Was uit een paar delen terug, vond het wel een sterk gifje van die giftige EUmongolen.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:16 schreef BorusBulldog het volgende:
Welke triesteling zet er nu een gifje van Verhofstad in de OP terwijl dit een topic is over een vliegtuigcrash?
Als het onder 32.000 feet vloog en opdracht kreeg om op 33.000 feet te vliegen dan vloog het in restricted airspace toch?quote:
Was op het journaal donderdag , ging over de volgende vlucht naar maleisie, daarin werd gezegd dat deze vlucht specifiek met een grote bocht om de rampplek zou vliegen, maar nog wel een deel van oekraine overgingquote:Op zondag 20 juli 2014 05:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, voornamelijk om zelf ook niet neergeschoten te worden. Van die hoogte is namelijk niets te zien van crashbeelden natuurlijk.
31.000 in Polen, 33.000 in Oekranequote:Op zondag 20 juli 2014 05:16 schreef Floxcie het volgende:
[..]
De restrictie lag op 32.000 feet en alles daaronder. Het vliegtuig zou opdracht hebben gekregen om op 33.000 feet te vliegen. Wat mij onduidelijk is hoe hoog het daarvoor vloog?
En dat deed het niet, daarnaast gaat de buk tot 25 km en is 33.000 ongeveer 10 km. Het slaat nergens op waar je naar op zoek bent, je kan zelf in een minuut googlen er achter komen.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:18 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Als het onder 32.000 feet vloog en opdracht kreeg om op 33.000 feet te vliegen dan vloog het in restricted airspace toch?
De reden was nooit dat ze wilden voorkomen een blik op de rampplek te laten zien.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Was op het journaal donderdag , ging over de volgende vlucht naar maleisie, daarin werd gezegd dat deze vlucht specifiek met een grote bocht om de rampplek zou vliegen, maar nog wel een deel van oekraine overging
de volgende dag vloog men via turkije
Volgens mij toonde ze zelfs een kaart erbij hoe het volgende vliegtuig zou gaan vliegen
Journaal is zo rond 18:00 geweest vlak voor de volgende vlucht zou gaan
Dit is absoluut niet relevant en ik vind het onsmakelijk dat jij deze situatie als propaganda-podium gebruikt.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was uit een paar delen terug, vond het wel een sterk gifje van die giftige EUmongolen.
Het is in zoverre relevant dat je ze toen hoorde schreeuwen en zag schudden met hun vuistjes en fietsenrek en NU, nu ze iets zouden kunnen bijdragen ijzig stil zijn.
Dat is wat een woordvoerder op schiphol vertelde, op de vraag van de journalist of ze over het ramp gebied zouden vliegenquote:Op zondag 20 juli 2014 05:21 schreef Recce het volgende:
[..]
De reden was nooit dat ze wilden voorkomen een blik op de rampplek te laten zien.
Dan is die woordvoerder een beetje dom.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is wat een woordvoerder op schiphol vertelde
Het is al weg.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:21 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet relevant en ik vind het onsmakelijk dat jij deze situatie als propaganda-podium gebruikt.
Ik vind het wel relevant en onsmakelijk zijn die gasten met HUN propaganda idd.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:21 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet relevant en ik vind het onsmakelijk dat jij deze situatie als propaganda-podium gebruikt.
Te veel koffie op jongen? Doe eens normaal, ik gaf eerst aan dat 304.80 meter, verschil tussen 33.000 - 32.000 feet, een peulenschil was van wat het niet mocht en mag vliegen. Daarna vroeg ik op welke hoogte andere vliegtuigen rondom vlogen? Zit toch op een forum en niet een zoekmachine voor discussie?quote:Op zondag 20 juli 2014 05:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
En dat deed het niet, daarnaast gaat de buk tot 25 km en is 33.000 ongeveer 10 km. Het slaat nergens op waar je naar op zoek bent, je kan zelf in een minuut googlen er achter komen.
Ja, over het westen van Oekrane. Daar is natuurlijk ook niets aan de hand, maar nu hebben ze kennelijk voor de zekerheid heel Oekrane als onveilig bestempeld.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
daar kan ik niks aan doen, maar paar uur later vlogen ze dus nog steeds over oekraine
Niet. Die vlucht iig nietquote:Op zondag 20 juli 2014 05:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
daar kan ik niks aan doen, maar paar uur later vlogen ze dus nog steeds over oekraine
Mooi, ik ga feesten.quote:
Je geeft iedere keer prijs dat je nergens van af weet, maar wel dat je direct bewijs wil zien, anders geloof je het niet. Maar simpele dingen die je zelf kan opzoeken, poneer je hier als vraag van was het misschien toch niet hun eigen fout. Voor iemand die waarheidsvinding hoog in het vaandel heeft staan, laat je zien dat je er zelf geen moeite in wil steken. Maar goed waarom reageer ik nog op je, dat is dan mijn fout.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Te veel koffie op jongen? Doe eens normaal, ik gaf eerst aan dat 304.80 meter, verschil tussen 33.000 - 32.000 feet, een peulenschil was van wat het niet mocht en mag vliegen. Daarna vroeg ik op welke hoogte andere vliegtuigen rondom vlogen? Zit toch op een forum en niet een zoekmachine voor discussie?
Je kan hem beter negeren hij zit de hele avond al een beetje te trollen.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je geeft iedere keer prijs dat je nergens van af weet, maar wel dat je direct bewijs wil zien, anders geloof je het niet. Maar simpele dingen die je zelf kan opzoeken, poneer je hier als vraag van was het misschien toch niet hun eigen fout. Voor iemand die waarheidsvinding hoog in het vaandel heeft staan, laat je zien dat je er zelf geen moeite in wil steken. Maar goed waarom reageer ik nog op je, dat is dan mijn fout.
wel!!quote:
Vriend, ga maar lekker huilen en koffie drinken op dit tijdstip. Wat ik eerder vroeg was al uren geleden, mijn recente vragen hebben daar niks mee te maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
Je geeft iedere keer prijs dat je nergens van af weet, maar wel dat je direct bewijs wil zien, anders geloof je het niet. Maar simpele dingen die je zelf kan opzoeken, poneer je hier als vraag van was het misschien toch niet hun eigen fout. Voor iemand die waarheidsvinding hoog in het vaandel heeft staan, laat je zien dat je er zelf geen moeite in wil steken. Maar goed waarom reageer ik nog op je, dat is dan mijn fout.
Ik geloof wel dat je gelijk hebt, ze vlogen toen nog over het westen van Oekrane, maar natuurlijk niet meer over het betwiste gebied. Je kon toen zien dat alle vluchten opeens omwegen gingen maken.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel!!
nos site kan je oude reportages kijken
rtl nieuws ook... weet niet wat ik op dat moment aan had
ga zelf maar zoeken..
dit weet ik echt zeker, want het verbaasde mij ook zo
Je kan beter CNN gaan kijken zodat je niks van jouw favoriete Obama mist.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:30 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Je kan hem beter negeren hij zit de hele avond al een beetje te trollen.
Ik denk dat dat wel redelijk normaal is, als ik hoor wat mensen die ik ken voor reizen maken. Daar hoef je echt niet heel rijk voor te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2014 05:33 schreef roos94 het volgende:
Zaten best wel veel rijke gasten in dat vliegtuig als ik sommige instagrams zie. Thailand, colombia spanje al gereisd en dan nog weer maleisie. Vraag me af of die daders dat wisten.
Crash:quote:Op zondag 20 juli 2014 05:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel!!
nos site kan je oude reportages kijken
rtl nieuws ook... weet niet wat ik op dat moment aan had
ga zelf maar zoeken..
dit weet ik echt zeker, want het verbaasde mij ook zo
kan het niet zien (mobiel)quote:Op zondag 20 juli 2014 05:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Crash:
[ afbeelding ]
Vlucht erna:
[ afbeelding ]
Vlucht daarna:
[ afbeelding ]
Da's niet over Oekrane :0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |