Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:06 schreef videonatic het volgende:
Sommige fokkers hebben nog niet echt door hoe het momenteel op de crash site is of wel?
Gelijk weer bijdehand reageren ook. Voel je je aangevallen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat jij aanwezig bent en het weet?
Echt ga je dit hier nu echt verkondigen? Wat die persoon daar doet is gewoon respectloos aan de spullen van de overleden personen zitten, dat kruisje slaan heeft 0,0 waarde als je vervolgens rustig alle reddingsoperaties drawsboomt en dat niet even maar gewoon 2 dagen lang doet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
over welke "respectloos" gedrag heeft Rutje het?twitter:MinPres twitterde op zaterdag 19-07-2014 om 18:07:19'Geschokt door beelden van volstrekt respectloos gedrag, ronduit walgelijk. Absoluut urgent is nu snelle repatriatie Nlse slachtoffers.' reageer retweet
dit is wat er gebeurde
Rutte die zijn toespraak geheel gestoeld heeft op zijn meningen, zijn veronderstellingen en zijn vooringenomenheid.
Nee, maar wat geeft jou het recht om te doen alsof jij het weet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:08 schreef videonatic het volgende:
[..]
Gelijk weer bijdehand reageren ook. Voel je je aangevallen?
Gelijk weer aannemen dat ik dan wel alles zal wetenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar wat geeft jou het recht om te doen alsof jij het weet?
gelukkig hebben wij jou om live verslag ter plaatse te doen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:06 schreef videonatic het volgende:
Sommige fokkers hebben nog niet echt door hoe het momenteel op de crash site is of wel?
Moeten we op de crash site staan om er iets over te mogen zeggen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:06 schreef videonatic het volgende:
Het door Rutte gecontroleerde NOS-Journaal had al eerder een megafaal met beelden van het vliegtuig dat neerstortte. Een rectificatie hebben ze niet uitgezonden, maar de sociale media ontploften toen een paar oplettende mensen ontdekten dat het filmpje al 6 juni was gepload.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:08 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Echt ga je dit hier nu echt verkondigen? Wat die persoon daar doet is gewoon respectloos aan de spullen van de overleden personen zitten, dat kruisje slaan heeft 0,0 waarde als je vervolgens rustig alle reddingsoperaties drawsboomt en dat niet even maar gewoon 2 dagen lang doet.
Alles is leeggeroofd, verplaatst, maar blijf jij lekker verkondigen dat het puur zijn vooringenomenheid, zijn meningen en zijn veronderstellingen zijn.
Dat doe ik nergens, ik verwijs alleen door naar een redelijk betrouwbaar ooggetuige ter plaatse.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
gelukkig hebben wij jou om live verslag ter plaatse te doen.
Altijd de confrontatie zoeken, deze manquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat jij aanwezig bent en het weet?
Ehm, tenzij Rutte zo'n beetje alle internationale media controleert... Het was CNN die als eerste met dat filmpje kwam en claimde dat het MH17 was.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het door Rutte gecontroleerde NOS-Journaal had al eerder een megafaal met beelden van het vliegtuig dat neerstortte. Een rectificatie hebben ze niet uitgezonden, maar de sociale media ontploften toen een paar oplettende mensen ontdekten dat het filmpje al 6 juni was gepload.
Nee tuurlijk niet, maar als er duidelijke bronnen voor sommige vragen zijn, dan vind ik dat 'Nee dat klopt niet CNN zegt iets anders' geroep bijvoorbeeld een beetje raar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:10 schreef clavier het volgende:
[..]
Moeten we op de crash site staan om er iets over te mogen zeggen?
Zo he, het is enkel het NOS dat ons verslag brengt je faalt hier gewoon keihard.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het door Rutte gecontroleerde NOS-Journaal had al eerder een megafaal met beelden van het vliegtuig dat neerstortte. Een rectificatie hebben ze niet uitgezonden, maar de sociale media ontploften toen een paar oplettende mensen ontdekten dat het filmpje al 6 juni was gepload.
NOS kopieerde klakkeloos van CNN.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Onnodigquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Altijd de confrontatie zoeken, deze man
Als iemand doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Altijd de confrontatie zoeken, deze man
Volgens mij was vandaag de eerste keer dat Rutte echt emotioneel was. Ik denk dus dat hij echt wel alles doet wat hij kan doen. Maar dat is natuurlijk niet zo veel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Timmerfrans en Rutte met hun stevige taal.. Doe eens wat man, dat gelul heeft niemand toch wat aan..
dan is het goedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als iemand doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft inderdaad.
Eerder slecht voorbereid. Normaal doet hij er weken over zijn speeches voor de spiegel in te studeren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens mij was vandaag de eerste keer dat Rutte echt emotioneel was. Ik denk dus dat hij echt wel alles doet wat hij kan doen. Maar dat is natuurlijk niet zo veel.
Het ene is respectloos het andere begrijp ik wel...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:06 schreef clavier het volgende:
[..]
Het respectloze gedrag was ook net weer gewoon op tv. Feiten.
Precies. Het is heel makkelijk vanaf de zijnlijn te roepen wat Rutte moet doen maar wij hebben nog geen 1% van de kennis die hij en de minister hebben van de internationale politiek.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens mij was vandaag de eerste keer dat Rutte echt emotioneel was. Ik denk dus dat hij echt wel alles doet wat hij kan doen. Maar dat is natuurlijk niet zo veel.
nee, dat was het vurige gesprek met poetin waar hij naar refeerdequote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:13 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er eigenlijk al ontkracht dat Rutte niet op dat terras zat vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |