abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142484924
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

Lan het gaat niet over jou. Jij vroeg iets, ik beantwoord die vraag :')
Lan salak dat weet ik. Was fatoe ;(
pi_142484953
Kent iemand een recept voor kofte. Wil eens wat anders dan the basic
pi_142484971
Gewoon op zijn Nederlands trouwen, dus met de fiets naar het gemeentehuis met je toekomstige vrouw achterop en daarna een etentje met je directe familie en beste vrienden. :P

Dit is in ieder geval hoe ik mijn huwelijk voorstel *O*
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_142484997
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:46 schreef Mathemaat het volgende:
Gewoon op zijn Nederlands trouwen met de fiets naar het gemeentehuis met je toekomstige vrouw achterop en daarna een etentje met je directe familie en beste vrienden. :P
Bakfiets, vrouw voorop :D
pi_142485015
Heeft iemand ook serieus gedaan :')

pi_142485026
quote:
Gewoon op zijn Nederlands trouwen, dus met de fiets naar het gemeentehuis met je toekomstige vrouw achterop en daarna een etentje met je directe familie en beste vrienden. :P
Etentje met mn directe fam en vrienden. Done. ^O^
pi_142485059
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:43 schreef Crip het volgende:

[..]

Aw beterschap! hoeveel hebben ze getrokken?
Dankee!

Veel denk ik. Zeker wel 7 in totaal. ;(
pi_142485067
Ik zou nu niet trouwen. Gewoon imam nikahi en samenwonen.
pi_142485071
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:48 schreef Crip het volgende:

[..]

Etentje met mn directe fam en vrienden. Done. ^O^
En daarna op huwelijksreis naar het centrum van Parijs of Rome :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_142485075
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:49 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dankee!

Waarom?!
pi_142485122
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Naptin?
Verstandskiezen en nog een paar andere kiezen getrokken. Die verstandskiezen waren helemaal scheef gegroeid in de kaak zeg maar. Heb het operatief laten verwijderen.
pi_142485128
quote:

[..]

Dankee!

Aw ;[
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:49 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

En daarna op huwelijksreis naar het centrum van Parijs of Rome :D
Neeen, huwelijksreis naar Japan <3
pi_142485130
quote:

[..]

Dankee!

Geçmiş olsun. ;(
pi_142485140
Sagol TM!
pi_142485167
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:51 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Verstandskiezen en nog een paar andere kiezen getrokken. Die verstandskiezen waren helemaal scheef gegroeid in de kaak zeg maar. Heb het operatief laten verwijderen.
Oh man. Sucks. Gecmis olsun!
pi_142485191
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

<3333

Ik zie eruit alsof ik in elkaar ben geslagen door 10 man, spuug steeds bloed, heb een duckface waar menig instagrambitch U tegen zou zeggen en kan mijn mond amper openen, maar verder oke.

Vanmorgen lag het systeem eruit daar. :'( Ik moest een uur extra wachten. Ben 15263 keer gestorven in dat uur. Zo zenuwslopend.
Omg klinkt zo naar. Heel veel sterkte en beterschap. Brrr :* :* :*

EN echt typisch dan dat dat systeem niet meewerkte :') ;( Doet het nog veel pijn? Of ben je nog goed verdoofd/pijnstillers?

quote:

Dit is in ieder geval hoe ik mijn huwelijk voorstel *O*
Wanneer gaan wij trouwen? :D
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_142485201
Danke Stimooo.
pi_142485248
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:46 schreef Stimorol- het volgende:
Kent iemand een recept voor kofte. Wil eens wat anders dan the basic
Doe er pindakaas bij!
pi_142485264
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:54 schreef Peunage het volgende:

[..]

Doe er pindakaas bij!
Help me out pls..
pi_142485277
Klinker ik ben nog steeds half verdoofd (volgens mij hebben ze ondanks de narcose ook normale spuitjes gegeven?) maar het doet echttt pijn. Het lijkt echt alsof ik aan een kant van mijn gezicht een tennisbal heb zitten. :(

En ja kut systeem. Dat was nog wel het ergste stuk. :')
pi_142485298
Vraagje voor jullie. Ik ben zelf geen moslim en vast op het moment niet. Hoe ervaren jullie de omgang met niet-moslims tijdens de ramadan?

Ik weet nooit zo goed of ik met goed fatsoen nou wel of niet naast een moslim die aan het vasten is kan zitten om dan gewoon te lunchen of dat ik beter m'n lunch bij andere niet-moslims kan doorbrengen omdat het vervelend is voor jullie om te zien. Ik weet het gewoon echt niet.
pi_142485331
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vraagje voor jullie. Ik ben zelf geen moslim en vast op het moment niet. Hoe ervaren jullie de omgang met niet-moslims tijdens de ramadan?

Ik weet nooit zo goed of ik met goed fatsoen nou wel of niet naast een moslim die aan het vasten is kan zitten om dan gewoon te lunchen of dat ik beter m'n lunch bij andere niet-moslims kan doorbrengen omdat het vervelend is voor jullie om te zien. Ik weet het gewoon echt niet.
Nee, doe je ding.

Alsin; nobody gives a shit. Nederlands doen het meestal wel goed mbt dit soort zaken.
pi_142485344
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:56 schreef Lilliesleaf het volgende:

Waarom vraag je het ze niet?
pi_142485377
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:57 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waarom vraag je het ze niet?
Laatste paar jaar heb ik geen moslims in mijn directe omgeving wat betreft studie, vroeger (tijdens middelbare school bijvoorbeeld) wel.. toen nooit aan gedacht om toen te vragen en nu kom ik dit topic toevallig tegen en moest er weer aan terug denken.
pi_142485513
Tijdens de luch kun je gewoon naast ze gaan zitten en eten. Niks aan de hand. De mensen die er niet tegen kunnen gaan vaak vanzelf wel ergens anders zitten.

Eigenlijk komt het er op neer dat je je niet anders als normaal moet gedragen.
pi_142485544
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:55 schreef Bortecinem het volgende:
Klinker ik ben nog steeds half verdoofd (volgens mij hebben ze ondanks de narcose ook normale spuitjes gegeven?) maar het doet echttt pijn. Het lijkt echt alsof ik aan een kant van mijn gezicht een tennisbal heb zitten. :(

En ja kut systeem. Dat was nog wel het ergste stuk. :')
Ahhh. Kan je pijnstillers nemen? Neem ze! D: Wel goed verdoofd in ieder geval, ik had voor mijn verstandskiezen ook iets van 7 spuitjes. :@ En mijn verstandskiezen waren helemaal niet scheef of iets. Ze zaten alleen in de weg. :')

Wat voor systeem was het dan? Waarom moesten ze daarop wachten?
LEAVE KB ALONE.
pi_142485718
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ahhh. Kan je pijnstillers nemen? Neem ze! D: Wel goed verdoofd in ieder geval, ik had voor mijn verstandskiezen ook iets van 7 spuitjes. :@ En mijn verstandskiezen waren helemaal niet scheef of iets. Ze zaten alleen in de weg. :')

Wat voor systeem was het dan? Waarom moesten ze daarop wachten?
Jaaa ik heb ibropufen! Ik had btw voor de operatie ook nog pijnstillers moeten innemen maar was dat door de zenuwen helemaal vergeten. Daardoor heb ik nu iets meer pijn denk ik.

Wow 7 spuitjes! Geen idee hoeveel ik er heb gehad maar we zijn 9 uur verder en het is nog steeds niet uitgewerkt.

Btw had je ook veel pijn en een dik gezicht? Vraag me af of dit normaal is of of het komt door die lelijke kiezen van mij.

Iets met de computers. Dunnow precies. :@
pi_142485746
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:58 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Laatste paar jaar heb ik geen moslims in mijn directe omgeving wat betreft studie, vroeger (tijdens middelbare school bijvoorbeeld) wel.. toen nooit aan gedacht om toen te vragen en nu kom ik dit topic toevallig tegen en moest er weer aan terug denken.
Gewoon je gang gaan. =) Ze zullen het gewend zijn als de rest in de kantine/omgeving ook eet.
pi_142485851
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jaaa ik heb ibropufen! Ik had btw voor de operatie ook nog pijnstillers moeten innemen maar was dat door de zenuwen helemaal vergeten. Daardoor heb ik nu iets meer pijn denk ik.

Wow 7 spuitjes! Geen idee hoeveel ik er heb gehad maar we zijn 9 uur verder en het is nog steeds niet uitgewerkt.

Btw had je ook veel pijn en een dik gezicht? Vraag me af of dit normaal is of of het komt door die lelijke kiezen van mij.

Iets met de computers. Dunnow precies. :@
Ahh, sukkeltje. Hoop dat je snel over de pijn heen bent. :* :* En ja, ik bleef maar voelen hoe hij aan mn kies aan het trekken was, had geen zin in de pijn en bleef zeggen dat ik het voelde. Gelukkig was hij lief voor me en bleef hij bijspuiten. :@ *O* Die verdoving bij jou zal nog wel een tijdje blijven denk ik, volgens mij was het bij mij na het slapen verdwenen pas. :P En ik had maar twee kiezen he, jij meerdere dus sowieso jij meer pijn en dik gezicht. Ik had zelf niet zoveel pijn gelukkig, paar keer een paracetamol genomen. Ik had wel bolle wangen maar dat vond ik wel leuk op zich. :@
LEAVE KB ALONE.
pi_142485977
Hahahaha! Nou bij is het vooral aan een kant en het ziet er echttt niet uit.

Wel stoer van je dat je dat zo aankunt, zonder narcose enzo. Bewonder dat echt. :@ Ik ben zo'n pussy, niet normaal.

Oh en had je ook hechtingen in de mond?

(Sorry voor het stellen van veel vragen maar er spoken momenteel echt enge dingen door mijn hoofd)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')