Oh maar wacht. Ik bedenk mij ineens dat er verschil is in onze en jullie bruiloften. Dus dan snap ik je welquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Geldverspilling, kun je net zo goed mee op reis!
Wat is een typische bruiloft voor jullie dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh maar wacht. Ik bedenk mij ineens dat er verschil is in onze en jullie bruiloften. Dus dan snap ik je wel
Turkse bruiloften zijn anders dan normale.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is een typische bruiloft voor jullie dan?
Sowieso gaat me niet alleen om het geld. Ik hou er niet van om in het middelpunt te staan, te awkward.
Denk dat je het juist wel leuk gaat vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Sowieso gaat me niet alleen om het geld. Ik hou er niet van om in het middelpunt te staan, te awkward.
Dagplanning:quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Giften kwam neer op totaal 6000 euro bij die ene vriend van me. Ook wel lekker.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dagplanning:
Bruid staat op
Make up en haar
Jurk aan
Man komt je ophalen en foto's maken
Naar zaal
Beetje dansen, lachen, eten en eventueel drinken
GELD GOUD MOMENT
nog wat dansen
Tijd om te gaan
Kosten: normale bruiloft, max 20.000 eur.
Terugverdiend door giften gasten maar horen schoonouders te betalen.
Wow wat gierig. Weinig mensen?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Giften kwam neer op totaal 6000 euro bij die ene vriend van me. Ook wel lekker.
Ik heb het niet geteld. Was wel vol. Denk 150? misschien 200.quote:
Nope geen bruiloft voor mij.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Denk dat je het juist wel leuk gaat vinden.
Vriend van me onlangs getrouwd in De Koning in Amsterdam. Hij was in totaal 16.000 euro kwijt. Dan ga ik zijn woning in en zie ik allemaal kringloop dingen. Tsjaaa....
Zo veel verschil is het niet met Marokkaanse bruiloften.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dagplanning:
Bruid staat op
Make up en haar
Jurk aan
Naar zaal
GELD GOUD MOMENT
nog wat dansen
Tijd om te gaan
Wutquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef Stimorol- het volgende:
20.000 is te hoog trouwens. [b]Max 15000[/b]
Oeh wat weinig mensenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb het niet geteld. Was wel vol. Denk 150? misschien 200.
Zullen vast heel veel zijn die of niets of wat anders hebben gegeven dan geld.
zie daar nog een reden dat ik nooit zal trouwenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dagplanning:
Bruid staat op
Make up en haar
Jurk aan
Naar zaal
GELD GOUD MOMENT
nog wat dansen
Tijd om te gaan
Stel je komt een leuke Turkse tegen die open minded is, maar wel wil trouwen. En dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
zie daar nog een reden dat ik nooit zal trouwen
Tuurlijk niet..quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die mensenkijk als ze arm zijn prima, maar vaak is dat niet eens het geval..
Moet je ze maar niet uitnodigen. Als ik iemand thuis uitnodig verwacht ik ook niets, afgezien van zijn/haar gezelschap.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die mensenkijk als ze arm zijn prima, maar vaak is dat niet eens het geval..
Lul niet. Jij geeft ook als je op hun bruiloft komt. Het is geven en nemen en elkaar helpen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:36 schreef Blocko het volgende:
[..]
Moet je ze maar niet uitnodigen. Als ik iemand thuis uitnodig verwacht ik ook niets, afgezien van zijn/haar gezelschap.
Mensen die geld verwachten op een bruiloft.
<3333quote:
wat is er mis met iets meenemen naar de gastheer/-vrouw? Sowieso is dingen geven aan mensen leuk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:36 schreef Blocko het volgende:
[..]
Moet je ze maar niet uitnodigen. Als ik iemand thuis uitnodig verwacht ik ook niets, afgezien van zijn/haar gezelschap.
Mensen die geld verwachten op een bruiloft.
Tja, ik denk niet dat je je bruiloft moet plannen met de gedachte dat mensen toch 5 tot 10 duizend euro zullen "doneren".quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lul niet. Jij geeft ook als je op hun bruiloft komt. Het is geven en nemen en elkaar helpen.
Beterschap.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
<3333
Ik zie eruit alsof ik in elkaar ben geslagen door 10 man, spuug steeds bloed, heb een duckface waar menig instagrambitch U tegen zou zeggen en kan mijn mond amper openen, maar verder oke.
Vanmorgen lag het systeem eruit daar.Ik moest een uur extra wachten. Ben 15263 keer gestorven in dat uur. Zo zenuwslopend.
Aw beterschap! hoeveel hebben ze getrokken?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
<3333
Ik zie eruit alsof ik in elkaar ben geslagen door 10 man, spuug steeds bloed, heb een duckface waar menig instagrambitch U tegen zou zeggen en kan mijn mond amper openen, maar verder oke.
Vanmorgen lag het systeem eruit daar.Ik moest een uur extra wachten. Ben 15263 keer gestorven in dat uur. Zo zenuwslopend.
Dan sta ik er wel voor open. Denk er wel eens over na. Maar dan moet het wel klikken op emotioneel (iemand die heel goed kan communiceren), intellectueel (hoog IQ is een must) en sexueel (skillz hebben of bereid zijn deze te leren) vlak. Een open relatie kunnen handelen. Daarnaast moet ze kunnen omgaan met de grote vrijheid die ze heeft in een relatie met mij. Niet voor mij, maar voor haar zelf. Dat laatste is nogal moeilijk voor vrouwen met een bepaalde achtergrond heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:34 schreef Stimorol- het volgende:
Stel je komt een leuke Turkse tegen die open minded is, maar wel wil trouwen. En dan?
Naptin?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
<3333
Ja. Sorry, ik kan je niet helpen. Ik snij mijn mans penis er af dan.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan sta ik er wel voor open. Denk er wel eens over na. Maar dan moet het wel klikken op emotioneel (iemand die heel goed kan communiceren), intellectueel (hoog IQ is een must) en sexueel (skillz hebben of bereid zijn deze te leren) vlak. Een open relatie kunnen handelen. Daarnaast moet ze kunnen omgaan met de grote vrijheid die ze heeft in een relatie met mij. Niet voor mij, maar voor haar zelf. Dat laatste is nogal moeilijk voor vrouwen met een bepaalde achtergrond heb ik gemerkt.
Beantwoord dat je vraag?
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
sexueel (skillz hebben of bereid zijn deze te leren) vlak. Een open relatie kunnen handelen. Daarnaast moet ze kunnen omgaan met de grote vrijheid die ze heeft in een relatie met mij. Niet voor mij, maar voor haar zelf. Dat laatste is nogal moeilijk voor vrouwen met een bepaalde achtergrond heb ik gemerkt.
Beantwoord dat je vraag?
Lan het gaat niet over jou. Jij vroeg iets, ik beantwoord die vraagquote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Sorry, ik kan je niet helpen. Ik snij mijn mans penis er af dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |