Keek ik net ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik keek laatst extreme cheapskates.
Echt zieke shit.
Ik keek die van de chinees die eten uit restaurantsbakken haalde en voor haar gasten serveerde.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Keek ik net ook
Was echt srs viessssss![]()
Ik ga nu douchen. Daarna ga ik zoeken. Excuses Yuri, totaal vergeten.quote:
Vriend, ga gewoon. Verwacht je nu echt dat iemand verantwoording aan je gaat afleggen? Misschien is het iets medisch, the fuq weet jij nou. Neem genoegen met het response dat je krijgt en respecteer de persoon verder. Shit man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef ramadan2014 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Jawel , je maakt je eigen regels?
IK SNAP DAT NIETquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef Peunage het volgende:
Je hebt ook zo'n show waar ze met allerlei kortingsbonnen korting stapelen en een supermarkt leeghalen voor bijna niks.
Standaard vraag v mensenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vriend, ga gewoon. Verwacht je nu echt dat iemand verantwoording aan je gaat afleggen? Misschien is het iets medisch, the fuq weet jij nou. Neem genoegen met het response dat je krijgt en respecteer de persoon verder. Shit man.
extreme couponing. Echt tot in de honderden dollars he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef Peunage het volgende:
Je hebt ook zo'n show waar ze met allerlei kortingsbonnen korting stapelen en een supermarkt leeghalen voor bijna niks.
Niet iedereen single en forever alone.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK SNAP DAT NIET
wat moet je met 59 dozen cornflakes?!
Ik snap niet dat winkels het toelaten. 4 boodschappen karretjes vol voor 15 dollar, wtf.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK SNAP DAT NIET
wat moet je met 59 dozen cornflakes?!
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
Als er ooit kortingsbonnen voor sucuk komen ga ik dat ook doen. 4 karen vol met sucuk voor 10 euro.
Ik ben gemaakt om te zorgen voor mn man en 10000 kinderen. Wrijf t er maar in dat ik forever alone ben.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet iedereen single en forever alone.
Sommige mensen hebben een gezin, kinderen enzo/
Ik was tijd geleden bij tosti house. Hadden ze gewoon een PANINI JALAPENO PEPER SUCUK KAAS.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:08 schreef Crip het volgende:
Als er ooit kortingsbonnen voor sucuk komen ga ik dat ook doen. 4 karen vol met sucuk voor 10 euro.
WTFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik was tijd geleden bij tosti house. Hadden ze gewoon een PANINI JALAPENO PEPER SUCUK KAAS.
ik werd gek
Womans dreamquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:14 schreef Peunage het volgende:
Er zijn zoveel dingen die ik nu graag wil eten. Maar als ik eenmaal water en ayran heb gedronken verdwijnt m'n honger gewoon
Daarom later obese en vrijgezel. (Of eigenlijk zijn we dat nu al?)quote:
Ja, dit.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:14 schreef Peunage het volgende:
Er zijn zoveel dingen die ik nu graag wil eten. Maar als ik eenmaal water en ayran heb gedronken verdwijnt m'n honger gewoon
Ik accepteer je excuses.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen. Daarna ga ik zoeken. Excuses Yuri, totaal vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |