Die moet je niet willen nemenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:33 schreef zeefje het volgende:
printer van schiphol-zwolle
gaat via almere enz
Het alternatief is een SLT van Amsterdam naar Zwolle, dat ding wat ik noemde is tenminste een DDZ.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "leuke boemeltjes"?
Gewoon naar Roosendaal en daar de nep-IC naar Zwolle. Bijna 3 uur boemelen in ICRm.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:48 schreef James1988 het volgende:
Het alternatief is een SLT van Amsterdam naar Zwolle, dat ding wat ik noemde is tenminste een DDZ.
Gisteren gedaan vanaf Breda.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon naar Roosendaal en daar de nep-IC naar Zwolle. Bijna 3 uur boemelen in ICRm.
Ja en dan nog een slagje Kampenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:05 schreef lyolyrc het volgende:
Of niet de ICd pakken, maar het hele stuk vanaf Dordt gaan sprinteren:
Dordrecht - Geldermalsen
Geldermalsen - Tiel
Tiel - Arnhem
Arnhem - Winterswijk
Winterswijk - Zutphen
Zutphen - Hengelo
Hengelo - Zwolle
Schande, je bent vanaf nu verbannen uit dit topic.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Shit, Geldermalsen - Tiel - Arnhem heb ik nog nooit heb gedaan. Bedankt hè
De nieuwe 4 miljoen euro kostende voetgangersbrug over het station. + 5000 euro kunstenaarsvergoeding. Zonder liften want die waren te duur. Roosendaalquote:
Enkele trappen naar perrons waren ook te duur?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De nieuwe 4 miljoen euro kostende voetgangersbrug over het station. + 5000 euro kunstenaarsvergoeding. Zonder liften want die waren te duur. Roosendaal
schandalig. En dat komt hier in het treinentopic ...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
iets dergelijk schijnt ook in Eindhoven en Utrecht C te spelen. "want dan komen de mensen misschien niet langs de winkeltjes".quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De nieuwe 4 miljoen euro kostende voetgangersbrug over het station. + 5000 euro kunstenaarsvergoeding. Zonder liften want die waren te duur. Roosendaal
Nou er ziet hier toch wel een hele Kiosk enne... Dönner Company, that's it.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets dergelijk schijnt ook in Eindhoven en Utrecht C te spelen. "want dan komen de mensen misschien niet langs de winkeltjes".
Reizigers zijn gewoon stront, hebben zelf totaal geen belangen, moeten hun geld uitgeven en verder zwijgen
Maar wel onder de vlag van Stervex of weet ik hoe die kutzooi heet tegenwoordig. Dus dat belang is ruimschoots groot genoegquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nou er ziet hier toch wel een hele Kiosk enne... Dönner Company, that's it.
Als dat het enige stuk is dat je nog mist...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wel elk hoofdlijntje méér dan 1x gehad. Zelfs de uithoeken van het land. Ben nu de museumlijntjes aan het afstrepen, inclusief smalspoor op onmogelijk met OV bereikbare locaties....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:26 schreef James1988 het volgende:
Er zijn eigenlijk nog best wat trajecten die ik nog niet heb gezien: Zeeland, de Hoekse Lijn, Gouda - Alphen aan de Rijn, Leiden - Utrecht, alles boven Amsterdam, een paar noordelijke nevenlijntjes en de boemel naar Kerkrade. Verder heb ik alles wel gehad geloof ik.
Zeeland is een mooi traject man. Middelburg-Vlissingen meepakken voor de kilometers en dan meteen terug naar Middelburg want Middelburg is chill en Vlissingen is kut. Leiden - Utrecht is heerlijk om te Virmsurfen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:26 schreef James1988 het volgende:
Er zijn eigenlijk nog best wat trajecten die ik nog niet heb gezien: Zeeland, de Hoekse Lijn, Gouda - Alphen aan de Rijn, Leiden - Utrecht, alles boven Amsterdam, een paar noordelijke nevenlijntjes en de boemel naar Kerkrade. Verder heb ik alles wel gehad geloof ik.
Icrm?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon naar Roosendaal en daar de nep-IC naar Zwolle. Bijna 3 uur boemelen in ICRm.
Das een goed idee, had Ik moeten weten. Nu kijken of de aansluitingen eem beetje oké zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:05 schreef lyolyrc het volgende:
Of niet de ICd pakken, maar het hele stuk vanaf Dordt gaan sprinteren:
Dordrecht - Geldermalsen
Geldermalsen - Tiel
Tiel - Arnhem
Arnhem - Winterswijk
Winterswijk - Zutphen
Zutphen - Hengelo
Hengelo - Zwolle
Ik zou om 17.36u de trein van Zutphen naar Hengelo Gezondheidspark nemen en daar naar de bushalte lopen. Om 18.29u komt daar een bekende buschauffeur voorbijquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:51 schreef greavy het volgende:
Morgen ook ff dagje treinen, maar een bestemming heb ik nog niet. Iemand ideeën binnen Nederland? België ofzo wordt het niet, want doekoe is bijna op, en dinsdag pas salaris
De ideeën voor een rondje in Nederland beginnen aardig op te raken, dus zal wel iets op de bonnefooi worden zonder enig doel ...
Dat wordt wel moeilijk vrees ik. Zit nu op de 25.370 spoorse kilometers dit jaar. Moet ik er rond de 6300 kilometer afleggen om het in te halen dit weekendquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik sta dit weekend gewoon stil hoor greavy, kom je me inhalen?
Ik heb een Dal Vrij-abo. Niet helemaal vrij dus, maar ik kan gaan en staan waar ik wil.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:58 schreef zeefje het volgende:
Hebben jullie allemaal 100% vrij reizen abbo. Treinreizen is nou niet bepaald goedkoop
In de daluren danquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb een Dal Vrij-abo. Niet helemaal vrij dus, maar ik kan gaan en staan waar ik wil.
en dan is mijn stand ook alweer achterhaaldquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:59 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat wordt wel moeilijk vrees ik. Zit nu op de 25.370 spoorse kilometers dit jaar. Moet ik er rond de 6300 kilometer afleggen om het in te halen dit weekend
Dit jaar staan er nog wel wat grote trips op de planning, maar niet meerdere dagen. Zal hooguit op de 30/35.000 kilometer dit jaar komen verwacht ik.
Ik heb een WeekendVrij-abo 1e klas, dus in de weekenden reis ik regelmatig door heul het land met de trein.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:58 schreef zeefje het volgende:
Hebben jullie allemaal 100% vrij reizen abbo. Treinreizen is nou niet bepaald goedkoop
WeekendVrij, en TrajectVrij wat door de baas betaald wordtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:58 schreef zeefje het volgende:
Daar ga ik dit jaar niet in de buurt komenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan is mijn stand ook alweer achterhaald
ik ga voor een verbetering van mijn jaarrecord van 50.862 km.
Lekker. Al snap ik niet waarom 1e klas zo eerste klas is. Enige extra die je hebt is stroomquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:03 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb een WeekendVrij-abo 1e klas, dus in de weekenden reis ik regelmatig door heul het land met de trein.
Is dat toevallig lijn 12? Als je in de late ochtend/ergens in de middag mocht rijden, kwam ik misschien wel buurten. Wil rond 18u wel thuis zijn, eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:58 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik zou om 17.36u de trein van Zutphen naar Hengelo Gezondheidspark nemen en daar naar de bushalte lopen. Om 18.29u komt daar een bekende buschauffeur voorbij
En meer zitruimte.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Lekker. Al snap ik niet waarom 1e klas zo eerste klas is. Enige extra die je hebt is stroom
Niet enkel de stroom. Vaak wat comfortabelere stoelen, meer zitruimte (stoelen staan breder uitelkaar) enzo. En voor ¤45 (actietarief) of ¤65 (normaal tarief) ga ik niet tobben hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Lekker. Al snap ik niet waarom 1e klas zo eerste klas is. Enige extra die je hebt is stroom
En meer kans op een zitplaats, en meer rust.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Weekendvrij is er 2e klas voor ¤29 per maand het eerste jaar. Als je in principe meer als 1x in de maand er mee reist heb je het er al uit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:06 schreef zeefje het volgende:
Ik wil ook weekend vrij.
Ik heb nu studenten ov die er sinds afgelopen dinsdag een maand uitligt. Je kan wel met 30% korting reizen maar dan vind ik het nog te duur. Ik sta dus een maand stil wb reizen. Behalve zaterdag
Zit ff in de stats te kijken. Heb gemiddeld rond de 3000 kilometer per maand in het weekend. Ik reis zeer zelden door de weeks met de trein.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Daar ga ik dit jaar niet in de buurt komen![]()
Volgend jaar misschien wat beter, met de treintrip richting de Balkan en dergelijke.
AltijdVoordeel. Zorgt er doordeweeks voor dat ik net wat meer van m'n reiskostenvergoeding overhoud, en in het weekend zijn reisjes met 40% korting vaak aardig concurrerend met de benzine- en parkeerkosten. Plus dat ik graag een paar pinten mag pakken als ik met vrienden afspreek of zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:58 schreef zeefje het volgende:
Dat is wel zo. Heen en weer naar Utrecht is al 40 euro ofzoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:10 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Weekendvrij is er 2e klas voor ¤29 per maand het eerste jaar. Als je in principe meer als 1x in de maand er mee reist heb je het er al uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |