What?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:49 schreef Fossieltje het volgende:
'Nederland en VS bereiden invasie voor'
http://www.spitsnieuws.nl(...)ereiden-invasie-voor
Er is al een plan B in voorbereiding? Helemaal zou het mij niet verbazen, aangezien een beetje Nederlandse organisatie niet één scenario uitdenken, maar minstens vijf.
De vertragings tacktiek wordt uit de kast gehaald, de bevelvoerder van faceboek en twitter die trots een nieuw neergeschoten vliegtuig meldde is inmiddels naar Rusland verhuisd.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze zullen alleen toegang willen tot de rampplek. Ik denk niet dat de navo zich gaat bemoeien met de krimp ed
Oorlog in Rusland?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:50 schreef LXIV het volgende:
Geloof me, de NAVO is TOTAAL NIET KLAAR voor een oorlog in Rusland. Die gaat er dus ook echt niet komen.
Oekraïne != Ruslandquote:Op zondag 20 juli 2014 00:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geloof me, de NAVO is TOTAAL NIET KLAAR voor een oorlog in Rusland. Die gaat er dus ook echt niet komen.
nee maar er komt wel weer een nieuwe Call of Duty rond de kerstquote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
Kunnen we binnen nu en 12 uur een nieuwe ''D-Day'' verwachten?
Nee joh, zal allemaal best meevallen. Zijn gewoon dreigtactieken. Je kan nog gewoon rustig slapen vannacht.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:52 schreef quirina het volgende:
[..]
What?
Kom net uit de kroeg lees ik dit. Waddefack..
Spitsnieuws is net zo betrouwbaar als The Sun in Engeland.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:53 schreef sneakydesert het volgende:
Ben ik de enige die spitsnieuws met een korreltje zout neemt? Vooral omdat ik verder nog geen andere Nederlandse bron heb gezien met dezelfde informatie.
De crack junkie op de hoek dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:53 schreef Kotsdrol het volgende:
Spits heeft z'n #invasie-bericht al aangepast. 'Bronnen die dichtbij de Amerikaanse ambassade staan' @HaraldDoornbos
https://twitter.com/arnoker/status/490629846524235776/photo/1
Niet alles geloven wat telegraaf je voorschrijft..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:52 schreef quirina het volgende:
[..]
What?
Kom net uit de kroeg lees ik dit. Waddefack..
Moet zeggen, dit hele gebeuren deed me denken aan mw1 (dacht ik) waar je al die burgers op dat vliegveld moest neerschieten.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:52 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
nee maar er komt wel weer een nieuwe Call of Duty rond de kerst
De gekke zwerver die op de hoek van de Ambassade bedelt?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:53 schreef Kotsdrol het volgende:
Spits heeft z'n #invasie-bericht al aangepast. 'Bronnen die dichtbij de Amerikaanse ambassade staan' @HaraldDoornbos
https://twitter.com/arnoker/status/490629846524235776/photo/1
Was MW2quote:Op zondag 20 juli 2014 00:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Moet zeggen, dit hele gebeuren deed me denken aan mw1 (dacht ik) waar je al die burgers op dat vliegveld moest neerschieten.
Hoge ''man'' van de rebellenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:54 schreef VMSDKR het volgende:
Die flapdrol met dat aapje en die die OVSE'ers toesprak, watis dat voor figuur? Hoge man, marionetje of woordvoerder ofzo?
Poetin is intelligent genoeg om een eventuele bergingsoperatie louter als positieve pr te benutten.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |