Ahhh. Kan je pijnstillers nemen? Neem ze! D: Wel goed verdoofd in ieder geval, ik had voor mijn verstandskiezen ook iets van 7 spuitjes.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:55 schreef Bortecinem het volgende:
Klinker ik ben nog steeds half verdoofd (volgens mij hebben ze ondanks de narcose ook normale spuitjes gegeven?) maar het doet echttt pijn. Het lijkt echt alsof ik aan een kant van mijn gezicht een tennisbal heb zitten.![]()
En ja kut systeem. Dat was nog wel het ergste stuk.
Jaaa ik heb ibropufen! Ik had btw voor de operatie ook nog pijnstillers moeten innemen maar was dat door de zenuwen helemaal vergeten. Daardoor heb ik nu iets meer pijn denk ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhh. Kan je pijnstillers nemen? Neem ze! D: Wel goed verdoofd in ieder geval, ik had voor mijn verstandskiezen ook iets van 7 spuitjes.En mijn verstandskiezen waren helemaal niet scheef of iets. Ze zaten alleen in de weg.
Wat voor systeem was het dan? Waarom moesten ze daarop wachten?
Gewoon je gang gaan. =) Ze zullen het gewend zijn als de rest in de kantine/omgeving ook eet.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Laatste paar jaar heb ik geen moslims in mijn directe omgeving wat betreft studie, vroeger (tijdens middelbare school bijvoorbeeld) wel.. toen nooit aan gedacht om toen te vragen en nu kom ik dit topic toevallig tegen en moest er weer aan terug denken.
Ahh, sukkeltje. Hoop dat je snel over de pijn heen bent.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaaa ik heb ibropufen! Ik had btw voor de operatie ook nog pijnstillers moeten innemen maar was dat door de zenuwen helemaal vergeten. Daardoor heb ik nu iets meer pijn denk ik.
Wow 7 spuitjes! Geen idee hoeveel ik er heb gehad maar we zijn 9 uur verder en het is nog steeds niet uitgewerkt.
Btw had je ook veel pijn en een dik gezicht? Vraag me af of dit normaal is of of het komt door die lelijke kiezen van mij.
Iets met de computers. Dunnow precies.
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:
Zolang het geen sterk ruikend eten is en je niet rookt, dan zou ik het niet erg vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vraagje voor jullie. Ik ben zelf geen moslim en vast op het moment niet. Hoe ervaren jullie de omgang met niet-moslims tijdens de ramadan?
Ik weet nooit zo goed of ik met goed fatsoen nou wel of niet naast een moslim die aan het vasten is kan zitten om dan gewoon te lunchen of dat ik beter m'n lunch bij andere niet-moslims kan doorbrengen omdat het vervelend is voor jullie om te zien. Ik weet het gewoon echt niet.
Bij mij deed het iets van 4 dagen nog pijn en ik had alleen de eerste dag last van bloed.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:15 schreef Bortecinem het volgende:
Hahahaha! Nou bij is het vooral aan een kant en het ziet er echttt niet uit.
Wel stoer van je dat je dat zo aankunt, zonder narcose enzo. Bewonder dat echt.Ik ben zo'n pussy, niet normaal.
Oh en had je ook hechtingen in de mond?
(Sorry voor het stellen van veel vragen maar er spoken momenteel echt enge dingen door mijn hoofd)
Gwn, met rijst en ketchup.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe kan je kikkererwten leuk klaarmaken iemanddddd?
Beetje kimyon, kırmızı biber en zout. Desnoods wat boter. De oven in en eventjes roosteren.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe kan je kikkererwten leuk klaarmaken iemanddddd?
Thank youuuuquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Beetje kimyon, kırmızı biber en zout. Desnoods wat boter. De oven in en eventjes roosteren.
^Was vroeger de popcorn van onze familie
Sen naptin.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb kofte gemaakt nu. Heb er kerrie ingedaan ben zoooo benieuwd hoe dat gaat uitpakken
Nee joh. Bij mij was het niet zo ernstig als bij jou geloof ik. Ik had twee verstandskiezen (bovenkaak) en die zaten gewoon in de weg. Mn tandarts zei dat hij ze eruit wilde trekken en toen na maaanden toch maar mee akkoord gegaan. Ik had geen hechtingen nee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:15 schreef Bortecinem het volgende:
Hahahaha! Nou bij is het vooral aan een kant en het ziet er echttt niet uit.
Wel stoer van je dat je dat zo aankunt, zonder narcose enzo. Bewonder dat echt.Ik ben zo'n pussy, niet normaal.
Oh en had je ook hechtingen in de mond?
(Sorry voor het stellen van veel vragen maar er spoken momenteel echt enge dingen door mijn hoofd)
Ik spring op mn fiets, ben onderweg naar jou.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
Jij heb gwn geen verstandquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt raar dat die verstandskiezen niet bij iedereen doorkomen en anders niet rond dezelfde leeftijd. Ben 25 en nog geen last van gehad, terwijl mijn vader ze op mijn leeftijd wel heeft moeten laten trekken.
Gebruik je dat poeder? Ik mix dat door van alles maar heeft niet echt veel smaak. Van de AH trouwens. Zelfs currysaus mee proberen te maken maar ook die was niet echt smaakvol.quote:
True. Ik mik er dan ook een halve pot inquote:Op zaterdag 19 juli 2014 18:40 schreef Blocko het volgende:
[..]
Gebruik je dat poeder? Ik mix dat door van alles maar heeft niet echt veel smaak. Van de AH trouwens. Zelfs currysaus mee proberen te maken maar ook die was niet echt smaakvol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |