Dacht door dat 'het spijt me'; ah, nevermind...quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe doe ik?Ik ben niet teleurgesteld hoor. Heel goed dat je eerlijk bent ja!
- de bakfietsquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:46 schreef Mathemaat het volgende:
Gewoon op zijn Nederlands trouwen, dus met de fiets naar het gemeentehuis met je toekomstige vrouw achterop en daarna een etentje met je directe familie en beste vrienden.
Dit is in ieder geval hoe ik mijn huwelijk voorstel![]()
Dat kanaal gaat overal en nergens over toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kijk al TLC vanaf 15u vanmiddag. Officieel levenloos.
Ik keek laatst extreme cheapskates.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kijk al TLC vanaf 15u vanmiddag. Officieel levenloos.
Beter deze vriend.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wanneer iftartijd aanbreekt...
[ afbeelding ]
Keek ik net ookquote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik keek laatst extreme cheapskates.
Echt zieke shit.
Ik keek die van de chinees die eten uit restaurantsbakken haalde en voor haar gasten serveerde.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Keek ik net ook
Was echt srs viessssss![]()
Ik ga nu douchen. Daarna ga ik zoeken. Excuses Yuri, totaal vergeten.quote:
Vriend, ga gewoon. Verwacht je nu echt dat iemand verantwoording aan je gaat afleggen? Misschien is het iets medisch, the fuq weet jij nou. Neem genoegen met het response dat je krijgt en respecteer de persoon verder. Shit man.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef ramadan2014 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Jawel , je maakt je eigen regels?
IK SNAP DAT NIETquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef Peunage het volgende:
Je hebt ook zo'n show waar ze met allerlei kortingsbonnen korting stapelen en een supermarkt leeghalen voor bijna niks.
Standaard vraag v mensenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vriend, ga gewoon. Verwacht je nu echt dat iemand verantwoording aan je gaat afleggen? Misschien is het iets medisch, the fuq weet jij nou. Neem genoegen met het response dat je krijgt en respecteer de persoon verder. Shit man.
extreme couponing. Echt tot in de honderden dollars he.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:04 schreef Peunage het volgende:
Je hebt ook zo'n show waar ze met allerlei kortingsbonnen korting stapelen en een supermarkt leeghalen voor bijna niks.
Niet iedereen single en forever alone.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK SNAP DAT NIET
wat moet je met 59 dozen cornflakes?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |