Man, dat kun je fietsen! Hoe laat komen jullie door Gouda?quote:
ben ook op de fiets naar Dordt gegaan.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Man, dat kun je fietsen! Hoe laat komen jullie door Gouda?
Altijd-vrij hier, ik reis op 2 trajecten (Dordrecht-Den Haag HS (3/4 dgn per week), Dordrecht - Utrecht 1-2dgn per week) voor mijn baas, en dit is goedkoper dan een traject-vrij die maar 3-4dagen p/w gebruikt wordt en losse kaartjes voor andere traject.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:58 schreef zeefje het volgende:
Hebben jullie allemaal 100% vrij reizen abbo. Treinreizen is nou niet bepaald goedkoop
Prachtig.quote:Op zondag 20 juli 2014 09:35 schreef greavy het volgende:
[..]
ben ook op de fiets naar Dordt gegaan.
Kweenie of we door Gouda komen, gaan rg Den Bosch (maar ik maak ff een ommetje) en verder weet ik niet
Proef doorstaan in DDZ. Draait al 5 minuten aaneengesloten.
Trein naar Den Bosch vertrekt van hetzelfde spoor als die naar Venlo aankomt. Tenzij je de sprinter naar Den Bosch wil, dan even buitenom waggelen.quote:Op zondag 20 juli 2014 10:24 schreef Sandrvich het volgende:
Haltebord vier bakken op het vertrekspoor van de Zwollenaar?
ok, 12:41 zijn wij daar.quote:Op zondag 20 juli 2014 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zutphen. Ik zit in de trein die om 12:49 in Den Bosch is.
Ligt aan de stad maar voor die enkele keer neem ik een ov-fietsquote:Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef zeefje het volgende:
Fiets meenemen voor dagje treinen+ steden bezoeken do or don't
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |