Uhm, je speculeert over Rutte zijn speech of beter gezegd, je doet uitspraken over hem gebaseerd op 1 filmpje terwijl er tientallen andere filmpjes zijn die laten zien dat wat jij zegt gewoon onzin is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik post ook al in BNW, maar zaken waar harde feiten en betrouwbare bronnen voor zijn mag ik ook hier posten. Ik speculeer tenminste niet hier, dat doe ik in BNW.
Heb jij toegang tot de agenda van Hennis, en kennis van wat ze precies heeft gedaan de laatste dagen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hagel ging er zelf maar achteraan en Hennis schrok wakker?
Wraak...? Nee ik denk dat er toch nog iets van een corridor komt.. het is daar namelijk nog niet zo heel lekker in het gebied..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou: de zwarte dozen zijn nog niet eens geanalyseerd en er wordt al over wraak gesproken. Typisch weer Amerika.
Ik lees nergens wraak? Waar lees jij dat?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou: de zwarte dozen zijn nog niet eens geanalyseerd en er wordt al over wraak gesproken. Typisch weer Amerika.
Hij leest ook overal; ARTIKEL 5 IN WERKINGquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:21 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik lees nergens wraak? Waar lees jij dat?
je kunt ook gewoon lezen wat je wilt lezen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Was het maar waar want die hebben wel altijd accurate info.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de omroep die zionistische propaganda uitzendt
Dat dit kan in 2014 hè.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:24 schreef Igen het volgende:
Sjonge jonge, op Nieuwsuur laten ze zien hoe de leider van de OVSE-missie op de Russische televisie gewoon helemaal fout wordt nagesynchroniseerd, voor propagandadoeleinden.
En de Russen zich afvragen waarom zij ook de schuld krijgen..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:24 schreef Igen het volgende:
Sjonge jonge, op Nieuwsuur laten ze zien hoe de leider van de OVSE-missie op de Russische televisie gewoon helemaal fout wordt nagesynchroniseerd, voor propagandadoeleinden.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:24 schreef Igen het volgende:
Je begint met uitdagende taal en dan vind je het raar als mensen de confrontatie aangaan lol.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:09 schreef videonatic het volgende:
[..]
Gelijk weer aannemen dat ik dan wel alles zal wetenDoe normaal gast. Je zoekt onnodig confrontatie.
Doodgewoon in Rusland... veel inwoners weten dat... anderen niet..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:24 schreef Igen het volgende:
Dat heeft ie ook echt wel... maar Rutte staat niet alleen natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:25 schreef RVer het volgende:
Rutte praat alsof die indruk heeft gemaakt op Poetin
Die is teruggehaald naar Rusland volgens mijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:27 schreef Inaithnir het volgende:
He ja, wat is er ooit met die Russische ambassadeur gebeurd?
De Russen zitten vuistdiep in de separisten tokkies.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
En het departement Russische Propaganda probeerde de Wikipedia-pagina te wijzigen van de ramp..
http://www.theverge.com/2(...)shot-it-down-and-why
Hij dreigde zijn dochter aan Fred Teeven te gevenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:25 schreef RVer het volgende:
Rutte praat alsof die indruk heeft gemaakt op Poetin
Offtopic maar:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:27 schreef Inaithnir het volgende:
He ja, wat is er ooit met die Russische ambassadeur gebeurd?
Als nabestaande had ik zoiets toch echt serieus overwogen... een soort Heineken ontvoering oid..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Trouwens, gewoon de dochter van Putin als ruilmiddel gebruiken voor 193 lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |