Sneu he, dat leren omgaan met die hitte. Femke was vanochtend ook niet te genieten. Niets was goed, spelen niet, eten niet, drinken niet, knuffelen niet, of alles maar voor 10 seconden ofzo. Flinke middagdut gedaan, aan het eind van de middag buitenbadje opgezet waar ze ongelooflijk veel lol met haar broer heeft gehad, en alles was weer vergeten

He Danic.. wat naar... zo'n besmettelijke ziekte zit je nu ook niet echt op te wachten. Beterschap! Hopelijk is het alleen een onschuldig (maar vervelend) hoektandje.
Omen

Fijne dagen zijn goed! En badjes in de tuin met vrolijke kindjes kunnen zelfs je eigen dag helemaal goed maken (sprak ze uit ervaring... lief dat je ernaar vroeg)
Hoe is het met jou Twinkle? Trek je het zelf nog met die laatste loodjes? De 4daagse is inmiddels voorbij, dus de weg naar het ziekenhuis is weer begaanbaar

XM, dat je dat kan, met een shirt slapen... ik ben zo gewend om naakt te slapen, dat ik het met shirt echt vreselijk vind. Raak helemaal verstrikt naar mijn gevoel. Laatste keer met shirt was toen ik met de bevalling van Lars een nachtje in het ziekenhuis moest blijven

(En toen heb ik ook niet geslapen trouwens, maar dat lag niet aan dat shirt

)
Volgens buienradar kan het hier elk moment gaan regenen... laat die verkoeling maar komen!!