Haha poesjequote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als de poep de ventilator raakt dan gok ik zomaar dat koning pils dat zo even terugdraait.
Niet dat dat gaat gebeuren, maar mocht het finaal uit de hand escaleren dan ben ik daar zo zeker nog niet van.
Ik heb morele bezwaren overigens, dus mij mogen ze op een kantoortje zetten ergens of iets.
Tot welke leeftijd is dat alweer? 40 jaar? Of was het 45 jaar?
Poetin zal echt blij zijn met NAVO troepen in zijn achtertuinquote:Op zondag 20 juli 2014 00:58 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waarom? NAVO gaat daar dan alleen bergen, Poetin ontkend banden te hebben met de seperatisten, waarom zou hij daartegen ageren?
Oorlog levert altijd wel iets goeds op. Het kweekt karakter en verwijdert genetisch zwakke elementen uit de samenleving.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel willen gaan. Mits het iets goeds oplevert.
Nog niet misschien dat ik als kanonnenvoer ga dienen omdat een paar grote heren ruzie hebben met elkaar. Dikke lul. Ze kunnen me wat. Ik doe daar mooi niet aan meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Maar wat Poetin absoluut niet wil is dat de gehele Oekraine onder de EU vlag komt incluis zeggenschap vanuit de VS. Het is de graanschuur van de EU. De krim vanwege de haven was ook zeer belangrijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In principe heeft Poetin er geen reet over te zeggen. Het is Oekraine en het zou raar zijn dat hij zich dit ineens wel aan zou trekken wanneer hij eerder steeds beweert dat de separatisten zelfstandig handelen en niet onder zijn leiding staan.
Poetin heeft niet zo bijster veel te vertellen tegen de NAVOquote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef RVer het volgende:
[..]
Poetin zal echt blij zijn met NAVO troepen in zijn achtertuin
Ik zie wat Hitler trekjes bij jou.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oorlog levert altijd wel iets goeds op. Het kweekt karakter en verwijdert genetisch zwakke elementen uit de samenleving.
Had hij maar moeten meewerken.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef RVer het volgende:
[..]
Duut. Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oorlog levert altijd wel iets goeds op. Het kweekt karakter en verwijdert genetisch zwakke elementen uit de samenleving.
Welke landen gaan die sturen?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef RVer het volgende:
[..]
Die hele toestand in de Oekraïne is toch met Europese politici (van Baalen en verhofstad voorop) aangewakkerd? Die hebben mensen daar het idee gegeven dat Brussel achter hen staat. Uiteindelijk wordt de regering omver geworpen, waarop andere fracties weer daar tegenin gaan en zo is de situatie ontstaan ja. En als gevolg van de situatie in Oekraïne is dat vliegtuig neergehaald.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:03 schreef DSVM het volgende:
[..]
Dus als we pro nederlands hadden gestemd, hadden we niet naar het oosten hoeven te gaan?
Tja, typisch Sunday Times, nog een paar graadjes erger dan de Telegraaf met berichtgeving..quote:
Dat gaat dus wel gebeurenquote:Op zondag 20 juli 2014 01:04 schreef Cherna het volgende:
[..]
Maar wat Poetin absoluut niet wil is dat de gehele Oekraine onder de EU vlag komt incluis zeggenschap vanuit de VS.
Precies, aanpakken die handel. Gewoon van Poetin eisen dat hij de grens dicht zet zodat de separatisten kunnen worden aangepakt.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In principe heeft Poetin er geen reet over te zeggen. Het is Oekraine en het zou raar zijn dat hij zich dit ineens wel aan zou trekken wanneer hij eerder steeds beweert dat de separatisten zelfstandig handelen en niet onder zijn leiding staan.
Dan rest je het vuurpeloton.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nog niet misschien dat ik als kanonnenvoer ga dienen omdat een paar grote heren ruzie hebben met elkaar. Dikke lul. Ze kunnen me wat. Ik doe daar mooi niet aan mee
Heb je een bron?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:06 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoorde wel dat Putin zijn troepenmacht op de grens van Rusland en Oekraïne ondertussen verhoogd had van 12.000 naar 40.000.
Nee. Ik zou het als Putin ook niet accepteren. Worden daar troepen ingezet, dan zou ik erin gaan. Kijken wat de VS dan gaat doen.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:04 schreef Cherna het volgende:
[..]
Maar wat Poetin absoluut niet wil is dat de gehele Oekraine onder de EU vlag komt incluis zeggenschap vanuit de VS. Het is de graanschuur van de EU. De krim vanwege de haven was ook zeer belangrijk.
Welnee. Dat was vroeger. Dat gaat men nu echt niet meer doen. Hooguit een paar jaar cel, maar dan heb je het wel gehad hoorquote:
Dit ook. Wel roepen dat Europa kan helpen, maar als puntje bij paaltje komt...quote:Op zondag 20 juli 2014 01:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die hele toestand in de Oekraïne is toch met Europese politici (van Baalen en verhofstad voorop) aangewakkerd? Die hebben mensen daar het idee gegeven dat Brussel achter hen staat. Uiteindelijk wordt de regering omver geworpen, waarop andere fracties weer daar tegenin gaan en zo is de situatie ontstaan ja. En als gevolg van de situatie in Oekraïne is dat vliegtuig neergehaald.
Never mind had het verkeerd gelezen. Dit is wat er stond:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |