Die moet je niet willen nemenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:33 schreef zeefje het volgende:
printer van schiphol-zwolle
gaat via almere enz
Het alternatief is een SLT van Amsterdam naar Zwolle, dat ding wat ik noemde is tenminste een DDZ.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "leuke boemeltjes"?
Gewoon naar Roosendaal en daar de nep-IC naar Zwolle. Bijna 3 uur boemelen in ICRm.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:48 schreef James1988 het volgende:
Het alternatief is een SLT van Amsterdam naar Zwolle, dat ding wat ik noemde is tenminste een DDZ.
Gisteren gedaan vanaf Breda.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Gewoon naar Roosendaal en daar de nep-IC naar Zwolle. Bijna 3 uur boemelen in ICRm.
Ja en dan nog een slagje Kampenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:05 schreef lyolyrc het volgende:
Of niet de ICd pakken, maar het hele stuk vanaf Dordt gaan sprinteren:
Dordrecht - Geldermalsen
Geldermalsen - Tiel
Tiel - Arnhem
Arnhem - Winterswijk
Winterswijk - Zutphen
Zutphen - Hengelo
Hengelo - Zwolle
Schande, je bent vanaf nu verbannen uit dit topic.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Shit, Geldermalsen - Tiel - Arnhem heb ik nog nooit heb gedaan. Bedankt hè
De nieuwe 4 miljoen euro kostende voetgangersbrug over het station. + 5000 euro kunstenaarsvergoeding. Zonder liften want die waren te duur. Roosendaalquote:
Enkele trappen naar perrons waren ook te duur?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De nieuwe 4 miljoen euro kostende voetgangersbrug over het station. + 5000 euro kunstenaarsvergoeding. Zonder liften want die waren te duur. Roosendaal
schandalig. En dat komt hier in het treinentopic ...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
iets dergelijk schijnt ook in Eindhoven en Utrecht C te spelen. "want dan komen de mensen misschien niet langs de winkeltjes".quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:17 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De nieuwe 4 miljoen euro kostende voetgangersbrug over het station. + 5000 euro kunstenaarsvergoeding. Zonder liften want die waren te duur. Roosendaal
Nou er ziet hier toch wel een hele Kiosk enne... Dönner Company, that's it.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
iets dergelijk schijnt ook in Eindhoven en Utrecht C te spelen. "want dan komen de mensen misschien niet langs de winkeltjes".
Reizigers zijn gewoon stront, hebben zelf totaal geen belangen, moeten hun geld uitgeven en verder zwijgen
Maar wel onder de vlag van Stervex of weet ik hoe die kutzooi heet tegenwoordig. Dus dat belang is ruimschoots groot genoegquote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nou er ziet hier toch wel een hele Kiosk enne... Dönner Company, that's it.
Als dat het enige stuk is dat je nog mist...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wel elk hoofdlijntje méér dan 1x gehad. Zelfs de uithoeken van het land. Ben nu de museumlijntjes aan het afstrepen, inclusief smalspoor op onmogelijk met OV bereikbare locaties....quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:26 schreef James1988 het volgende:
Er zijn eigenlijk nog best wat trajecten die ik nog niet heb gezien: Zeeland, de Hoekse Lijn, Gouda - Alphen aan de Rijn, Leiden - Utrecht, alles boven Amsterdam, een paar noordelijke nevenlijntjes en de boemel naar Kerkrade. Verder heb ik alles wel gehad geloof ik.
Zeeland is een mooi traject man. Middelburg-Vlissingen meepakken voor de kilometers en dan meteen terug naar Middelburg want Middelburg is chill en Vlissingen is kut. Leiden - Utrecht is heerlijk om te Virmsurfen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:26 schreef James1988 het volgende:
Er zijn eigenlijk nog best wat trajecten die ik nog niet heb gezien: Zeeland, de Hoekse Lijn, Gouda - Alphen aan de Rijn, Leiden - Utrecht, alles boven Amsterdam, een paar noordelijke nevenlijntjes en de boemel naar Kerkrade. Verder heb ik alles wel gehad geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |