Als ik haar zou zijn was ik hem allang gesmeerdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als nabestaande had ik zoiets toch echt serieus overwogen... een soort Heineken ontvoering oid..
Maar ik denk niet dat ze daar nog zit nu..
Bryan Mills zou het gedaan hebben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als nabestaande had ik zoiets toch echt serieus overwogen... een soort Heineken ontvoering oid..
Maar ik denk niet dat ze daar nog zit nu..
Schokkend hè.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:35 schreef Andromache het volgende:
Dit is werkelijk dat ik voor het eerst hoor van. Poetins dochter die in Voorschoten woont. Even met stomheid geslagen...
De AIVD zal haar sinds eergisteren goed in de gaten hebben, gok ik. We maken er grappen over maar haar aanwezigheid in Nederland is op z'n zacht gezegd handig, voor ons.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:35 schreef Andromache het volgende:
Dit is werkelijk dat ik voor het eerst hoor van. Poetins dochter die in Voorschoten woont. Even met stomheid geslagen...
Als men 1 haar van haar aanraakt ligt Nederland plat. Het is juist niet handigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
De AIVD zal haar sinds eergisteren goed in de gaten hebben, gok ik. We maken er grappen over maar haar aanwezigheid in Nederland is op z'n zacht gezegd handig, voor ons.
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Trouwens, gewoon de dochter van Putin als ruilmiddel gebruiken voor 193 lijken
Wacht maar, Poetin stuurt z'n beste elite eenheden op ons af. De bruine beren..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
De AIVD zal haar sinds eergisteren goed in de gaten hebben, gok ik. We maken er grappen over maar haar aanwezigheid in Nederland is op z'n zacht gezegd handig, voor ons.
Is dit een dreigement?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook daarom zal de AIVD haar in de gaten houden. Ze moet heel blijvenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als men 1 haar van haar aanraakt ligt Nederland plat. Het is juist niet handig
ja, praat duidelijk en helder.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dat Huib Gorter van Malaysia Airlines goed bezig is.
Wat gaat er gebeuren?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:17 schreef Snowballed het volgende:
22:12 uur
Defensie-overleg over vliegramp
De Amerikaanse minister Hagel van Defensie heeft met zijn Nederlandse collega Hennis overlegd over de vliegramp in Oekraïne. Ze zijn het erover eens dat er een "sterke en verenigde reactie op de tragedie" moet komen, meldde het Pentagon na het telefoongesprek.
Hagel belde Hennis onder meer om condoleances over te brengen voor de 193 Nederlanders die donderdag in Oost-Oekraïne zijn omgekomen. Hij herhaalde ook de steun van president Obama voor een internationaal onderzoek naar de toedracht van de crash.
De ministers spraken verder over de moeilijkheden die onderzoekers ondervinden om toegang te krijgen tot de rampplek.
http://nos.nl/liveblog/67(...)ie.html#update-40439
Er gaat dus serieus iets gebeuren nu...
Poetin in de Albert Heijn in Voorschoten. Rechts zijn dochtertje en haar Nederlandse vriendje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:35 schreef Andromache het volgende:
Open waar mogelijk, eerlijk als hij het niet weet. Ik mag hem. Hij is werkeloos met een half jaar, natuurlijk, als. Malaysia Airlines failliet gaat. Misschien heeft ie trek om Eurocommissaris te worden. :pquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dat Huib Gorter van Malaysia Airlines goed bezig is.
De gewone Rus zal inderdaad oprecht kunnen denken van "Ja maar die OVSE-meneer zegt toch zelf dat ze ongehinderd toegang tot de plaats van de ramp hebben!" zonder te weten dat hij dat niet heeft gezegd, zonder te weten dat zijn woorden bij het nasynchroniseren verdraaid zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
En de Russen zich afvragen waarom zij ook de schuld krijgen..
doe zelf eens normaal.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:42 schreef clavier het volgende:
[..]
Poetin in de Albert Heijn in Voorschoten. Rechts zijn dochtertje en haar Nederlandse vriendje.
[ afbeelding ]
De Krim was gewoon een cadeautje van papaquote:Maria Poetin zou in de bovenste twee verdiepingen van een appartementencomplex in de Krimwijk wonen. Volgens de krant maken verschillende buurtbewoners zich zorgen over de komst van de presidentsdochter.
Ze was juist, uiteraard, uitstekend op de hoogte.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die Anne Applebaum op nieuwsuur net was trouwens een beschamend slecht. En dat is journalistGeen wonder dat politici het tegenwoordig zo makkelijk hebben.
Waarom gaat MA failliet? Heel de wereld weet toch dat dit helemaal niets met MA te maken heeft? Ik stap in de toekomst net zo gemakkelijk in een toestel van MA als die van KLM, Emirates of BA.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Open waar mogelijk, eerlijk als hij het niet weet. Ik mag hem. Hij is werkeloos met een half jaar, natuurlijk, als. Malaysia Airlines failliet gaat. Misschien heeft ie trek om Eurocommissaris te worden. :p
Poetin is erg klein, zij is niet veel groterquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:40 schreef MissionPhailed het volgende:
Hmmm, waar zou dochterlief in Voorschoten resideren? Wat is haar postuur?
OVSE had natuurlijk ook iemand kunnen sturen die wel Russisch spreekt. Al is het maar een woordvoerder. Dan bedenkt de KGB wel weer een ander trucje; maar je moet het ze ook niet al te gemakkelijk maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef Igen het volgende:
[..]
De gewone Rus zal inderdaad oprecht kunnen denken van "Ja maar die OVSE-meneer zegt toch zelf dat ze ongehinderd toegang tot de plaats van de ramp hebben!" zonder te weten dat hij dat niet heeft gezegd, zonder te weten dat zijn woorden bij het nasynchroniseren verdraaid zijn.
Triest is dat.
Poetin is dan ook vooral een vijand van het Russische volk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:44 schreef Igen het volgende:
[..]
De gewone Rus zal inderdaad oprecht kunnen denken van "Ja maar die OVSE-meneer zegt toch zelf dat ze ongehinderd toegang tot de plaats van de ramp hebben!" zonder te weten dat hij dat niet heeft gezegd, zonder te weten dat zijn woorden bij het nasynchroniseren verdraaid zijn.
Triest is dat.
Slecht imago, gebeurt hoe dan ook. Financiele gevolgen, o.a. De schadevergoedingen hiervoor maar ook voor MH370, plus al langer slechte resultaten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom gaat MA failliet? Heel de wereld weet toch dat dit helemaal niets met MA te maken heeft? Ik stap in de toekomst net zo gemakkelijk in een toestel van MA als die van KLM, Emirates of BA.
Ze had juist gelijk, dat hele onderzoek is al gedoemd om te mislukken en kun je eigenlijk wel vergetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die Anne Applebaum op nieuwsuur net was trouwens een beschamend slecht. En dat is journalistGeen wonder dat politici het tegenwoordig zo makkelijk hebben.
Schadevergoedingen zal MA denk ik niet hoeven te betalen. Dat zal wel uit een andere pot komen. Slechte resultaten? Hoe bedoel je? Air-Franc/KLM boekt al jaren verlies. Gaan die ook failliet? Ik ben altijd uiterst tevreden als ik met MA vlieg.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:48 schreef Andromache het volgende:
[..]
Slecht imago, gebeurt hoe dan ook. Financiele gevolgen, o.a. De schadevergoedingen hiervoor maar ook voor MH370, plus al langer slechte resultaten.
Het is zaterdagavond zeker?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:51 schreef spaceshutle het volgende:
De russen hebben gewoon wraak genomen voor die dronken diplomaat en greenpeace...
Toeval bestaat niet, dit is gewoon een bewuste actie tegen nederland
Je bent serieus he?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:51 schreef spaceshutle het volgende:
De russen hebben gewoon wraak genomen voor die dronken diplomaat en greenpeace...
Zat mensen die nu MA boycotten hè.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waarom gaat MA failliet? Heel de wereld weet toch dat dit helemaal niets met MA te maken heeft? Ik stap in de toekomst net zo gemakkelijk in een toestel van MA als die van KLM, Emirates of BA.
BNW is drie deuren verderopquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:51 schreef spaceshutle het volgende:
Jij ziet zo'n onafhankelijk onderzoek wel slagen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Holy shit dat is hetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:51 schreef spaceshutle het volgende:
Da's een beetje vreemd jaquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:53 schreef Loekie1 het volgende:
Oekraine heeft wat uit te leggen:
Oekraïne wist van raketten
KIEV -
Oekraïense inlichtingendiensten wisten drie dagen voor de ramp met MH17 al dat de separatisten over geavanceerde raketsystemen beschikten die ook doelen op grote hoogte kunnen raken.
Dat meldt de Washington Post zaterdag. Ondanks de informatie besloot de regering in Kiev niet om het luchtruim rond Donetsk te sluiten.
Volgens Vitaly Nayda van de veiligheidsdienst beschikken de rebellen over drie Boek-raketsystemen. Deze informatie was op 14 juli al bekend.
Oekraïne stelde een gedeeltelijke sluiting van het luchtruim in, aanvankelijk op 26000 voet en op 14 juli op 32000 voet. De Boeing 777 van Malaysia Airlines vloog op een hoogte van 33000 voet (10 kilometer) toen hij neergehaald werd.
De hoogterestricties werden op 14 juli aangepast nadat de rebellen een Oekraïense Antonov An-26 met acht mensen aan boord uit de lucht hadden geschoten. Dat vliegtuig vloog op 21000 voet.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_van_raketten__.html
Ze hebben ook stevige concurrentie van Aziatische prijsvechters. MA lijdt al jaren verlies en wordt in leven gehouden door de staat. Met hun kwaliteit is niks mis. Reputatie was tot voor kort ook uitstekendquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Schadevergoedingen zal MA denk ik niet hoeven te betalen. Dat zal wel uit een andere pot komen. Slechte resultaten? Hoe bedoel je? Air-Franc/KLM boekt al jaren verlies. Gaan die ook failliet? Ik ben altijd uiterst tevreden als ik met MA vlieg.
Jij moet minister-president wordenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:51 schreef spaceshutle het volgende:
Tijd voor een topic in BNW, nietwaar?quote:
Allemaal heel toevallig joh...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |