abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142470221
KZ gefeliciteerd! Heel veel plezier vandaag. *O*
pi_142470227
Dank !!! *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 19 juli 2014 @ 07:00:03 #278
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142470274
Omen, wat een lieve stoere foto O+

Wauw kz, wat is ze al groot! O+ Van harte gefeliciteerd met je kersverse peuter! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 07:30:58 #279
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_142470349
Kz'tje van harte met je geweldige peuter! Heel veel plezier vandaag en tot snel :*

oh, en mijn meiske slaapt nog :). Maar pffff, wat is het nu al warm :o
pi_142470398
Gefeliciteerd KZ! *O*

Ik vind die hitte echt helemaal niets... Vroeger had ik er niet zo'n moeite mee, gewoon relaxen en alles wat langzamer enzo. Maar nu met kindjes gaat dat "alles wat langzamer" natuurlijk iets minder goed. Plus dat je je eigenlijk ook nog druk maakt over hoe zij het zo koel mogelijk hebben en toch slaap krijgen en voldoende drinken en etc etc etc... Waar blijft dat onweer en de afkoeling?

(Dat ik zelf snipverkouden ben en me beroerd voel, maar nog niet zo beroerd dat je het ziek kunt noemen is ook niet goed voor je humeur)
Sorry, einde klaag post
pi_142470603
KZ van harte met je mooie meisje *O* en ;( :W

L heeft verbazingwekkend genoeg gewoon doorgeslapen. Op zijn kamertje was het 30 gr pfff

Omen wat stoer van Riley O+
pi_142470622
Ik wil ook een slapend kind! Wat een nacht weer.. :')
Sarcasme. Herken het.
pi_142470659
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 07:39 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd KZ! *O*

Ik vind die hitte echt helemaal niets... Vroeger had ik er niet zo'n moeite mee, gewoon relaxen en alles wat langzamer enzo. Maar nu met kindjes gaat dat "alles wat langzamer" natuurlijk iets minder goed. Plus dat je je eigenlijk ook nog druk maakt over hoe zij het zo koel mogelijk hebben en toch slaap krijgen en voldoende drinken en etc etc etc... Waar blijft dat onweer en de afkoeling?

Dat dus. Gister bij haar middagslaapje was ze zo vertrokken maar in de avond/nacht wist ze zich geen raad met de hitte. En dat komt haar humeur nu niet ten goede :X

Beterschap! :*
pi_142470848
KZ gefeliciteerd met je peuter O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_142470959
KZ gefeliciteerd met je peuter :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 19 juli 2014 @ 09:13:23 #286
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142471018
KZ gefeliciteerd met je peuter! *O*

Shandaly, beterschap.

Dat rustig aan doen lukt hier trouwens wel aardig. Huishouden doen we s avonds en de kinderen laat ik gewoon hun gang gaan binnen en buiten. Drinken zorgen ze zelf wel voor dat ze niks te kort komen
  zaterdag 19 juli 2014 @ 09:31:05 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_142471191
Kz, gefeliciteerd :).

Hier vannacht ook onrustig door de warmte. Drinken bieden we steeds aan, maar meer dan 1 rietjesbeker gaat er gewoon niet in :{. Ze laat het gewoon uit haar mond lopen. Tuthola.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 09:58:30 #288
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142471487
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 08:21 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil ook een slapend kind! Wat een nacht weer.. :')
Ik 'join the club' -O-

Overdag slapen lukt haar ook bijna niet, net met moeite in slaap kunnen wiegen (nu zijn we allebei drijfnat).
Afgelopen nacht heeft ze 4 flessen van 200ml leeggedronken. Na de tweede fles ben ik ze maar heel erg waterig gaan maken, anders kreeg ze wel erg veel voeding. Gewoon water wilde ze niet.

Kan ik eigenlijk een ventilator op d'r zetten? Tocht dat niet te veel?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_142471930
Kz gefeliciteerd *O*

Hier viel de nacht eigenlijk wel mee. In slaap vallen was ingewikkeld, maar daarna sliep hij door tot zeven uur. Best netjes :)

Wij doen ventilator in kamer aan niet op bed gericht en als we gaan slapen weer uit. Ik laat over een paar dagen wel weten of ie er verkouden van geworden is. ;)

As we speak zit meneer in een badje in de schaduw te chillen. Ik krijg mezelf ook helemaal niet aan de gang. Wou was doen enzo :')
pi_142472128
Sylver, hier wordt snachts ook gewoon water getankt hoor! Wil die van jou dat niet? Voor mijn gevoel koelt dat ook wat af ipv een warme melkfles. Overdag geven we nu veel verdunde sapjes of diksap. Dat wordt echt naar binnen gegoten! Liever zo, dan drinkt ze in elk geval genoeg.

As we speak zitten we trouwens in de auto richting limburg. Lekker 2,5 uur in de airco :D Isa viel meteen in slaap, gek spookje, dus die kan nu even lekker bijslapen en dan is ze straks hopelijk gezellig bij mn familie. Ik kreeg al een whatsapp dat het zwembadje klaar stond voor haar O+
Sarcasme. Herken het.
pi_142484607
KZ, gefeliciteerd! Fijne dag gehad? :)

Lang leve het zwembadje, biedt lekker verkoeling op zulke dagen. Ik maak me nooit druk om hoe veel ze binnen krijgen overigens, dat regelen ze echt zelf wel.

Sylver, met deze temperaturen zou ik me niet druk maken om tocht hoor. Ik denk dat je je kind eerder een plezier dan kwaad doet met wat tocht ;) Ik las gisteren nog het eea over warme nachten, hier in huis is het snachts nog steeds rond de 26 graden. Stickertje slaapt dus in alleen een luier. Geen romper, geen slaapzak, geen laken.. (hebben jullie nog kleding aan 's nachts met deze temperaturen dan? :@ )
pi_142484828
Wij allen slapen naakt. Nou ja de kleintjes met een luier.
33 graden was het net op onze slaapkamer :')

Straks de fan maar eens zoeken. Kijken of het wat verkoeling brengt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 17:53:30 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_142485211
Ik slaap nog met shirt en onder een laken. Ik kan anders echt niet slapen. Noor ligt in luier in een lakendunne slaapzak.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_142486710
Ik vond het vandaag overdag way too warm en heb de hele dag binnen opgesloten gezeten met de gordijnen dicht en de ventilator aan. Djenna was bang van het ding :D .. Huilen jonge toen ze erlangs wilde :D . Hebben we stapje voor stapje gedaan en gezegd dat ze niet bang hoefde te zijn. En dat de ventilator er juist voor was dat het wat prettiger aan zou voelen enzo. Uiteindelijk is het goed gekomen en racet ze er gewoon langs af met haar Ferrari O+ .. Muppetje. Wist niet dat ze zo'n watje was :D

Wij slapen hier ook altijd naakt maar ik moet wel een laken of iets over me heen hebben hoor, anders kan ik echt niet slapen :D

Vanmiddag heeft ze haar middagslaapje prima gedaan ^O^ .. Een goeie 2,5 uur weg geweest.

Gisteren hebben we haar een uurtje later in bed gelegd en ik denk dat we dat vanavond ook gaan doen. De zon is weg. Zometeen alles tegen elkaar open zetten in de hoop dat het een klein beetje af wil koelen. En dan zien we wel :Y)
pi_142489957
En Free. Werd jouw dreumes 6:50 wakker? Die van mij werd uiteindelijk even na zevenen wakker

Shandaly voel je jezelf al iets beter. Ziek zijn met deze verkoudheid is helemaal niet fijn :*

Sylver. Zielig dat ze overdag bijna niet kon slapen. En beter dat je de flessen wateriger bent gaan maken.

Fieder ook al een goed slapende dreumes *O*

Spirit en Twinkle :*

Zolena. De was doen met dit warme weer is niet fijn. Kan je hem niet vannacht aan zetten en morgen opvouwen? :*

L-E ik slaap altijd onder een deken en met een onderbroek aan

Spirit. In de auto met airco is geweldig. Fijne dag verder nog? :*

Twinkle. Jouw dreumes die bang was voor de ventilator O+
pi_142490072
Hier een leuke dag. Ik heb ook een zwembad gekocht voor in de tuin en dat was een groot succes. Lekker gezwommen en gestoeid in het zwembad. En ze heeft goed gedronken. Lief moppie. Nu slaapt ze O+
pi_142490160
Nee, mijn dreumes sliep uit tot 7:50 :o echt, altijd exact 6:50, maf kind :D

Hier zijn we op ons tijdelijke adresje aangekomen. Dreumpje vindt het fantastisch buiten, maar het was vandaag hier echt te heet voor hem buiten, zelfs mèt zwembadje. Dus maar beetje aangemoedigd om binnen te blijven. Lukte matig, omdat er hier veel ruimte is en veel speelgoed. Maar eigenlijk wilde hij buiten zijn ;)
pi_142492835
Rosalie moet iets met mouwen anders slaapt ze niet. En ze moet een romper aan anders trekt ze dr luier uit. Druif.
Dus ze ligt nu in een lange mouwen romper in een lakendikke slaapzak te slapen.

Overdag kan het wel mouwloos trouwens :? . Vanmiddag nog een tweede slaapje gedaan en daar kwam ze heel rot uit. Drijfnat! Ik dacht dat mijn vriend haar wat had opgefrist, maar hij had alleen haar bezwete haartjes gekamd. Niks zelf nat gemaakt.
En maar huilen. Alles was HEEL ERG! Als haar speen viel verging de wereld zowat. Ze was echt heel zielig.
Ze kwam pas weer bij toen we 45 minuten later naar boven gingen voor bad en bed.
Nou mocht ik rechtsonder haar tanden ook niet poetsen, dus òf haar hoektand komt door, òf ze krijgt last van haar mond. Haar zus heeft hand voet mond ziekte kwamen we achter, dus zij wellicht ook.

Ik had echtt met haar te doen. Zielepietje.
pi_142493303
Sneu he, dat leren omgaan met die hitte. Femke was vanochtend ook niet te genieten. Niets was goed, spelen niet, eten niet, drinken niet, knuffelen niet, of alles maar voor 10 seconden ofzo. Flinke middagdut gedaan, aan het eind van de middag buitenbadje opgezet waar ze ongelooflijk veel lol met haar broer heeft gehad, en alles was weer vergeten O+ O+

He Danic.. wat naar... zo'n besmettelijke ziekte zit je nu ook niet echt op te wachten. Beterschap! Hopelijk is het alleen een onschuldig (maar vervelend) hoektandje.

Omen O+ Fijne dagen zijn goed! En badjes in de tuin met vrolijke kindjes kunnen zelfs je eigen dag helemaal goed maken (sprak ze uit ervaring... lief dat je ernaar vroeg)

Hoe is het met jou Twinkle? Trek je het zelf nog met die laatste loodjes? De 4daagse is inmiddels voorbij, dus de weg naar het ziekenhuis is weer begaanbaar ;)

XM, dat je dat kan, met een shirt slapen... ik ben zo gewend om naakt te slapen, dat ik het met shirt echt vreselijk vind. Raak helemaal verstrikt naar mijn gevoel. Laatste keer met shirt was toen ik met de bevalling van Lars een nachtje in het ziekenhuis moest blijven ;) (En toen heb ik ook niet geslapen trouwens, maar dat lag niet aan dat shirt ;) )

Volgens buienradar kan het hier elk moment gaan regenen... laat die verkoeling maar komen!!
pi_142493391
Stomme vraag hoor, maar hoe naakt is naakt? Je hebt toch wel ondergoed aan? Of helemaal naakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')