quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:55 schreef danic het volgende:
Stomme vraag hoor, maar hoe naakt is naakt? Je hebt toch wel ondergoed aan? Of helemaal naakt?
Geschoren naakt is naakter dan gewoon naakt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoezo dat? Naakt is naakt, ik ken geen middenweg tbh
scherp!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geschoren naakt is naakter dan gewoon naakt?
Ik had het puur over kledingquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geschoren naakt is naakter dan gewoon naakt?
Scheren + breien = kledingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T/m maat 74 en vanaf 92 hier.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
nee ik heb in de winkel nog gevraagd maar ze waren er niet meee. En Kyara had ook alleen 74 over (dankje nog voor het kijken!)
Dus graagIk zou zelf een maat 80 en 86 gaan kopen.
flieftquote:Op zondag 20 juli 2014 17:17 schreef Kyara het volgende:
Ook genoten van het mooie weer dit weekend? Wij wel
[ link | afbeelding ]
Hebben ze die afgeschaft?quote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef Kyara het volgende:
Had idd ook gekeken, als ik nog 86 had kunnen scoren dan konden mijn maat 80 wel gaan. Maar hier lag uberhaupt amper meer wat. En ik baal dat de H&M die kortingcodes heeft afgeschaft.
quote:Op zondag 20 juli 2014 17:17 schreef Kyara het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bekend badje!quote:Op zondag 20 juli 2014 17:17 schreef Kyara het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ai.. op die manier...quote:Op zondag 20 juli 2014 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zit een gat van ongeveer 70k tussen hypotheek en actuele huizenwaarde. Gevangen in ons koophuis dat we op de top van de huizenprijzen hebben gekocht...
Stoepkrijtquote:Op zondag 20 juli 2014 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
OMG dat is nog niet makkelijk; welk speelgoed neem je nou mee?
Waarschijnlijk speelt ze alleen met dr bekertje ofzo, maar toch heik wil een verveeld kind op de camping ook niet op mn geweten hebben.
Nog gouden tips?
Even lekker in een badje doen ( in de tuin ?)quote:Op zondag 20 juli 2014 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Wakker meisje
Ze was lekker op tijd in slaap, had dr alleen in een luier in bed gelegd want die uitslag...
Maar na een uurtje weer huilend wakkerDus had dr nu maar het dunne slaapzakje (dat nog niet helemaal af is) aangedaan, maar nou is ze natuurlijk wakker
Ze zit nu even te spelen en ik hou me wat afzijdig tot ze weer moe is
Dank LB. Was echt een jarig jobjequote:Op zondag 20 juli 2014 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt als een hele leuke dag met je verse peutertje KZ!
En het plenst en onweert hier nu flink, dus badje doen we iig niet buitenAls ze zo even heeft gespeeld krijg ik haar daarna wel weer in slaap hoor, maar dat duurt altijd even met mijn wakkere...
De helft ligt bij de spullen, andere helft is niet zo geschikt voor E / de camping / de autoquote:Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank LB. Was echt een jarig jobje![]()
Heb je wat aan mn speelgoed tips ?
Fijn dat het gaat lukken
Een bal? Bellenblaas?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De helft ligt bij de spullen, andere helft is niet zo geschikt voor E / de camping / de auto![]()
Loj, welcome back! Lekker bijkomen jij! En het begin van zindelijkheid?![]()
Oh en E wordt woest als je dr afneemt met een washandje
quote:Op maandag 21 juli 2014 13:02 schreef Spirit82 het volgende:
Ooohh wat doet m'n kind nou?! Ze pakt zo een beker (zonder oren!) en begint daar keurig netjes uit te drinken! Zonder knoeien, uiteraard met gigantische melksnorZonder knoeien ook gewoon he!? OK, totdat ik ging helpen, toen kieperde ik zo hup het hele bekertje in haar decolleté
Bram zet borden spagetti gewoon op zn hoofd.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, hier is het eten en drinken nog een grote knoeiboel. Brood gaat goed, maar al het overige eten is echt smeren geblazen (overal he!), bestek is vooral leuk om op de grond te gooien en open bekers zijn een alternatieve vorm van een eenmalige douche
.
Ik kan me ergens voorstellen dat je de energie helemaal niet hebt om een klacht in te dienen, maar deze arts is wel heel erg over de schreef gegaan. Ik kan hier toch zo boos om worden! Zouden ze zichzelf nou beter voelen door mensen nog dieper de grond in te trappen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:25 schreef L-E het volgende:
Mijn man was mee hoor! Die laat me echt niet alleen gaan naar zoiets
Ik heb ze gemachtigd om gegevens bij mijn peut op te vragen inderdaad. Mijn man wil wel graag een klacht indienen. Ik weet niet of dat zin heeft.
En ik voel me al zo intens rot dat het zo lang duurt hier, dat hoeft er echt niet ingewreven te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, maar niet om 02.36u al hoorquote:Op maandag 21 juli 2014 21:20 schreef Omentielvo het volgende:
L-E wat een geweldige man heb jij![]()
Fieder. Wat schrikken![]()
Sylver. Jeetje. Bijna legaal hier. Spannend. En ik wil een fotospam zien
Dat heb ik ook. Vooral omdat ik weet dat Fee de hele boel bij elkaar gilt als ik er niet ben. Overdag kan ik best even weg maar 's avonds huilt ze. Maakt niet uit bij wie ze is.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:22 schreef Omentielvo het volgende:
Woensdag ga ik uit eten met familie. Riley blijft dan even bij mijn tante. En ik zie er gewoon tegenop om weg te gaan. Terwijl het maar heel even is en ik haar na het etentje weer ophaal
Mijn oudste kent nu hele liedjes en verhaaltjes door tv en iPad. Ik vind het geen schande.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 10:43 schreef Skoap het volgende:
Ik snap dieniet... Alsof het een schande is als je je dreumes af en toe tv laat kijken.
Luc heeft ook al echt veel geleerd van babytv. Hij kent er nieuwe liedjes door, leert over kleuren, vormen, dieren, eten enzovoort. Zolang je het niet de hele dag doet, lijkt me er weinig verkeerds aan.
Ipad speelt Luc soms ook op, of luistert 20x achter elkaar naar het liedje van het olifantje in het bos. Ik werd gek van zijn "Nog een keer mama!" Dus ik heb hem maar geleerd hoe het moet
.
De enige dag heeft hij er veel meer interesse voor dan de andere dag gelukkig. Probeer hem vaak hoog weg te leggen, als hij hem niet ziet denkt hij er verder ook niet aan.
+1quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn oudste kent nu hele liedjes en verhaaltjes door tv en iPad. Ik vind het geen schande.
De jongste leert nu ook met de iPad omgaan. Tot nu toe vind die alleen het opstarten en afsluiten van een app geweldigMaar hej dat kan ze al wel.
Ze spelen er niet de hele dag mee maar pakken hem geregeld en ik vind dat best. Ze spelen ook buiten of met hun poppen. Ik zie er niets verkeerds in.
Snap ik hoor. Maar mijn kind mijn opvoeding en daar hoef ik me niet te voor verantwoordenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:39 schreef Skoap het volgende:
[..]
+1
Maar het lijkt wel alsof veel mensen voelen dat ze zich gelijk moet verantwoorden als je zegt dat je zoon/dochter met ipad speelt of voor de TV zit. Krijg daar een beetje de kriebels van
Vandaar mijn post dus.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Toen ik zes was was ik fan van BZN(en ik kom niet uit een omgeving waar dat normaal is), en dat is ook nog helemaal goedgekomen Tally
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, zijn interesse voor iPad en telefoon laten ook wel duidelijke zien dat het van mijn kant ook best wat minder kan.
En hij heeft nu zo'n leuke leeftijd dat we van alles kunnen doen, dus gaan we samen spelen of lekker naar buiten. Uitgebreid naar de speeltuin en boodschappen doen en zo.![]()
Dat is wel heel positief bekeken, haha. Wat ik zeg, niks mis met parkeren, want vaak is het idd een win win. Maar IK voel me wel eens schuldig omdat ik m weghaal bij zijn spelletje en ergens neerzet zodat ik iets kan doen, wat op dat moment echt niet altijd nodig is. In dat geval dusquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dus even kort samengevat Mineola: je kind mag even iets doen wat hij leuk vindt zodat jij iets kunt doen wat je leuk vindt? Zolang het niet uit de klauwen loopt is daar toch niets mis mee?
Moet je eens met de kerst terugkomenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:42 schreef Spirit82 het volgende:
Oja, een poosje terug werd hier gevraagd naar uitjes als het regent. Mag ik daar de Hornbach aan toevoegen? Of willekeurig welke andere bouwmarkt/tuincentrum met aquaria. Echt, seaworld is er niks bij! Kind loopt daar rustig een dik half uur blij rond om naar de visjes te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Goed zo, gewoon negeren hoor...ongelooflijk..quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ik ook, maar heb dankzij hier wel het e.o.i.a.o.u. principe beter weten te leren hanteren. En ik geloof dat na de 14 maanden afspraak het wel weer even duurt voor we weer moeten.Ben wel benieuwd naar de curve vrijdag. Minder benieuwd naar de MenC en BMR..
Jaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:23 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kan me ook echt al verheugen op samen een Disney film kijken, met dekbedden op de bank en een schaal popcorn als papa een keer van huis is
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:43 schreef Zolena het volgende:
Ik was gisteren al helemaal ontroerd toen M. voor de tv zat te juichen omdat de teletubbies ergens vandaan kwamenBlame the hormones...
Ik ben niet zo'n fan van steeds een kind uit bed halen en er dan mee te gaan rondlopen. Je went ze snel aan dat ze heus weten dat als ze het bont maken dat mama ze wel uit bed plukt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:25 schreef Sylver_ het volgende:
Ik zit nu naast Nora die in haar bedje slaapt. Ze heeft de laatste dagen nogal moeite met slapen. Ik ben elke keer haar een kwartier aan het wiegen en als ik haar weer neerleg slaapt ze nog een half uur om vervolgens weer huilend wakker te worden. En dan beginnen we weer opnieuw ...
Ik dacht ik blijf eens in haar kamertje om te kijken wat er nu eigenlijk gebeurt.
Ik dacht aan een sprong oid. Ze eet ook sinds 3 dagen slecht (erg ongewoon voor mijn kleine veelvraat). Ik dacht dat dat komt doordat we al 3 dagen haar verjaardag aan het vieren zijn en het ritme nu een beetje zoek is. Maar vandaag zag ik dat er een flinke bult op haar tandvlees zit waar nog een voortand moet komen.
Dat zal het slapen ook wel niet ten goede komen..
Tja, ik moet zeggen dat ik dit wel een lastige vind.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van steeds een kind uit bed halen en er dan mee te gaan rondlopen. Je went ze snel aan dat ze heus weten dat als ze het bont maken dat mama ze wel uit bed plukt.
Het deed me vandaag meer dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:35 schreef Kyara het volgende:
Ik las ergens een tip om een bevroren fles water voor een ventilator te zetten, dat geeft een beetje het gevoel van airco.
Het kan best zijn dat ik die tip hier hebt gelezen trouwens
Fijn dat het beter gaat Danic.
En Riley 1,5
Ik ben nog steeds een beetje van slag van de vliegramp merk ik. Meisjes waren wel weer leuk om het ijs te breken, maar tegelijkertijd ook wel confronterend als ze elke lijkwagen als auto moeten benoemen en elke kist een "boot" is.
(ze wijzen ook steeds dingen aan, en dan met gestrekte duim naar beneden, heel schattig)
Ja, dat eigenlijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 07:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Omen ik vind juist dat jij trots mag zijn op jezelf![]()
De meesten hier doen het allemaal met hun partner. Maar jij draait overal alleen voor op. Dat + nog werken enzo. Vind dat echt super knap van je!![]()
Leg je de lat voor jezelf niet soms erg hoog?
+1 Ik zou het echt niet kunnenquote:Op donderdag 24 juli 2014 07:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Omen ik vind juist dat jij trots mag zijn op jezelf![]()
De meesten hier doen het allemaal met hun partner. Maar jij draait overal alleen voor op. Dat + nog werken enzo. Vind dat echt super knap van je!![]()
Leg je de lat voor jezelf niet soms erg hoog?
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar er zijn gewoon heel veel mensen direct betrokken (familie, vrienden, bekenden) en dan wordt het al snel iets heel groots. Persoonlijk vond ik deze dag van nationale rouw nuttiger dan de vorigequote:Op donderdag 24 juli 2014 08:24 schreef Cwen het volgende:
Hoho. Ik ontken nergens de impact van deze tragedie. Dat het nooit had mogen gebeuren, ben ik volkomen met jullie eens. Het is afschuwelijk dat al die onschuldige mensen zijn omgekomen om... Niks.
Maar ik wil als Nederlander wel nog graag kiezen hoe ik me hierbij voel. En ik verbaas me dan over de manier waarop nationale rouw wordt vormgegeven. Ik bekijk dingen nu eenmaal een beetje anders, dat weet ik.
Het was gister vrij makkelijk om niks mee te kunnen krijgen van de dag van rouw. Ga een parkje in, pak een bioscoopje of zet thuis een film aan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:24 schreef Cwen het volgende:
Hoho. Ik ontken nergens de impact van deze tragedie. Dat het nooit had mogen gebeuren, ben ik volkomen met jullie eens. Het is afschuwelijk dat al die onschuldige mensen zijn omgekomen om... Niks.
Maar ik wil als Nederlander wel nog graag kiezen hoe ik me hierbij voel. En ik verbaas me dan over de manier waarop nationale rouw wordt vormgegeven. Ik bekijk dingen nu eenmaal een beetje anders, dat weet ik.
Zolang er vluchten binnenkomen worden de ceremonies herhaald. Dus ook vandaag rond 16.00 een minuut stilte enzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 08:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Maar er zijn gewoon heel veel mensen direct betrokken (familie, vrienden, bekenden) en dan wordt het al snel iets heel groots. Persoonlijk vond ik deze dag van nationale rouw nuttiger dan de vorige(en stiekem vind ik het ook wat sneu voor de nabestaanden van de slachtoffers die vandaag of nog later aankomen. Die zullen toch minder 'aandacht' krijgen. Al weet je natuurlijk nooit zeker wanneer wie aankwam).
Hier in de omgeving gingen een aantal winkels en garages dicht om 15:45 en om 16:05 weer open.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:14 schreef Troeta het volgende:
[..]
Het was gister vrij makkelijk om niks mee te kunnen krijgen van de dag van rouw. Ga een parkje in, pak een bioscoopje of zet thuis een film aan.
Winkels waren verder gewoon open en het leven ging door, er is echt niks opgedrongen.
[ Bericht 91% gewijzigd door Gulara op 24-07-2014 13:47:02 ]
Zo irritant inderdaad. Ik bedoelde vooral dat mijn relaas met de quote nogal naar jouw gericht leek. Terwijl ik gewoon in z'n algemeenheid een beetje verbaasd ben.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:24 schreef Spirit82 het volgende:
Fok it, ik schreef net een reactie en die is weg en ik heb geen zin hem helemaal opnieuw te typenIk neem je post niet persoonlijk op hoor gulara, en Cwen, tuurlijk heeft ieder recht op een eigen mening
+1!quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Omen dan denk ik dat mensen OF niet helemaal eerlijk tegen jou zijn over het reilen en zeilen van hun huishouden. OF kijk nog maar eens goed rond als je bij die gezinnen over de vloer komt.
Je kan niet EN werken EN kind EN er een perfect huishouden EN een geweldig druk sociaal op na houden. En dat hoeft ook niet. Kijk naar wat je zelf belangrijk vind en geef dat de prioriteit. Al het andere komt wel weer op een andere dag.
Zolang jij en Riley schone kleren aan hebben, geen honger en dorst hebben en er fris uit zien is het toch goed?![]()
En vergeet jezelf niet! Ook jij hebt tijd voor jezelf nodig en die moet je je ook echt gunnen meid!
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:02 schreef mousemicky het volgende:
Toetje eten kan ie wel zelf, met de ene hand de lepel, en met de andere hand het bakje vasthouden en dan de yoghurt over je hele gezicht verspreiden
Dat stukje is idd echt geweldig voor die kleintjes. De restquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:15 schreef Sylver_ het volgende:
Dat klinkt heerlijk, mousemicky! Lijkt me een erg leuke kermis.
Met echte volvette Griekse yoghurt gaat dat heel goed! Je kan zelfs de lepel ondersteboven houden zonder dat het eraf valt, ideaalquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe mij daar het recept van Shandaly!
Zelf yoghurt laten eten is mij a bridge too far.
Check, check en check! Alles wat ik eet is lekker. We hoeven hier ook niet meer te proberen hem iets anders te geven dan wij zelf hebben, geen succesquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:24 schreef freecell het volgende:
HIer is qua eten 'alles wat ik eet' helemaal goed. Dus kereltje eet sla, olijven, cherrytomaten, feta en allerlei andere dingen die dreumpjes niet horen te lusten.
Kwarkquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Met echte volvette Griekse yoghurt gaat dat heel goed! Je kan zelfs de lepel ondersteboven houden zonder dat het eraf valt, ideaal.
Je hebt ze geteld!quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:25 schreef Shandaly het volgende:
Ooh.. wees gerust... Er is nog genoeg shandaly over! Er mag nog wel een kilo of tien af
En het recept.. Euh... Niet snoepen, veel fietsen, niet snoepen, traplopen (het is precies 100 treden naar de verdieping waar ik werk), geen frisdrank (verslaafd aan spa rood inmiddels), niet snoepen, Wii Fit, Femke voeren tijdens het avondeten.... Hmm, had ik niet snoepen al gemeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |