Lan salak dat weet ik. Was fatoequote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Lan het gaat niet over jou. Jij vroeg iets, ik beantwoord die vraag
Bakfiets, vrouw vooropquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:46 schreef Mathemaat het volgende:
Gewoon op zijn Nederlands trouwen met de fiets naar het gemeentehuis met je toekomstige vrouw achterop en daarna een etentje met je directe familie en beste vrienden.
Etentje met mn directe fam en vrienden. Done.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:46 schreef Mathemaat het volgende:
Gewoon op zijn Nederlands trouwen, dus met de fiets naar het gemeentehuis met je toekomstige vrouw achterop en daarna een etentje met je directe familie en beste vrienden.
Dankee!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Aw beterschap! hoeveel hebben ze getrokken?
En daarna op huwelijksreis naar het centrum van Parijs of Romequote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Etentje met mn directe fam en vrienden. Done.
Waarom?!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dankee!
Veel denk ik. Zeker wel 7 in totaal.
Verstandskiezen en nog een paar andere kiezen getrokken. Die verstandskiezen waren helemaal scheef gegroeid in de kaak zeg maar. Heb het operatief laten verwijderen.quote:
Aw ;[quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dankee!
Neeen, huwelijksreis naar Japan <3quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
En daarna op huwelijksreis naar het centrum van Parijs of Rome
Geçmiş olsun.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dankee!
Oh man. Sucks. Gecmis olsun!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Verstandskiezen en nog een paar andere kiezen getrokken. Die verstandskiezen waren helemaal scheef gegroeid in de kaak zeg maar. Heb het operatief laten verwijderen.
Omg klinkt zo naar. Heel veel sterkte en beterschap. Brrrquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
<3333
Ik zie eruit alsof ik in elkaar ben geslagen door 10 man, spuug steeds bloed, heb een duckface waar menig instagrambitch U tegen zou zeggen en kan mijn mond amper openen, maar verder oke.
Vanmorgen lag het systeem eruit daar.Ik moest een uur extra wachten. Ben 15263 keer gestorven in dat uur. Zo zenuwslopend.
Wanneer gaan wij trouwen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:46 schreef Mathemaat het volgende:
Gewoon op zijn Nederlands trouwen, dus met de fiets naar het gemeentehuis met je toekomstige vrouw achterop en daarna een etentje met je directe familie en beste vrienden.
Dit is in ieder geval hoe ik mijn huwelijk voorstel![]()
Doe er pindakaas bij!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:46 schreef Stimorol- het volgende:
Kent iemand een recept voor kofte. Wil eens wat anders dan the basic
Nee, doe je ding.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vraagje voor jullie. Ik ben zelf geen moslim en vast op het moment niet. Hoe ervaren jullie de omgang met niet-moslims tijdens de ramadan?
Ik weet nooit zo goed of ik met goed fatsoen nou wel of niet naast een moslim die aan het vasten is kan zitten om dan gewoon te lunchen of dat ik beter m'n lunch bij andere niet-moslims kan doorbrengen omdat het vervelend is voor jullie om te zien. Ik weet het gewoon echt niet.
Waarom vraag je het ze niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vraagje voor jullie. Ik ben zelf geen moslim en vast op het moment niet. Hoe ervaren jullie de omgang met niet-moslims tijdens de ramadan?
Ik weet nooit zo goed of ik met goed fatsoen nou wel of niet naast een moslim die aan het vasten is kan zitten om dan gewoon te lunchen of dat ik beter m'n lunch bij andere niet-moslims kan doorbrengen omdat het vervelend is voor jullie om te zien. Ik weet het gewoon echt niet.
Laatste paar jaar heb ik geen moslims in mijn directe omgeving wat betreft studie, vroeger (tijdens middelbare school bijvoorbeeld) wel.. toen nooit aan gedacht om toen te vragen en nu kom ik dit topic toevallig tegen en moest er weer aan terug denken.quote:
Ahhh. Kan je pijnstillers nemen? Neem ze! D: Wel goed verdoofd in ieder geval, ik had voor mijn verstandskiezen ook iets van 7 spuitjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:55 schreef Bortecinem het volgende:
Klinker ik ben nog steeds half verdoofd (volgens mij hebben ze ondanks de narcose ook normale spuitjes gegeven?) maar het doet echttt pijn. Het lijkt echt alsof ik aan een kant van mijn gezicht een tennisbal heb zitten.![]()
En ja kut systeem. Dat was nog wel het ergste stuk.
Jaaa ik heb ibropufen! Ik had btw voor de operatie ook nog pijnstillers moeten innemen maar was dat door de zenuwen helemaal vergeten. Daardoor heb ik nu iets meer pijn denk ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhh. Kan je pijnstillers nemen? Neem ze! D: Wel goed verdoofd in ieder geval, ik had voor mijn verstandskiezen ook iets van 7 spuitjes.En mijn verstandskiezen waren helemaal niet scheef of iets. Ze zaten alleen in de weg.
Wat voor systeem was het dan? Waarom moesten ze daarop wachten?
Gewoon je gang gaan. =) Ze zullen het gewend zijn als de rest in de kantine/omgeving ook eet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Laatste paar jaar heb ik geen moslims in mijn directe omgeving wat betreft studie, vroeger (tijdens middelbare school bijvoorbeeld) wel.. toen nooit aan gedacht om toen te vragen en nu kom ik dit topic toevallig tegen en moest er weer aan terug denken.
Ahh, sukkeltje. Hoop dat je snel over de pijn heen bent.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaaa ik heb ibropufen! Ik had btw voor de operatie ook nog pijnstillers moeten innemen maar was dat door de zenuwen helemaal vergeten. Daardoor heb ik nu iets meer pijn denk ik.
Wow 7 spuitjes! Geen idee hoeveel ik er heb gehad maar we zijn 9 uur verder en het is nog steeds niet uitgewerkt.
Btw had je ook veel pijn en een dik gezicht? Vraag me af of dit normaal is of of het komt door die lelijke kiezen van mij.
Iets met de computers. Dunnow precies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |