Jij bent wel de grootste.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:13 schreef gelly het volgende:
Goed, iets teveel mafklappers hier, tijd voor wat nuttigs.. Jammer van het topic.
Voor de deelname aan de oorlog tegen Irak heeft het parlement eerst toestemming verleend. Eindeloos is daarover gedelibereerd.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:16 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Onzin. Klinkklare bullshit. Ga Irak terugkijken.
Whoops..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]twitter:Putin twitterde op donderdag 17-07-2014 om 23:50:25It wasn't me. I'm saddened by the loss of the passengers' families. #MalaysiaAirlines reageer retweet
Dan mogen die meedoen van mijquote:Op zondag 20 juli 2014 00:16 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
In samenwerking met dan. De legionaires werden in de yougoslavie oorlog ook gebruikt om moordende Servische milities de wacht aan te roepen.
Volgens de Serven vreesden ze niemand BEHALVE de legionaires. Die vonden ze toch wel erg eng...
Dit!quote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er weg van, ons leger kan iig meer dan dat onze bevolking ervan denkt blijkt wel weer. En in samenwerking met de usa overwinnen we nog meer.
Enig idee hoeveel voorbereiding zo'n inzet vergt? Als hij totaal onverwacht nodig is?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:11 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het Nederlandse leger wordt naar de vreemdste plekken op deze wereld gestuurd, om daar te vechten in oorlogen waar we niets mee te maken hebben. Srebrenica, Afghanistan, Mali, enz.
Nu worden we wel een keer onverwacht betrokken in een oorlog. En wat doet het Nederlandse leger?
Niets.
Dan gaan weer van die figuren als Linda ´ik ben een Marokkaan´ Voortman huilenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Ingrijpen met geweld kan prima met goedkeuring achteraf.
Een leger moet a la minute in actie kunnen komen. Anders kunnen het net zo goed meteen afschaffen.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel voorbereiding zo'n inzet vergt? Als hij totaal onverwacht nodig is?
Ik weet zeker dat overal militair kan worden ingegrepen zonder goedkeuring van het parlement.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Voor de deelname aan de oorlog tegen Irak heeft het parlement eerst toestemming verleend. Eindeloos is daarover gedelibereerd.
/carequote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef RVer het volgende:
[..]
Dan gaan weer van die figuren als Linda ´ik ben een Marokkaan´ Voortman huilen
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat overal militair kan worden ingegrepen zonder goedkeuring van het parlement.
Halfzachte Kok had die seperatisten een clubhuis gegeven. Verbazingwekkend dat je niet gelijk met Joppie Cohen op de proppen komt.quote:
Dat kan wel, maar zoiets kost geld. De brandweer en de ambulance kunnen a la minute in actie komen. Dat is ook nodig. Voor een leger komt dat bijna nooit voor.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Een leger moet a la minute in actie kunnen komen. Anders kunnen het net zo goed meteen afschaffen.
ha, jij voelt je ook al ongemakkelijk?quote:
De commissie stiekem moet ingelicht worden, zodra het operationeel mogelijk isquote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat overal militair kan worden ingegrepen zonder goedkeuring van het parlement.
Dat klopt. In Nederland ook. Alleen gebeurt dat nooit. Eerst moet de PvdA weer een draai maken, na uiteraard een congres met de "achterban".quote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Poetin handelt tactisch maar wel vrij voorspelbaar.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Russische correpondent zegt ook weer dat westerlingen steeds de fout maken er van uit te gaan dat russen en poetin "gezond verstand" hebben.
Tis niet allemaal onzin wat ie zegt.....quote:Op zondag 20 juli 2014 00:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
ha, jij voelt je ook al ongemakkelijk?
Toch schat ik die Russen toch wel iets hoger in. Spetznaz..quote:Op zondag 20 juli 2014 00:18 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dit!
Iedereen herinnert zich dit filmpje nog wel toch?!
Kuit met een verrassingsaanval vanaf de linkerflank ofzo?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Poetin handelt tactisch maar wel vrij voorspelbaar.
We zouden aan onze kant pakweg een Louis van Gaal als adviseur moeten hebben, die met een slimme en totaal onverwachte move Poetin te slim af is.
Als je steeds niet doet wat je beloofd is het op een gegeven moment ook voorspelbaarquote:Op zondag 20 juli 2014 00:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Poetin handelt tactisch maar wel vrij voorspelbaar.
We zouden aan onze kant pakweg een Louis van Gaal als adviseur moeten hebben, die met een slimme en totaal onverwachte move Poetin te slim af is.
Ik dacht aan een keeperswissel.quote:Op zondag 20 juli 2014 00:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Kuit met een verrassingsaanval vanaf de linkerflank ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |