Is dat een ingezonden verhaal van Cameron?quote:
Waarom zijn er nog geen F16"s daar?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:06 schreef danos het volgende:
[..]
Precies, aanpakken die handel. Gewoon van Poetin eisen dat hij de grens dicht zet zodat de separatisten kunnen worden aangepakt.
Ik ben een van de weinigen hier die tot voorzichtigheid maant aangaande Rusland en onnodige provocatie niet ziet zitten. Ook waarschuw ik Rusland niet te onderschatten. Als het aan die 17-jarige pubers had gelegen waren we de Oder al overgegaan!quote:Op zondag 20 juli 2014 01:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik zie wat Hitler trekjes bij jou.
Burgerwacht. Was vroeger al.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welnee. Dat was vroeger. Dat gaat men nu echt niet meer doen. Hooguit een paar jaar cel, maar dan heb je het wel gehad hoor
Ik ben wat emotioneel hier en daar.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier die tot voorzichtigheid maant aangaande Rusland en onnodige provocatie niet ziet zitten. Ook waarschuw ik Rusland niet te onderschatten. Als het aan die 17-jarige pubers had gelegen waren we de Oder al overgegaan!
Verbaast rondkijken.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat zou Nederland doen als China een invasie van Baarle-Nassau uitvoert?
quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zijn er nog geen F16"s daar?
twitter:buddendorf twitterde op zondag 20-07-2014 om 00:37:57@wmiddelkoop Kun je zien hoe makkelijk mensen te bespelen zijn, creëer een catastrofe propaganda eroverheen en het volk roept om oorlog reageer retweet
De slag om Charkov nog dunnetjes herhalen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier die tot voorzichtigheid maant aangaande Rusland en onnodige provocatie niet ziet zitten. Ook waarschuw ik Rusland niet te onderschatten. Als het aan die 17-jarige pubers had gelegen waren we de Oder al overgegaan!
Gordon op ze afsturen met grappenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat zou Nederland doen als China een invasie van Baarle-Nassau uitvoert?
Uhu.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:09 schreef VMSDKR het volgende:
Zie je het al voor je, Nederlandse troepen daar.
Eh.. hal.. ehh.. hallo. Ja... Van Mark moeten jullie weg ... Ja we komen de lichame... Hallo? Igor?
Hier moet een Nederlands-klinkende remix van gemaakt wordenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:06 schreef Remqo het volgende:
Het zal wel met een sisser aflopen.
Justin Kees
Knallen met die handel, onderweg nog wat Pools vuurwerk ophalen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:10 schreef Cherna het volgende:
[..]
De slag om Charkov nog dunnetjes herhalen.
Ze willen met volledige steun van de EU de Russische economie op de knieën krijgen. Puur economische sancties en zeker geen militaire acties, voor zover ik begrijp.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:10 schreef Logician2.0 het volgende:
Op cnn hadden ze het er net over wat als EU leiders niet doorzetten, dat VS dat dan moet doen.. interessante gesprekken nu ieg
Nederland heeft nog iets van 3quote:Op zondag 20 juli 2014 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waarom zijn er nog geen F16"s daar?
Mag je er ook blowen eigenlijkquote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef n00b13 het volgende:
In het leger krijg je gratis sigaretten toch?
http://www.moddb.com/mods/cnc-hollandquote:Op zondag 20 juli 2014 01:06 schreef Remqo het volgende:
Het zal wel met een sisser aflopen.
Justin Kees
neequote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef n00b13 het volgende:
In Afghanistan betaalde ik $0,25 voor een pakje Gauloises.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef n00b13 het volgende:
Daar wel.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef n00b13 het volgende:
Is slecht voor de Europese economie ook. Klinkt gek, maar volgens mij is oorlog nog het beste voor ons.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze willen met volledige steun van de EU de Russische economie op de knieën krijgen. Puur economische sancties en zeker geen militaire acties, voor zover ik begrijp.
meer dan 50 kneusquote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nederland heeft nog iets van 3F16's inzetbaar en niet elders ingezet geloof ik.
Een oorlog in Rusland, jij bent heel wat van planquote:Op zondag 20 juli 2014 00:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geloof me, de NAVO is TOTAAL NIET KLAAR voor een oorlog in Rusland. Die gaat er dus ook echt niet komen.
Ben benieuwd of die ongezonder zijn dan hierquote:Op zondag 20 juli 2014 01:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Afghanistan betaalde ik $0,25 voor een pakje Gauloises.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |