Ze vlogen dan ook op 33.000 feet.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:06 schreef IR1907 het volgende:
[..]
10.000 feet is 3 KM.
De meeste passagiers zijn niet buiten bewustzijn geraakt op 3 KM hoogte.
Ok ik zal het iets duidelijker uitleggen, nabestaanden gaan niet wachten tot onze minister president iets voor elkaar heeft.quote:
Gewoon helemaal loco gaan 720 noscopes enzo. Net als op COD.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Same hear![]()
Moet er niet aan denken om tegen een grootmatch als Rusland te vechten
Ik had ergens gelezen dat sommige slachtoffers van de Lockerbie crash gevonden werden met gras in hun handen, zij hadden de val dus overleefd in eerste instantie. Die vloog op 31.000ft.quote:
Klopt, vliegtuig vloog echter op >30,000ftquote:Op zondag 20 juli 2014 02:06 schreef IR1907 het volgende:
[..]
10.000 feet is 3 KM.
Dit, wordt je later in de geschiedenis boeken/wikipedia beschreven als die brigade die het wel ff allemaal hendelde.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien moeten we alvast een FOK!clan oprichten voor als de oorlog uitbreekt. Gaan we met z'n allen tegen de Roessen vechten.
Dat weet ik zo net nog eens niet, ik denk alleen dat de Amerikanen wel het iniatiëf moeten nemen. Rutte &co zitten in een twijfelfase waarvan ze zelf ook de knoop niet kunnen doorhakken zo lijkt het.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Veel meer dan een illusie zal dat ook nooit worden.
Zijn spastische bewegingen. Een kip loopt ook nog even door nadat zij onthoofd is.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat sommige slachtoffers van de Lockerbie crash gevonden werden met gras in hun handen, zij hadden de val dus overleefd in eerste instantie. Die vloog op 31.000ft.
Ja, sorry nog steeds kan ik je niet volgen. Het ging er namelijk om dat je nu niet je handen in de zakken kan gaan steken en wachten tot de seperatisten hun poorten open gooien. Wat de nabestaanden persoonlijk gaan doen weet ik niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok ik zal het iets duidelijker uitleggen, nabestaanden gaan niet wachten tot onze minister president iets voor elkaar heeft.
?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
Rutte says if russia shot down the plane....
THERE BE HELL TO PAY
Het vliegtuig vloog op 33.000 feet.. dat is dus meer dan 3x zoveel.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:06 schreef IR1907 het volgende:
[..]
10.000 feet is 3 KM.
Ja naarmate je lager komt heb je de kans dat je weer bij bewustzijn komt.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:08 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Hier staat dat ze op 10.000 ft nog bij bewustzijn waren
[ afbeelding ]
Ik denk dat het toestel al in stukken uiteengespat is direct na de inslag, denk niet dat dit plaatje klopt.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:08 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Hier staat dat ze op 10.000 ft nog bij bewustzijn waren
[ afbeelding ]
Dat is maar de vraag. Hoeveel mensen kunnen zonder reanimatie weer zelfstandig ademen na een tijdje in een zuurstofarme omgeving?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:05 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Krijg je ook weer terug als zuurstofgebrek de reden is dat je bewusteloos was geraakt.
Brrr.. de gedachte alleen al.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:02 schreef IR1907 het volgende:
Dus meeste passagiers waren gewoon levend totdat ze de grond raakten
[ afbeelding ]
Ze zeggen net op CNN dat die ws in stukken is gebroken na de explosie, de staart als eerste, denk niet dat je dat overleeft op een paar km hoogtequote:Op zondag 20 juli 2014 02:02 schreef IR1907 het volgende:
Dus meeste passagiers waren gewoon levend totdat ze de grond raakten
[ afbeelding ]
Omdat vooralsnog alles daarop wijst, noem het 99% zekerheid, die laatste % krijgen we niet omdat een stel boeren de hele crash-site hebben leeg geplukt.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:09 schreef Minimunt het volgende:
Waarom is men al direct ervan overtuigd dat het is neergehaald door zo'n raket? Omdat iedereen het zegt?
was blijkbaar op een radar te zien ergensquote:Op zondag 20 juli 2014 02:09 schreef Minimunt het volgende:
Waarom is men al direct ervan overtuigd dat het is neergehaald door zo'n raket? Omdat iedereen het zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |