SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 21-07-2014 13:26:50 ]![]()
Whoeah, ik ga in mijn up zo'n 16 km lopen. 8:00 uur vanmorgen was voor mij géén optie na een belabberde nacht. Meneer is aan zijn 28 km bezig, afstandrecord
@Yuki: komt goed! Ik loop 'm ook nu, die 16Leuk dat jullie in Meijendel gaan lopen!
![]()
Net na de onweersbui was het heerlijkNa een kwartiertje werd het alweer flink warmer. Maar, mijn eerste week met 5 trainingen, en ook nog zware trainingen deze week! Heel prima doorgekomen, alleen donderdag was het even op maar op vrijdag heel snel hersteld. Volgens mij ook wel een week-afstandsrecordje met 65,5 km!
https://www.endomondo.com/workouts/376043143/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Succes! LDL's in je eentje zijn heel rustgevend vind ikquote:Op zondag 20 juli 2014 11:09 schreef Quoi het volgende:
Whoeah, ik ga in mijn up zo'n 16 km lopen. 8:00 uur vanmorgen was voor mij géén optie na een belabberde nacht. Meneer is aan zijn 28 km bezig, afstandrecord
@Yuki: komt goed! Ik loop 'm ook nu, die 16 Leuk dat jullie in Meijendel gaan lopen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is het nu al niet alweer veel te warm?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:09 schreef Quoi het volgende:
@Yuki: komt goed! Ik loop 'm ook nu, die 16 Leuk dat jullie in Meijendel gaan lopen!
@Yuki: vanaf 20.00 uur keldert de temperatuur weer dus dat moet goedkomen!Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Vind ik ookquote:Op zondag 20 juli 2014 11:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Succes! LDL's in je eentje zijn heel rustgevend vind ik
Moet wel zeggen dat ik nog nooit met iemand heb getraind, dus laat staan langere afstanden...Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Valt best mee (denk ik): 23 gr en flink gehoost vannacht..quote:Op zondag 20 juli 2014 11:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Is het nu al niet alweer veel te warm?
@Yuki: vanaf 20.00 uur keldert de temperatuur weer dus dat moet goedkomen!![]()
Het wordt hier snel warmer, nu al weer 26 graden. Hopelijk is het vanavond redelijke temperatuur om rondje te doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Valt best mee (denk ik): 23 gr en flink gehoost vannacht..![]()
He bah je hebt gelijk. Vanavond geen tijd. Dan zou het morgenavond worden....quote:Op zondag 20 juli 2014 11:27 schreef Voccar het volgende:
[..]
Het wordt hier snel warmer, nu al weer 26 graden. Hopelijk is het vanavond redelijke temperatuur om rondje te doen.![]()
Ik heb echt de discipline van een kip![]()
![]()
Wat he? Ga je nu toch niet lopen?quote:Op zondag 20 juli 2014 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
He bah je hebt gelijk. Vanavond geen tijd. Dan zou het morgenavond worden....![]()
Ik heb echt de discipline van een kip![]()
Thanks! Ik ben benieuwd, heb er iig zin inquote:Op zondag 20 juli 2014 11:09 schreef Quoi het volgende:
@Yuki: komt goed! Ik loop 'm ook nu, die 16Leuk dat jullie in Meijendel gaan lopen!
28km, holy shitGaat wel goed met zijn M-voorbereiding he?
Is hij inmiddels weer thuis?
Ik lees verderop dat je toch niet loopt nu, lijkt me verstandig. Bloody heet hier nog
EDIT: oh, je twijfelt nog
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hier ook nog steeds erg heet.
Vriendinnetje heeft t zwembad opgezet, dus zometeen daar lekkere naar toe.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Fixed that!quote:Op zondag 20 juli 2014 11:31 schreef Quoi het volgende:
[..]
He bah je hebt gelijk. Vanavond geen tijd. Dan zou het morgenavond worden....![]()
Ik heb echt de discipline van een kip koeXilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Zo hoort het. Zelfs ík heb gelopen vandaag.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef Quoi het volgende:
Koe kip whatever, ik ga tóch!
Anders komt die HM er niet. Tempo flink omlaag en gaan![]()
Heerlijk gelopen vanmorgen. Voor het eerst sinds eind maart geen last van m'n scheen gehad
Alleen was mijn rondje opeens een kilometer korter. De wereld krimpt![]()
![]()
Bikkel!quote:Op zondag 20 juli 2014 12:07 schreef Quoi het volgende:
Koe kip whatever, ik ga tóch!
Anders komt die HM er niet. Tempo flink omlaag en gaan♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Naar de koelkast voor een biertje? Of is het daar nog te vroeg voor?quote:Op zondag 20 juli 2014 12:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zo hoort het. Zelfs ík heb gelopen vandaag.
Hier is het droog, minder warm dan gisteren en eergisteren. Vanmorgen flink gezwoten met het opzetten van het zwembad. Dat kan weer nu de hut toch verkocht is![]()
![]()
Qua afstand kwam het daar wel zo'n beetje op neer jaquote:Op zondag 20 juli 2014 12:20 schreef Nirak het volgende:
[..]
Naar de koelkast voor een biertje? Of is het daar nog te vroeg voor?
Hier is het droog, minder warm dan gisteren en eergisteren. Vanmorgen flink gezwoten met het opzetten van het zwembad. Dat kan weer nu de hut toch verkocht is
Maar nee, ik mag sowieso geen bier vandaag want ik moet nog autorijden![]()
![]()
Hier is dus nog geen druppel gevallen he! Zweet ende plak…quote:Op zondag 20 juli 2014 11:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Valt best mee (denk ik): 23 gr en flink gehoost vannacht..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Veel plezierquote:Op zondag 20 juli 2014 11:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks! Ik ben benieuwd, heb er iig zin in
28km, holy shitGaat wel goed met zijn M-voorbereiding he?
Is hij inmiddels weer thuis?
Ik lees verderop dat je toch niet loopt nu, lijkt me verstandig. Bloody heet hier nog
EDIT: oh, je twijfelt nog
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ok, het was een beter plan dan thuis op de bank zitten, maar met hardlopen had het weinig te maken. 2 uur weggeweest, 1 uur gelopen (8,5 km). Rest gewandeld.
Had nog wat pijnlijke uitstraling uit rug naar linkerbil tot aan teen. Ik heb dus telkens 2 km gelopen, dan weer wandel. Het was best heul warm ja![]()
Maar tóch. Ik ben geweest! Komt wel weer goed...![]()
Zie het als time on your feet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Precies, je bent weer geweest! Heel goedquote:Op zondag 20 juli 2014 14:19 schreef Quoi het volgende:
Ok, het was een beter plan dan thuis op de bank zitten, maar met hardlopen had het weinig te maken. 2 uur weggeweest, 1 uur gelopen (8,5 km). Rest gewandeld.
Had nog wat pijnlijke uitstraling uit rug naar linkerbil tot aan teen. Ik heb dus telkens 2 km gelopen, dan weer wandel. Het was best heul warm ja![]()
Maar tóch. Ik ben geweest! Komt wel weer goed...
Hoe heeft je meneer het gehad vanmorgen?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Exact, dat dacht ik nou ook.quote:
@Yuki: die heeft het zowaar een keertje erg zwaar gehad (va 25 km). Stiekem toch ook goed om te zien dat het wat moeite kost. Ging tot nu toe wel heel vanzelfNee hoor, trots d'r op!
![]()
![]()
goed dat je geweest bentquote:Op zondag 20 juli 2014 14:19 schreef Quoi het volgende:
Maar tóch. Ik ben geweest! Komt wel weer goed...![]()
Komende week gewoon een koeler moment kiezen en het inhalen
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Wat was het totaal aantal km dan uiteindelijk? Pffff, 25K in deze hitte, holy moly!quote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Exact, dat dacht ik nou ook.
@Yuki: die heeft het zowaar een keertje erg zwaar gehad (va 25 km). Stiekem toch ook goed om te zien dat het wat moeite kost. Ging tot nu toe wel heel vanzelfNee hoor, trots d'r op!
Tof om te zien dat er toch nog zoveel mensjes zijn gaan lopen vandaag.
Ik lag vanmorgen in bed heel erg te twijfelen. Het heeft hier wel wat gedruppeld en ik geloof dat ik in de verte vannacht wel wat onweer heb gehoord, maar het was in no time weer droog, warm en benauwd. Ik had mezelf voorgenomen om vandaag de grenzen te verleggen en eens door die 10K grens heen te gaan lopen maar ik was er eigenlijk een beetje door geintimideerd. Later weggegaan dan de bedoeling uiteindelijk, maar wel een route gepakt zonder escapes, dus ik kon niet smokkelen en eerder afslaan of zo (ja, tenzij teruglopen, maar dat voelt dan wel heel erg als epic fail)
Ging bizar goed![]()
Het moest echt een ldl worden dus hartslag in een voor mij acceptabele rustige zone (140 -160). Uiteindelijk heb ik er bijna 13 gelopen en drie bekertjes![]()
Ik sta versteld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Dat is gek. Met die warmte had ik eerder verwacht dat ie langer zou worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op zondag 20 juli 2014 15:44 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Wat was het totaal aantal km dan uiteindelijk? Pffff, 25K in deze hitte, holy moly!
Tof om te zien dat er toch nog zoveel mensjes zijn gaan lopen vandaag.
Ik lag vanmorgen in bed heel erg te twijfelen. Het heeft hier wel wat gedruppeld en ik geloof dat ik in de verte vannacht wel wat onweer heb gehoord, maar het was in no time weer droog, warm en benauwd. Ik had mezelf voorgenomen om vandaag de grenzen te verleggen en eens door die 10K grens heen te gaan lopen maar ik was er eigenlijk een beetje door geintimideerd. Later weggegaan dan de bedoeling uiteindelijk, maar wel een route gepakt zonder escapes, dus ik kon niet smokkelen en eerder afslaan of zo (ja, tenzij teruglopen, maar dat voelt dan wel heel erg als epic fail)
Ging bizar goed![]()
Het moest echt een ldl worden dus hartslag in een voor mij acceptabele rustige zone (140 -160). Uiteindelijk heb ik er bijna 13 gelopen en drie bekertjes![]()
Ik sta versteld!
Heeeel goed gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was in totaal 28 km.![]()
Ga over kwartiertje de deur uit. Heb nog iets last van "strakke" kuiten, maar dat loop ik er ongetwijfeld wel uit. De vraag is echter: wat zal ik doen? Op het programma staat 10´ warming up, dan 3x 3´ snel en 7´ joggen. Voor de volgende training is het 45´ joggen. Denk eigenlijk dat ik dat beter trek dan intervallen vandaag. Suggesties?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Volgens afstandmeten (ja, ik ben zo autistisch om jouw route na te meten) is het inderdaad 14 km.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Heerlijk gelopen vanmorgen. Voor het eerst sinds eind maart geen last van m'n scheen gehad
Omdraaien? Het is echt benauwd vandaag, ik zag op mijn Endomondo 82% luchtvochtigheid, blehquote:Op zondag 20 juli 2014 15:57 schreef flipsen het volgende:
Ga over kwartiertje de deur uit. Heb nog iets last van "strakke" kuiten, maar dat loop ik er ongetwijfeld wel uit. De vraag is echter: wat zal ik doen? Op het programma staat 10´ warming up, dan 3x 3´ snel en 7´ joggen. Voor de volgende training is het 45´ joggen. Denk eigenlijk dat ik dat beter trek dan intervallen vandaag. Suggesties?I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Flipsen gaat maar gewoon rennen, daar in Argentinie is het nu prachtig renweerquote:Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Omdraaien? Het is echt benauwd vandaag, ik zag op mijn Endomondo 82% luchtvochtigheid, bleh
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier is het 4 gradenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:00 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Omdraaien? Het is echt benauwd vandaag, ik zag op mijn Endomondo 82% luchtvochtigheid, bleh(woon in Patagonie)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Het is ook niet niks, wat 'ie gelopen heeft!quote:Op zondag 20 juli 2014 15:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Exact, dat dacht ik nou ook.
Knap hoor!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Prima, je merkt eigenlijk niet dat je hem vast hebt, drinkt heel makkelijk.quote:
Stuk beter als een gewone bidon die je echt vast moet houden, hier hoef je geen energie aan te verspillen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja mijn 15KM is nét een beetje andersquote:Op zondag 20 juli 2014 15:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens afstandmeten (ja, ik ben zo autistisch om jouw route na te meten) is het inderdaad 14 km.
https://www.endomondo.com/workouts/353085360![]()
Gelukkig. Dan is alles weer in orde. Inclusief jouw scheen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja mijn 15KM is nét een beetje anders
https://www.endomondo.com/workouts/353085360![]()
![]()
Jij hebt toch ook die salamon die Jero_Nimo ook heeft (en ik dus ook) ?quote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Prima, je merkt eigenlijk niet dat je hem vast hebt, drinkt heel makkelijk.
Stuk beter als een gewone bidon die je echt vast moet houden, hier hoef je geen energie aan te verspillen.![]()
Ja! Scheen!quote:Op zondag 20 juli 2014 16:07 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan is alles weer in orde. Inclusief jouw scheen.
Nog even voorzichtig aan, maar nu weer lekker intervallen en aan de conditie werken. Er moet een bruggenloop in 1:15, een 10KM sub 50, een 5KM in sub 25 en een marathon sub 4:14 gelopen worden![]()
![]()
Ik ga voor een Bruggenloop in sub 1:20, een 10 km in sub 50 en een 5 km in sub 24.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja! Scheen!
Nog even voorzichtig aan, maar nu weer lekker intervallen en aan de conditie werken. Er moet een bruggenloop in 1:15, een 10KM sub 50, een 5KM in sub 25 en een marathon sub 4:14 gelopen worden
Een marathon, tja, dat doet me nog te veel pijn.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Prima, je merkt eigenlijk niet dat je hem vast hebt, drinkt heel makkelijk.
Stuk beter als een gewone bidon die je echt vast moet houden, hier hoef je geen energie aan te verspillen.Maar wordt 't niet extra warm onder dat ding dan? Ik vind 'm zo groot, en aangezien ik niet zo groot ben, ben ik bang dat ie m'n hele onderarm in beslag neemt. Maar zo'n ding om m'n heupen vind ik niets, voor kleine stukjes is een rugzak overdreven, en gewoon een flesje in je hand is niet te doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook die salamon die Jero_Nimo ook heeft (en ik dus ook) ?![]()
quote:Op zondag 20 juli 2014 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja! Scheen!
Nog even voorzichtig aan, maar nu weer lekker intervallen en aan de conditie werken. Er moet een bruggenloop in 1:15, een 10KM sub 50, een 5KM in sub 25 en een marathon sub 4:14 gelopen worden![]()
Lyanna: wowwww!!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja, die jaquote:Op zondag 20 juli 2014 16:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook die salamon die Jero_Nimo ook heeft (en ik dus ook) ?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat heb ik niet echt gemerkt, dus dat valt wmb wel mee.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
[..]
Maar wordt 't niet extra warm onder dat ding dan? Ik vind 'm zo groot, en aangezien ik niet zo groot ben, ben ik bang dat ie m'n hele onderarm in beslag neemt. Maar zo'n ding om m'n heupen vind ik niets, voor kleine stukjes is een rugzak overdreven, en gewoon een flesje in je hand is niet te doen.
En het is wat jezelf al aangeeft: een riem vind ik persoonlijk helemaal niets, een bidon in je hand is klote, en een rugzak soms wat overdreven. Dan is dit de beste oplossing als je water mee wil nemen. Zonder water loop het fijnst natuurlijk.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik heb 'm 1 keer meegehad (afgelopen donderdag toen het bloedheet was) en ben nog niet overtuigt. Voordeel van een handheld fles vind ik is dat je 'm af en toe in je andere hand kan vasthoudenquote:Op zondag 20 juli 2014 16:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
[..]
Maar wordt 't niet extra warm onder dat ding dan? Ik vind 'm zo groot, en aangezien ik niet zo groot ben, ben ik bang dat ie m'n hele onderarm in beslag neemt. Maar zo'n ding om m'n heupen vind ik niets, voor kleine stukjes is een rugzak overdreven, en gewoon een flesje in je hand is niet te doen.![]()
Mij lijkt het wel een interessante optie voor de tussengebieden zoals hats ze al eerder omschreefquote:Op zondag 20 juli 2014 17:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik heb 'm 1 keer meegehad (afgelopen donderdag toen het bloedheet was) en ben nog niet overtuigt. Voordeel van een handheld fles vind ik is dat je 'm af en toe in je andere hand kan vasthoudenF means you're fucked![]()
Persoonlijk kan ik dat niet, met een bidon in mijn linkerhand lopen. Op een of andere manier voelt dat super onhandig of onnatuurlijkMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een los flesje moet ik idd ook niet hebben neequote:Op zondag 20 juli 2014 18:03 schreef Guard het volgende:
Persoonlijk kan ik dat niet, met een bidon in mijn linkerhand lopen. Op een of andere manier voelt dat super onhandig of onnatuurlijkF means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: