Prima. Ik zal ook met de IC van/naar Roosendaal komen, want vanuit Utrecht ga nie lukke nie zonder bus. Wordt alleen een VIRM-circus om daar te komen, maar dat hebben we der wel weer een keer voor over hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
okee ik probeer morgen 12:49 op Ht te zijn
Ja, gepland met VIRM4. Die zal het voor mij ook worden. Waar stap jij in?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:14 schreef Sandrvich het volgende:
Top, ik 12:40 (dienstmededeling voor greavy; per 3642, let op VIRM). Tot morgen!
Ik stap in Dordt in, en was eigenlijk van plan het DDZ t/m Tilburg te pakken, en daar die IC voor de laatste kilometers. Maar anders stap ik in Breda ook wel over hoorquote:
Waar is Darkwing voor het testen als je hem nodig hebt?quote:Op zondag 20 juli 2014 00:19 schreef greavy het volgende:
Weet iemand eigenlijk of je een elektrische koelbox (ondersteuning 12v voor de auto en 230v via een stekker) kan aansluiten in de trein op het stopcontact in de 1e klas? Kan nergens iets vinden of de Ampèreverbruik of wattage.
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, en bereid het binnenkort eens te gaan testen
Moet je ook nog van usb naar stekker of sigarettenplugding omvormen, dus dat zal 'm wel niet wordenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel een powerbank van 11000 mAh maar die is eigenlijk voor de usb ventilatortjes
Je kunt gewoon op die link klikken en zien dat ze al meer dan 120 keer het benodigde bedrag bijeen hebben. Dit gaat er echt wel komenquote:Op zondag 20 juli 2014 00:24 schreef Ireyon het volgende:
Jammer dat het een kickstarter is. 95% kans dat het product tegenvalt áls het überhaupt al gerealiseerd gaat worden..
Mijlentrappen. Niks voor jou om van wakker te liggenquote:
Als je haaks op het station de straat in loopt is er na max100 meter een friettentquote:Op zondag 20 juli 2014 01:02 schreef Sandrvich het volgende:
Als er uberhaupt iets open is in Essen.Was er vorige week donderdagmiddag beland en heb een half uur mogen zoeken voor ik ergens eten had gevonden...
quote:Op zondag 20 juli 2014 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijlentrappen. Niks voor jou om van wakker te liggen
Man, dat kun je fietsen! Hoe laat komen jullie door Gouda?quote:
ben ook op de fiets naar Dordt gegaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Man, dat kun je fietsen! Hoe laat komen jullie door Gouda?
Altijd-vrij hier, ik reis op 2 trajecten (Dordrecht-Den Haag HS (3/4 dgn per week), Dordrecht - Utrecht 1-2dgn per week) voor mijn baas, en dit is goedkoper dan een traject-vrij die maar 3-4dagen p/w gebruikt wordt en losse kaartjes voor andere traject.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:58 schreef zeefje het volgende:
Hebben jullie allemaal 100% vrij reizen abbo. Treinreizen is nou niet bepaald goedkoop
Prachtig.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:35 schreef greavy het volgende:
[..]
ben ook op de fiets naar Dordt gegaan.
Kweenie of we door Gouda komen, gaan rg Den Bosch (maar ik maak ff een ommetje) en verder weet ik niet
Proef doorstaan in DDZ. Draait al 5 minuten aaneengesloten.
Trein naar Den Bosch vertrekt van hetzelfde spoor als die naar Venlo aankomt. Tenzij je de sprinter naar Den Bosch wil, dan even buitenom waggelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:24 schreef Sandrvich het volgende:
Haltebord vier bakken op het vertrekspoor van de Zwollenaar?
ok, 12:41 zijn wij daar.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zutphen. Ik zit in de trein die om 12:49 in Den Bosch is.
Ligt aan de stad maar voor die enkele keer neem ik een ov-fietsquote:Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef zeefje het volgende:
Fiets meenemen voor dagje treinen+ steden bezoeken do or don't
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |