Bron:quote:Op maandag 21 juli 2014 23:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bananen eten man. 2 per dag. Kalium helpt mij goed tegen kramp.
haha, nee hij was voor die Rusische stunt al offline volgens mij...quote:Op maandag 21 juli 2014 14:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme, hij zal toch niet in dat vliegtuig gezeten hebben?
Cor lijkt me eerder een type dat naar Thailand of Turkai gaat.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, nee hij was voor die Rusische stunt al offline
Ik denk dat hij een Snakey-ertje aan het pullen is in Spanje of zo
Thailand wel idd.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Cor lijkt me eerder een type dat naar Thailand of Turkai gaat.
Haha ja man, in m'n hamstrings vooral. Over een kwartiertje lekker naar m'n werk fietsenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:06 schreef RaymondK het volgende:
ey Champs. Nog spierpijn in je kadettjes? van gisteren van die garage?
![]()
hahaquote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:16 schreef Champy het volgende:
[..]
Haha ja man, in m'n hamstrings vooral. Over een kwartiertje lekker naar m'n werk fietsen
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:58 schreef Awesome_ het volgende:
Had wel verwacht dat jij en sap,net zoals Cor, ook ff weekje moesten bijkomen, Henk. Hele jaar 'zand in je kut'-postingstijl gaat je niet niet in de koude kleren zitten.
Augustus weekje Marbella en oktober nog een week de zon opzoeken. Dus voorlopig heb je het er maar mee te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:58 schreef Awesome_ het volgende:
Had wel verwacht dat jij en sap,net zoals Cor, ook ff weekje moesten bijkomen, Henk. Hele jaar 'zand in je kut'-postingstijl gaat je niet niet in de koude kleren zitten.
PVV-tokkie gespot.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 08:52 schreef fathank het volgende:
Turkije, wat een schijtland met asociaal kutvolk. In ieder geval in de kustplaatsen. Istanbul is dan wel weer tof. En mocht je ooit gaan, kijk of je een voetbalwedstrijdje (ja ik weet; knuppel in het hoenderhok) mee kan pakken. Je weet niet wat je meemaakt
Tokkie kan ik best mee leven...pvv daarentegenquote:
Inbe4 een collega van de zwager van me buurman is ook zwart dus heb niks tegen buitenlandersquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Tokkie kan ik best mee leven...pvv daarentegen
Hij post van onder het bureau van yvonnequote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:55 schreef no1uknow het volgende:
hey weissman jij zit echt vuistdiep in die modjes he
Kaolo smegmanusquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:55 schreef no1uknow het volgende:
hey weissman jij zit echt vuistdiep in die modjes he
Zoek eens een meisje in het echt ipv alleen maar #instachicks youtubemokkels te checkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |