GoPass is inmiddels ¤51quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Voor Duitsland of losse vervoerbewijzen, of een Schönes Wochenende Ticket -achtig product waarmee je met een paar man kunt rondreizen. 2 jaar terug hebben we dat met het jaarlijks terugkerende FOK! Treinentopic Nieuwjaarsrondje gedaan.
Voor België heb ik pasgeleden een Rail Pass aangeschaft, waarmee je 10 enkele ritten kunt maken voor ¤ 76. Voor jongeren (jonger dan 26) is er iets soortgelijks, de Go Pass, voor ¤ 50.
Maar je hebt wel 10 enkele reizen binnen België, dus je kan voor ¤7,60 van de ene naar de andere kant van het land.quote:
Via dordt-antwerpem zo België in zekerquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:22 schreef greavy het volgende:
[..]
In Duitsland reis ik veel met het Regionalverkehr. Daar heb je "groepstickets", voor NRW bijvoorbeeld ¤41 voor een gehele dag met maximaal 5 personen met alle RE, RB, S-bahn, trams en bussen.
In België heb ik een GoPass, een 10-rittenkaart voor ¤51,00. Kan je bijvoorbeeld van Essen naar Charleroi, of whatever mee.
Bierquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een terugkerende traditie is het nieuwjaarsrondje, da's ergens in januari. Laatste keer zijn we naar Bremen gegaan
Een dagje?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een terugkerende traditie is het nieuwjaarsrondje, da's ergens in januari. Laatste keer zijn we naar Bremen gegaan
Jup. Rechtstreekse intercity meestal. Nu kan dat nog ...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Via dordt-antwerpem zo België in zeker
Hij gaat eruit?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:24 schreef greavy het volgende:
[..]
Jup. Rechtstreekse intercity meestal. Nu kan dat nog ...
Ah tof.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jep. Paar uurtjes eigenlijkwas goed
Nee, niet echt. Hij gaat via de HSL naar Breda, en dan Antwerpen. Zou niet meer in Dordt stoppen had ik begrepenquote:
To be determined. Een zaterdag in januari.quote:
Het is een ICdefect. Goeie kans dat 'ie ergens in de buurt van Dordt wel een keer stopt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:26 schreef greavy het volgende:
Nee, niet echt. Hij gaat via de HSL naar Breda, en dan Antwerpen. Zou niet meer in Dordt stoppen had ik begrepen![]()
![]()
Ja, maar die ICdefect blijft rijden, en de huidige IC naar België, die nu via Dordrecht - Roosendaal scheurt, gaat dus ook HSL'en.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is een ICdefect. Goeie kans dat 'ie ergens in de buurt van Dordt wel een keer stopt.
Zo zou je het kunnen noemenquote:
Alles op de HSL gaat gewoon kapot. Behalve mijn fiets, die heeft een keer een kilometer of twee overleefdquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:28 schreef greavy het volgende:
Ja, maar die ICdefect blijft rijden, en de huidige IC naar België, die nu via Dordrecht - Roosendaal scheurt, gaat dus ook HSL'en.
Een fotoverslag van het rondje van dit jaar kun je hier vinden:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |