Exact, dit fenomeen is zeer onaangenaam.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:54 schreef Bierpens. het volgende:
Zeer ergerlijk idd, begint wel een heel serieuze ziekte te worden. Vindt dat onze leiders (mods) moeten ingrijpen, want de gevolgen kunnen desastreus zijn...
Tijd voor actie dus. Tijd voor combo's over heel FOK! (om ze op te sporen),quote:Op zondag 20 juli 2014 04:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Exact, dit fenomeen is zeer onaangenaam.
Eend112 is al gepakt dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 04:56 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Tijd voor actie dus. Tijd voor combo's over heel FOK! (om ze op te sporen),
Hij maakt deel uit van een terroristische organisatie die FOK! wil vernietigen, er zijn er nog veel meer.quote:
'Mensen die in sloten zwemmen.'quote:Op zondag 20 juli 2014 04:58 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Hij maakt deel uit van een terroristische organisatie die FOK! wil vernietigen, er zijn er nog veel meer.
Welk topic was dat?
quote:Op zondag 20 juli 2014 09:17 schreef nightsleeper het volgende:
Ik heb altijd al eens een topic willen zien waarbij de combobreaker de nieuwe combo wordt.
Ik heb altijd al eens een topic willen zien waarbij de combobreaker de nieuwe combo wordt.
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 10:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die doelbewust combo's breken omdat ze zich dan verheven boven anderen voelen![]()
Zijn/haar moeder ook.quote:
Doe er wat aanquote:
De duivel hem zelfquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |