abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142493521
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P

pi_142493540
En we gaan weer verdr. Zit mobiel dus quoten vanaf het vorige topic wordt lastig.
pi_142493733
Het derde "Vlekjes!"-topic op rij. :D
pi_142493795
@danic: ik slaap ook helemaal naakt, dus ook geen ondergoed..
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142493809
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 21:55 schreef danic het volgende:
Stomme vraag hoor, maar hoe naakt is naakt? Je hebt toch wel ondergoed aan? Of helemaal naakt?
:D

Hoezo dat? Naakt is naakt, ik ken geen middenweg tbh :D
pi_142493830
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:07 schreef L-E het volgende:

[..]

:D

Hoezo dat? Naakt is naakt, ik ken geen middenweg tbh :D
Geschoren naakt is naakter dan gewoon naakt? :P
pi_142493851
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

scherp! :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_142493861
Danic. Wat sneu dat je meisje zo verdrietig was van het tweede slaapje. :*
Als Riley zo warm wakker wordt heb ik op de tafel een washandje liggen die ze zelf kan pakken. Vindt ze erg lekker

Shandaly dat is zeker genieten als je kids genieten. Ik kan dan huilen van geluk
Vandaag in het badje hadden we ook zoveel lol. Ik ging op mijn buik liggen en zij deed het na. En toen besloot ze dat het nog een beter idee is om op mijn rug te klimmen. Dat was 'paardje rijden', dan weer knuffelen en dan weer 'paardje rijden'. Enzovoort. Was zo super genieten O+

Danic ik slaap dus in onderbroek altijd. Heel lang heb ik altijd met een nachthemd of shirt aan geslapen. Pas na de geboorte van Riley is dat echt veranderd
pi_142493868
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:07 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik had het puur over kleding :P
pi_142493932
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 22:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik had het puur over kleding :P
Scheren + breien = kleding :7

Ontopic: Ik slaap in onderbroek momenteel, Otje vindt het bijzonder tof om mij erop te wijzen waar mijn billen zitten. :')
pi_142493999
Wacht maar tot ze zes is en wil weten waar alle lichaamsdelen precies toe dienen enzo ;(
pi_142494021
Omg, ik deed een wachtmaar :')
pi_142494176
Maar dan wijzen ze niet meer iets aan door er een vinger in te steken toch? oO<
pi_142494280
_O-

Hier ook naakt slapend sinds ik met mijn man samenwoon :D. Ik moet mezelf er voor weekendjes weg met fam en vrienden altijd eraan herinneren dat ik iets pyama-achtigs meeneem :D.
Home is where the O+ is...
pi_142494372
Nee hoor.

Dan willen ze gewoon terwijl je in de volle wachtkamer van de huisarts zit te wachten weten waarom er elke vier weken bloed uit je vajeejee komt, en hoe je precies een tampon in brengt. 'Doe eens voor mam!' ;(
pi_142494380
De oudste is 3 en wijst alles aan onder de douche. Daar zit je bloemetje, dat zijn je billen en dat ziet je tietjes met melk!

Alleen ongesteldheid vind ik nog een beetje gek om uit te leggen. Ze is pas 3.
We waren uit en zij moest plassen en ik ook. Samen in een wc. Ze ziet mijn maandverband en roept: gadver mama je hebt in je luier gepoept :') Van de wc tot aan ons tafeltje heeft ze dat geroepen :')
Fee kan gelukkig nog niet veel zeggen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 22:25:08 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_142494558
Ben jaloers nu op naakt kunnen slapen! Ik kan het echt niet. Nooit gekund ook. Ik moet echt ondergoed aan en op zn minst een hemdje. En altijd mn haar in een knot. Met los haar slapen is ook faal.

Noor ligt nu alleen in een romper. Het is zelfs te warm voor de dunste slaapzak.

Danic, hier heerst die ziekte ook op het kdv. Schijnt dat 2 op de 10 besmette kindjes ook daadwerkelijk de verschijnselen krijgen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_142494670
Wahaha die opmerkingen hier van sommigen _O-
pi_142495069
Ik moet ook wel heel hard lachen :D

Nou ik vroeg me dat gewoon af. Of er nou echt zoveel mensen naakt slapen. Ik doe dat echt zelden tot nooit. Pas sinds dat het gisteren zo heet was dat het zelfs mij te gortig werd. Maar dan altijd wel ondergoed aan. Ik vind zonder echt niet prettig.

De scheer-discussie bewaar ik voor een ander moment. Van de winter ofzo :7

Oh en Tally ik had pas ook zo'n momentje. De meiden moesten in bad dus ik riep iets te snel "Oh ik denk dat ik gezellig met jullie mee ga!" Oh nee......
En toen moest ik natuurlijk uit zien te leggen waarom niet.

XM schijnbaar heerst het op basisscholen in Zwijndrecht. Een vriendin van mij is daar leerkracht en daar moesten we vorige week op verjaardag..in een huis vol kinderen...
Ze had iedereen op de hoogte gesteld toen ze het na die verjaardag hoorde maar was ons vergeten....niet dat je dan nog wat kan doen.
pi_142495153
Nu voel ik me stom :@ maar hoezo kan je niet met ze mee in bad danic?

Ik douche nog regelmatig met onze oudste.
pi_142495209
Nou liever niets ik ongesteld ben L-E. Vind ik toch niet zo fris.

Anders wel hoor!! Leuk juist.
pi_142495265
Ik zweer trouwens bij die zgn 21-maandensprong waarvan ik nog steeds niet weet of ie wel of niet bestaat.

Een paar dagen was ze echt niet te genieten maar sinds gisteren lijkt ze 180 graden gedraaid. En praten.. PRATEN! Kletst me de oren van de kop die kleine aap! We weten niet wat ons overkomt :?
pi_142495283
Ik gebruik beppy's dus kan bijna altijd mee in bad :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_142495302
Oh zo danic, ja, snap ik :)
pi_142496225
Hier dus ook echt naakt in bed, zonder ondergoed. Alleen bij uit logeren wil ik nog wel een onderbroekje aanhouden. Of als ik ongesteld ben... Moet iets hebben om een inlegkruisje in te plakken.
Ik hou wel van iets over me heen, zeker bij het in slaap vallen. Dun laken nu dus... Wat meestal bij het wakker worden toch helemaal weggeschopt is enzo, maar toch...
Anyway... Ik ga het maar eens in de praktijk brengen. Welterusten meiden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')