Het gaat me niet zozeer daarom, maar om het de NAVO binnenloodsen van Oekraïne. Dat zullen de Russen nooit goedvinden. En als ze dan iets doen (zoals nu met seperatisten), dan ligt een oorlog wel heel dichtbij. De Russen zijn al niet blij wat we met Servië en de Baltische staten gedaan hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Rusland doet nu ook niets, waarom zouden ze, indien we de crash site veligstellen, dan ineens wel reageren?
Dat was eigenlijk ziek inderdaad.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Moet zeggen, dit hele gebeuren deed me denken aan mw1 (dacht ik) waar je al die burgers op dat vliegveld moest neerschieten.
idd, bronnen in Polenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:53 schreef sneakydesert het volgende:
Ben ik de enige die spitsnieuws met een korreltje zout neemt? Vooral omdat ik verder nog geen andere Nederlandse bron heb gezien met dezelfde informatie.
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk ziek inderdaad.
Al was het MW2.
waar wil je heen dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
Als hier oorlog komt dan ben ik hier weg.
Meer een wodka drinkende vetklep, die graag met z'n Kalasnikhov staat te zwaaien om autoriteit uit stralen. #seriousselfesteemissuesquote:
van FOK!??quote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
Ga maar naar Friesland. Die zijn neutraal.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef Zwitzalfcremetje het volgende:
Niet iedereen zit hier 24/7 te postenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jeuh wat een geweldige grap, die kende ik nog niet.
Héquote:Op zondag 20 juli 2014 00:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga maar naar Friesland. Die zijn neutraal.
Buiten dat, nog een brandhaard erbij en dat met Rusland. Die ook nog in het bezit zijn van kernwapens en andere hightech. Nee ik zie dat niet gebeuren. Je zou achterlijk zijn je daar aan te branden. En dan is het nog maar de vraag of China daar akkoord mee gaat.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geloof me, de NAVO is TOTAAL NIET KLAAR voor een oorlog in Rusland. Die gaat er dus ook echt niet komen.
Op het moment zelf speelde ik het gewoon. Later bedacht ik me pas dat het wel echt een zieke scene was.quote:
Ja hallo, die bangerikken hoeven wij hier niet hoor!!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:58 schreef LXIV het volgende:
Een echte grote oorlog zou wel prima zijn voor de FOK!ertjes. Dan moeten ze van hun zolderkamertjes afkomen en kunnen ze fijn op de Russische vlakten in de Siberische Oostenwind kreperen. Daar krijgen ze karakter van.
Waarom? NAVO gaat daar dan alleen bergen, Poetin ontkend banden te hebben met de seperatisten, waarom zou hij daartegen ageren?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer daarom, maar om het de NAVO binnenloodsen van Oekraïne. Dat zullen de Russen nooit goedvinden. En als ze dan iets doen (zoals nu met seperatisten), dan ligt een oorlog wel heel dichtbij. De Russen zijn al niet blij wat we met Servië en de Baltische staten gedaan hebben.
Na de val van de muur is het grootste deel van de voormalige Warsaw-pact landen al bij de EU/NATO gekomen, nu volgen gebiedsdelen die eerst USSR waren. (baltische staten, Oekraïne). Ergens zal Rusland een grens moeten trekken.
Je mag het hopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Poetin is intelligent genoeg om een eventuele bergingsoperatie louter als positieve pr te benutten.
Genoeg gekke Friezen die daar ook een soevereine volksrepubliek van willen maken..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waddenbunker inquote:Op zondag 20 juli 2014 00:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op zich kun je er een team op afsturen die het terrein veilig gaan stellen maar er is een probleem.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef DSVM het volgende:
Mocht NL en USA al iets van een invasie voorbereiden om de crash-site te beveiligen voor een aantal dagen, dan zal dat in het diepste geheim gebeuren.
Ik denk niet dat de dienstplichtigen worden opgeroepen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:58 schreef LXIV het volgende:
Een echte grote oorlog zou wel prima zijn voor de FOK!ertjes. Dan moeten ze van hun zolderkamertjes afkomen en kunnen ze fijn op de Russische vlakten in de Siberische Oostenwind kreperen. Daar krijgen ze karakter van.
Polen is dan wel een goede locatie, dat zijn goede bondgenoten. Maar ik verwacht dat ook i.i.g. de UK en Australië hun steentje willen bijdragen. En misschien de Duitsers, aangezien die ons afgelopen dagen diplomatiek erg hebben geholpen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:56 schreef DSVM het volgende:
Mocht NL en USA al iets van een invasie voorbereiden om de crash-site te beveiligen voor een aantal dagen, dan zal dat in het diepste geheim gebeuren.
Met de EU-verkiezingen had iedereen kunnen weten hoe de EU in elkaar steekt en wat hun bedoelingen zijn. Toch gewoon pro-EU gestemd. Dan nu niet janken als we naar het Oostfront moeten!quote:
In principe heeft Poetin er geen reet over te zeggen. Het is Oekraine en het zou raar zijn dat hij zich dit ineens wel aan zou trekken wanneer hij eerder steeds beweert dat de separatisten zelfstandig handelen en niet onder zijn leiding staan.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:58 schreef Cherna het volgende:
[..]
Buiten dat, nog een brandhaard erbij en dat met Rusland. Die ook nog in het bezit zijn van kernwapens en andere hightech. Nee ik zie dat niet gebeuren. Je zou achterlijk zijn je daar aan te branden. En dan is het nog maar de vraag of China daar akkoord mee gaat.
Als je daar binnenvalt speel je met Russische roulette en is het de vraag hoe dwaas Poetin hierop gaat reageren.
De meeste lichamen en onderdelen zijn allang verdwenenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich kun je er een team op afsturen die het terrein veilig gaan stellen maar er is een probleem.
De lichamen en onderdelen liggen over groot gebiedverspreid.
zal zo 123 niet gebeuren nee. Maar je weet nooit waar het op uit gaat draaien.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de dienstplichtigen worden opgeroepen.
Wat zou Nederland doen als China een invasie van Baarle-Nassau uitvoert?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:58 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waarom? NAVO gaat daar dan alleen bergen, Poetin ontkend banden te hebben met de seperatisten, waarom zou hij daartegen ageren?
Dus we hadden anti-eu moeten stemmen en pro-russisch?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met de EU-verkiezingen had iedereen kunnen weten hoe de EU in elkaar steekt en wat hun bedoelingen zijn. Toch gewoon pro-EU gestemd. Dan nu niet janken als we naar het Oostfront moeten!
Dat is jou voorbarige conclusiequote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef RVer het volgende:
[..]
De meeste lichamen en onderdelen zijn allang verdwenen
Als de poep de ventilator raakt dan gok ik zomaar dat koning pils dat zo even terugdraait.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel willen gaan. Mits het iets goeds oplevert.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
zal zo 123 niet gebeuren nee. Maar je weet nooit waar het op uit gaat draaien.
De kans is in ieder geval groter dan 5 dagen geleden
Als je naar Rusland wil heb je veel soldaten nodig. Miljoenen. Dus dipli's.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat moet ik hiermee?quote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef dotKoen het volgende:
https://beta.congress.gov/bill/113th-congress/senate-bill/2277
anti-eu en pro Nederlands.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef DSVM het volgende:
[..]
Dus we hadden anti-eu moeten stemmen en pro-russisch?
Haha poesjequote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als de poep de ventilator raakt dan gok ik zomaar dat koning pils dat zo even terugdraait.
Niet dat dat gaat gebeuren, maar mocht het finaal uit de hand escaleren dan ben ik daar zo zeker nog niet van.
Ik heb morele bezwaren overigens, dus mij mogen ze op een kantoortje zetten ergens of iets.
Tot welke leeftijd is dat alweer? 40 jaar? Of was het 45 jaar?
Poetin zal echt blij zijn met NAVO troepen in zijn achtertuinquote:Op zondag 20 juli 2014 00:58 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waarom? NAVO gaat daar dan alleen bergen, Poetin ontkend banden te hebben met de seperatisten, waarom zou hij daartegen ageren?
Oorlog levert altijd wel iets goeds op. Het kweekt karakter en verwijdert genetisch zwakke elementen uit de samenleving.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel willen gaan. Mits het iets goeds oplevert.
Nog niet misschien dat ik als kanonnenvoer ga dienen omdat een paar grote heren ruzie hebben met elkaar. Dikke lul. Ze kunnen me wat. Ik doe daar mooi niet aan meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Maar wat Poetin absoluut niet wil is dat de gehele Oekraine onder de EU vlag komt incluis zeggenschap vanuit de VS. Het is de graanschuur van de EU. De krim vanwege de haven was ook zeer belangrijk.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
In principe heeft Poetin er geen reet over te zeggen. Het is Oekraine en het zou raar zijn dat hij zich dit ineens wel aan zou trekken wanneer hij eerder steeds beweert dat de separatisten zelfstandig handelen en niet onder zijn leiding staan.
Poetin heeft niet zo bijster veel te vertellen tegen de NAVOquote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef RVer het volgende:
[..]
Poetin zal echt blij zijn met NAVO troepen in zijn achtertuin
Ik zie wat Hitler trekjes bij jou.quote:Op zondag 20 juli 2014 01:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oorlog levert altijd wel iets goeds op. Het kweekt karakter en verwijdert genetisch zwakke elementen uit de samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |