abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142485544
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:55 schreef Bortecinem het volgende:
Klinker ik ben nog steeds half verdoofd (volgens mij hebben ze ondanks de narcose ook normale spuitjes gegeven?) maar het doet echttt pijn. Het lijkt echt alsof ik aan een kant van mijn gezicht een tennisbal heb zitten. :(

En ja kut systeem. Dat was nog wel het ergste stuk. :')
Ahhh. Kan je pijnstillers nemen? Neem ze! D: Wel goed verdoofd in ieder geval, ik had voor mijn verstandskiezen ook iets van 7 spuitjes. :@ En mijn verstandskiezen waren helemaal niet scheef of iets. Ze zaten alleen in de weg. :')

Wat voor systeem was het dan? Waarom moesten ze daarop wachten?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_142485718
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ahhh. Kan je pijnstillers nemen? Neem ze! D: Wel goed verdoofd in ieder geval, ik had voor mijn verstandskiezen ook iets van 7 spuitjes. :@ En mijn verstandskiezen waren helemaal niet scheef of iets. Ze zaten alleen in de weg. :')

Wat voor systeem was het dan? Waarom moesten ze daarop wachten?
Jaaa ik heb ibropufen! Ik had btw voor de operatie ook nog pijnstillers moeten innemen maar was dat door de zenuwen helemaal vergeten. Daardoor heb ik nu iets meer pijn denk ik.

Wow 7 spuitjes! Geen idee hoeveel ik er heb gehad maar we zijn 9 uur verder en het is nog steeds niet uitgewerkt.

Btw had je ook veel pijn en een dik gezicht? Vraag me af of dit normaal is of of het komt door die lelijke kiezen van mij.

Iets met de computers. Dunnow precies. :@
pi_142485746
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:58 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Laatste paar jaar heb ik geen moslims in mijn directe omgeving wat betreft studie, vroeger (tijdens middelbare school bijvoorbeeld) wel.. toen nooit aan gedacht om toen te vragen en nu kom ik dit topic toevallig tegen en moest er weer aan terug denken.
Gewoon je gang gaan. =) Ze zullen het gewend zijn als de rest in de kantine/omgeving ook eet.
pi_142485851
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jaaa ik heb ibropufen! Ik had btw voor de operatie ook nog pijnstillers moeten innemen maar was dat door de zenuwen helemaal vergeten. Daardoor heb ik nu iets meer pijn denk ik.

Wow 7 spuitjes! Geen idee hoeveel ik er heb gehad maar we zijn 9 uur verder en het is nog steeds niet uitgewerkt.

Btw had je ook veel pijn en een dik gezicht? Vraag me af of dit normaal is of of het komt door die lelijke kiezen van mij.

Iets met de computers. Dunnow precies. :@
Ahh, sukkeltje. Hoop dat je snel over de pijn heen bent. :* :* En ja, ik bleef maar voelen hoe hij aan mn kies aan het trekken was, had geen zin in de pijn en bleef zeggen dat ik het voelde. Gelukkig was hij lief voor me en bleef hij bijspuiten. :@ *O* Die verdoving bij jou zal nog wel een tijdje blijven denk ik, volgens mij was het bij mij na het slapen verdwenen pas. :P En ik had maar twee kiezen he, jij meerdere dus sowieso jij meer pijn en dik gezicht. Ik had zelf niet zoveel pijn gelukkig, paar keer een paracetamol genomen. Ik had wel bolle wangen maar dat vond ik wel leuk op zich. :@
LEAVE KB ALONE.
pi_142485977
Hahahaha! Nou bij is het vooral aan een kant en het ziet er echttt niet uit.

Wel stoer van je dat je dat zo aankunt, zonder narcose enzo. Bewonder dat echt. :@ Ik ben zo'n pussy, niet normaal.

Oh en had je ook hechtingen in de mond?

(Sorry voor het stellen van veel vragen maar er spoken momenteel echt enge dingen door mijn hoofd)
pi_142486124
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Wanneer gaan wij trouwen? :D
Ik dacht dat je het nooit zou vragen :@
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_142486193
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 17:56 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vraagje voor jullie. Ik ben zelf geen moslim en vast op het moment niet. Hoe ervaren jullie de omgang met niet-moslims tijdens de ramadan?

Ik weet nooit zo goed of ik met goed fatsoen nou wel of niet naast een moslim die aan het vasten is kan zitten om dan gewoon te lunchen of dat ik beter m'n lunch bij andere niet-moslims kan doorbrengen omdat het vervelend is voor jullie om te zien. Ik weet het gewoon echt niet.
Zolang het geen sterk ruikend eten is en je niet rookt, dan zou ik het niet erg vinden.
pi_142486343
Hoe kan je kikkererwten leuk klaarmaken iemanddddd?
pi_142486344
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:15 schreef Bortecinem het volgende:

Wel stoer van je dat je dat zo aankunt, zonder narcose enzo. Bewonder dat echt. :@ Ik ben zo'n pussy, niet normaal.

(Sorry voor het stellen van veel vragen maar er spoken momenteel echt enge dingen door mijn hoofd)
Bij mij deed het iets van 4 dagen nog pijn en ik had alleen de eerste dag last van bloed.

Je moet je wond overigens goed schoon houden. Je hebt als het goed is een spuitje gekregen waarmee je wond schoon moet houden door het voedsel dat erin blijft hangen, weg te spoelen.
pi_142486367
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
Gwn, met rijst en ketchup.
pi_142486373
Yes, dat klopt. Zal ik doen.

Maar ik denk niet dat ik de komende dagen vast voedsel kan eten. :@
pi_142486438
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:26 schreef Stimorol- het volgende:
Beetje kimyon, kırmızı biber en zout. Desnoods wat boter. De oven in en eventjes roosteren.

^Was vroeger de popcorn van onze familie
pi_142486509
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:27 schreef Blocko het volgende:

[..]

Gwn, met rijst en ketchup.
Ga weg. Srs.
pi_142486540
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:29 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Beetje kimyon, kırmızı biber en zout. Desnoods wat boter. De oven in en eventjes roosteren.

^Was vroeger de popcorn van onze familie
Thank youuuu
pi_142486558
:9
pi_142486573
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ga weg. Srs.
Wat? Ik ben serieus :S.

Liefst eet ik alles met rijst en ketchup :/
pi_142486632
Ik heb kofte gemaakt nu. Heb er kerrie ingedaan ben zoooo benieuwd hoe dat gaat uitpakken ;(
pi_142486687
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb kofte gemaakt nu. Heb er kerrie ingedaan ben zoooo benieuwd hoe dat gaat uitpakken ;(
Sen naptin. ;(
pi_142486702
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:15 schreef Bortecinem het volgende:

Nee joh. Bij mij was het niet zo ernstig als bij jou geloof ik. Ik had twee verstandskiezen (bovenkaak) en die zaten gewoon in de weg. Mn tandarts zei dat hij ze eruit wilde trekken en toen na maaanden toch maar mee akkoord gegaan. Ik had geen hechtingen nee. :@

Geen sorry zeggen hoor, maar komt echt goed met je!! Ze weten wat ze aan het doen waren toch, komt echt goed! :* En ahh, hamsterwanggggg. :D

Edit: OH DIT WAS NIET TEGEN MIJ BEDOELD SORRY BORTE :@
Edit 2: oh wel grpje.
LEAVE KB ALONE.
pi_142486704
Tlc: mensen die baden in hetzelfde badwater, krantenpapier als toiletpapier gebruiken, 6maanden doen met 1 fles shampoo :')
pi_142486732
Echt raar dat die verstandskiezen niet bij iedereen doorkomen en anders niet rond dezelfde leeftijd. Ben 25 en nog geen last van gehad, terwijl mijn vader ze op mijn leeftijd wel heeft moeten laten trekken.
pi_142486741
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:36 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Sen naptin. ;(
Kerrie is my first love. :9
pi_142486762
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:19 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik dacht dat je het nooit zou vragen :@
Ik spring op mn fiets, ben onderweg naar jou.
Verstuurd vanaf mn smartphone 3G

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt raar dat die verstandskiezen niet bij iedereen doorkomen en anders niet rond dezelfde leeftijd. Ben 25 en nog geen last van gehad, terwijl mijn vader ze op mijn leeftijd wel heeft moeten laten trekken.
Jij heb gwn geen verstand :7
LEAVE KB ALONE.
pi_142486850
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:37 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kerrie is my first love. :9
Gebruik je dat poeder? Ik mix dat door van alles maar heeft niet echt veel smaak. Van de AH trouwens. Zelfs currysaus mee proberen te maken maar ook die was niet echt smaakvol.
pi_142486885
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:40 schreef Blocko het volgende:

[..]

Gebruik je dat poeder? Ik mix dat door van alles maar heeft niet echt veel smaak. Van de AH trouwens. Zelfs currysaus mee proberen te maken maar ook die was niet echt smaakvol.
True. Ik mik er dan ook een halve pot in :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')