Stil. Pls. Borte weet dat toch niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tja, allemaal verrot
[..]
rare vraag gewoontuurlijk stinkt je mond naar bloed
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stil. Pls. Borte weet dat toch niet.
Hmm, niet echt mijn liedje.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier een liedje om het goed te maken.
Het spijt me, ik hoorde hem op de radio en toen dacht ik even delen met jou.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, niet echt mijn liedje.Toch bedankt.
Moest lachen wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
Btw mijn vader heeft ook heel erg angst voor de tandarts. Ik denk dat ik het onbewust van hem heb overgenomen. Toen ze mij moesten ophalen van de behandelkamer net werd hij duizelig en kon hij even niet meer staan haha. Zal ook wel het weer en het vasten zijn geweest maar hij zegt altijd 'ik vrees maar twee dingen in het leven, de eerste is Allah en de tweede de tandarts'.![]()
Wat is bij jou veel?quote:
Bij ons gemiddeld 400 tot 600quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat is bij jou veel?
Ik heb geen familie hier in NL. Ik zou denk ik tot 75 of 100 menen komen van mijn kant.
Wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:12 schreef Santello het volgende:
[..]
WTF![]()
Dat lukt toch nooit met 20.000 euro.
A doe maar weer zo... Kseg toch netjes bedankt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het spijt me, ik hoorde hem op de radio en toen dacht ik even delen met jou.
[..]
Hoe doe ik?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
A doe maar weer zo... Kseg toch netjes bedankt?Ben er alleen eerlijk over als een liedje niets met me doet.
Dacht door dat 'het spijt me'; ah, nevermind...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe doe ik?Ik ben niet teleurgesteld hoor. Heel goed dat je eerlijk bent ja!
- de bakfietsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:46 schreef Mathemaat het volgende:
Gewoon op zijn Nederlands trouwen, dus met de fiets naar het gemeentehuis met je toekomstige vrouw achterop en daarna een etentje met je directe familie en beste vrienden.
Dit is in ieder geval hoe ik mijn huwelijk voorstel![]()
Dat kanaal gaat overal en nergens over toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kijk al TLC vanaf 15u vanmiddag. Officieel levenloos.
Ik keek laatst extreme cheapskates.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kijk al TLC vanaf 15u vanmiddag. Officieel levenloos.
Beter deze vriend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wanneer iftartijd aanbreekt...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |