet binnen de 2 uur best haalbaar zijn. Maar probeer dat gewenste wedstrijdtempo niet in duurlopen te behalen, maar juist in intervaltrainingen! Geeft misschien minder zekerheid omdat je nooit lange stukken op dat tempo hebt gelopen voor de HM, maar je wordt er echt sneller van!
Ik loop met de loopgroep meer intervalachtige trainingen. Niet de 200 en 400 die ik ook wel eens voorbij zie komen, maar afgelopen woensdag bijvoorbeeld een km rustig heen en op 10 km wedstrijdtempo terug. En dat dan een paar keer, dit keer niet te vaak door de warmte.
Verder ben ik wel gerustgesteld dat dit niet mijn eerste hm wordt (wel na een jarenlange looppauze) en ik ook weet dat ik de hm onder de 2 uur moet kunnen lopen.![]()
Er moet echter voor mijn gevoel nog wel wat gebeuren voor dit ook gaat lukken.![]()
Waar en wanneer wil je een HM doen ongeveer? Als het ergens in Twente is wil ik eventueel wel hazen als het niet te vlak op de strongmanrun of de devilstrail aansluit.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:58 schreef McTwente het volgende:
[..]
Het was door de warmte (en de daaraan gekoppelde pauzes) nog iets langzamer. Dit gemiddelde was inclusief de pauzes, ik liep anders vermoedelijk rond de 6.30/km. Maar dus ook iets verder, omdat ik tijdens het wandelen de registratie niet gestopt heb.
Ik loop met de loopgroep meer intervalachtige trainingen. Niet de 200 en 400 die ik ook wel eens voorbij zie komen, maar afgelopen woensdag bijvoorbeeld een km rustig heen en op 10 km wedstrijdtempo terug. En dat dan een paar keer, dit keer niet te vaak door de warmte.
Verder ben ik wel gerustgesteld dat dit niet mijn eerste hm wordt (wel na een jarenlange looppauze) en ik ook weet dat ik de hm onder de 2 uur moet kunnen lopen.![]()
Er moet echter voor mijn gevoel nog wel wat gebeuren voor dit ook gaat lukken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De 2 zonder toevoeging is juist het duurste horlogequote:Op maandag 21 juli 2014 13:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goeie beslissing, denk ik. Ik ga, mocht mijn 610 het begeven, ook niet meer voor de duurste horloges. Ik merk toch dat ik 9 van de 10 functies niet gebruik, dus dan kan je prima uit de voeten met een goedkopere. Al was dat niet meteen jouw doelstelling![]()
![]()
Ben niet helemaal bijgelezen, dus weet niet of het al is genoemd maar in de Lidl folder stonden allerlei hardloop artikelen. Schoenen, kleding, belts e.d.
Heeft iemand hier ervaring mee?![]()
Hardloopschoenen zou ik daar niet kopen als je van plan bent meer dan één keer te lopen. Kleding en accessoires zijn meestal van prima kwaliteit. Heb er (Frans filiaal) vorig jaar een shirt en korte tight gekocht, en de rugzak die ik tot drinkrugzak heb gepromoveerd in combinatie met een CamelBak. Prima spulquote:Op maandag 21 juli 2014 17:22 schreef RunnerAdd het volgende:
Ben niet helemaal bijgelezen, dus weet niet of het al is genoemd maar in de Lidl folder stonden allerlei hardloop artikelen. Schoenen, kleding, belts e.d.
Heeft iemand hier ervaring mee?.
Get stoned![]()
Dankje! Dan ga ik donderdag even langs voor sokken en een belt.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:29 schreef Hinder het volgende:
[..]
Hardloopschoenen zou ik daar niet kopen als je van plan bent meer dan één keer te lopen. Kleding en accessoires zijn meestal van prima kwaliteit. Heb er (Frans filiaal) vorig jaar een shirt en korte tight gekocht, en de rugzak die ik tot drinkrugzak heb gepromoveerd in combinatie met een CamelBak. Prima spul.
![]()
Leuk! Wie ben je?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:03 schreef Devv het volgende:
O, wat hebben ze afgelopen zaterdag gave foto's gemaakt. Daar ga ik
.
[ afbeelding ]
Ziet er blij uit man![]()
![]()
Knoop doorgehakt: vanavond toch niet trainen.
Ook al is het een lichte interval, ik voel gisteravond nog erg zitten in m'n benen. Het zou een beetje zonde zijn als ik mezelf over de zeik jaag na m'n "ik durf me in te schrijven voor de HM"-training.
Woensdag en zaterdag gewoon weer naar Haag en ergens tussendoor misschien nog een kort loopje voor mezelf. Ik zie wel. Stijve pootjes nu iig een beetje laten rusten.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:06 schreef Jero_nimo het volgende:
Waarschijnlijk wordt het een vacansoleil camping. Dus zodra je kan inschrijven voor de Eigertrail 2015 sta ik vooraan voor de 51km!voor de trail, kamperen echt niet mijn ding
De lange broek die ze een paar jaar geleden hadden vond ik een stom zweetding zonder enige vorm die daardoor nooit echt lekker zit.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:22 schreef RunnerAdd het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee?
De korte broek heeft een vrij strakke onderrand, die eigenlijk bedoeld is om te zorgen dat hij niet opkruipt (zit ook een soort rubber randje omheen aan de binnenkant), maar het zit vooral als je wat steviger bovenbenen hebt niet echt lekker.
De sokken waren altijd wel prima. Schoenen zou ik niet doen.Ja doei.![]()
Zo naar de baan om weer eens te lopen. Ben benieuwd. Het regent al, dus dat belooft weinig.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klinkt gezellig. Maar het is wel een eindje weg. Eerst maar eens zien wat er allemaal wel en niet haalbaar is. Weet je nog wanneer ongeveer de inschrijving open ging? (En of die snel vol zat?)quote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Guard het volgende:
Volgend jaar dus een Fok!meet in Grindelwald?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
"aaaaaaah, toe?"quote:Op maandag 21 juli 2014 18:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Maar het is wel een eindje weg. Eerst maar eens zien wat er allemaal wel en niet haalbaar is. Weet je nog wanneer ongeveer de inschrijving open ging? (En of die snel vol zat?)Ja doei.![]()
Ik zal hem even overhalenquote:SPOILER: zo'n foto wil jij toch ook, Wolve?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Trouwens. Vergeet de bottle belt, de camelbak, de handheld of whatever...
Vanaf nu allemaal aan de jog strap!
Wel een ouwetje, maar toch vond ik hem geinigZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zal hem even overhalenTeringSPOILER: zo'n foto wil jij toch ook, Wolve?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De inschrijving voor de E16 was pas een of twee dagen van tevoren vol.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Maar het is wel een eindje weg. Eerst maar eens zien wat er allemaal wel en niet haalbaar is. Weet je nog wanneer ongeveer de inschrijving open ging? (En of die snel vol zat?)
Of wil je ook de E51 doen?
[..]
Ik zal hem even overhalenVet!SPOILER: zo'n foto wil jij toch ook, Wolve?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oh, dat valt wel mee dan. Hebben we nog even om er over na te denken.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:22 schreef Guard het volgende:
[..]
De inschrijving voor de E16 was pas een of twee dagen van tevoren vol.
Of wil je ook de E51 doen?
Wel een mooie foto!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
[..]
Ik zal hem even overhalenNaast gpx-fixen wordt fotosjop de nieuwe hobby hierSPOILER: zo'n foto wil jij toch ook, Wolve?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat er ook fotografen staan bij mijn loopje in december. Daarna zie ik dan wel of ik die hier wil posten
[..]
Ik zal hem even overhalenWaarom in een spoiler????SPOILER: zo'n foto wil jij toch ook, Wolve?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
There, I fixed it.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oh, dat valt wel mee dan. Hebben we ik nog even om er over na te denken.
Wel een mooie foto!Ja doei.![]()
[..]
Ik zal hem even overhalengoeie foto's deze runSPOILER: zo'n foto wil jij toch ook, Wolve?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja, preciesquote:. En dat felle shirt helemaal rechts. Deze is overigens ook gaaf, alleen sta ik daar helaas niet op
.
![]()
![]()
Vette foto Guard![]()
Ik heb ook een foto gemaakt, maar daar sta ik zelf niet op. M'n bos welHallo bos
Trust me, I'm a designer
[..]
Ik zal hem even overhalenSPOILER: zo'n foto wil jij toch ook, Wolve?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitvergroten, boven je bed! Echt superfoto!![]()
![]()
Quoi, mag ik in de OP?
1
2[b]5 oktober 2014 - [url=http://www.running-portugal.com/lisbon/marathon/en/marathon.html]Lisbon Marathon 2014 (Lissabon)[/url][/b]
[*] Yuki - HM♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:
Het valt me alles mee! Op de Veluwe geen vieze plak klei bende, maar vooral veel zand. En water. Ze zijn heel erg nat (hopelijk zijn ze woensdag droog, want dan mag ik weer, en ik wil weer naar het bos!)quote:Op maandag 21 juli 2014 19:47 schreef streamnl het volgende:
@Gupp, je schoenen zullen nu niet meer zo mooi schoon zijn[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Prachtig daar! Alvast veel succesquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
[..]
Ik zal hem even overhalenFollow the leaderSPOILER: zo'n foto wil jij toch ook, Wolve?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trailerij in de Alpenwei !
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2014 19:54:16 ]![]()
Als mijn schoenen dan toch nat zijn, neem ik ze mee onder de douche en spoel/schrob ze goed schoon. En dan kranten erin stoppen en ze zijn de dag erop droog.quote:Op maandag 21 juli 2014 19:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het valt me alles mee! Op de Veluwe geen vieze plak klei bende, maar vooral veel zand. En water. Ze zijn hemel erg nat (hopelijk zijn ze woensdag droog, want dan mag ik weer, en ik wil weer naar het bos!)![]()
quote:
Whiiieeejjjj!quote:Op maandag 21 juli 2014 20:09 schreef Quoi het volgende:
Hey Yuks, ik had 'm gemist. Zet 'm zo in de OP! Lissabon whieeeeh
Thanks
Yuki
Mooie stad. Ik ben wel benieuwd naar het parcours, dat zal niet helemaal vlak zijn.
* ..-._---_-.- moet nog een paar dagen hard werken en mag dan om de dag trailen in Zweden![]()
Maar eerst morgenavond nog een rondje over de heide en door de bossen van het Gooi. Ook altijd leuk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2014 20:12:36 ]![]()
[..]
Ik zal hem even overhalenGaaf!SPOILER: zo'n foto wil jij toch ook, Wolve?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Goed zeg! Na lang twijfelen toch de knoop doorgehakt.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 20:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Yuki
Mooie stad. Ik ben wel benieuwd naar het parcours, dat zal niet helemaal vlak zijn.
* ..-._---_-.- moet nog een paar dagen hard werken en mag dan om de dag trailen in Zweden![]()
Maar eerst morgenavond nog een rondje over de heide en door de bossen van het Gooi. Ook altijd leuk
wat mij betreft maakt het niet uit waar we heen gaan, als we maar een evenement uitkiezen op de eerste paginaquote:Op maandag 21 juli 2014 18:11 schreef Guard het volgende:
Volgend jaar dus een Fok!meet in Grindelwald?
http://marathons.ahotu.co(...)t_by=date_descending'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Op deze pagina staan kaartjes van het parcours. Ergens in een hoekje staat een hoogteprofiel geprakt en het is idd niet helemaal vlak. Gelukkig gaat de laatste km downhillquote:Op maandag 21 juli 2014 20:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Yuki
Maar eerst morgenavond nog een rondje over de heide en door de bossen van het Gooi. Ook altijd leukDit dusquote:
Maar om een of andere reden is hierop het hoogteprofiel niet zichtbaar...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ok, Lissabon is gaaf. Zweden (stipstreep) is gaaf. Eiger is heel gaaf, Llaollao (Argentinie) is heel gaaf... Maar deze is volgens mij toch wel op #1: Een fucking Marathon in fucking Torres del fucking Paine![]()
![]()
Zonder twijfel hét mooiste Nationale Park in heel Zuid Amerika voor trekking liefhebbers. Voor Jero en RD is er overigens ook een 63k
Wel een beetje opschieten, het is al op 27 september. In de winter ja(veel minder last van wind). Het is dat ik dan in Peru zit, want anders...
Een beetje fantaseren mag toch zeker wel?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ziet er ook erg mooi uit inderdaad, maar ik zie zo snel alleen maar brede paden..quote:Op maandag 21 juli 2014 20:26 schreef flipsen het volgende:
Ok, Lissabon is gaaf. Zweden (stipstreep) is gaaf. Eiger is heel gaaf, Llaollao (Argentinie) is heel gaaf... Maar deze is volgens mij toch wel op #1: Een fucking Marathon in fucking Torres del fucking Paine![]()
![]()
Zonder twijfel hét mooiste Nationale Park in heel Zuid Amerika voor trekking liefhebbers. Voor Jero en RD is er overigens ook een 63k
Wel een beetje opschieten, het is al op 27 september. In de winter ja(veel minder last van wind). Het is dat ik dan in Peru zit, want anders...
Een beetje fantaseren mag toch zeker wel?![]()
![]()
![]()
je kunt zo bij de Telegraaf met je sensatiejournalistiek.....dan is het al volop voorjaar op het ZHquote:Op maandag 21 juli 2014 20:26 schreef flipsen het volgende:
Wel een beetje opschieten, het is al op 27 september. In de winter ja![]()
Dat zie ik nu ook op de foto´s ja, damn wat jammer. Zijn geweldige trails daar... Ok, dan schrap ik hem weer van mijn wensenlijstjequote:Op maandag 21 juli 2014 20:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ziet er ook erg mooi uit inderdaad, maar ik zie zo snel alleen maar brede paden..![]()
In Torres is het hartje winter in september hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 20:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je kunt zo bij de Telegraaf met je sensatiejournalistiek.....dan is het al volop voorjaar op het ZHHier in Bariloche sluit het skiseizoen ook pas eind september en vaak trekken ze er nog een week of 2 bij als de omstandigheden nog goed genoeg zijn
Edit: Deze dan maar doen? http://patagonianexpeditionrace.com/quote:Op maandag 21 juli 2014 20:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat zie ik nu ook op de foto´s ja, damn wat jammer. Zijn geweldige trails daar... Ok, dan schrap ik hem weer van mijn wensenlijstje
Ultra trail sprint?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat mij betreft maakt het niet uit waar we heen gaan, als we maar een evenement uitkiezen op de eerste pagina
http://marathons.ahotu.co(...)t_by=date_descendingquote:Rocks and Rolling Ultra
Europe | Ireland | Ulster | Moville
Ultramarathon - 39.3 meters
June 21, 2015 - 08:30
Geen kranten in huisquote:Op maandag 21 juli 2014 19:57 schreef streamnl het volgende:
[..]
Als mijn schoenen dan toch nat zijn, neem ik ze mee onder de douche en spoel/schrob ze goed schoon. En dan kranten erin stoppen en ze zijn de dag erop droog.iets te enthousiast het oude papier weggebracht van het weekend
al doende leert menquote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen kranten in huisiets te enthousiast het oude papier weggebracht van het weekend
is goed, volgend jaar?quote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Edit: Deze dan maar doen? http://patagonianexpeditionrace.com/![]()
![]()
when you are a runner, think like a runner.....quote:Op maandag 21 juli 2014 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen kranten in huisiets te enthousiast het oude papier weggebracht van het weekend
Eerst buienradar bekijken voordat je het oud papier weg gooi'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vet!quote:Op maandag 21 juli 2014 20:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Yuki
Wanneer kunnen we de Zweedse trailfoto's verwachten?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het hoogteprofiel van de HM is precies gelijk aan de mini marathon wat me erg sterk lijkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 20:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op deze pagina staan kaartjes van het parcours. Ergens in een hoekje staat een hoogteprofiel geprakt en het is idd niet helemaal vlak. Gelukkig gaat de laatste km downhill
[..]
Dit dus
Maar om een of andere reden is hierop het hoogteprofiel niet zichtbaar...
Oftewel ik zou het niet geloven
Nope, ook nietquote:Op maandag 21 juli 2014 20:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Edit: Deze dan maar doen? http://patagonianexpeditionrace.com/Kanoën, fietsen...
![]()
Doe mij maar gewoon hardlopen![]()
Maar ziet er qua hardlopen al wel beter uit!![]()
![]()
Das op de Schynnige Platte, daar komt de E51 ookquote:
Kun je ook zien aan de foto, de dame voorop loopt de E101, de 2e dame de E51
"gooi die munt maar op, we gaan voor alles of niets"quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ah vet! Dan maar gewoon de 51quote:Op maandag 21 juli 2014 21:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Das op de Schynnige Platte, daar komt de E51 ook
Kun je ook zien aan de foto, de dame voorop loopt de E101, de 2e dame de E51![]()
![]()
Terug van baantraining. Het had hier vreselijk geregend (want mossel ging weer lopen), dus de baan was ook flink nat. Daardoor warming up op de matten in de garage en alleen het programma zelf gelopen. Ging lekker, was leuk, met natte voeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor Yuki!
![]()
Hier ook bijna. Maar als wij gaan, maken we er een kleine vakantie van. Ook eentje waar zij kan genieten. Dus dat wil zeggen dat we langer blijven na de trail ipv wat ik nu heb bij de TdF.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:10 schreef Jero_nimo het volgende:
Bijnamaar dan wel gewoon de stacaravan hoor!
Want te voren wil ik eigenlijk niets gek doen en rusten.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef Gogo83 het volgende:
Terug van baantraining. Het had hier vreselijk geregend (want mossel ging weer lopen), dus de baan was ook flink nat. Daardoor warming up op de matten in de garage en alleen het programma zelf gelopen. Ging lekker, was leuk, met natte voeten.Intervalletje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor Yuki!
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:11 schreef Gogo83 het volgende:
Terug van baantraining. Het had hier vreselijk geregend (want mossel ging weer lopen), dus de baan was ook flink nat. Daardoor warming up op de matten in de garage en alleen het programma zelf gelopen. Ging lekker, was leuk, met natte voeten.Lekker bezig weer! En geen last meer van je knie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor Yuki!
Nou, dat ging helemaal niet beroerd. Ik durf het best goed te noemen. Toen ik na 5km (we zouden er eigenlijk nog 5 rondjes aan vastplakken) iets begon te voelen ben ik toch maar gestopt. Uit voorzorg. Maar dit belooft veel goeds. Het is nog niet over, maar het eind komt in zicht.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hier ook, ze wil de trail in het begin van de vakantie. Zodat we daarna nog leuke dingen kunnen doen. Precies hetzelfdequote:Op maandag 21 juli 2014 21:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hier ook bijna. Maar als wij gaan, maken we er een kleine vakantie van. Ook eentje waar zij kan genieten. Dus dat wil zeggen dat we langer blijven na de trail ipv wat ik nu heb bij de TdF.
Want te voren wil ik eigenlijk niets gek doen en rusten., al zou ik eigenlijk ook wel even willen acclimatiseren. En dan gewoon 2 weekjes daar ofzo, lijkt me erg gaaf!
![]()
![]()
Wilde ik net naar vragen, hoe ging het bij jou? Maar, voorzichtig goede berichten dusquote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, dat ging helemaal niet beroerd. Ik durf het best goed te noemen. Toen ik na 5km (we zouden er eigenlijk nog 5 rondjes aan vastplakken) iets begon te voelen ben ik toch maar gestopt. Uit voorzorg. Maar dit belooft veel goeds. Het is nog niet over, maar het eind komt in zicht.
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, dat ging helemaal niet beroerd. Ik durf het best goed te noemen. Toen ik na 5km (we zouden er eigenlijk nog 5 rondjes aan vastplakken) iets begon te voelen ben ik toch maar gestopt. Uit voorzorg. Maar dit belooft veel goeds. Het is nog niet over, maar het eind komt in zicht.![]()
Gelukkig!![]()
als ze wil genieten moet ze gaan trailen....quote:Op maandag 21 juli 2014 21:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hier ook bijna. Maar als wij gaan, maken we er een kleine vakantie van. Ook eentje waar zij kan genieten.
I have walked that road....quote:Op maandag 21 juli 2014 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
als ze wil genieten moet ze gaan trailen....
quote:Fijn om te horen!!
Precies dit jaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hier ook, ze wil de trail in het begin van de vakantie. Zodat we daarna nog leuke dingen kunnen doen. Precies hetzelfde, al zou ik eigenlijk ook wel even willen acclimatiseren. En dan gewoon 2 weekjes daar ofzo, lijkt me erg gaaf!
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 21:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hier ook bijna. Maar als wij gaan, maken we er een kleine vakantie van. Ook eentje waar zij kan genieten. Dus dat wil zeggen dat we langer blijven na de trail ipv wat ik nu heb bij de TdF.
Want te voren wil ik eigenlijk niets gek doen en rusten.Genoeg te doen hier, maar niet echt de plek voor een luier-vakantie.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hier ook, ze wil de trail in het begin van de vakantie. Zodat we daarna nog leuke dingen kunnen doen. Precies hetzelfde, al zou ik eigenlijk ook wel even willen acclimatiseren. En dan gewoon 2 weekjes daar ofzo, lijkt me erg gaaf!
Wandelschoenen mee, of fiets huren. Als je een beetje trein fetisjist bent kan ook geen kwaad hierzo.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat ik nu lees:quote:'s Avonds bij de verplichte briefing bleek dat er voor zowel de 101 als de 51 km enkele honderden deelnemers meer waren ingeschreven dan vooraf aangegeven. De volgende dag zou blijken dat dit ten koste ging van een medaille voor de 16 km lopers. Die kregen helemaal niets!
Het getuigd van weinig respect voor deze deelnemers en zette veel kwaad bloed. Onnodig naar mijn mening. Het is duidelijk dat men bij de Eiger Ultratrail voor het grote geld gaat.Godver... Ik had ook een steentje aan een touwtje moeten krijgen eigenlijk...
Dat had ik toch wel heel gaaf gevondenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
O ze vind hiken wel leuk. Tenminste, ze heeft zich goed vermaakt in Schotland.quote:Op maandag 21 juli 2014 21:22 schreef Guard het volgende:
Genoeg te doen hier, maar niet echt de plek voor een luier-vakantie.
Wandelschoenen mee, of fiets huren. Als je een beetje trein fetisjist bent kan ook geen kwaad hierzo.
En jammer dat je geen medaille hebt gekregen. Ik vind hem tof (maar dat weet je al)
![]()
Das lellukquote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef Guard het volgende:
Wat ik nu lees:
[..]Godver... Ik had ook een steentje aan een touwtje moeten krijgen eigenlijk...
Dat had ik toch wel heel gaaf gevondenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yuki![]()
diep respect voor jou meid! Wat een sprongen maak jij op t moment. super fijn na het blessureleed eerder dit jaar
Leuke trails komen er langsIk ga me er nog eens in verdiepen
Ik heb vanavond meegelopen met de Rotterdam Running Crew. Loopje over de golfbaan. Mooi terrein, heuveltjesgras
paadjes
Was lekker! Ik heb de 9 km gedaan (moest de meiden met wie ik was wel even overhalen
) en ondanks dat er errug veel (teveel) pauzes waren heb ik er wel van genoten. Ook nog even mijn snelste kilomterbekertje gehaald in Endo (speciaal voor Zwabber die me er de vorige keer (terecht) op wees dat hij op Garmin Connect niet onder de 5 min kwam, dus wel onder de 5 min)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee, ik denk dat dat echt wennen was.. Afgelopen zaterdag een héél klein beetje gevoelig aan het eind, maar verder geen last meer gehad!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lekker bezig weer! En geen last meer van je knie?![]()
![]()
dat klinkt voorzichtig positief!quote:Op maandag 21 juli 2014 21:17 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, dat ging helemaal niet beroerd. Ik durf het best goed te noemen. Toen ik na 5km (we zouden er eigenlijk nog 5 rondjes aan vastplakken) iets begon te voelen ben ik toch maar gestopt. Uit voorzorg. Maar dit belooft veel goeds. Het is nog niet over, maar het eind komt in zicht.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Fijn mossel!!! (ik lees het nu pas in de quote) Hopelijk de weg terug omhoog
tja....de mini-marathon heeft zo zijn nadelenquote:Op maandag 21 juli 2014 21:27 schreef Guard het volgende:
Wat ik nu lees:
[..]Godver... Ik had ook een steentje aan een touwtje moeten krijgen eigenlijk...
Dat had ik toch wel heel gaaf gevonden
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: