Dat klopt, en het moet ook zeker niet onbestraft blijven. En hoewel ik tot vandaag groot voorstander was van militair ingrijpen begin ik de fiducie te verliezen dat je daar nog aanknopingspunten vindt...quote:Op zondag 20 juli 2014 01:59 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja, je laat de nabestaanden toch niet in hun hemd staan?
Gewoon niet geven, Oekraine moet lekker in de hoek blijven zitten.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:01 schreef Nintex het volgende:
[..]
Oekraine gaat van de situatie en de nieuwe non-NATO ally status goed gebruik maken. Ze roepen al de hele week dat ze moderne wapens willen om tegen de terroristen te vechten.
Nee. Bron?quote:Op zondag 20 juli 2014 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nabestaanden die lichaam zelf gaan ophalen.
ja,ongeveer net zo te laat als Hennes.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:53 schreef Equis.Viris het volgende:
[..]
- NOS. http://nos.nl/artikel/676982-defensieoverleg-over-vliegramp.html
Of ben ik wederom te laat
Op 10km hoogte raak je je bewustzijn wel kwijt hoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:02 schreef IR1907 het volgende:
Dus meeste passagiers waren gewoon levend totdat ze de grond raakten
[ afbeelding ]
Die woordvoerder van Malaysia Airlines heeft allang gezegd dat dat transport naar Kiev niet doorging.quote:
Tjah, dat zal ook wel gebeuren maar we moeten in ieder geval de illusie ophouden dat we bereid zijn militair in te grijpen, anders heb je helemaal niks.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:01 schreef Bijltjesman het volgende:
[..]
Dat klopt, en het moet ook zeker niet onbestraft blijven. En hoewel ik tot vandaag groot voorstander was van militair ingrijpen begin ik de fiducie te verliezen dat je daar nog aanknopingspunten vindt...
Zou mij niks verbazen dat het morgen of anders overmorgen door de separatisten zelf vrijgegeven wordt...
Ik kan je niet volgen sorry.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nabestaanden die lichaam zelf gaan ophalen.
Jup decompressie etc. Meeste mensen gaan ook niet dood door de klap op de grond, maar door de klap van de inslag van zo'n raket (bijvoorbeeld met het hoofd tegen een stoel etc)quote:Op zondag 20 juli 2014 02:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op 10km hoogte raak je je bewustzijn wel kwijt hoor.
Same hearquote:Op zondag 20 juli 2014 02:03 schreef BoefB2 het volgende:
Als ze me pushen om 't dienst in te gaan, word ik toch gewoon Jehova getuige.
Krijg je ook weer terug als zuurstofgebrek de reden is dat je bewusteloos was geraakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat nou zeker zeggenquote:Op zondag 20 juli 2014 02:02 schreef IR1907 het volgende:
Dus meeste passagiers waren gewoon levend totdat ze de grond raakten
[ afbeelding ]
Verhuizen zo simpel is datquote:Op zondag 20 juli 2014 02:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Same hear![]()
Moet er niet aan denken om tegen een grootmatch als Rusland te vechten
10.000 feet is 3 KM.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Veel meer dan een illusie zal dat ook nooit worden.quote:Op zondag 20 juli 2014 02:04 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Tjah, dat zal ook wel gebeuren maar we moeten in ieder geval de illusie ophouden dat we bereid zijn militair in te grijpen, anders heb je helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |